Meno a priezvisko | doc. Mgr. Eva Reid, PhD. |
Typ dokumentu | Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby |
Názov vysokej školy | Univerzita Komenského v Bratislave |
Sídlo vysokej školy | Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava |
Názov fakulty | Filozofická fakulta |
Sídlo fakulty | Gondova 2, 81102 Bratislava |
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
docent | Filozofická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave | 2022-doteraz |
docent | Katedra anglického jazyka a kultúry PF UKF v Nitre | 2019-2022 |
odborný asistent | Katedra lingvodidaktiky a interkultúrnych štúdií PF UKF v Nitre | 2012-2018 |
asistent | Katedra lingvodidaktiky a interkultúrnych štúdií PF UKF | 2008-2010 |
učiteľka anglického jazyka | Spojená škola v Nitre, Slančíkova ulica | 2007-2008 |
učiteľka anglického jazyka | Štátna jazyková škola v Nitre | 2007-2008 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Didaktika anglického jazyka 1 | angický jazyk a literatúra | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
Didaktika anglického jazyka 2 | angický jazyk a literatúra | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
Úvod do didaktiky anglického jazyka a literatúry | anglický jazyk a literatúra | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Globálne problémy vo vzdelávaní | anglický jazyk a literatúra | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
Metodické prístupy k výučbe ústneho jazykového prejavu | anglický jazyk a literatúra | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
Monografia evidovaná v databáze Scopus: Intercultural aspects in teaching English at primary schools. - 1. ed. - Frankturt am Main : Peter Lang Edition, 2014. - 135 p. - ISBN 978-3-631-65553-5. DOI 10.3726/978-3-653-04708-0.
Je na ňu 31 ohlasov, z toho 8 v databázach Scopus, alebo WOS.
Vedecký článok registrovaný v databáze Scopus: Teacher training programs for gifted education with focus on sustainability. DOI 10.1515/jtes-2016-0015 Journal of Teacher Education for Sustainability. Vol. 18, no. 2 (2016), online, p. 66-74. ISSN 1691-5534. Je naň 53 ohlasov, z nich 19 v databázach Scopus, alebo WOS.
Vedecký článok vo WOSe: Techniques Developing Intercultural Communicative Competences in English Language Lessons / Eva Reid, 2015. DOI 10.1016/j.sbspro.2015.04.011. In: Procedia - Social and Behavioral Sciences : WCLTA 2014, 5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Prague 29-30 October 2014. - ISSN 1877-0428, Vol. 186 (2015), p. 939-943.
Je naň 48 zahraničných ohlasov, z toho 18 v databázach Scopus, alebo WOS.
Vedecký článok: Gifted Education in Various Conuntries of Europe. / Reid Eva (50%) - Boettger Heiner (50%). DOI 10.18355/PG.2015.4.2.158-171 Slavonic Pedagogical Studies Journal. Vol. 4, no. 2 (2015), p. 158-171. ISSN 1339-8660.
Je naň 48 zahraničných ohlasov z 22 krajín, z toho 6 v databázach Scopus, alebo WOS.
Vedecký článok: Models of Intercultural Competences in Practice / Eva Reid, 2013. In: International Journal of Language and Linguistics. - ISSN 2330-0221, Vol. 1, no. 2 (2013), p. 44-53.
Je naň 11 zahraničných ohlasov z 8 krajín, z toho 2 v databázach WOS, alebo Scopus.
Monografia evidovaná v databáze Scopus: English Language Education to Pupils with General Intellectual Giftedness. Berlin: Peter Lang, 2020. 224 p. ISBN 9783631802113.
Monografia v renomovanom zahraničnom vydavateľstve: Pragmatic Linguistics and Sociolinguistics: Culture vs Speech / Petra Ivenz, Eva Reid. - 1 vyd. - Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2022. - 160. - ISBN 978-1-5275-7590-5.
Kapitola idexovaná v databáze Scopus a WOS: Gifted education programmes. In: The Routledge Handbook of Translation and Education. ed. Laviosa, S., González-Davies, M. London: Routledge, 2019, P. 323-340. ISBN 9780815368434.
Článok registrovaný v databáze Scopus: Focus on teaching pronunciation at primary schools in Slovakia. DOI 10.17051/ilkonline.2020.734971 Elementary Education Online.
Roč. 19, č. 3 (2020), s. 1740-1750. ISSN 1305-3515.
Článok registrovaný v databáze Scopus: Motifs of homosexuality in Virginia Woolf’s Orlando / Nina Kellerová - Eva Reid, 2021. DOI https://doi.org/10.2478/aa-2021-0012.
In: Ars Aeterna. - ISSN 2450-8497, Roč. 13, č. 2 (2021), s. 75-93.
Models of Intercultural Competences in Practice. Ohlas: HOLLIDAY, A., MacDONALD, M., N. Researching the Intercultural: Intersubjectivity and the Problem with Postpositivism. In Applied Linguistics. Oxford University Press: Oxford. (SCCI Q1, Scopus Q1)
Development of Gifted Education and an Overview of Gifted Education in the USA, Canada, Equador and Mexico. Ohlas: BASISTER, M. - KAWAI, N. 2018. Japan’s educational practices for mathematically gifted students. In International Journal of Inclusive Education, vol. 22, no. 1, pp. 1-29. ISSN 1464-5173. Available from: DOI: 10.1080/13603116.2017.1420252. (SSCI Q2, Scopus Q1)
Teacher training programs for gifted education with focus on sustainability. Ohlas: Jawabreh, R. - Danju, I. - Salha, S. Exploring the Characteristics of Gifted Pre-School Children: Teachers’ Perceptions, 2022.
In: Sustainability. - MDPI, 2022. - ISSN 2071-1050. DOI https://doi.org/10.3390/su14052514, Roč. 14, č. 5 (2022), s. 1-15. (SSCI Q2, Scopus Q1)
Gifted Education in Various Conuntries of Europe. Ohlas: RASMUSSEN, A. – LINGARD, B. 2018. Excellence in education policies: Catering to the needs of gifted and talented or those of self-interest? In European Educational Research Journal. SAGE journals, pp. 1-21. ISSN 1474-9041. Available from DOI: 10.1177/1474904118771466. (SSCI Q3, Scopus Q1)
Teacher training programs for gifted education with focus on sustainability. Ohlas: Jen, E. - Hoogeveen, L. Design an international blended professional development model for gifted education: An evaluation study, 2021. In: Evaluation and Program Planning. - Elsevier, 2021. (SSCI Q3, Scopus Q2)
APVV-15-0368: 2016. Prax v centre odborovej didaktiky, odborová didaktika v Centre praktickej prípravy. Účasť.
KEGA 020UKF-4/2020
Tvorba vysokoškolskej učebnice a multimediálnej didaktickej podpory pre predmety rozvíjajúce interkultúrne komunikačné kompetencie v anglickom jazyku pre cestovný ruch vzhľadom na potreby praxe. Účasť.
KEGA 006UKF-4/2017: Kontrastívna analýza ako efektívna podporná metóda vyučovania anglickej výslovnosti na ZŠ. Účasť.
Erasmus+ EAC/A04/2015: Developing Trans-regional information literacy for lifelong learning and the knowledge economy. Vedenie.
Erasmus+ KA203: 2019-1-IE02-KA203-000693. 3D printing support service for innovative citizens. Účasť.
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
členka Advisory board | ERL Journal | od 2018 |
členka | Slovak Chamber of English Language Teachers | od 2015 |
Predsedníčka programovej komisie študijného programu Učiteľstvo anglického jazyka a literatúry v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy | Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre | 06/2021-12/2021 |
Predsedníčka Odbornej ad hoc komisie na hodnotenie študijného programu Anglický jazyka kultúra (v kombinácii) v študijnom odbore Filológia | Prešovská univerzita v Prešove | 07/2022 - 8/2022 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Beloit College | Wisconsin, USA | 31. 1. - 14. 2. 2018 | prednáškový pobyt Erasmus+ KA107 |
S.Seifulin Kazakh Agrotechnical University Nur- Sultan, by A.Baitursynov State University Kostanay, Al-Farabi Kazakh National University Almaty | Almaty, Kostanay, Astana, Kazachstan | 23. 3. - 3. 4. 2019 | expertné posudzovanie implementacie modulov do univerzitného štúdia v rámci projektu Erasmus+ KA2 |
Beijing Institute of Technology, Polytechnical University Xi'an, Nanjing University of Science and Technology | Peking, Nanking, Xi´an - Čína | 8. 6. – 20. 6. 2019 | expertné posudzovanie implementacie modulov do univerzitného štúdia v rámci projektu Erasmus+ KA2 |
Katholische Universitaet Eichstaett – Ingolstadt | Eichstaett, Nemecko | 11. 7. – 15. 7. 2016 | prednáškový pobyt Erasmus+ KA103 |
Private Pädagogische Hochschule der Diözese Linz | Linz, Rakúsko | 8. 12. – 12. 12. 2014 | prednáškový pobyt Erasmus+ KA103 |
UC South Denmark, Campus Haderslev | Haderslev, Dánsko | 7.4. - 11. 4. 2014 | "prednáškový pobyt Erasmus+ KA103" |
St. Mary´s University College Belfast | Belfast, Veľká Británia | 4.4.-8.4. 2011 | "prednáškový pobyt Erasmus+ KA103" |
Petrozavodsk State University | Petrozavodsk, Ruská federácia | 5.3.-9.3.2017 | pracovné stretnutie v rámci projektu Erasmus+ KA2 |
Ogarev Mordovia State University | Saransk - Ruská federácia | 17.9.- 21.9.2019 | pracovné stretnutie v rámci projektu Erasmus+ KA2 |