Meno a priezvisko | prof. Ing. Pavol Kita, PhD. |
Typ dokumentu | Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby |
Názov vysokej školy | Univerzita Komenského v Bratislave |
Sídlo vysokej školy | Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava |
Názov fakulty | Filozofická fakulta |
Sídlo fakulty | Gondova 2, 81102 Bratislava |
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
profesor | Univerzita Komenského v Bratislave | 2022-trvá |
doktorand-profesor | Ekonomická univerzita v Bratislave | 2002-2022 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
SPSS-viacrozmerné škálovanie/SPSS-multidimensional scaling | SPSS CR | 2004 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Marketing 1 | Marketingová komunikácia | I | Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Marketing 2 | Marketingová komunikácia | I. | Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment | Marketingová komunikácia | II. | Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Metódy a techniky marketingového výskumu | Marketingová komunikácia | II. | Masmediálne a komunikačné médiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Výstavníctvo a veľtrhy | Marketingová komunikácia | I. | Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Marketing umenia, kultúry a kultúrneho dedičstva | Marketingová komunikácia | II. | Mediálné a komunikačné štúdiá |
KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KITA, Pavol - HORŇÁK, Marcel. Potential food deserts and food oases in a post-communist city: access, quality, variability and price of food in Bratislava-Petržalka. In Applied geography. - Oxford : Elsevier Ltd. ISSN 1873-7730, Aug 2015, vol. 62, pp. 8-18. VEGA 1/1143/12. Dostupné na : <http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0143622815000867>.
KITA, Pavol - SZCZYRBA, Zdeněk - FIEDOR, David - LETAL, Ales. Recognition of Business Risks When Purchasing Goods on the Internet Using GIS: Experience from Slovakia. In Electronic Commerce Research. - Dordrecht : Springer Science + Business Media. ISSN 1572-9362, 2018, vol. 18, no. 3, pp. 647-663.
KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KUNC, Josef - SLÁDEKOVÁ MADAJOVÁ, Michala - ZEMAN, Milan - KITA, Pavol - BARLÍK, Peter. From School Benches Straight To Retirement? Similarities and Differences in the Shopping Behavior of Teenagers and Seniors in Bratislava, Slovakia. In Moravian Geographical Reports : international, fully peer-reviewed journal. - Brno : The Czech Academy of Sciences. ISSN 1210-8812, 2018, vol. 26, no. 3, pp. 199-209 online.
KITA, Pavol - KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - ZEMAN, Milan - SIVIČEK, Tomáš. Comparison of Grocery Shopping Behaviour of Slovak Residents on the Slovak-Austrian Border: an Empirical Study – Hainburg an der Donau. - Registrovaný: Web of Science. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609, 2020, roč. 23, č. 1, s. 215-230.
GROSSMANOVÁ, Marta - KITA, Pavol - ŽAMBOCHOVÁ, Marta. Segmentation of consumers in the context of their space behaviour: case study of Bratislava. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Prague economic papers : a bimonthly journal of economic theory and policy. - Prague : University of Economics, 2016. ISSN 1210-0455, 2016, vol. 25, no. 2, s. 189-202.
KITA, Pavol - ŽAMBOCHOVÁ, Marta - KITA, Jaroslav. Spotrebiteľské správanie slovenských domácností v oblasti vybraných druhov potravín v kontexte spoločensky zodpovednej spotreby. Recenzenti: Viera Čihovská, Helena Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 195 s. [10,74 AH]. APVV-16-0232. ISBN 978-80-223-4932-1.
KONŠTIAK, Pavol - KITA, Jaroslav - KITA, Pavol. Merchandising management in the context of active sale and sustainable development. Reviewers: Jan W. Wiktor, Róbert Štefko. 1st ed. Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. 188 s. [11,8 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-83-65173-40-9.
KITA, Pavol - ŽAMBOCHOVÁ, Marta - KITOVÁ MAZALÁNOVÁ, Veronika - KITA, Jaroslav. Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov so zreteľom na postoje k spotrebe zdravých potravín. Recenzenti: Miroslava Szarková, Zdeněk Szczyrba. 1. vydanie. Bratislava : Gupress, 2020. 231 s. [13,78 AH]. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-904926-4-6.
KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Geomarketing in Food Retail. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st edition. Kraków : Towarzystwo Slowaków w Polsce, 2018. 133 s. [6,65 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0039/11. ISBN 978-83-8111-048-8.
KITA, Pavol - MACIEJEWSKI, Grzegorz - ČVIRIK, Marián - MAZALÁNOVÁ, Veronika Kitová. New factors of consumer behaviour in the context of business models used in retailing during the COVID-19 era. Forum Scientiae Oeconomiathis link is disabled, 2022, 10(3), pp. 75–92
Stacherzak, Agnieszka; Hajek, Ladislav; Heldak, Maria. Changes in the Use of Agricultural Land in Poland and Czech Republic. JOURNAL OF ECOLOGICAL ENGINEERING, 2019, vol. 20, no. 7, POLISH SOC ECOLOGICAL ENGINEERING, Lublin, Poland, ISSN: 2299-8993.
(citovala KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KITA, Pavol - SIVIČEK, Tomáš. Transformation of retailing in post-communist Slovakia in the context of globalization. - Registrovaný: Web of Science. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609, 2016, roč. 19, č. 1, s. 148-164.)
ZAVADSKY, Jan - ZAVADSKA, Zuzana - STEPNIAK, Cezary - STEPNIAK, Aida. Spatial visualisation of stakeholders based on cartographic methodology in management systems. In ECONOMIC ANNALS-XXI. ISSN 1728-6220, 2019, vol. 179, no. 9-10, pp. 91-104.
(cited KITA, Pavol - SZCZYRBA, Zdeněk - FIEDOR, David - LETAL, Ales. Recognition of Business Risks When Purchasing Goods on the Internet Using GIS: Experience from Slovakia. In Electronic Commerce Research. - Dordrecht : Springer Science + Business Media. ISSN 1572-9362, 2018, vol. 18, no. 3, pp. 647-663.)
TELLER, Christoph - WOOD, Steve - FLOH, Arne. Adaptive resilience and the competition between retail and service agglomeration formats: an international perspective. In Journal of Marketing Management. ISSN 0267257X, 2016, vol. 32, no. 17-18, pp. 1537-1561.
(cited KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KITA, Pavol. Urban retail market in Bratislava (Slovakia): consumers perception and classification of shopping centres. - Registrovaný: Scopus. In Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887, 2014, vol. 9, no. 4, pp. 483-500 online.)
SEIDENGLANZ, Daniel - KVIZDA, Martin - NIGRIN, Tomas - TOMES, Zdenek - DUJKA, Jiri. Czechoslovak light rail Legacy of socialist urbanism or opportunity for the future? In JOURNAL OF TRANSPORT GEOGRAPHY. ISSN 0966-6923, 2016, vol. 54, pp. 414-429.
(cited KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KITA, Pavol - HORŇÁK, Marcel. Potential food deserts and food oases in a post-communist city: access, quality, variability and price of food in Bratislava-Petržalka. In Applied geography. - Oxford : Elsevier Ltd. ISSN 1873-7730, Aug 2015, vol. 62, pp. 8-18.)
HLADKYI, Oleksandr - RASULOVA, Alla - RASULOV, Ramis - STEFURAK, Vitalii. Scientific-practical approaches to justification of location of quick service restaurants. In JOURNAL OF GEOLOGY GEOGRAPHY AND GEOECOLOGY. ISSN 2313-2159, 2019, vol. 28, no. 4, pp. 649-660.
(cited KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KUNC, Josef - SLÁDEKOVÁ MADAJOVÁ, Michala - ZEMAN, Milan - KITA, Pavol - BARLÍK, Peter. From School Benches Straight To Retirement? Similarities and Differences in the Shopping Behavior of Teenagers and Seniors in Bratislava, Slovakia. In Moravian Geographical Reports : international, fully peer-reviewed journal. - Brno : The Czech Academy of Sciences. ISSN 1210-8812, 2018, vol. 26, no. 3, pp. 199-209 online.)
Grant APVV 16-0232 Konzumná spoločnosť a konzumné regióny. Stratifikácia postkomunistickej spoločnosti (koordinátor za EUBA Obchodná fakulta) s dobou riešenia od 1.7.2017 do 31.12.2020.
VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov s doboru riešenia 1.1.2018-31.12.2020, hlavný riešiteľ projektu
Grant VEGA 1/0282/15 Nástroje marketingovej politiky v nových obchodných modeloch orientovaných na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja s dobou riešenia: 1. 1. 2015 – 31. 12. 2017; spoluriešiteľ
Grant VEGA 1/0012/22 Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie.s dobou riešenia 1.1. 2022/31.12.2024, hlavný riešiteľ projektu
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Letná škola | CIFE/IEHEI-Nice, Marie France Perdigon | 20.7-26.7.2008 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem | Pasteurova 3544/1, 400 96 Ústí nad Labem | 23.9- 20.10.2013 | Erasmus |
Hosťujúci profesor na Univerzite J. E. Purkyně v Ústí nad Labem 2014-2020 a na Juhočeskej univerzite v Českých Budejoviciach od 2016. Člen vedeckej rady Fakulty ekonómie, manažmentu a obchodu Prešovskej univerzity v Prešove. Člen odborovej rady doktorandkého štúdia Prirodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave pre študijný odbor Regionálna geografia v geografickej sekcii od roku 2017. Člen odbodovej rady doktorského študijného programu Ekonomika a management na Ekonomickej fakulte Juhočeskej univerzite v Českých Budejoviciach od roku 2018.