Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
doc. PhDr. Petra Jedličková, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Jedličková
I.2 - Meno
Petra
I.3 - Tituly
doc. PhDr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1978
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Rímskokatolícka cyrilometodská bohoslovecká fakulta, Kňazský seminár sv. Gorazda v Nitre
I.6 - Adresa pracoviska
RKCMBF UK, Kňazský seminár sv. Gorazda, Samova 12, 949 01 Nitra
I.7 - Pracovné zaradenie
Odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
jedlickova27@uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/26750?mode=full
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
teológia

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave
II.b - Rok
2003
II.c - Odbor a program
Špeciálna pedagogika
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
II.b - Rok
2016
II.c - Odbor a program
Pedagogika
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
II.b - Rok
2020
II.c - Odbor a program
Pedagogika
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
odborný asistent RKCMBF UK, Kňazský seminár sv. Gorazda v Nitre 2022 -
docent Univerzita Konštantína filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta 2021 -
odborný asistent Univerzita Konštantína filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta 2016 - 2021

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Deficity čiastkových funkcií ako príčina porúch učenia a správania (5 MODULOV) Centrum Sindelar 2018
Metóda rozvoja kognitívnych funkcií Reuvena Feuersteina – FIE I, Basic, FIE II. ATC centrum prof. Feuersteina Praha 2020
Programy KUPOZ a KUPREV. Metóda dobrého štartu. CPPPaP Nitra 2019
Účinná intervencia u detí a žiakov nielen s poruchami správania CPPPaP Hlohovec 2019

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Všeobecná a vývinová psychológia katolícka teológia I.+II. teológia
Všeobecná pedagogika a teória výchovy katolícka teológia I.+II. teológia
Všeobecná didaktika katolícka teológia I.+II. teológia
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Metodológia vedeckej práce katolícka teológia I.+II. teológia
Pedagogika dospelých katolícka teológia I.+II. teológia
Seminár z pedagogiky (1) katolícka teológia I.+II. teológia
Pedagogická psychológia katolícka teológia I.+II. teológia
Katecheticko-pedagogická prax katolícka teológia I.+II. teológia

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
52
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
38
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
6
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
4
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
70
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
17
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
14
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
5
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

AFC002 Ctibor Határ, Petra Jedličková : Intergenerational Learning as a Professional Tool for Social Andragogue (Educator of Adults) in Social Care Facilities ; recenzent: Ramón Gonzáles Cabanach, Antonio Souto Gestal, 2015.

2

AFC010 Petra Jedličková : FIE as a form of pre-senior education, 2021.

In. INTED2021 Proceedings : 15th International Technology, Education and Development Conference : conference proceedings. - ISSN 2340-1079, S. 2681-2685.

3

AFC HATÁR, C., JEDLIČKOVÁ, P. 2017. Medzigeneračné učenie v zariadeniach sociálnych služieb pre seniorov (so zdravotným znevýhodnením). In VETEŠKA, J. (ed.). Vzdělávání dospělých 2016 – východiska a inspirace pro teorii a praxi / Adult education 2016 – bases and inspiration for theory and practice. Praha : ČAS, s. 25-34. ISBN 978-80-905460-6-6. (WoS)

4

AFC009 Petra Jedličková, Anna Klimentová : Development of attention and executive functions in pupils with ADHD, 2021.

In. ed. L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel TorresINTED 2021 : 15th International Technology, Education and Development Conference 08.03.2021-09.03.2021, Valencia. - Valencia : IATED Academy, 2021. - ISBN 978-84-09-27666-0. - ISSN 2340-1079, P. 2265-2270.

5

AFC008 Petra Jedličková, Katarína Hollá, Peter Seidler : Sexting etiology and possibilities for intervention through instrumental enrichment, 2020. DOI doi.org/10.21125/edulearn.2020.

In. EDULEARN20 : 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Palma de Mallorca 6th - 7th of July, 2020. - Valencia : IATED Academy, 2020. - ISBN 978-84-09-17979-4. - ISSN 2340-1117, P. 6287-6297.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

ADM Jedličková, P., Müller de Morais, M., 2018. Chosen Possibilities of Developing Social Competences of Adults wiht Attention Deficit / Hyperactivity Disorder. InAd Alta : Journal of Interdisciplinary Research. ISSN 1804-7890, Vol. 8, no. 1, p. 187-192.(WoS)

2

ADF Jedličková, P. 2020. Disorders of behavior in pupils in the context of work of special pedagogue. In Slavonic Pedagogical Studies Journal : The Scientific Educational Journal. ISSN 1339-9055, Vol. 9, no. 1, p. 12-20.

3

Hollá, K., Jedličková, P., Seidler, P. 2018. : Sexting and motives for sexting among adolescents. In Ad Alta : Journal of Interdisciplinary Research. ISSN 1804-7890, Vol. 8, no. 2, p. 89-92. (WoS)

4

ADM Jedličková, P. 2017. Intergenerational learning as prevention against aggressive behaviour. In Ad Alta : Journal of Interdisciplinary Research. ISSN 1804-7890, Vol. 7, no. 2, p. 92-98. (WoS)

5

V3CLA001 Petra Jedličková, Anna Klimentová : FIE as a Tool for Correcting Deficient Functions in Children and Students with Behavioral Disorders, 2022. DOI 10.54937/ssf.2022.21.2.32-40.

In. Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. - ISSN 1336-2232, Roč. 21, č. 2 (2022), s. 32-40.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

Jedličková, P. 2014. Edukácia zdravotne znevýhodnených dospelých a seniorov v rezidenciálnych zariadeniach. 1. vyd. Nitra : UKF. 164 s. - ISBN 978-80-558-0611-2.

Ohlas:

[1] HATÁR, C. 2019. Active ageing and active old age in the educational context. In Ad Alta, vol. 9, no. 2, pp. 97-102. ISSN 2464-6733. [1] MULLER DE MORAIS, M. - RAPSOVÁ, L. 2019. Psychological bases of developing social competences of seniors with disability. In Australian journal of adult learning, vol. 59, no. 2, pp. 269-292. ISSN 1443-1394.

2

Jedličková, P.: Intergenerational learning as a means of prosenior education : Medzigeneračné učenie ako nástroj proseniorskej edukácie. In: Slavonic Pedagogical Studies Journal : The Scientific Educational Journal. - ISSN 1339-8660, Vol. 5, no. 2 (2016), p. 283-296.

Ohlas:

[1] FABIŚ, A. - WĄSIŃSKI, A. - TOMCZYK, L. 2017. Existential Perspective of Biography-related Reflection in the Intergenerational Narrative Messages. In Journal of Family History, vol. 42, no. 3, pp. 326-340. ISSN 1552-5473.

3

Jedličková, P. 2017. Intergenerational learning as prevention against aggressive behaviour. In Ad Alta : Journal of Interdisciplinary Research. ISSN 1804-7890, Vol. 7, no. 2, p. 92-98.

Ohlas:

[1] KNAPÍK, J. 2020. The moral value orientations of Univeristy students. In Ad Alta, vol. 10, no. 1, pp. 128-131.

4

AAB002 Katarína Hollá a kol : Prevencia kyberagresie a kyberšikanovania ; recenzent: Eva Žiaková, Marianna Müller de Morais. - 1. vyd. - Nitra : UKF, 2017. - 17s. - ISBN 978-80-558-1210-6.

[Hollá Katarína (20%) - Jedličková Petra (16%) - Fenyvesiová Lívia (16%) - Hanuliaková Jana (16%) - Határ Ctibor (16%) - Kurincová Viera (16%)

Ohlas:

2021 [2ID] PÉTIOVÁ, M. 2021. Názory a skúsenosti žiakov základných a stredných škôl so šikanovaním a kyberšikanovaním. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR v Bratislave, 88 s. ISBN 978-80-8240-017-8.


5

ADM003 Katarína Hollá, Petra Jedličková, Peter Seidler : Sexting and motives for sexting among adolescents, 2018.

In. Ad Alta : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 8, č. 2 (2018), s. 89-92.

Ohlas:

2023 [1CI] FOODY, M. et al. 2023. Sexting behaviour among adolescents: Do friendship quality and social competence matter?. In Computers in Human Behavior, vol. 142. ISSN 0747-5632. DOI: 10.1016/j.chb.2023.107651.


VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

VEGA MŠVVaŠ SR a SAV č.1/0244/15: Detekcia a riešenie kyberšikany (2015 – 2017) – riešiteľ projektu

2

VEGA MŠVVaŠ SR a SAV č. 1/0100/18: Self-sexting a peer-sexting a možnosti pedagogického ovplyvňovania (2018-2020) – zástupca vedúcej projektu

3

VEGA MŠVVaŠ SR a SAV č.1/0001/18: Príprava na starnutie a starobu – možnosti andragogickej intervencie (2018 – 2020) – zástupca vedúceho projektu

4

KEGA MŠVVaŠ SR SAV č. 014 UKF-4/2021: (e-)Prevencia kyberagresie u generácie Z

5

VEGA MŠVVaŠ SR a SAV č. 1/0176/15: Paradigmy v edukácii zdravotne znevýhodnených dospelých a seniorov v rezidenciálnej starostlivosti (2015 – 2017) - riešiteľ projektu

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Členstvo v organizačných výboroch konferencií (domácich a zahraničných) Konferencia v Benátkach 2016
Členstvo v organizačných výboroch konferencií (domácich a zahraničných) Katedra pedagogiky PF UKF, Nitra

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Ústav špeciálnopedagogických štúdií PF UP Olomouc 4.3. 2018 – 10.3. 2018 "Erasmus (pobyt – školenie) "
Ústav špeciálnopedagogických štúdií PF UP Olomouc 28.4. 2019 – 4.5. 2019 "Erasmus (pobyt – školenie) "

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

POSUDZOVATEĽSKÁ ČINNOSŤ: na odbornú/vedeckú štúdiu: 5 na monografiu: 2 na vysokoškolskú učebnicu: 1 na vedecký zborník: 5 na výskumné projekty VEGA a KEGA; 4 na písomnú prácu k dizertačnej skúške: 1 OCENENIA: 14. októbra 2014: Cena dekana PF UKF v kategórii Cena dekana za mimoriadne študijné a vedecké výsledky za reprezentáciu Pedagogickej fakulty UKF v Nitre na vedeckých podujatiach a za publikáciu: „Edukácia zdravotne znevýhodnených dospelých a seniorov v rezidenciálnych zariadeniach“. 29. októbra 2020: Cena dekana PF UKF v kategórii Cena dekana za domáce publikácie za publikáciu Práca sociálneho pedagóga a školského špeciálneho pedagóga so žiakmi s problémovým správaním Cena rektora UKF za medzinárodne akceptovanú publikačnú činnosť za rok 2016/2017 za publikáciu Intergenerational learning as prevention against aggressive behaviour. Cena rektora UKF za medzinárodne akceptovanú publikačnú činnosť za rok 2017/2018 za publikáciu Chosen Possibilities of Developing Social Competences of Adults wiht Attention Deficit / Hyperactivity Disorder

Dátum poslednej aktualizácie
2023-09-22