Meno a priezvisko:
|
Mgr. Štefan Zolcer, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Odborný asistent | Univerzita Komenského (Prírodovedecká fakulta) | 2018 -doteraz |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Koučovací prístup pri práci s ľuďmi | ZOELI | 2018 |
Positive Psychology | The University of North Carolina at Chapel Hill | 2017 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Seminár k bakalárskej práci 1, 2 | Učiteľský základ | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Seminár k diplomovej práci 1,2 | Učiteľský základ | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Úvod do filozofie 1, 2 | Učiteľský základ | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Rétorika | Učiteľský základ | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Environmentálna etika - Výchova k udržateľnému rozvoju | Učiteľský základ | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Filozofické aspekty edukácie | Učiteľský základ | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Seminár k diplomovej práci 1, 2 | Učiteľský základ | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Rétorika pre učiteľov | Učiteľský základ | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Whitehead v historickom kontexte - procesuálna filozofia a pragmatizmus. Filozofia. Roč. 74 (2019), č. 7., s. 556-570.
Whiteheadova kritika modernej vedy. Filosofický časopis. Roč. 65 (2017), č. 3, s. 403-419.
Dewey´s participatory educational democracy. Educational Theory. Roč. 66 (2016), č. 1-2, s. 55-71. [spoluautor Emil Višňovský]
The Possibility of applying Whitehead´s philosophy. Human Affairs. Roč. 26 (2016), č. 4, s. 450-461.
A. N. Whitehead o vzdelávaní a náboženstve. Ostium. Roč. 15 (2019), č. 2., s. 1-11.
Paradigmatické zmeny v nazeraní na vesmír a človeka medzi stredovekom a raným novovekom. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2022, 168 s.
Whitehead´s Organic Conception of Humanity. Beyond Mechanistic Philosophy in an Age of Transhumanism. Human Affairs Roč. 33, č. 2 (2023), s. 250-262.
Whitehead´s Organic Conception of Humanity. Beyond Mechanistic Philosophy in an Age of Transhumanism. Human Affairs Roč. 33, č. 2 (2023), s. 250-262.
Whitehead v historickom kontexte - procesuálna filozofia a pragmatizmus. Filozofia. Roč. 74 (2019), č. 7., s. 556-570.
Paradigmatické zmeny v nazeraní na vesmír a človeka medzi stredovekom a raným novovekom. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2022, 168 s.
A. N. Whitehead o vzdelávaní a náboženstve. Ostium. Roč. 15 (2019), č. 2., s. 1-11.
Selected Aspects of Whitehead´s Ontology and Cosmology.” In: Plašienková, Z. (ed.): The image of man and the universe : interdisciplinary perspectives and challenges. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, s. 266-285.
Dewey´s participatory educational democracy. Educational Theory. Roč. 66 (2016), č. 1-2, s. 55-71. [o1] 2021 Villacañas-de-Castro, Luis. (2021). Is Democracy Therapeutic? A Deweyan Reading of the Institutions of Antipsychiatry. Integrative Psychological and Behavioral Science. August 2021.
Dewey´s participatory educational democracy. Educational Theory. Roč. 66 (2016), č. 1-2, s. 55-71. [o1] 2020 Mitra, D.: Pedagogy and Activism. Do the Two Mix? A Dialogue on Social Justice and Its Place in the Classroom. In: Sociological Forum. Vol 35. (2020) No. 4. p. 1343-1353. SCOPUS
Dewey´s participatory educational democracy. Educational Theory. Roč. 66 (2016), č. 1-2, s. 55-71. [o1] 2019 Goldberg, S.R. - In: Education and Culture, Vol. 35, No. 1, 2019 ; s. 71-100. SCOPUS
Dewey´s participatory educational democracy. Educational Theory. Roč. 66 (2016), č. 1-2, s. 55-71. [o1] 2018 Shan, W.-j. - In: Universitas-monthly review of philosophy and culture, roč. 45, č. 6, 2018, s. 124. AHCI
Dewey´s participatory educational democracy. Educational Theory. Roč. 66 (2016), č. 1-2, s. 55-71. [o1] 2018 Anderson, J. - In: Media nad communication, roč. 6, č. 1, 2018, s. 42. AHCI
Dewey´s participatory educational democracy. Educational Theory. Roč. 66 (2016), č. 1-2, s. 55-71. [n1] 2021 zz ~ Vilacanas de Castro, L. S.. : Dewey, Hippie Communes, and Education - In: Education and Culture, roč. 37, č. 1, 2021 ; s. 101, 119 ;SCOPUS
Dewey´s participatory educational democracy. Educational Theory. Roč. 66 (2016), č. 1-2, s. 55-71. [n1] 2021 zz ~ Loque, D.. : Political Education. Historical and Systematic Approach - In: Foro de Educacion, Vol. 19, No. 2, 2021 ; s. 315-333 ;SCOPUS
Dewey´s participatory educational democracy. Educational Theory. Roč. 66 (2016), č. 1-2, s. 55-71. [n1] Olawale, Babawande E. ; Mncube, V. ; Harber, C. : Popular conceptions of democracy in a mathematics teacher-education programme - In:South African journal of education, Vol. 43, No. 2, 2023; SCOPUS; WOS
APVV-18-0103 Paradigmatické zmeny v nazeraní na vesmír a človeka z filozofickej, teologickej a fyzikálnej perspektívy (2019-2023) riešiteľ
Grant UK G-15-418-00 Filozofia procesu A. N. Whiteheada. (2015) hlavný riešiteľ
APVV-14-0510 Veda, spoločnosť, hodnoty: filozofická analýza ich vzájomných väzieb a interakcií. (2015-2017) riešiteľ