Meno a priezvisko:
|
RNDr. Henrieta Mázorová, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Odborný asistent | Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta | 1997-súčasnosť |
učiteľ | Súkromné slovanské gymnázium, Vážska 32, Bratislava | 1997-1999 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Certifikát ECDL | Slovenská informatická spoločnosť | 2005 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Digitálne technológie vo vzdelávaní | Učiteľský základ | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Seminár k bakalárskej práci 1 | Učiteľský základ | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Seminár k bakalárskej práci 2 | Učiteľský základ | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Seminár k diplomovej práci | Učiteľský základ | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Digitálne technológie vo vzdelávaní 2 | Učiteľský základ | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Digitálne technológie vo vzdelávaní 3 | Učiteľský základ | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Vyučovanie geografie s podporou digitálnych technológií | Učiteľstvo geografie v kombinácii | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Seminár k diplomovej práci 1 | Učiteľstvo geografie v kombinácii | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Seminár k diplomovej práci 2 | Učiteľstvo geografie v kombinácii | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Karolčík, Š., Čipková, E., Mázorová, H. (2016). Application of digital technologies in the geography
teaching process from the teachers’ perspective. International Research in Geographical and
Environmental Education; 25(4); 328 -343. ISSN: 1038-2046 (Print) 1747-7611 (Online). doi:
10.1080/10382046.2016.1207992
Karolčík, Š., Likavský, P., Mázorová, H. (2015). Vývoj vyučovania geografie na základných školách a
gymnáziách na Slovensku po roku 1989 a návrh základných koncepčných prvkov nového modelu
geografického vzdelávania. Geografický časopis, Roč. 67, 2015, č.3, s. 261-284. ISSN 1335-1257
Karolčík, Š., Čipková, E., Jurčíková, S., Mázorová, H. (2019). Attitudes of Pupils in Lower Secondary Education towards Geography. Geographia Cassoviensis. Roč. 13, č. 1 (2019), s. 21-35
Karolčík, Š., Mázorová, H. (2015). Kľúčové kompetencie (vedomosti) a ich zásadný význam pri formovaní
geografického curricula. Geografia, Roč. 23, 2015, č.1, s. 4-8. ISSN 1335-9258
Kmeť, A., Mázorová, H., Frolo, J., Šmida, D. (2024). Do Slovak teachers teach outside? An insight into geography and biology teachers ́ opinions on outdoor education and place-based learning. Geographia Cassoviensis. Roč. 18, č. 1. (2024), s. 66-77
Karolčík, Š., Čipková, E., Jurčíková, S., Mázorová, H. (2019). Attitudes of Pupils in Lower Secondary Education towards Geography. Geographia Cassoviensis. Roč. 13, č. 1 (2019), s. 21-35
Kmeť, A., Mázorová, H., Frolo, J., Šmida, D. (2024). Do Slovak teachers teach outside? An insight into geography and biology teachers ́ opinions on outdoor education and place-based learning. Geographia Cassoviensis. Roč. 18, č. 1. (2024), s. 66-77
Identifikácia miskoncepcií žiakov ZŠ o rozmnožovacej sústave človeka Soňa Nagyová ... [et al.], Biológia, ekológia, chémia [elektronický dokument]. - Roč. 24, č. 3 (2020), s. 4-11 [print], ISSN (print) 1335-8960 ISSN (online) 1338-1024, Autori: Nagyová, Soňa; Komadová, Monika; Nagy, Tibor; Páleníková, Marianna; Mázorová, Henrieta
Likavský P., Balážovič, Ľ., Karolčík, Š., Mázorová, H., Polčák, N., Ružek, I. (2018). Geografia pre 1. ročník gymnázia so štvorročným štúdiom a 5. ročník gymnázia s osemročným štúdiom. Bratislava : Expol Pedagogika, 2018. 128 s. ISBN 978-80-8091-503-2
Kajanová, J., Mázorová, H. (2022). Získa hybridné vzdelávanie stabilnú pozíciu v edukačnom systéme? Maneko. Roč. 14, č. 2 (2022), s. 114-121
Karolčík, Š., Čipková, E., Mázorová, H. (2016). Application of digital technologies in the geography teaching process from the teachers’ perspective. International Research in Geographical and Environmental Education; 25(4); 328 -343. ISSN: 1038-2046 (Print) 1747-7611 (Online). doi: 10.1080/10382046.2016.1207992
Citované [o1] 2020 - Sebastian-Lopez, M. - Gonzalez, R.M. - Mobile learning for sustainable development and environmental teacher education. - In: Sustainability (Switzerland), Vol. 12, No. 22, 2020 ; Art. No. 9757 ; SCOPUS
Karolčík, Š., Likavský, P., Mázorová, H. (2015). Vývoj vyučovania geografie na základných školách a gymnáziách na Slovensku po roku 1989 a návrh základných koncepčných prvkov nového modelu geografického vzdelávania. Geografický časopis, Roč. 67, 2015, č.3, s. 261-284. ISSN 1335-1257
Citované [o1] 2020 - Csachová, S. (2020) - Using WebGIS platforms and inquiry based activities to teach about world political map and world population. - In: Review of International Geographical Education, Vol. 10, No. 2, 2020 ; s. 72-91 ; SCOPUS
Karolčík, Š., Čipková, E., Mázorová, H. (2016). Application of digital technologies in the geography teaching process from the teachers’ perspective. International Research in Geographical and Environmental Education; 25(4); 328 -343. ISSN: 1038-2046 (Print) 1747-7611 (Online). doi: 10.1080/10382046.2016.1207992
Citované [o1] 2020 - Alfaras, M.S. - Alfalahi, M.A. - Kadhim, T.A. - Application of Information Systems Techniques in Geography Teaching from the Educational Staff Perspective. - In: International Journal of Advances in Soft Computing and its Applications, Vol. 12, No. 3, 2020 ; s. 140-153 ; SCOPUS
Karolčík, Š., Likavský, P., Mázorová, H. (2015). Vývoj vyučovania geografie na základných školách a gymnáziách na Slovensku po roku 1989 a návrh základných koncepčných prvkov nového modelu geografického vzdelávania. Geografický časopis, Roč. 67, 2015, č.3, s. 261-284. ISSN 1335-1257
Citované [o3] 2018 - Nemčíková, M. - Rampašeková, Z. - Kramáreková, H. - Dubcová, A. - Specifics of Geography Teacher Training at the Faculty of Natural Sciences Constantine the Philosopher University in Nitra. - In: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, Vol. 12 . - Krakow : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2018 ; S. 151
Kárpaty, P., Mázorová, H. (2012). K vývoju atraktivity geografického a geovedného vzdelávania Univerzity Komenského v Bratislave. Geographia Cassoviensis. - Vol. 5, No. 2 (2011), s. 45-56. ISSN 1337-6748
Citované [o4] 2018 - Korec, P. - Rusnák, J. - In: Prístupy humánnej geografie - filozofia, teória, kontext . - Bratislava : Univerzita Komenského, 2018 ; S. 225
riešiteľ, IT Akadémia- vzdelávanie pre 21. storočie číslo zmluvy OPĽZ/3/2017, ITMS kód projektu:, 312011F057
garant aktivity E- Rozvojový projekt MŠVVaŠ SR č. 002UK-2-1/2018, Vzdelávanie pre informačnú spoločnosť/ Education for Information Society
riešiteľ, KEGA 003UK-4/2017 Terénne vyučovanie geovied s využitím vybraných náučných chodníkov/
riešiteľ KEGA 064UK-4/2020 Elektronická učebnica geografie pre žiakov s mentálnym postihnutím