Meno a priezvisko:
|
PhDr. Michael Fuchs, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
učiteľ pre nižšie sekundárne vzdelávanie | Základná škola v Červenici | 2014 - 2020 |
lektor | Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta | 2020 - 2021 |
asistent | Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta | 2022 - doteraz |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Atestačná skúška | Metodicko-pedagogické centrum | 2019 |
Rozširujúce štúdium - biológia | Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta | 2018 |
Anglický jazyk | Jazyková škola Plzenská 10, Prešov | 2009-2014 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Seminár k bakalárskej práci 1 | Učiteľský základ | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Seminár k bakalárskej práci 2 | Učiteľský základ | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Didaktika školských pokusov z biológie 1 | Učiteľstvo biológie v kombinácii | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Didaktika školských pokusov z biológie 2 | Učiteľstvo biológie v kombinácii | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Mobilné prírodovedné vzdelávanie (1) | Učiteľský základ | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Mobilné prírodovedné vzdelávanie (2) | Učiteľský základ | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Pedagogická prax 1 | Učiteľstvo biológie v kombinácii | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Využitie školského dvora vo vyučovaní prírodovedných predmetov I. | Učiteľský základ | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Využitie školského dvora vo vyučovaní prírodovedných predmetov II. | Učiteľský základ | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Čipková, E., Karolčík, Š., Fuchs, M., & Vaněková, H. (2024). Slovak Science teachers’ TPACK and Their Attitudes Toward Educational Technologies. Journal of Science Teacher Education, 1-27.
Čipková, E., Fuchs, M., Šmida, D. (2024). Effectiveness of Experiential Learning of Roma Pupils in Terms of Educational Results -A Case Study. European Journal of Contemporary Education, 13(3),491-504.
Šmida, D., Čipková, E., & Fuchs, M. (2024). Developing the test of inquiry skills: measuring the level of inquiry skills among pupils in Slovakia. International Journal of Science Education, 46(1), 73-108.
Fuchs, M., Čipová, E., Karolčík, Š., Huszárová, K., Pčolová, J. (2024). Level of pupil´s map skills in Slovakia. Feographia Cassoviensis, 18(1), 26-45.
Čipková, E., Fuchs, M., Šmida, D. (2022). Didaktika školských pokusov z biológie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 192 s.
Čipková, E., Fuchs, M., & Šmida, D. (2023). Úroveň bádateľských zručností žiakov 6. ročníka základných škôl. Scientia in educatione, 14(1), 2-14.
Čipková, E., & Fuchs, M. (2020). Hodnotenie vybraných bádateľských zručností študentov učiteľstva biológie. Scientia in educatione, 11(2), 2-13.
Čipková, E., & Fuchs, M. (2020). Hodnotenie vybraných bádateľských zručností študentov učiteľstva biológie. Scientia in educatione, 11(2), 2-13.
Čipková, E., Fuchs, M., & Vorobeľ, A. (2022). MOBILNÉ APLIKÁCIE VO VYUČOVANÍ BIOLÓGIE: PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA. Biology-Chemistry-Geography/Biologie-Chemie-Zeměpis, 31(3).
Čipková, E., Frýková, E., Fuchs, M., Kelecsényi, P., Kunová, R., Nagyová, S. & Páleniková, M. (2021). Maturita z biológie 2. Príklady úloh. Bratislava: Štátny pedagogický ústav, 2021.
Čipková, E., Fuchs, M., & Šmida, D. (2023). Úroveň bádateľských zručností žiakov 6. ročníka základných škôl. Scientia in educatione, 14(1), 2-14.
Čipková, E., Karolčík, Š., Fuchs, M., & Vaněková, H. (2024). Slovak Science teachers’ TPACK and Their Attitudes Toward Educational Technologies. Journal of Science Teacher Education, 1-27.
Šmida, D., Čipková, E., & Fuchs, M. (2024). Developing the test of inquiry skills: measuring the level of inquiry skills among pupils in Slovakia. International Journal of Science Education, 46(1), 73-108.
Čipková, E., Fuchs, M., Šmida, D. (2022). Didaktika školských pokusov z biológie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 192 s.
Čipková, E., Fuchs, M., Šmida, D. (2024). Effectiveness of Experiential Learning of Roma Pupils in Terms of Educational Results -A Case Study. European Journal of Contemporary Education, 13(3),491-504.
Fuchs, M., Čipová, E., Karolčík, Š., Huszárová, K., Pčolová, J. (2024). Level of pupil´s map skills in Slovakia. Feographia Cassoviensis, 18(1), 26-45.
Fančovičová, J., Čipková, E., Fuchs, M., Páleniká, M. (2024). Biológia 8: pre 8. ročník základnej školy a 3. ročník gymnáza s osemročným štúdiom. Bratislava: Expol pedagogika, 2024. 154 s.
Csachová, S. - Kaňuk, J. - Gessert, J. - Novotný, L. - Gábor, Š. - Šupinský, J.. - In: Geopriestorové technológie v bádateľsky orientovanom vyučovaní geografie . - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2022 ; S. 87
Šromeková, K.. - Physics exam in distance learning in the context of formative and summative assessment - In: AIP Conference Proceedings, Vol. 2458, No. 1 . - New York : American Institute of Physics, 2022 ; art. no. 030031 ; SCOPUS ; CPCI-S
Serkan Dinçer. (2024) Bridging the gap in technology integration in education: An examination of science teachers' competencies and needs. Journal of Turkish Science Education 21:4, pages 620-634.
Vo, D. V., & Simmie, G. M. (2024). Assessing Scientific Inquiry: A Systematic Literature Review of Tasks, Tools and Techniques. International Journal of Science and Mathematics Education, 1-36.
Anoling, K. M., Abella, C. R. G., Cagatao, P. P. S., & Bautista, R. G. (2024). Critical Perspectives, Theoretical Foundations, Practical Teaching, Technology Integration, Assessment and Feedback, and Hands-on Practices in Science Education. American Journal of Educational Research, 12(1), 20-27.
2014-1-SK01-KA200-000481 ENVI-MOBILE: Integration of mobile learning into environmental education fostering local communities’ development - člen riešiteľského kolektívu . ERASMUS+ Programme Tvorbe metodík pre učiteľov 2. stupňa ZŠ zameraných na implementáciu environmentálnej výchovy do vybraných predmetov.
2018-1-SK01-KA201-046312 BIOPROFILES - Implementation of practical environmental education in schools - člen riešiteľského kolektívu. ERASMUS+ Programme Tvorba námetov na žiacke projekty 2. stupňa ZŠ zamerané na bádateľsky orientované vzdelávanie.
Projekt KEGA: 086UK-4/2024 - Školský dvor ako priestor pre žiacke prírodovedné bádanie a skúmanie s podporou mobilných technológií
Ústredná kurikulárna komisia - Človek a príroda