|
Meno a priezvisko:
|
PaedDr. Tímea Šeben Zaťková, PhD.
|
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
| III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
|---|---|---|
| Odborný asistent | Katedra pedagogiky PdF UK | 2025 - súčasnosť |
| univerzitný docent | Katedra pedagogiky, FF UCM | 2022-2025 |
| odborný asistent | Katedra pedagogiky, FF UCM | 2021-2022 |
| odborný asistent, vedúca katedry (vedúca Centra) | Centrum pedagogiky a psychologického poradenstva FEM SPU v Nitre | 2010-2021 |
| odborný asistent | Katedra pedagogiky, FF UCM v Trnave | 2008-2010 |
| IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
|---|---|---|
| ECDL (Európsky vodičský preukaz na počítače | UCM v Trnave | 2008 |
| Osvedčenia za vzdelávaciu aktivitu Semináre a školenia k Programu celoživotného vzdelávania (LLP) a jeho podprogramom v rámci aktivity 2.3 Vzdelávanie zamestnancov v projektovej činnosti | SPU v Nitre | 2011 |
| UNIDEV Development Education in Theory and Practice – získanie certifikátu za úspešnú účasťa participáciu v letnej škole „Global Citizenship Education in a Post-2015 Context“ | Summer school held at All Hallows College, Dublin | 2014 |
| The Baltic University Teachers´Course on Education for Sustainable Development (ESD) in Higher Education | Centre for Lifelong Learning, Abo Akademi University, Finland | 2020 |
| Workshop on the strategic games methodology“ organized within Central European Network for Sustainable an Innovative Economy | Czech University of Life Sciences Prague, Czech Republic | 2021 |
| Google AI Essentials | Online course authorized by Google and offered through Coursera | 2024 |
| V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
|---|---|---|---|
| školský systém a školská legislatíva | učiteľstvo pedagogiky v kombinácii | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Pedagogická prax (A) | Spoločný sociálno-vedný, pedagogický a psychologický základ učiteľstva | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
| V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
|---|---|---|---|
| Triedny manažment | Spoločný sociálno-vedný, pedagogický a psychologický základ učiteľstva | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Výskumné projekty v edukácii | Predškolská a elementárna pedagogika | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Stáž v školských inštitúciách | Učiteľstvo pedagogiky v kombinácii | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
(AAA-Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách) ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea [100%]. Vývoj a perspektívy prípravy učiteľov v oblasti pôdohospodárskych vied na Slovensku. Kraków : Spolok Slovákov v Poľsku, 2022. 247s., ISBN 978-83-8111-250-5. [autorský podiel 16 AH].
(AAA-Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách) ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea [64 %] - MRAVCOVÁ, Anna [24 %] - BARANOVIČ, Štefan [12 %]. Výchova a udržateľný rozvoj. Kraków : Spolok Slovákov v Poľsku, 2020. 174 s., ISBN 978-83-8111-188-1. [12, 5 AH].
(ACB-Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách) ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea [100 %]. Úvod do vysokoškolskej pedagogiky. 1. vyd. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2014. 206 s. ISBN 978-80-8105-611-6. [autorský podiel 10, 6 AH]
(ACA -Vysokoškolské učebnice vydané v zahraničných vydavateľstvách) ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea [60 %] - ČERNÁKOVÁ, Eleonóra [40 %]. Základy pedagogiky v inžinierskom vzdelávaní. 1. vyd. Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2018. 179 s. ISBN 978-80-7598-182-0. [12, 5 AH].
(ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách ) ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea [100 %]. Vyučovanie so štýlom na vysokej škole. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. 156 s., ISBN 978-80-572-0274-5. [autorský podiel 7, 3 AH].
V3 (do roku 2021 ADM)
Tokovská, M., Šeben Zaťková, T., Jamborová, Ľ. 2022. Digital Competencies Development in Higher Education Institutions: A Mixed Methods Research Study. DOI DOI 10.28991/ESJ-2022-SIED-011. In: Emerging Science Journal. - ISSN 2610-9182, Roč. 6 (2022), s. 150-165. - 2022, Scimago Multidisciplinary - Q1
V3 (do roku 2021 ADM)
Šeben Zaťková, T. ; Tokovská, M. ; Šolcová, J. 2024. What psychosocial support do first year university students need? A mixed creative methods study / . – [recenzované]. – DOI 10.56300/AXLK4968. – SCO ; WOS CC. In: International journal of emotional education [elektronický dokument] [textový dokument (print)] . – Msida (Malta) : Centre for resilience and socio-emotional health. – ISSN (online) 2073-7629. – Roč. 16, č. 1 (2024), s. 140-153
V3 (do roku 2021 ADM)
Šeben Zaťková, T. ; Ambrozy, M. ; Tokovská, M. ; Šolcová, J. 2024. University students' views and understanding towards ageing and older adults. – WOS CC. In: Ad alta [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : journal of interdisciplinary research. – Hradec Králové (Česko) : Magnanimitas akademické sdružení. – ISSN 1804-7890. – ISSN (online) 2464-6733. – Roč. 14, č. 1 (2024), s. 277-282
V3 (do roku 2021 ADM)
Šeben Zaťková, T. ; Seberíni, A. ; Tokovská, M. 2025. First year university life: expectations versus reality / DOI 10.29333/iji.2025.18318a. In: International Journal of Instruction – Bazilej (Švajčiarsko) : Gate Association for Teaching and Education. – ISSN 1694-609X. – ISSN (online) 1308-1470. – Roč. 18, č. 3 (2025), s. 335-352
V3 (do roku 2021 ADM)
Šeben Zaťková, T., Funk, V., & Bírová, J. (2025). Possibilities of Using the One-Page Profile in Education. Journal of Education Culture and Society, 16(1), 581-596. https://doi.org/10.15503/jecs2025.2.581.596 , Scopus Q1, WoS Q2
Tokovská, M., Šeben Zaťková, T., Jamborová, Ľ. 2022. Digital Competencies Development in Higher Education Institutions: A Mixed Methods Research Study. DOI DOI 10.28991/ESJ-2022-SIED-011. In: Emerging Science Journal. - ISSN 2610-9182, Roč. 6 (2022), s. 150-165.
2024 [1]
(SCOPUS:2-s2.0-85186950046) 1153155: Assigning multiple labels of sustainable development goals to open educational resources for sustainability education / Yao, Rui [Autor, 25%] ; Tian, Meilin [Autor, 25%] ; Lei, Chi Un [Autor, 25%] ; Chiu, Dickson K.W. [Autor, 25%]. – DOI 10.1007/s10639-024-12566-6. – SCO.
In: Education and information technologies [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : the official journal of the IFIP technical committee on education. – Cham (Švajčiarsko) : Springer Nature. – ISSN 1360-2357. – ISSN (online) 1573-7608. – 2024, [tlačená forma] [online]Šeben Zaťková, T.; Ambrozy, M. 2019. VET teacher preparation in Slovakia and the new professionals - Entrepreneurship trainers for VET / – DOI 10.18421/TEM81-35. – SCO ; WOS CC. In: TEM Journal [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : Technology, Education, Management, Informatics. – Novi Pazar (Srbsko) : Association for Information Communication Technology Education and Science. – ISSN 2217-8309. – ISSN (online) 2217-8333. – Roč. 8, č. 1 (2019), 248-254
2023 [1]
(SCOPUS:2-s2.0-85173547537) 1086003: Teacher's Agency and the Cooperation With Entrepreneurs in Entrepreneurship Education / Kolho, Piia [Autor, 25%] ; Raappana, Anu [Autor, 25%] ; Joensuu-Salo, Sanna [Autor, 25%] ; Pihkala, Timo [Autor, 25%]. – DOI 10.13152/ijrvet.10.3.2. – SCO.
In: International Journal for Research in Vocational Education and Training. – Heidelberg (Nemecko) : Springer Nature. Springer Verlag. – ISSN 21978638. – ISSN (online) 21978646. – Roč. 10, č. 3 (2023), s. 318-339
Šeben Zaťková, T. ; Tokovská, M. ; Šolcová, J. 2024. What psychosocial support do first year university students need? A mixed creative methods study / . – [recenzované]. – DOI 10.56300/AXLK4968. – SCO ; WOS CC. In: International journal of emotional education [elektronický dokument] [textový dokument (print)] . – Msida (Malta) : Centre for resilience and socio-emotional health. – ISSN (online) 2073-7629. – Roč. 16, č. 1 (2024), s. 140-153
2025 [1]
(Current Content Connect:CCC:001436321000001; SCOPUS:2-s2.0-85212230549; Web of Science Core Collection:WOS:001377970500001) 1321818: The Effects of Weekly Levels of Supervisor Support and Workload on Next Week Levels of Well-Being, Satisfaction, and Performance as Mediated by Weekend Work Recovery / Cheyroux, Pierre (Autor) (20%) ; Morin, Alexandre J. S. (Autor) (20%) ; Colombat, Philippe (Autor) (20%) ; Blechman, Yael (Autor) (20%) ; Gillet, Nicolas (Autor) (20%). – DOI 10.1002/smi.3520. – WOS CC ; CCC ; SCO.
In: Stress and Health [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Hoboken (USA) : John Wiley & Sons. – ISSN 1532-3005. – ISSN (online) 1532-2998. – Roč. 41, č. 2 (2025)
Šeben Zaťková, T.; Ambrozy, M. 2021. VET teachers in Slovakia and challenges for their competences improvement / – DOI 10.33543/1102244249. – WOS CC. In: Ad alta [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : journal of interdisciplinary research. – Hradec Králové (Česko) : Magnanimitas akademické sdružení. – ISSN 1804-7890. – ISSN (online) 2464-6733. – Roč. 11, č. 2 (2021), s. 244-249
2022 [1]
(SCOPUS:2-s2.0-85129460627) 485863: Pedagogical foundations of teaching ethnocultural units in the education system / Alua, Nazarbekova (Autor) (20%) ; Gulnara, Abdrahman (Autor) (20%) ; Gulnur, Issabekova (Autor) (20%) ; Tursynay, Abdykadyrova (Autor) (20%) ; Raigul, Rakhmetova (Autor) (20%). – DOI 10.18844/cjes.v17i3.6933. – SCO.
In: Cypriot journal of educational sciences [elektronický dokument] [textový dokument (print)] . – Nicosia (Cyprus) : SciencePark Research, Organization & Counseling. – ISSN 1305-9076. – ISSN (online) 1305-905X. – Roč. 17, č. 3 (2022), s. 691-70
Šeben Zaťková, T. ; Poláček, M. 2015. Social Skills as an Important Pillar of Managerial Success. DOI 10.1016/S2212-5671(15)01672-X. – WOS CC. In: International scientific conference : business economics and management (BEM2015) [elektronický dokument] / Sujová, Andrea [Zostavovateľ, editor] ; Krajčírová, Lucia [Zostavovateľ, editor]. – [recenzované]. – 1. vyd. – Amsterdam (Holandsko) : Elsevier. Elsevier Science, 2015. – (Procedia economics and finance, ISSN 2212-5671 ; volume 34). – ISSN 2012-5671, s. 587-593
2021 [1]
(SCOPUS:2-s2.0-85110884028; Current Content Connect:CCC:001068635900008; Web of Science Core Collection:WOS:000673843900001) 316326: Project-based learning and its effectiveness: evidence from Slovakia / Maroš, Milan [Autor, 33%] ; Korenková, Marcela [Autor, 33%] ; Fiľa, Milan [Autor, 15%] ; Levický, Michal [Autor, 15%] ; Schoberová, Mária [Autor, 4%]. – DOI 10.1080/10494820.2021.1954036. – WOS CC ; SCO ; CCC.
In: Interactive learning environments [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Londýn (Veľká Británia) : Taylor & Francis Group. – ISSN 1049-4820. – ISSN (online) 1744-5191. – Roč. 29, č. 3 (2021), s. 1-16
VETAssIst. Erasmus+ 2024-1-HU01-KA220-VET-000253387, Artificial Intelligence as a VET Teacher Assistant. (Budapest University of Technology and Economics (BME)- Project coordinator – Hungary; ITB at the Bremen University, Project partner – Germany, University of Novi Sad, Project partner – Serbia, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Project partner – Slovakia) - zodpovedná riešiteľka za slovenského partnera (https://vetassist.mpt.bme.hu/about/ ) do 28. 2. 2025
V súčasnosti chýbajú komplexné údaje o rozsahu nástrojov založených na AI, ktoré sú dostupné na internete a o ich pedagogickej hodnote a relevantnosti pre špecifické potreby učiteľov v OVP, preto v nadväznosti na tieto potreby vznikol v roku 2024 medzinárodný kolektív riešiteľov projektu Erazmus s názvom VETAssIst, pod vedením maďarského koordinátora projektu - Technická a ekonomická univerzita v Budapešti (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem – BME). Ďalšími partnermi konzorcia sú Universität Bremen (Nemecko), Univerzita Nový Sad (Srbsko) a Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave (Slovensko). Projekt v rámci programu Erasmus+ (číslo projektu 2024-1-HU01-KA220-VET-000253387) je zameraný na skvalitnenie odborného vzdelávania a prípravy skúmaním transformačného potenciálu umelej inteligencie (AI) v práci učiteľov profesijných odborných predmetov, ktorého doba riešenia je 3 roky (https://vetassist.mpt.bme.hu/).
BIN SGS02_2021_002 University enhancing active smart aging - responsible researcher (Univerzita podporujúca inteligentné aktívne stárnutie) (2022-2024). https://ff.ucm.sk/sk/eea-grants/ - zodpovedná riešiteľka medzinárodného projektu
Projekt bol orientovaný na oblasť vysokoškolskej pedagogiky so zameraním na propagáciu a implementáciu problematiky aktívneho inteligentného starnutia medzi rôznymi vekovými kategóriami edukantov navštevujúcich univerzity. Hlavný dôraz na sprostredkovanie a implementáciu konceptu verejnoprospešných technológií v edukačnom procese, ktorý sa člení do oblastí zlepšovania vedomostí a zručností: inteligentná domácnosť; bezpečná komunikácia; technológie pre nezávislý život. Aktivity projektu boli zamerané na viaceré skupiny účastníkov:
- propagácia konceptu a prípravy študentov 1. ročníka bakalárskeho štúdia na aktívne starnutie;
- propagácia konceptu medzi študentmi v študijných programoch pomáhajúcich profesií;
- propagácia konceptu medzi seniormi - účastníkmi záujmového vzdelávania Univerzity tretieho veku (U3V).
Aktivity projektu povedú k realizácií edukačných aktivít v oblasti aktívneho inteligentného starnutia, k rozvoju a implementácii inovatívnych učebných osnov a metodík pre cieľové skupiny, vedeckých štúdií a iných publikácií.
https://ff.ucm.sk/sk/eea-grants/
KEGA 033SPU-4/2019 „Inovačný koncept kurikula a metodická "e-podpora" pre prípravu učiteľov profesíjnych poľnohospodárskych a potravinárskych predmetov“ (vedúci riešiteľ: PaedDr. Tímea Šeben Zaťková, PhD.), doba riešenia projektu: 2019- 2021 - ukončený excelentne
Projekt sa zameriaval na inovácie v obsahu a metodickej podpore pedagogicko-psychologickej prípravy a celoživotného vzdelávania učiteľov profesijných predmetov. Okrem obsahovej prestavby vychádzajúcej z analyticko-syntetických štúdií a empirického skúmania aktuálneho stavu v príprave učiteľov profesijných predmetov bolo zámerom projektu optimalizácia kurikula pedagogickopsychologických disciplín s využitím elektronickej podpory. V zmysle špecifík didaktík odborných predmetov vyučovaných na úrovni týchto univerzít a vysokých škôl, je aktuálne doplňujúce pedagogické štúdium v poľnohospodárskych a potravinárskych odboroch prevažujúcou možnosťou nadobudnutia kvalifikácie pre výučbu profesijných predmetov.
KEGA 004UCM-4/2022 „Podpora zdravia a pohody študentov prostredníctvom inkluzívnej edukácie na terciárnom stupni“ – člen riešiteľského kolektívu (vedúci riešiteľ: doc. Mgr. Mariana Sirotová, PhD.), doba riešenia projektu: 2022 - 2024
Zámerom projektu bolo získať nové poznatky o kvalite života súvisiace so zdravím (HRQOL- Health related quality of life) a pohody ("well-being") študentov, vrátane študentov so špecifickými potrebami v terciárnom vzdelávaní, najmä s ohľadom na inkluzívnu edukáciu a interakčný prístup vysokoškolských učiteľov. Inkluzívna univerzita (=univerzita uplatňujúca inkluzívny prístup) by mala fungovať ako prístupná, otvorená a dostupná inštitúcia s kooperujúcimi učiteľmi, ktorí zdieľajú spoločnú víziu. Jedným z dôvodov, prečo by univerzity mali smerovať k inkluzívnemu vzdelávaniu je skutočnosť, že kvalitu života študentov so znevýhodnením výrazne ovplyvňuje aj kvalita ich edukačného prostredia (fyzikálneho aj psychosociálneho). Personálne zdroje, úroveň pripravenosti a pedagogická erudovanosť vysokoškolských učiteľov sú kľúčovými faktormi úspešnej inkluzívnej edukácie na terciárnom stupni. Pripravenosť vysokoškolských učiteľov na vzdelávanie diverzifikovaných skupín študentov a ich inkluzívny prístup patria medzi najdôležitejšie požiadavky. Rozhodujúce sú najmä interpersonálne zručnosti, empatia a flexibilita, ale na druhej strane aj úroveň pedagogických kompetencií.
VEGA 1/0502/17 „Osobnosť spotrebiteľa a jej vplyv na iracionálne správanie a rozhodovanie
spotrebiteľa –člen riešiteľského kolektívu (ukončený v roku 2019) Projekt priniesol nový pohľad na spotrebiteľský výskum, ktorý kombinuje poznatky marketingu, psychológie a neurovedy a kombinuje kvantitatívne a kvalitatívne metódy výskumu. Batériampsychometrických testov je navrhnutá tak, aby dokázala odhaliť emotivitu a momentálnu afektivitumskúmaných spotrebiteľov. Navrhnutá metodika môže byť využitá pri ďalšom skúmaní vedomých a podvedomých reakcií spotrebiteľov nielen na trhu potravín; rovnako môže byť aplikovaná pri rôznych typoch komunikačných nástrojov nielen pri audiovizuálnej reklame a pri edukácii spotrebiteľa.
Kombinácia klasického marketing, výskumu a neuromarketingu umožňuje zachytiť cenné info- týkajúce sa psychológie spotrebiteľa. Poznanie psychologických procesov a podvedomých reakcií spotrebiteľov umožňuje zlepšenie segmentácie, trhového cielenia a pozicioningu, aj lepšiu implementáciu komunikačných nástrojov, čo v konečnom dôsledku vedie k zníženiu finančných nákladov. Získané poznatky môžu byť využité aj pri výbere zvukových a vizuálnych prvkov do televíznej a internetovej reklamy.
http://www.vega.sav.sk/index.php?p=show&id=20
| VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
|---|---|---|
| Člen vedeckého výboru konferencie EDUCO 2025/ EDUCO 2023 | 20. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie: „Nové výzvy v príprave učiteľov prírodovedných, poľnohospodárskych a príbuzných odborov“, organizované FPV UKF v Nitre, IVP ČZU v Praze, PřF UK v Praze, klub ekologické výchovy, Asociace pedagogu a škol pro environmentální vzdelávání Praha, VIAC AKO UČENIE, o.z.,/ EDUCO 2023 „Skvalitňovanie Praktickej prípravy budúcich učiteľov prírodovedných, poľnohospodárskych a príbuzných odborov“ | 15. - 17. 5. 2025 v Nitre; 12. - 13. 5. 2023 na FPVaI UKF v Nitre; |
| Člen vedeckého výboru konferencie EDUCOM 2024/ EDUCOM 2023 | EDUCOM 2024 „Wellbeing a inkluzívna edukácia“, organizované FF UCM v Trnave/ EDUCOM 2023 „Aktuálne trendy psychosociálnej podpory v edukácii a príprava na aktívne starnutie v procese inkluzívneho vzdelávania | 5. 12. 2024 Trnava/ 7. 12. 2023 Trnava |
| Člen vedeckého výboru konferencie a organizátor | 3. Záverečná konferencia projektu „BIN SGS02_2021_002 University enhancing active smart aging (Univerzita podporujúca inteligentné aktívne stárnutie)“, organizované FF UCM v Trnave, Kristiania University College Oslo, PF UMB, Trnava | 19. 4. 2024 Trnava |
| Členka akademického senátu FEM SPU v Nitre, FF UCM v Trnave | Akademický senát FEM SPU v Nitre /Akademický senát FF UCM v Trnave | 2014-2019 FEM SPU v Nitre/ 2010-2011 FF UCM v Trnave |
| Členka rady kvality | FF UCM v Trnave | 22. 4. 2022 – 28. 2. 2025 |
| Fakultný koordinátor pre študentov so špecifickými potrebami | FF UCM v Trnave | 1. 9. 2021 – 28. 2. 2025 |
| Prodekanka pre ďalšie formy vzdelávania a externé štúdium | FF UCM v Trnave | 1. 3. 2022- 31.8. 2023 |
| Predsedníčka etickej komisie FF UCM pre vedecko-výskumnú činnosť | FF UCM v Trnave | 21.4. 2022- 28.2. 2025 |
| VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
|---|---|---|---|
| Kristiania University College, | Oslo, Norway | 17. 3. 2024 - 22. 3. 2024 | Projekt- BIN SGS02_2021_002 Univerzita podporujúca inteligentné aktívne starnutie (University enhancing active smart aging) prednášky a projektové stretnutia |
| Kristiania University College, | Oslo, Norway | 5.6. 2023 - 11.6. 2023 | Projekt- BIN SGS02_2021_002 Univerzita podporujúca inteligentné aktívne starnutie (University enhancing active smart aging) prednášky a projektové stretnutia |
| Uniwersitet Mikolaja Kopernika w Toruniu | Toruň, Poľsko | 13.-19.5. 2023 | Erazmus - učiteľská výučbová mobilita |
| Institut celoživotního vzdělávání, Mendelova univerzita v Brne | Brno, Česká Republika | 22.4.-26.4.2013 | Erazmus - učiteľská mobilita |
| Institut vzdělávání a poradenství, Česká zemědelská univerzita v Prahe | Praha, Česká republika | 26.3.-31.3. 2012 | Erazmus - učiteľská mobilita |
| Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Tarnove | Veliko Tarnovo, Bulharsko | :26. 4. -2. 5. 2010 | Erazmus - učiteľská mobilita |