Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
PaedDr. Tímea Šeben Zaťková, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Šeben Zaťková
I.2 - Meno
Tímea
I.3 - Tituly
PaedDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1981
I.5 - Názov pracoviska
Katedra pedagogiky PdF UK
I.6 - Adresa pracoviska
Račianska 59, Bratislava 813 34
I.7 - Pracovné zaradenie
Odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
timea.seben.zatkova@fedu.uniba.sk, tsebenzatkova@gmail.com
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/6907
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
učiteľstvo a pedagogické vedy
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0002-9698-4846

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2005
II.c - Odbor a program
učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov: pedagogika v špecializácii etická výchova – anglický jazyk a literatúra (ukončené 2005); rozširujúce štúdium - učiteľstvo hudobnej výchovy (ukončené 2006)
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2008
II.c - Odbor a program
Pedagogika a vychovávateľstvo/ pedagogika
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Odborný asistent Katedra pedagogiky PdF UK 2025 - súčasnosť
univerzitný docent Katedra pedagogiky, FF UCM 2022-2025
odborný asistent Katedra pedagogiky, FF UCM 2021-2022
odborný asistent, vedúca katedry (vedúca Centra) Centrum pedagogiky a psychologického poradenstva FEM SPU v Nitre 2010-2021
odborný asistent Katedra pedagogiky, FF UCM v Trnave 2008-2010

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
ECDL (Európsky vodičský preukaz na počítače UCM v Trnave 2008
Osvedčenia za vzdelávaciu aktivitu Semináre a školenia k Programu celoživotného vzdelávania (LLP) a jeho podprogramom v rámci aktivity 2.3 Vzdelávanie zamestnancov v projektovej činnosti SPU v Nitre 2011
UNIDEV Development Education in Theory and Practice – získanie certifikátu za úspešnú účasťa participáciu v letnej škole „Global Citizenship Education in a Post-2015 Context“ Summer school held at All Hallows College, Dublin 2014
The Baltic University Teachers´Course on Education for Sustainable Development (ESD) in Higher Education Centre for Lifelong Learning, Abo Akademi University, Finland 2020
Workshop on the strategic games methodology“ organized within Central European Network for Sustainable an Innovative Economy Czech University of Life Sciences Prague, Czech Republic 2021
Google AI Essentials Online course authorized by Google and offered through Coursera 2024

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
školský systém a školská legislatíva učiteľstvo pedagogiky v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy
Pedagogická prax (A) Spoločný sociálno-vedný, pedagogický a psychologický základ učiteľstva I. učiteľstvo a pedagogické vedy
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
3
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
2
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
19
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
16
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Triedny manažment Spoločný sociálno-vedný, pedagogický a psychologický základ učiteľstva II. učiteľstvo a pedagogické vedy
Výskumné projekty v edukácii Predškolská a elementárna pedagogika I. učiteľstvo a pedagogické vedy
Stáž v školských inštitúciách Učiteľstvo pedagogiky v kombinácii II. učiteľstvo a pedagogické vedy

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
165
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
79
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
13
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
9
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
185
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
70
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
34
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
30
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

(AAA-Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách) ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea [100%]. Vývoj a perspektívy prípravy učiteľov v oblasti pôdohospodárskych vied na Slovensku. Kraków : Spolok Slovákov v Poľsku, 2022. 247s., ISBN 978-83-8111-250-5. [autorský podiel 16 AH].

2

(AAA-Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách) ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea [64 %] - MRAVCOVÁ, Anna [24 %] - BARANOVIČ, Štefan [12 %]. Výchova a udržateľný rozvoj. Kraków : Spolok Slovákov v Poľsku, 2020. 174 s., ISBN 978-83-8111-188-1. [12, 5 AH].

3

(ACB-Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách) ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea [100 %]. Úvod do vysokoškolskej pedagogiky. 1. vyd. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2014. 206 s. ISBN 978-80-8105-611-6. [autorský podiel 10, 6 AH]

4

(ACA -Vysokoškolské učebnice vydané v zahraničných vydavateľstvách) ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea [60 %] - ČERNÁKOVÁ, Eleonóra [40 %]. Základy pedagogiky v inžinierskom vzdelávaní. 1. vyd. Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2018. 179 s. ISBN 978-80-7598-182-0. [12, 5 AH].

5

(ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách ) ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea [100 %]. Vyučovanie so štýlom na vysokej škole. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. 156 s., ISBN 978-80-572-0274-5. [autorský podiel 7, 3 AH].

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

V3 (do roku 2021 ADM)

Tokovská, M., Šeben Zaťková, T., Jamborová, Ľ. 2022. Digital Competencies Development in Higher Education Institutions: A Mixed Methods Research Study. DOI DOI 10.28991/ESJ-2022-SIED-011. In: Emerging Science Journal. - ISSN 2610-9182, Roč. 6 (2022), s. 150-165. - 2022, Scimago Multidisciplinary - Q1

2

V3 (do roku 2021 ADM)

Šeben Zaťková, T. ; Tokovská, M. ; Šolcová, J. 2024. What psychosocial support do first year university students need? A mixed creative methods study / . – [recenzované]. – DOI 10.56300/AXLK4968. – SCO ; WOS CC. In: International journal of emotional education [elektronický dokument] [textový dokument (print)] . – Msida (Malta) : Centre for resilience and socio-emotional health. – ISSN (online) 2073-7629. – Roč. 16, č. 1 (2024), s. 140-153

3

V3 (do roku 2021 ADM)

Šeben Zaťková, T. ; Ambrozy, M. ; Tokovská, M. ; Šolcová, J. 2024. University students' views and understanding towards ageing and older adults. – WOS CC. In: Ad alta [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : journal of interdisciplinary research. – Hradec Králové (Česko) : Magnanimitas akademické sdružení. – ISSN 1804-7890. – ISSN (online) 2464-6733. – Roč. 14, č. 1 (2024), s. 277-282

4

V3 (do roku 2021 ADM)

Šeben Zaťková, T. ; Seberíni, A. ; Tokovská, M. 2025. First year university life: expectations versus reality / DOI 10.29333/iji.2025.18318a. In: International Journal of Instruction – Bazilej (Švajčiarsko) : Gate Association for Teaching and Education. – ISSN 1694-609X. – ISSN (online) 1308-1470. – Roč. 18, č. 3 (2025), s. 335-352

5

V3 (do roku 2021 ADM)

Šeben Zaťková, T., Funk, V., & Bírová, J. (2025). Possibilities of Using the One-Page Profile in Education. Journal of Education Culture and Society, 16(1), 581-596. https://doi.org/10.15503/jecs2025.2.581.596 , Scopus Q1, WoS Q2

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

Tokovská, M., Šeben Zaťková, T., Jamborová, Ľ. 2022. Digital Competencies Development in Higher Education Institutions: A Mixed Methods Research Study. DOI DOI 10.28991/ESJ-2022-SIED-011. In: Emerging Science Journal. - ISSN 2610-9182, Roč. 6 (2022), s. 150-165.

2024 [1]

(SCOPUS:2-s2.0-85186950046) 1153155: Assigning multiple labels of sustainable development goals to open educational resources for sustainability education / Yao, Rui [Autor, 25%] ; Tian, Meilin [Autor, 25%] ; Lei, Chi Un [Autor, 25%] ; Chiu, Dickson K.W. [Autor, 25%]. – DOI 10.1007/s10639-024-12566-6. – SCO.

In: Education and information technologies [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : the official journal of the IFIP technical committee on education. – Cham (Švajčiarsko) : Springer Nature. – ISSN 1360-2357. – ISSN (online) 1573-7608. – 2024, [tlačená forma] [online]
2

Šeben Zaťková, T.; Ambrozy, M. 2019. VET teacher preparation in Slovakia and the new professionals - Entrepreneurship trainers for VET / – DOI 10.18421/TEM81-35. – SCO ; WOS CC. In: TEM Journal [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : Technology, Education, Management, Informatics. – Novi Pazar (Srbsko) : Association for Information Communication Technology Education and Science. – ISSN 2217-8309. – ISSN (online) 2217-8333. – Roč. 8, č. 1 (2019), 248-254

2023 [1]

(SCOPUS:2-s2.0-85173547537) 1086003: Teacher's Agency and the Cooperation With Entrepreneurs in Entrepreneurship Education / Kolho, Piia [Autor, 25%] ; Raappana, Anu [Autor, 25%] ; Joensuu-Salo, Sanna [Autor, 25%] ; Pihkala, Timo [Autor, 25%]. – DOI 10.13152/ijrvet.10.3.2. – SCO.

In: International Journal for Research in Vocational Education and Training. – Heidelberg (Nemecko) : Springer Nature. Springer Verlag. – ISSN 21978638. – ISSN (online) 21978646. – Roč. 10, č. 3 (2023), s. 318-339

3

Šeben Zaťková, T. ; Tokovská, M. ; Šolcová, J. 2024. What psychosocial support do first year university students need? A mixed creative methods study / . – [recenzované]. – DOI 10.56300/AXLK4968. – SCO ; WOS CC. In: International journal of emotional education [elektronický dokument] [textový dokument (print)] . – Msida (Malta) : Centre for resilience and socio-emotional health. – ISSN (online) 2073-7629. – Roč. 16, č. 1 (2024), s. 140-153

2025 [1]

(Current Content Connect:CCC:001436321000001; SCOPUS:2-s2.0-85212230549; Web of Science Core Collection:WOS:001377970500001) 1321818: The Effects of Weekly Levels of Supervisor Support and Workload on Next Week Levels of Well-Being, Satisfaction, and Performance as Mediated by Weekend Work Recovery / Cheyroux, Pierre (Autor) (20%) ; Morin, Alexandre J. S. (Autor) (20%) ; Colombat, Philippe (Autor) (20%) ; Blechman, Yael (Autor) (20%) ; Gillet, Nicolas (Autor) (20%). – DOI 10.1002/smi.3520. – WOS CC ; CCC ; SCO.

In: Stress and Health [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Hoboken (USA) : John Wiley & Sons. – ISSN 1532-3005. – ISSN (online) 1532-2998. – Roč. 41, č. 2 (2025)

4

Šeben Zaťková, T.; Ambrozy, M. 2021.  VET teachers in Slovakia and challenges for their competences improvement / – DOI 10.33543/1102244249. – WOS CC. In: Ad alta [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : journal of interdisciplinary research. – Hradec Králové (Česko) : Magnanimitas akademické sdružení. – ISSN 1804-7890. – ISSN (online) 2464-6733. – Roč. 11, č. 2 (2021), s. 244-249

2022 [1]

(SCOPUS:2-s2.0-85129460627) 485863: Pedagogical foundations of teaching ethnocultural units in the education system / Alua, Nazarbekova (Autor) (20%) ; Gulnara, Abdrahman (Autor) (20%) ; Gulnur, Issabekova (Autor) (20%) ; Tursynay, Abdykadyrova (Autor) (20%) ; Raigul, Rakhmetova (Autor) (20%). – DOI 10.18844/cjes.v17i3.6933. – SCO.

In: Cypriot journal of educational sciences [elektronický dokument] [textový dokument (print)] . – Nicosia (Cyprus) : SciencePark Research, Organization & Counseling. – ISSN 1305-9076. – ISSN (online) 1305-905X. – Roč. 17, č. 3 (2022), s. 691-70

5

Šeben Zaťková, T. ; Poláček, M. 2015. Social Skills as an Important Pillar of Managerial Success. DOI 10.1016/S2212-5671(15)01672-X. – WOS CC. In: International scientific conference : business economics and management (BEM2015) [elektronický dokument] / Sujová, Andrea [Zostavovateľ, editor] ; Krajčírová, Lucia [Zostavovateľ, editor]. – [recenzované]. – 1. vyd. – Amsterdam (Holandsko) : Elsevier. Elsevier Science, 2015. – (Procedia economics and finance, ISSN 2212-5671 ; volume 34). – ISSN 2012-5671, s. 587-593

2021 [1]

(SCOPUS:2-s2.0-85110884028; Current Content Connect:CCC:001068635900008; Web of Science Core Collection:WOS:000673843900001) 316326: Project-based learning and its effectiveness: evidence from Slovakia / Maroš, Milan [Autor, 33%] ; Korenková, Marcela [Autor, 33%] ; Fiľa, Milan [Autor, 15%] ; Levický, Michal [Autor, 15%] ; Schoberová, Mária [Autor, 4%]. – DOI 10.1080/10494820.2021.1954036. – WOS CC ; SCO ; CCC.

In: Interactive learning environments [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Londýn (Veľká Británia) : Taylor & Francis Group. – ISSN 1049-4820. – ISSN (online) 1744-5191. – Roč. 29, č. 3 (2021), s. 1-16

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

VETAssIst. Erasmus+ 2024-1-HU01-KA220-VET-000253387, Artificial Intelligence as a VET Teacher Assistant. (Budapest University of Technology and Economics (BME)- Project coordinator – Hungary; ITB at the Bremen University, Project partner – Germany, University of Novi Sad, Project partner – Serbia, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Project partner – Slovakia) - zodpovedná riešiteľka za slovenského partnera (https://vetassist.mpt.bme.hu/about/ ) do 28. 2. 2025

V súčasnosti chýbajú komplexné údaje o rozsahu nástrojov založených na AI, ktoré sú dostupné na internete a o ich pedagogickej hodnote a relevantnosti pre špecifické potreby učiteľov v OVP, preto v nadväznosti na tieto potreby vznikol v roku 2024 medzinárodný kolektív riešiteľov projektu Erazmus s názvom VETAssIst, pod vedením maďarského koordinátora projektu - Technická a ekonomická univerzita v Budapešti (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem  – BME). Ďalšími partnermi konzorcia sú Universität Bremen (Nemecko), Univerzita Nový Sad (Srbsko) a Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave (Slovensko). Projekt v rámci programu Erasmus+ (číslo projektu 2024-1-HU01-KA220-VET-000253387) je zameraný na skvalitnenie odborného vzdelávania a prípravy skúmaním transformačného potenciálu umelej inteligencie (AI) v práci učiteľov profesijných odborných predmetov, ktorého doba riešenia je 3 roky (https://vetassist.mpt.bme.hu/).

2

BIN SGS02_2021_002 University enhancing active smart aging - responsible researcher (Univerzita podporujúca inteligentné aktívne stárnutie) (2022-2024). https://ff.ucm.sk/sk/eea-grants/ - zodpovedná riešiteľka medzinárodného projektu

Projekt bol orientovaný na oblasť vysokoškolskej pedagogiky so zameraním na propagáciu a implementáciu problematiky aktívneho inteligentného starnutia medzi rôznymi vekovými kategóriami edukantov navštevujúcich univerzity. Hlavný dôraz na sprostredkovanie a implementáciu konceptu verejnoprospešných technológií v edukačnom procese, ktorý sa člení do oblastí zlepšovania vedomostí a zručností: inteligentná domácnosť; bezpečná komunikácia; technológie pre nezávislý život. Aktivity projektu boli zamerané na viaceré skupiny účastníkov:

- propagácia konceptu a prípravy študentov 1. ročníka bakalárskeho štúdia na aktívne starnutie;

- propagácia konceptu medzi študentmi v študijných programoch pomáhajúcich profesií;

- propagácia konceptu medzi seniormi - účastníkmi záujmového vzdelávania Univerzity tretieho veku (U3V).

Aktivity projektu povedú k realizácií edukačných aktivít v oblasti aktívneho inteligentného starnutia, k rozvoju a implementácii inovatívnych učebných osnov a metodík pre cieľové skupiny, vedeckých štúdií a iných publikácií.

https://ff.ucm.sk/sk/eea-grants/

3

KEGA 033SPU-4/2019 „Inovačný koncept kurikula a metodická "e-podpora" pre prípravu učiteľov profesíjnych poľnohospodárskych a potravinárskych predmetov(vedúci riešiteľ: PaedDr. Tímea Šeben Zaťková, PhD.), doba riešenia projektu: 2019- 2021 - ukončený excelentne

Projekt sa zameriaval na inovácie v obsahu a metodickej podpore pedagogicko-psychologickej prípravy a celoživotného vzdelávania učiteľov profesijných predmetov. Okrem obsahovej prestavby vychádzajúcej z analyticko-syntetických štúdií a empirického skúmania aktuálneho stavu v príprave učiteľov profesijných predmetov bolo zámerom projektu optimalizácia kurikula pedagogickopsychologických disciplín s využitím elektronickej podpory. V zmysle špecifík didaktík odborných predmetov vyučovaných na úrovni týchto univerzít a vysokých škôl, je aktuálne doplňujúce pedagogické štúdium v poľnohospodárskych a potravinárskych odboroch prevažujúcou možnosťou nadobudnutia kvalifikácie pre výučbu profesijných predmetov.

033SPU-4/2019 | Portal VS

4

KEGA 004UCM-4/2022 „Podpora zdravia a pohody študentov prostredníctvom inkluzívnej edukácie na terciárnom stupni“ – člen riešiteľského kolektívu (vedúci riešiteľ: doc. Mgr. Mariana Sirotová, PhD.), doba riešenia projektu: 2022 - 2024

Zámerom projektu bolo získať nové poznatky o kvalite života súvisiace so zdravím (HRQOL- Health related quality of life) a pohody ("well-being") študentov, vrátane študentov so špecifickými potrebami v terciárnom vzdelávaní, najmä s ohľadom na inkluzívnu edukáciu a interakčný prístup vysokoškolských učiteľov. Inkluzívna univerzita (=univerzita uplatňujúca inkluzívny prístup) by mala fungovať ako prístupná, otvorená a dostupná inštitúcia s kooperujúcimi učiteľmi, ktorí zdieľajú spoločnú víziu. Jedným z dôvodov, prečo by univerzity mali smerovať k inkluzívnemu vzdelávaniu je skutočnosť, že kvalitu života študentov so znevýhodnením výrazne ovplyvňuje aj kvalita ich edukačného prostredia (fyzikálneho aj psychosociálneho). Personálne zdroje, úroveň pripravenosti a pedagogická erudovanosť vysokoškolských učiteľov sú kľúčovými faktormi úspešnej inkluzívnej edukácie na terciárnom stupni. Pripravenosť vysokoškolských učiteľov na vzdelávanie diverzifikovaných skupín študentov a ich inkluzívny prístup patria medzi najdôležitejšie požiadavky. Rozhodujúce sú najmä interpersonálne zručnosti, empatia a flexibilita, ale na druhej strane aj úroveň pedagogických kompetencií.

004UCM-4/2022 | Portál VŠ

5

VEGA 1/0502/17 „Osobnosť spotrebiteľa a jej vplyv na iracionálne správanie a rozhodovanie

spotrebiteľa –člen riešiteľského kolektívu (ukončený v roku 2019) Projekt priniesol nový pohľad na spotrebiteľský výskum, ktorý kombinuje poznatky marketingu, psychológie a neurovedy a kombinuje kvantitatívne a kvalitatívne metódy výskumu. Batériampsychometrických testov je navrhnutá tak, aby dokázala odhaliť emotivitu a momentálnu afektivitumskúmaných spotrebiteľov. Navrhnutá metodika môže byť využitá pri ďalšom skúmaní vedomých a podvedomých reakcií spotrebiteľov nielen na trhu potravín; rovnako môže byť aplikovaná pri rôznych typoch komunikačných nástrojov nielen pri audiovizuálnej reklame a pri edukácii spotrebiteľa.

Kombinácia klasického marketing, výskumu a neuromarketingu umožňuje zachytiť cenné info- týkajúce sa psychológie spotrebiteľa. Poznanie psychologických procesov a podvedomých reakcií spotrebiteľov umožňuje zlepšenie segmentácie, trhového cielenia a pozicioningu, aj lepšiu implementáciu komunikačných nástrojov, čo v konečnom dôsledku vedie k zníženiu finančných nákladov. Získané poznatky môžu byť využité aj pri výbere zvukových a vizuálnych prvkov do televíznej a internetovej reklamy.

http://www.vega.sav.sk/index.php?p=show&id=20

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Člen vedeckého výboru konferencie EDUCO 2025/ EDUCO 2023 20. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie: „Nové výzvy v príprave učiteľov prírodovedných, poľnohospodárskych a príbuzných odborov“, organizované FPV UKF v Nitre, IVP ČZU v Praze, PřF UK v Praze, klub ekologické výchovy, Asociace pedagogu a škol pro environmentální vzdelávání Praha, VIAC AKO UČENIE, o.z.,/ EDUCO 2023 „Skvalitňovanie Praktickej prípravy budúcich učiteľov prírodovedných, poľnohospodárskych a príbuzných odborov“ 15. - 17. 5. 2025 v Nitre; 12. - 13. 5. 2023 na FPVaI UKF v Nitre;
Člen vedeckého výboru konferencie EDUCOM 2024/ EDUCOM 2023 EDUCOM 2024 „Wellbeing a inkluzívna edukácia“, organizované FF UCM v Trnave/ EDUCOM 2023 „Aktuálne trendy psychosociálnej podpory v edukácii a príprava na aktívne starnutie v procese inkluzívneho vzdelávania 5. 12. 2024 Trnava/ 7. 12. 2023 Trnava
Člen vedeckého výboru konferencie a organizátor 3. Záverečná konferencia projektu „BIN SGS02_2021_002 University enhancing active smart aging (Univerzita podporujúca inteligentné aktívne stárnutie)“, organizované FF UCM v Trnave, Kristiania University College Oslo, PF UMB, Trnava 19. 4. 2024 Trnava
Členka akademického senátu FEM SPU v Nitre, FF UCM v Trnave Akademický senát FEM SPU v Nitre /Akademický senát FF UCM v Trnave 2014-2019 FEM SPU v Nitre/ 2010-2011 FF UCM v Trnave
Členka rady kvality FF UCM v Trnave 22. 4. 2022 – 28. 2. 2025
Fakultný koordinátor pre študentov so špecifickými potrebami FF UCM v Trnave 1. 9. 2021 – 28. 2. 2025
Prodekanka pre ďalšie formy vzdelávania a externé štúdium FF UCM v Trnave 1. 3. 2022- 31.8. 2023
Predsedníčka etickej komisie FF UCM pre vedecko-výskumnú činnosť FF UCM v Trnave 21.4. 2022- 28.2. 2025

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Kristiania University College, Oslo, Norway 17. 3. 2024 - 22. 3. 2024 Projekt- BIN SGS02_2021_002 Univerzita podporujúca inteligentné aktívne starnutie (University enhancing active smart aging) prednášky a projektové stretnutia
Kristiania University College, Oslo, Norway 5.6. 2023 - 11.6. 2023 Projekt- BIN SGS02_2021_002 Univerzita podporujúca inteligentné aktívne starnutie (University enhancing active smart aging) prednášky a projektové stretnutia
Uniwersitet Mikolaja Kopernika w Toruniu Toruň, Poľsko 13.-19.5. 2023 Erazmus - učiteľská výučbová mobilita
Institut celoživotního vzdělávání, Mendelova univerzita v Brne Brno, Česká Republika 22.4.-26.4.2013 Erazmus - učiteľská mobilita
Institut vzdělávání a poradenství, Česká zemědelská univerzita v Prahe Praha, Česká republika 26.3.-31.3. 2012 Erazmus - učiteľská mobilita
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Tarnove Veliko Tarnovo, Bulharsko :26. 4. -2. 5. 2010 Erazmus - učiteľská mobilita

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-09-30