Meno a priezvisko:
|
doc. PaedDr. Eva Severini, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Učiteľ predprimárneho vzdelávania | Detské centrum s.r.o., Bratislava | 01.07.2003 -16.09.2011 |
Učiteľ predprimárneho vzdelávania | Materská škola Macharova, Bratislava – Petržalka | 03.09.2012 - trvá |
VŠ učiteľ, odborný asistent | UK v Bratislave, Pedagogická fakulta | 01.08.2016 - 31.03.2021 |
VŠ učiteľ, docent | UK v Bratislave, Pedagogická fakulta | 01.04.2021 - trvá |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Rigorózna skúška - predškolská a elementárna pedagogika | UK v Bratislave, Pedagogická fakulta | 2011 |
I. atestácia – predprimárne vzdelávanie | Metodicko-pedagogické centrum, Bratislava | 2012 |
II. atestácia – predprimárne vzdelávanie | Metodicko-pedagogické centrum, Bratislava | 2014 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Kurikulárne projektovanie vo vzdelávaní | Predškolská a elementárna pedagogika | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Predprimárna pedagogika | Predškolská a elementárna pedagogika | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Rozvíjanie technickej tvorivosti | Predškolská a elementárna pedagogika | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Semestrálny projekt | Predškolská a elementárna pedagogika | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Predprimárna pedagogika | Špeciálna pedagogika | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Diplomový seminár | Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Semestrálny projekt | Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Metodológia kvantitatívneho a kvalitatívneho výskumu | Špeciálna pedagogika | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Metodológia kvalitatívneho výskumu | Predškolská a elementárna pedagogika, Didaktika cudzích jazykov a literatúr | III. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Súčasné trendy v predprimárnej pedagogike | Predškolská a elementárna pedagogika | III. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Adaptačná prax v materskej škole | Predškolská a elementárna pedagogika | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Výskumné metódy v pedagogických vedách | Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
AAA Severini, Eva (48%) - Kožuchová, Mária (48%) - Brezovská, Lúcia (4%): Individuálne (domáce) vzdelávanie. 1. vyd. Ostrava : KEY Publisching, 2021. 110 s. ISBN 978-80-7418-381-2
AAB Severini, Eva (80%) - Kostrub, Dušan (20%): Kvalitatívne skúmanie v predprimárnom vzdelávaní. 1. vyd. Prešov : Rokus, 2018. 179 s. ISBN 978-80-89510-71-9
AEC Severini, Eva (100%) : Samostatnosť dieťaťa vo výskumných interpretáciách rodičov = Child`s autonomy in parent`s research interpretations. In: Terazniejszosc i przyszlosc edukacji dzieci, mlodziezy i doroslych wybrane problemy. Siedlce : Akka, 2018. S. 67-87. ISBN 978-83-948104-7-4
AEC Severini, Eva (100%) : Pedagogical interaction in plays and playing activities in kindergartens in Slovakia - research perspective. In: Views of Contemporary Preschool and Primary Education in Bulgaria and Slovakia. Brno : Paido, 2016. S. 51-69. ISBN 978-80-7315-261-1
AEC Severini, Eva (100%) : Sebaregulácia učenia sa v prírodovednom vzdelávaní = Self-regulation of learning in science education. In: Współczesne idee w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej : monografia wieloautorska. Siedlce : Instytut kultury regionalnej i badaň literackich im. Franciszka Karpinskiego, 2020. S. 287-302. ISBN 978-83-66597-00-6
ADM Severini, Eva (40%) - Kožík Lehotayová, Blanka (50%) - Kuruc, Martin (10%): Self-regulatory teaching in interpretations of slovak teachers. In: AD ALTA. Roč. 10, č. 2 (2020), s. 294-297. ISSN (print) 1804-7890 Registrované v: wos
ADM Severini, Eva [UKOPDPEP] (50%) - Kožuchová, Mária [UKOPDPEP] (20%) - Kuruc, Martin [UKOPDPED] (20%) - Kostrub, Dušan [UKOPDPED] (10%): Self-regulation of learning in the natural science of future teachers. In: AD ALTA. Roč. 10, č. 2 (2020), s. 289-293. ISSN (print) 1804-7890 Registrované v: wos
ADM Kostrub, Dušan (34%) - Severini, Eva (33%) - Ostradický, Peter (33%): Facilities providing early childhood education and childcare up to three years of age from the point of view of erudite employees. In: AD ALTA. Roč. 9, č. 1 (2019), s. 263-270. ISSN (print) 1804-7890 Registrované v: wos
ADM Kostrub, Dušan (65%) - Severini, Eva (25%) - Ostradický, Peter (10%): Developing children`s autonomy in pre-primary education from parents perspective. In: AD ALTA. Roč. 8, č. 2 (2018), s. 223-229. ISSN (print) 1804-7890 Registrované v: wos
AEC Severini, Eva (45%) - Kožík Lehotayová, Blanka (45%) - Csandová, Eva (10%): Uses of augmented reality in pre-primary education [elektronický dokument]. In: Augmented reality in educational settings. Leiden : Brill, 2020. S. 3-23 [print]. ISBN 978-90-04-40883-8 Registrované v: wos
AAB Severini, Eva (80%) - Kostrub, Dušan (20%): Kvalitatívne skúmanie v predprimárnom vzdelávaní. 1. vyd. Prešov : Rokus, 2018. 179 s. ISBN 978-80-89510-71-9
Ohlasy (15):
[o1] 2019 Líšková, Dáša - Kožík Lehotayová, Blanka - Kostolányová, Kateřina - Gašparová, Eva: Opinions and attitudes of pre-primary education teachers and pre-service teachers on using augmented reality. In: ICERI 2019 : conference proceedings. Valencia : IATED, 2019, S. 11277 - CPCI-SSH
[o1] 2019 Merica, Marián - Osaďan, Róbert - Koreňová, Lilla - Gunčaga, Ján: Approaches and relationship to health and healthy lifestyle of university female students. In: AD ALTA, roč. 9, č. 1, 2019, s. 189 - ESCI
[o3] 2020 - Kožuchová, Mária - Kuruc, Martin - In: Development of students' self-regulation of learning with a focus on technical education: theory and research . - Karlsruhe : Ste-Con, 2020 ; S.117
[o1] 2020 Merica, Marián - Osaďan, Róbert - Koreňová, Lilla - Gunčaga, Ján: Relationship to sports and active movement activities of students of the Pedagogical Faculty of Comenius University in Bratislava. In: AD ALTA, roč. 10, č. 1, 2020, s.181 - ESCI
[o1] 2021 - Merica, Marián - Osaďan, Róbert - Kováčová, Viktória : Comparison of physical ability and physical performance of children in primary education. - In: AD ALTA, roč. 11, č. 1, 2021 ; s. 193 ; ESCI
[n1] 2022 zz ~ Merica, Marián - Belešová, Mária - Osaďan, Róbert - Mošková, Simona. : Stretching exercises and their influence on the development of children's coordination movement capabilities in primary education - In: AD ALTA, roč. 12, č. 1, 2022 ; s. 110 ;ESCI
[n2] 2022 sk ~ Jurášová Šteigerová, Jarmila. : Hudobná výchova z pohľadu učiteľa na základnej škole - In: Juvenilia Paedagogica 2022 : aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov . -Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2022 ; S. 83
[n2] 2022 sk ~ Kožuchová, Mária. : Distance education of younger school-aged students during the corona crisis - In: Disputationes scientificae, roč. 22, č. 4, 2022 ; s. 39
ADE01 Kostrub, Dušan (50%) - Severini, Eva (25%) - Mahrer Milovčíková, Katarína (25%): Researching the Specifics of an Educare Curriculum for Children Aged 6-36 Months Based on the Concept of Play/Playing. In: American Journal of Educational Research. Roč. 4, č. 11 (2016), s. 777-784. ISSN 2327-6126
Ohlasy (1):
[o2] 2018 Zaviš, Monika: Detskí migranti a edukačné dôsledky migrácie. In: Medzináboženský dialóg a migračná kríza. Trnava : Pedagogická fakulta, 2018, S. 80-105 - CPCI-SSH
ADM Kostrub, Dušan (34%) - Severini, Eva (33%) - Ostradický, Peter (33%): Facilities providing early childhood education and childcare up to three years of age from the point of view of erudite employees. In: AD ALTA. Roč. 9, č. 1 (2019), s. 263-270. ISSN (print) 1804-7890 Registrované v: wos
Ohlasy (4):
[n1] 2020 zz ~ Ha, Kyoo-Man. : Conceptualization of major stakeholders in emergency management of childcare facilities - In: Journal of Evidence-Based Social Work, roč. 17, č. 5, 2020 ; s. 514-526 ;ESCI ; SCOPUS
[o3] 2020 - Nevřelová, Natálie : Rozšířená realita ve výuce dětí v primárním vzdělávání. - In: Proceedings of 33. DidMatTEech 2020 Conference . - Budapešť : Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2020 ; S. 173-182
[o3] 2020 - Gašparová, Eva : Rozvoj kľúčových kompetencií detí predškolského veku prostredníctvom interaktívnej tabule a robotických hračiek. - In: Proceedings of 33. DidMatTEech 2020 Conference . - Budapešť : Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2020 ; S. 301-311
[n2] 2020 zz ~ Nevřelová, Natálie. : Use of mobile applications in primary education that pupils can use at home - In: ICTE Journal : International Journal of Information and Communication Technologies in Education, roč. 9, č. 1, 2020 ; s. 5-14
AEC Severini, Eva (45%) - Kožík Lehotayová, Blanka (45%) - Csandová, Eva (10%): Uses of augmented reality in pre-primary education [elektronický dokument]. In: Augmented reality in educational settings. Leiden : Brill, 2020. S. 3-23 [print]. ISBN 978-90-04-40883-8 Registrované v: wos
Ohlasy (11):
[o1] 2019 Koreňová, Lilla - Krpec, Radek - Gunčaga, Ján - Lavicza, Zsolt: Enhancing students mathematics learning skills with GeoGebra apps. In: ICERI 2019 : conference proceedings. Valencia : IATED, 2019, S. 10762-10769 - CPCI-SSH
[o3] 2020 - Nevřelová, Natálie : Rozšířená realita ve výuce dětí v primárním vzdělávání. - In: Proceedings of 33. DidMatTEech 2020 Conference . - Budapešť : Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2020 ; S. 173-182
[o3] 2020 - Gašparová, Eva : Rozvoj kľúčových kompetencií detí predškolského veku prostredníctvom interaktívnej tabule a robotických hračiek. - In: Proceedings of 33. DidMatTEech 2020 Conference . - Budapešť : Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2020 ; S. 301-311
[o2] 2020 - Fuchsová, Mária - Koreňová, Lilla : Modern technology in the form of mobile applications of augmented reality in human biology education for future school teachers. - In: DIVAI 2020 : 13th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics, Štúrovo . - Praha : Wolters Kluwer, 2020 ; S. 101-110 ; CPCI-SSH
[o2] 2020 - Koreňová, Lilla - Gašparová, Eva - Kostrub, Dušan : Use of interactive whiteboard and robot toys in kindergarten teaching. - In: DIVAI 2020 : 13th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics, Štúrovo . - Praha : Wolters Kluwer, 2020 ; S. 129-138 ; CPCI-SSH
[o2] 2020 - Koreňová, Lilla - Rahmadi, Imam - Lavicza, Zsolt : Students’ utilization of mobile devices with regards to learning mathematics compared in Central Europe and Indonesia. - In: DIVAI 2020 : 13th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics, Štúrovo . - Praha : Wolters Kluwer, 2020 ; S. 373-383 ; CPCI-SSH
[o2] 2020 - Nevřelová, Natálie - Koreňová, Lilla : Augmented reality in teaching children education. - In: DIVAI 2020 : 13th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics, Štúrovo . - Praha : Wolters Kluwer, 2020 ; S. 457-465 ; CPCI-SSH
[n2] 2020 zz ~ Nevřelová, Natálie. : Use of mobile applications in primary education that pupils can use at home - In: ICTE Journal : International Journal of Information and Communication Technologies in Education, roč. 9, č. 1, 2020 ; s. 5-14
[o3] 2021 - Rivas, Begona - Gértrudix, Felipe - Gértrudix, Manuel : Análisis sistemático sobre el uso de la realidad aumentada en educación infantil. - In: Edutec : Revista Electrónica de Tecnología Educativa, č. 76, 2021 ; s. 53-73
[n2] 2022 sk ~ Gužíková, Žaneta - Chicevič, Simona - Kostrub, Dušan - Brychová, Sylvia. : Digital technologies and their application in a child’s life - In: Acta Educationis Generalis, roč. 12, č. 1, 2022 ; s. 23-40
[n2] 2022 zz ~ Koreňová, Lilla - Gašparová, E. - Kostrub, Dušan. : Interpretation of causal relationships in the world of robots presented by 5 year old children - In: INTED2022 Conference Proceedings . -Barcelona : IATED, 2022 ; S. 300-306
AEC Jančaříková, Kateřina (50%) - Severini, Eva (50%): Uses of augmented reality for development of natural literacy in pre-primary education [elektronický dokument]. In: Augmented reality in educational settings. Leiden : Brill, 2020. S. 24-55 [print]. ISBN 978-90-04-40883-8 Registrované v: wos
Ohlasy (4):
[o3] 2020 Nevřelová, Natálie: Rozšířená realita ve výuce dětí v primárním vzdělávání. In: Proceedings of 33. DidMatTEech 2020 Conference. Budapešť : Eötvös gLoránd Tudományegyetem, 2020, S. 173-182
[o3] 2020 Gašparová, Eva: Rozvoj kľúčových kompetencií detí predškolského veku prostredníctvom interaktívnej tabule a robotických hračiek. In: Proceedings of 33. DidMatTEech 2020 Conference. Budapešť : Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2020, S. 301-311
[n2] 2022 sk ~ Gužíková, Žaneta - Chicevič, Simona - Kostrub, Dušan - Brychová, Sylvia. : Digital technologies and their application in a child’s life - In: Acta Educationis Generalis, roč. 12, č. 1, 2022 ; s. 23-40
[n2] 2022 zz ~ Koreňová, Lilla - Gašparová, E. - Kostrub, Dušan. : Interpretation of causal relationships in the world of robots presented by 5 year old children - In: INTED2022 Conference Proceedings . -Barcelona : IATED, 2022 ; S. 300-306
Spoluriešiteľ projektu: obdobie 2016-2018. PdF UK v Bratislave. KEGA 070UK-4/2016 Názov projektu: Koncept ranej edukácie detí. Hyperlink na projekt: https://www.portalvs.sk/sk/prehlad-projektov/kega/10143. Výstupy projektu: https://www.fedu.uniba.sk/fileadmin/pdf/Veda/1._Projektove_centrum_PdF_UK/4._Projekty_Pedagogickej_fakulty_UK/Projekty_PdF_UK_v_roku_2018/Kega_c._070UK-4-2016.pdf
Spoluriešiteľ projektu: obdobie 2017-2020. PdF UK v Bratislave. APVV-015-3787 Názov projektu: Optimalizácia výučbových materiálov z matematiky na základe analýzy súčasných potrieb a schopností žiakov mladšieho školského veku. Hyperlink na projekt: https://www.crp.gov.sk/optimalizacia-vyucbovych-materialov-z-matematiky-na-zaklade-analyzy-sucasnych-potrieb-a-schopnosti-ziakov-mladsieho-skolskeho-veku/
Hlavný riešiteľ: obdobie 2019-2020. PdF UK v Bratislave. VEGA 1/0443/18 Názov projektu: Analýza sebaregulačných štýlov učenia sa študentov odboru predškolská a elementárna pedagogika. Výstupy projektu: https://www.fedu.uniba.sk/sucasti/katedry/katedra-pedagogiky-a-socialnej-pedagogiky/veda-a-vyskum/
Spoluriešiteľ projektu: obdobie 2022-2024. PdF UK v Bratislave. VEGA 1/0033/22 Názov projektu: Bádateľsky orientovaná výučba v matematickom, prírodovednom a technickom vzdelávaní. Výstupy projektu: https://www.fedu.uniba.sk/fileadmin/pdf/Sucasti/Katedry/KPPE/Konferencia_2023/Informacie_ku_konferencii_2023_.pdf
Spoluriešiteľ projektu: obdobie 2022-2024. PdF UK v Bratislave. KEGA 026UK-4/2022 Názov: Koncepcia konštrukcionizmu a rozšírenej reality v STEM vzdelávaní (CEPENSAR). Výstupy projektu: ID schôdze: 377 309 335 939 Prístupový kód / Access code: 8EggNc MS TEAMS seminár 30.11. RE: pozvánka na seminár CEPENSAR - projekt KEGA - 30.11.2022 o 13.30 hod. na PdF Šoltésovej 4, miestnosť 407
V2 Koreňová, Lilla (40%), Severini, Eva (40%), Čavojský, Ivan (20%): The use of augmented reality in the after school club from the point of view of future educators. INTED2023 [elektronický dokument] : Conference Proceedings. - : 1. vyd. ISBN 978-84-09-49026-4. - Barcelona : IATED, 2023. - S. 5254-5263 [online] (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079)
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členka odborovej komisie doktorandského štúdia v odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy študijného programu Predškolská a elementárna pedagogika | Pedagogická fakulta, UK v Bratislave | 2023 - 2028 |
Členka Rady študijných programov v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy: 105564 a 105563 - Predškolská a elementárna pedagogika v bakalárskom stupni v dennej a externej forme v slovenskom jazyku; 11390 a 105494 - Predškolská a elementárna pedagogika v doktorandskom stupni štúdia v dennej a externej formy v slovenskom jazyku; 17519 a 105516 - Učiteľstvo pre primárne vzdelávaniev v dennej a externej forme v slovenskom jazyku | Pedagogická fakulta, UK v Bratislave | 2023 - trvá |
Členka skúšobnej komisie pre dizertačné skúšky a obhajobu dizertačných prác v odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy študijného programu Predškolská a elementárna pedagogika | Katedra predprimárnej a primárnej pedagogiky, Pedagogická fakulta, UK v Bratislave | 2023 - trvá |
Školiteľka doktorandského študijného programu Predškolská a elementárna pedagogika, v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy na PdF UK v Bratislave | Pedagogická fakulta, UK v Bratislave | 2023 - trvá |
Autor a recenzent metodík v rámci projektov Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja - Operačný program Ľudské zdroje s názvom: Inovácia a skvalitnenie získavania praktických zručností študentov predškolskej a elementárnej pedagogiky s akcentom na adaptačný proces detí, obdobie trvania projektu od 2020 do 2023 | Katedra predprimárnej a primárnej pedagogiky, Pedagogická fakulta, UK v Bratislave | 2021 - trvá |
Posudzovateľka projektov | Grantová komisia UK v Bratislave; MŠVVaŠ SR, podpora vysokoškolskej vedy a techniky: VEGA, KEGA | 2020 - trvá |
Členka organizačného výboru medzinárodnej konferencie „Súčasnosť a perspektívy pregraduálnej prípravy učiteľov – Aká je a aká by mohla byť príprava budúcich učiteľov" | Katedra pedagogiky a sociálnej pedagogiky a Katedra predprimárnej a primárnej pedagogiky, PdF UK v Bratislave | 2018 - 2019 |
Členka organizačného a realizačného výboru pri medzinárodnom projekte v rámci zapájania študentov programu Predškolská a elementárna pedagogika do pedagogických praxí v pohraničnom regióne | SK-AT, INTERREG VA SR-AT 2014-2020 Názov projektu: Bildungskooperation in Grenzgeblet. Multilaterálny projekt v rámci EÚ | 2017 - 2019 |
Participácia na tvorbe akreditačných spisov v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy študijného programu Predškolská a elementárna pedagogika | Katedra predprimárnej a primárnej pedagogiky, Pedagogická fakulta, UK v Bratislave | 2014 - 2015 |
Členka skúšobných komisií pre štátne skúšky v odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy | Katedra predprimárnej a primárnej pedagogiky, Pedagogická fakulta, UK v Bratislave | 2013 - trvá |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Pädagogische Hochschule der Fachhochschule Nordwestschweiz (PH FHNW) – Forschung und Entwicklung, Center Reading – Reading, Media, Language. Brugg-Windisch, (Schweiz) | Bahnhofstrasse 6, 5210 Windisch, Schweiz | 22.08.2016 - 11.09.2016 | Pädagogische Hochschule (PHZH) – Zentrum Kindheiten in Schule und Gesellschaft. Zürich, (Schweiz) T +41 848 012 210 info.ph@fhnw.ch |
Schola Empirica | Blanická 25, Praha 2, Česká republika | 13.06.2016 - 14.06.2016 | Zapájanie študentov programu Predškolská a elementárna pedagogika do medzinárodného projektu Erasmus+ info@scholaempirica.org |
University of Iceland, Faculty of Education, Reykjavik, (Iceland) | Stakkahlíð, Reykjavik, Iceland | 03.09.2015 - 09.09.2015 | "A) Visit to Garᵭabᴂr office and preschools. B) Visit to Hjallastefnan and preschool. C) Visit to the University of Iceland, Faculty of Education, Reykjavik, (Iceland) Tel: +354 525 5950 Email: menntavisindasvid@hi.is" |
Matica slovenská v Srbsku / Národnostná rada Slovenskej národnostnej menšiny v Srbsku | Maršala Tita 18, Bački Petrovac 21470, Srbija / Bulevar Mihajla Pupina 1/IV, Novi Sad 21101, Srbija | 28.08.2012 - 30.08.2012 | UK 2010203 Názov: Multimédiá vo výučbe sekundárneho, primárneho a preprimárneho vzdelávania, digitalizácia procesu výučby v regionálnom školstve dolnozemských Slovákov, v Báčskom Petrovci. Medzinárodný projekt MŠVVaŠ SR a Ministarstva prosvete Republike Srbije v kooperácii PdF UK v Bratislave |
Spoluriešiteľ projektu: obdobie 2023-2025. PdF UK v Bratislave. VEGA 1/0336/23 Názov projektu: Výskum ekvivalentov teórií didaktiky v učiteľskej praxi počas a v dôsledku mimoriadnej (pandemickej) situácie.
Spoluriešiteľ projektu: obdobie 2023-2025. PdF UK v Bratislave. KEGA 060UK-4/2023 Názov projektu: Povinné predprimárne vzdelávanie detí s poruchami autistického spektra a detí s viacnásobným mentálnym a telesným postihnutím v paradigme špeciálneho a inkluzívneho vzdelávania.
Spoluriešiteľ projektu: obdobie 2021-2023. SAE Gr. 29.10.21. P. SK Názov projektu: Aspekty socjalizacji wtórnej uczniów kształconych w domu w warunkach Republiki Czeskiej. Hyperlink na projekt: http://www.mf-sae.org/index-en.html
2019 - trvá: Člen stredoeurópskeho výmenného programu pre univerzitné štúdiá, Národná kancelária programu CEEPUS na Slovensku.
2019 - trvá: Recenzent vedeckých štúdií „Edukácia“ vedecko-odborný časopis, vydavateľ: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
2017 - trvá: Metodik bakalárskych pedagogických a odborných praxí pre materské školy v študijnom programe Predškolská a elementárna pedagogika, Katedra predprimárnej a primárnej pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave.
2016: Pamätný list pri príležitosti 70. výročia založenia Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave za šírenie dobrého mena univerzity a fakulty, PdF UK v Bratislave.
2016 - trvá: Vedenie a oponovanie záverečných prác študentov rozširujúceho štúdia v študijnom odbore Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie.
2014: Člen organizácie a realizácie odborných stretnutí v materských školách v Bratislave a odborných seminárov na PdF UK v Bratislave pre učiteľov predprimárneho vzdelávania z Českej republiky a Spojeného kráľovstva (od 14.10.2014 do 23.10.2014) v rámci projektu CZ.1.07/1.3.00/48.0022, názov projektu „Rozvojem osobnostních a profesních kompetencí učitelů MŠ a ZŠ k vyšší kvalitě vzdělávání“.
2014: Autor a recenzent edukačných materiálov: Európsky sociálny fond, Metodicko-pedagogické centrum, Bratislava.
2012 - 2017: Metodik bakalárskych a magisterských pedagogických a odborných praxí v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy, Katedra predprimárnej a primárnej pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzity Komenského v Bratislave.
2012: Spoluautor učebného textu, ktorý je povinným alebo odporúčaným študijným materiálom pre študentov odboru Učiteľstvo a pedagogické vedy: Proces výučby a digitálne technológie. 1. vyd. Bratislava : Dušan Kostrub, 2012. 110 s. + 1 DVD. ISBN 978-80-971081-6-8
Ohlasy (38):
[o2] 2017 - Szabóová, Jana : Audiovisual works as a component of modern didactic aids. - In: Megatrends and media. Media future . - Trnava : UCM, 2017 ; S. 167 ; CPCI-SSH2
[o1] 2019 - Líšková, Dáša - Kožík Lehotayová, Blanka - Kostolányová, Kateřina - Gašparová, Eva : Opinions and attitudes of pre-primary education teachers and pre-service teachers on using augmented reality. - In: ICERI 2019 : conference proceedings . - Valencia : IATED, 2019 ; S. 11282 ; CPCI-SSH
[o3] 2019 - Jančaříková, Kateřina - In: Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků . - Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019 ; S. 243
[n1] 2020 - (Web of Science Core Collection:WOS:000629508300005) 245393: Transformation of education and training system in the context of digital information and communication technology in sociocultural perspective and its axiological and ethical dimension / Gáliková Tolnaiová, Sabína [Autor, 100%]. – WOS CC In: European Journal of Transformation Studies [elektronický dokument] . – Tbilisi (Gruzínsko) : Europe Our House Press. – ISSN (online) 2298-0997. – Roč. 8, č. 2 (2020), s. 89-105 [online]
[n1] 2021 - (Web of Science Core Collection:WOS:000644484200009) 256760: On Perspectives Of Teacher Training And Understanding Of Their Digital Competencies As Determinants Of Digital Education / Gáliková Tolnaiová, Sabína [Autor, 100%]. – WOS CC In: Media Literacy and Academic Research [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie. – ISSN 2585-8726. – ISSN (online) 2585-9188. – Roč. 4, č. 1 (2021), s. 118-133 [tlačená forma] [online
[n2] 2022 zz ~ Gašparová, Eva. - In: Interaktívna tabuľa a robotické hračky v predprimárnom vzdelávaní. -Ostrava : Ostravská univerzita, 2022 ; S. 45
2011 - 2017: Člen organizačného výboru seminárov s názvom Teach-In organizovaných Ústavom pedagogických vied a štúdií, PdF UK v Bratislave.