Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
PaedDr. Eva Pupíková, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Pupíková
I.2 - Meno
Eva
I.3 - Tituly
PaedDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1974
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
I.6 - Adresa pracoviska
Račianska 59, 813 34 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
eva.pupikova@uniba.sk
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
učiteľstvo a pedagogické vedy

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2000
II.c - Odbor a program
predškolská pedagogika
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2020
II.c - Odbor a program
pedagogické vedy
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
učiteľ a riaditeľ materskej školy Materské školy Nitra 1992 - 2009
učiteľ profesijného rozvoja Národný inštitút vzdelávania a mládeže, Bratislava od 2009

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Rigorózna skúška Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 2011
2. atestačná skúška Katolícka univerzita v Ružomberku 2013
1. Kvalifikačná skúška Metodicko-pedagogické centrum, Bratislava 2009
Funkčné vzdelávanie pre vedúcich pedagogických zamestnancov Metodicko-pedagogické centrum, Bratislava 2004

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
4
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
19
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
10
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

Pupikova, E. & J. Birova. 2020. Prostredie francuzskeho jazyka na Slovensku a nastroje profesijneho rozvoja pre ucitela francuzskeho jazyka. In XLinguae, Volume 13 Issue 1, January 2020, ISSN 1337-8384, ISSN 2453-711X DOI: 10.18355/XL.2020.13.01.01 http://www.xlinguae.eu/files/XLinguae1_2020_1.pdf

2

Pupíková, E. & D. Kollárová & J. Bírová. 2020. Career growth of teacher of pre-primary education through self-reflection in qualification thesi. In Science for Education Today. ISSN 2658-6762, Roč. 10, č. 1 (2020), s. 174-190. DOI http://dx.doi.org/10.15293/2658-6762.2001.10

3

Pupíková, E. 2016. Reflexívna kompetencia učiteľov materských škôl = Reflexive competence of kindergarten teachers, 2016. DOI 10.18355/PG.2016.5.2.363-377. In. The Scientific Educational JournalSl : Slavonic Pedagogical Studies Journal. ISSN 1339-9055, Vol. 5, no. 2 (2016), online, p. 363-377.

4

Pupíková, E. 2016. Kontinuálne vzdelávanie učiteľov predprimárneho vzdelávania. In Hlaďo, P. Sborník z medzinárodní vědecké konference ICOLLE 2016. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institu celoživotního vzdělávaní, 2016. s. 349 – 364.

5

Pupíková, E. et al. 2024. Rešpekt, tolerancia – napĺňanie práv a potrieb dieťaťa. Vydanie: 1. Bratislava: NIVAM, 2024. s. 72. ISBN 978-80-565-1598-3. Dostupné https://nivam.sk/mladez/unicef/

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Študijný poradca pre magisterské štúdium Katedra predprimárnej a primárnej pedagogiky, PdF UK v Bratislave 2025

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2024-11-30