Meno a priezvisko:
|
PaedDr. Róbert Osaďan, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
redaktor | Finest | 2000 |
vedúci vydania | Historická revue | 2006 |
odborný asistent | Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta | 2011 - trvá |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Sexuálne obťažovanie a jeho riešenie na UK | Univerzita Komenského | 2023 |
Rodovo inkluzívny a vyvážený jazyk v externej komunikácii UK | Univerzita Komenského | 2023 |
Ankety v MS Forms | Univerzita Komenského | 2023 |
Základy kybernetickej bezpečnosti | CIT PdF UK | 2024 |
Školenie Excel | CIT UK | 2024 |
Školenie Moodle | CIT PdF UK | 2024 |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Sociológia detstva | Predškolská a elementárna pedagogika | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
Sociokultúrne diferenciácie | Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
Dejiny školstva a pedagogiky | Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
Rodovosť a sexualita v kontexte mladšieho školského veku | Predškolská a elementárna pedagogika | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
Rodové štúdie vo vzdelávaní | Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
ADC01 Osaďan, Róbert [UKOPDPEP] (80%) - Reid, Elizabeth (20%): Recent migrants and education in the European Union. In Compare- a journal of comparative and international education - Roč. 46, č. 4 (2016), s. 666-669. ISSN 0305-7925
ADM01 Osaďan, Róbert [UKOPDPEP] (40%) - Belešová, Mária [UKOPDPEP] (30%) - Szentesiová, Lenka [UKOPDPEP] (30%): Sissies, Sportsmen and Moms Standing over Stoves. Gender aspect of readers and mathematics textbooks for primary education in Slovakia. In: Foro De Educación. - Roč. 16, č. 25 (2018), s. 243-261. - ISSN (print) 1698-7799
ADM02 Merica, Marián [UKOPDPEP] (40%) - Osaďan, Róbert [UKOPDPEP] (20%) - Koreňová, Lilla [UKOPDDPP] (20%) - Gunčaga, Ján [UKOPDDPP] (20%): Approaches and relationship to health and healthy lifestyle of university female students. In: AD ALTA. - Roč. 9, č. 1 (2019), s. 186-190. - ISSN (print) 1804-789
ADM03 Merica, Marián [UKOPDPEP] (25%) - Osaďan, Róbert [UKOPDPEP] (25%) - Koreňová, Lilla [UKOPDDPP] (25%) - Gunčaga, Ján [UKOPDDPP] (25%): Relationship to sports and active movement activities of students of the Pedagogical Faculty of Comenius University in Bratislava. In: AD ALTA. - Roč. 10, č. 1 (2020), s. 181-187. - ISSN (print) 1804-7890
V3 Barnová, Silvia (25%) - Kožuchová Marika [UKOPDPEP] (25%) - Krásna, Slávka] (25%) - Osaďan, Róbert [UKOPDPEP] (25%): Teachers’ Professional Attitudes towards Inclusive Education. In: Emerging Science Journal : Current Issues, Trends, and New Ideas in Education [elektronický dokument]. - Roč. 6 (2022), s. 13-24 [online]
V1_001 / Osaďan, Róbert (Autor) [UKOPDPEP] (20%) - Žilková, Katarína (Autor) [UKOPDDPP] (20%) - Hamranová, Anežka (Autor) [UKOPDPS] (20%) - Kondeková, Alexandra (Autor) (20%) - Žilková, Viktória (Autor) (20%) - Marcinek, Tibor (Recenzent) - Poliaková, Eva (Recenzent) : Genderový aspekt matematickej úzkosti detí mladšieho školského veku [elektronický dokument] . – 1. vyd. – Bratislava (Slovensko) : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. – 119 s. [online] : text, graf., tab., obr. – ISBN (online) 978-80-223-5538-4
ADM01 Osaďan, Róbert [UKOPDPEP] (40%) - Belešová, Mária [UKOPDPEP] (30%) - Szentesiová, Lenka [UKOPDPEP] (30%): Sissies, Sportsmen and Moms Standing over Stoves. Gender aspect of readers and mathematics textbooks for primary education in Slovakia. In: Foro De Educación. - Roč. 16, č. 25 (2018), s. 243-261. - ISSN (print) 1698-7799
ADM02 Merica, Marián [UKOPDPEP] (40%) - Osaďan, Róbert [UKOPDPEP] (20%) - Koreňová, Lilla [UKOPDDPP] (20%) - Gunčaga, Ján [UKOPDDPP] (20%): Approaches and relationship to health and healthy lifestyle of university female students. In: AD ALTA. - Roč. 9, č. 1 (2019), s. 186-190. - ISSN (print) 1804-789
ADM03 Merica, Marián [UKOPDPEP] (25%) - Osaďan, Róbert [UKOPDPEP] (25%) - Koreňová, Lilla [UKOPDDPP] (25%) - Gunčaga, Ján [UKOPDDPP] (25%): Relationship to sports and active movement activities of students of the Pedagogical Faculty of Comenius University in Bratislava. In: AD ALTA. - Roč. 10, č. 1 (2020), s. 181-187. - ISSN (print) 1804-7890
V3 Barnová, Silvia (25%) - Kožuchová Marika [UKOPDPEP] (25%) - Krásna, Slávka] (25%) - Osaďan, Róbert [UKOPDPEP] (25%): Teachers’ Professional Attitudes towards Inclusive Education. In: Emerging Science Journal : Current Issues, Trends, and New Ideas in Education [elektronický dokument]. - Roč. 6 (2022), s. 13-24 [online]
[o1] 2017 - Madziva, Roda - Thondhlana, Juliet - Provision of quality education in the context of Syrian refugee children in the UK: opportunities and challenges. - In: Compare, roč. 47, č. 6, 2017 ; s. 942-961 ; SCOPUS
2021 [01/12] / GBR - Pappa, Sotiria - Hökkä, Päivi. Emotion regulation and identity negotiation [elektronický dokument]: a short story analysis of finnish language teachers’ emotional experiences. Teaching pupils of immigrant background. DOI 10.1080/08878730.2020.1785069 In: Teacher Educator. Abingdon: Taylor & Francis Group, 2021, Roč. 56, č. 1, s. 61-82 [tlačená forma] [online]. ISSN 0887-8730. ISSN (online) 1938-8101. - SCO, s. 61 - 82
[o1] 2019 - Cobano-Delgado, Veronica C. - Llorent-Bedmar, Vicente - Identity and gender in childhood. Representation of Moroccan women in textbooks. - In: Women's Studies International Forum, roč. 74, 2019 ; s. 137-142 ; SSCI
[o1] 2020 - Lamonica, Valentina - Ragazzi, Elena - Sella, Lisa - Including adolescent migrants in school through VET approach: evidence from a pilot action in Italy. - In: Empirical Research in Vocational Education and Training, roč. 12, č. 1, 2020 ; art. no. 6 ; ESCI ; SCOPUS
[o1] 2020 - Faingold, Eduardo D. - In: Language rights and the law in the European Union . - Londýn : Palgrave Macmillan, 2020 ; S. 109-121 ; BKCI-SSH
Spoluriešiteľ projektu APVV-015-3787, Optimalizácia výučbových materiálov z matematiky na základe analýzy súčasných potrieb a schopností žiakov mladšieho (2016 – 2020)
Spoluriešiteľ projektu KEGA Koncept ranej edukácie detí 070UK-4/2016 (2016 - 2018)
Hlavný riešiteľ projektu VEGA Genderový aspekt matematickej úzkosti detí mladšieho školského veku 1/0592/20 (2020 - 2022)
Spoluriešiteľ projektu KEGA Preventívne stratégie špecifických porúch učenia z hľadiska grafomotoriky v predškolskom veku 026UK-4/2021 (2021_2023)
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
prodekan | UK v Bratislave, Pedagogická fakulta | 2012 - 2018 |
vedúci katedry | Katedra predprimárnej a primárnej pedagogiky, PdF UK | 2013 - trvá |
člen Akademického senátu | Univerzita Komenského v Bratislave | 2019 - 2023 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Pedagogická fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně | České mládeže 8, 400 96 Ústí nad Labem, Česká republika | 18. 11. - 21.11. 2013 | Erasmus |
Faculty of Preschool and Primary School Education | 1574 Sofia, 69A Shipchenski Prohod, Sofia | 9.11. - 13.11.2015 | Erasmus |