|
Meno a priezvisko:
|
Mgr. Katarína Metesová
|
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
| III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
|---|---|---|
| Logopéd | SCPP Kalvárska 924/35, 034 01 Ružomberok | 2022-2024 |
| IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
|---|---|---|
| Online kurz: Manažment porúch prehĺtania u detí | The Clinical Skills Development Service | 2020 |
| Inovačné vzdelávanie - Poruchy plynulosti reči | Inštitút detskej reči, Bratislava | 2023 |
| Kurz - Vývinová verbálna dyspraxia | Slovenská asociácia logopédov | 2023 |
| Kurz: InterACT | Inštitút detskej reči, Bratislava | 2023 |
| Školenie k používaniu diagnostického nástroja The Early Sociocognitive Battery | Hogrefe Ltd, Oxford – United Kingdom | 2025 |
| V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
|---|---|---|---|
| Základy logopédie | Predškolská a elementárna pedagogika | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Logopédia pre špeciálnych pedagógov | Špeciálna pedagogika | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Logopédia pre učiteľov | Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Základy logopédie pre špeciálnych pedagógov | Špeciálna pedagogika | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Vývinová jazyková porucha | Logopédia | I.+II. | logopédia a liečebná pedagogika |
V3 – Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – článok (podlieha štátnej dotácii):
Metesová, K., Kapalková, S., & Kučesová, H. (2025). Hodnotenie sociokognitívnych schopností detí prostredníctvom testovej batérie ESB: pilotná štúdia. Listy klinické logopedie, 9(1), 31-38. doi: 10.36833/lkl.2025.007.
ID: 2049846 | Hodnotenie sociokognitívnych schopností detí prostredníctvom testovej batérie ESB: pilotná štúdia = Assessment of children’s sociocognitive abilities using the ESB test battery: a pilot study / Metesová, Katarína (Autor) (50%); Kapalková, Svetlana (Autor) (40%); Kučesová, Henrieta (Autor) (10%). – [recenzované]. – DOI 10.36833/lkl.2025.007. In: Listy klinické logopedie [elektronický dokument]. – Praha (Česko): Asociace klinických logopedů ČR. – ISSN (online) 2570-6179. – Roč. 9, č. 1 (2025), s. 31-38 [online]
Oblasť výskumu: 180 | Lekárske, farmaceutické a nelekárske zdravotnícke vedy
Študijný odbor: 7510 - logopédia a liečebná pedagogika
Databáza: OA – Open access
Databáza: ERIH PLUS – European Reference Index for the Humanities and Social Sciences
V3 – Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – článok (podlieha štátnej dotácii):
Metesová, K., Kapalková, S., & Kučesová, H. (2025). Hodnotenie sociokognitívnych schopností detí prostredníctvom testovej batérie ESB: pilotná štúdia. Listy klinické logopedie, 9(1), 31-38. doi: 10.36833/lkl.2025.007.
ID: 2049846 | Hodnotenie sociokognitívnych schopností detí prostredníctvom testovej batérie ESB: pilotná štúdia = Assessment of children’s sociocognitive abilities using the ESB test battery: a pilot study / Metesová, Katarína (Autor) (50%); Kapalková, Svetlana (Autor) (40%); Kučesová, Henrieta (Autor) (10%). – [recenzované]. – DOI 10.36833/lkl.2025.007. In: Listy klinické logopedie [elektronický dokument]. – Praha (Česko): Asociace klinických logopedů ČR. – ISSN (online) 2570-6179. – Roč. 9, č. 1 (2025), s. 31-38 [online]
Oblasť výskumu: 180 | Lekárske, farmaceutické a nelekárske zdravotnícke vedy
Študijný odbor: 7510 - logopédia a liečebná pedagogika
Databáza: OA – Open access
Databáza: ERIH PLUS – European Reference Index for the Humanities and Social Sciences
Výskumný grant UK/1243/2025
Vplyv socioekonomického statusu rodiny na úroveň sociálnej kognície intaktných monolingválnych a bilingválnych detí raného veku
hlavný riešiteľ