Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Linda Liliková
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Liliková
I.2 - Meno
Linda
I.3 - Tituly
Mgr.
I.4 - Rok narodenia
1992
I.5 - Názov pracoviska
Centrum výskumu pedagogických a psychologických vied
I.6 - Adresa pracoviska
Šoltésovej 4
I.7 - Pracovné zaradenie
denná doktorand
I.8 - E-mailová adresa
lelovicsova4@uniba.sk
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Učiteľstvo a pedagogické vedy

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Pedagogická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave
II.b - Rok
2012-2015
II.c - Odbor a program
Učiteľstvo pre materské školy a vychovávateľstvo pre školské kluby
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Pedagogická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave
II.b - Rok
2015-2017
II.c - Odbor a program
Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Lektor Veda nás baví, n. o. 2016 - 2017
Učiteľka prvého stupňa Základná škola Rovinka 2017-2018

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Využitie umelej inteligencie vo vzdelávaní Univerzita Komenského v Bratislave 2024

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania PEP19 - predškolská a elementárna pedagogika 1 1.1.5. - predškolská a elementárna pedagogika
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
2
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
5
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
5
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

Zacharová, Z. & Liliková, L. (2024). Developing 6-7 year olds´ understanding of emotions through Storytelling. In EECERA Conference, Brighton, 3. - 6.9. 2024. 

2

Liliková, L. (2023). Využitie príbehov pri prevencii naučenej bezmocnosti detí. In Premostenie akademickej a humanitárnej práce na podporu dieťaťa a zraniteľného obyvateľstva : kniha abstraktov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-89932-13-9. - Bratislava : Havava, 2023. - S. 101-102.

3

 Liliková, L. (2023). Naučená bezmocnosť a spôsoby prevencie v školskom prostredí.  In Premostenie akademickej a humanitárnej práce na podporu dieťaťa a zraniteľného obyvateľstva : kniha abstraktov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-89932-13-9. - Bratislava : Havava, 2023. - S. 35-36. 

4

Liliková, L. & Poliakova, E. (2022) Syndróm naučenej bezmocnosti v primárnom vzdelávaní základných škôl. Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, Katedra psychológie a patopsychológie. ISBN 978-80-223-5555-1

5

Zacharová, Z., & Liliková, L. (2024, July 17-19). Creating a community and friendly environment in the context of promoting wellbeing in pupils [Conference presentation]. Porto ICRE'24: Porto International Conference on Research in Education, Porto, Portugal. Centre for Research and Innovation in Education. https://doi.org/10.978-972-8969-80-6

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Tallinn University Narva rd 25, 10120 Tallinn 10.6.-14.06.2024 Learning Experience Design in Higher Education

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Autorka detských kníh: 

Liliková, L. (2021). Dvaja malí smetiari. LM reklama.

Liliková, L. (2022). (Ne)spokojný slimáčik Slávko - 5 prvkov duševnej pohody. Čo dokáže mama.

Liliková, L. (2023). Stratený slimáčik Slávko - 5 prvkov môjho ja. Čo dokáže mama.

Liliková, L. (2024). Starostlivý slimáčik Slávko - 5 prvkov dobrých vzťahov. Čo dokáže mama.

Dátum poslednej aktualizácie
2024-11-05