Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Veronika Horníková, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Horníková
I.2 - Meno
Veronika
I.3 - Tituly
Mgr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1985
I.5 - Názov pracoviska
Katedra psychológie a patopsychológie, Pedagogická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave
I.6 - Adresa pracoviska
Šoltésovej 4, 811 08 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
Odborný asistent s PhD.
I.8 - E-mailová adresa
veronika.hornikova@fedu.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/81197
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Psychológia, Učiteľstvo a pedagogické vedy

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Filozofická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
II.b - Rok
2009
II.c - Odbor a program
Psychológia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Filozofická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
II.b - Rok
2009
II.c - Odbor a program
Psychológia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Katedra psychológie a patopsychológie Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského
II.b - Rok
2012
II.c - Odbor a program
Predškolská a elementárna pedagogika
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Výskumník v kvalitatívnom výskume TNS Slovakia 2012-2014
Výskumník v kvalitatívnom výskume 2muse s.r.o. 2012
Billing dispute management specialist ATT GNS Slovakia, s.r.o. 2015-2018
Projektový manažment, HR, profesionálne koučovanie, poradenstvo, konzultácie Mgr. Veronika Horníková, PhD. 2018-2021
Projektová manažérka Nadácia pre deti Slovenska 2018-2024

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Výskumná stáž Laboratiore PSITEC, Université Lille 3, Katedra psychológie 2011
Medzinárodne akreditovaný (ICF) ročný výcvik v profesionálnom koučovaní level 1 a 2 Coaching school and coaching agency, Zuzana Valábková 2025
Ročný výcvik "Poradenský proces - výcvik zručností" akreditovaný MŠ CoachingPlus, V.Hambálek, Z. Zimová 2025
ACC - medzinárodná koučovacia certifikácia International Coaching Federation 2025

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Sociálno-psychologický výcvik I. Učiteľstvo psychológie v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy
Psychológia osobnosti Učiteľstvo psychológie v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy
Sociálna psychológia Učiteľstvo psychológie v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy
Pedagogická psychológia Učiteľstvo psychológie v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
2
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
3
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Úvod do psychológie Učiteľstvo psychológie v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
7
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

LAZÍKOVÁ, V. 2010. Konštrukt svedomia v teórii, empirickom výskume a v aplikácii do pedagogiky. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentu doktorských studijních programu VII. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci. s. 397- 407.

2

LAZÍKOVÁ, V. 2010. Krátkodobá pamäť u detí v predškolskom veku. In Psychologická teória a prax očami absolventa KP FF TU: VIII. Konferencia absolventov, doktorandov a študentov Katedry psychológie Filozofickej fakulty Trnavskej univerzity v Trnave. Trnava: Trnavská univerzita v Trnave. 2010, s.193-198. ISBN: 978-80-8082-387-0.

3

KVASNIČKOVÁ, G. - LAZÍKOVÁ, V. - GLASOVÁ, M. 2011. Rozpoznávanie emócií tváre a rizikové správanie žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia. Príspevok na medzinárodnej konferencii: Osobnosť v kontexte kognícií, emocionality a motivácií III. Bratislava, 23. – 24. november, 2011. ISBN: 978-80-8127-034-5.

4

LAZÍKOVÁ, V. 2011. Diagnostika pracovnej pamäti v školskom veku. Príspevok v recenzovanom zborníku z konferencie „Aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov“, Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogických štúdií, 9. februára 2012.

5

Kvasničková, G. - Lazíková, V.  2015. Overenie platnosti nástroja „deficity čiastkových funkcií“ u detí zo sociálne znevýhodneného prostredia. Speciální pedagogika v perspektivách: 3. Olomouckých speciálněpedagogických dnů. – 1 vyd. – Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2015

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Université Lille 3, Laboratoire PSITEC Lille, France 1.9.2011-30.11.2011 Erasmus Stage

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-10-28