Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
doc. Mgr. Martin Kuruc, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Kuruc
I.2 - Meno
Martin
I.3 - Tituly
doc., Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1982
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky/Department of pedagogy
I.6 - Adresa pracoviska
Račianska 59, 813 34 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
doc.
I.8 - E-mailová adresa
kuruc@fedu.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/4996
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0003-4603-126X

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2006
II.c - Odbor a program
Vychovávateľstvo: Pedagogika emocionálne a sociálne narušených
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2009
II.c - Odbor a program
Pedagogika
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2021
II.c - Odbor a program
učiteľstvo a pedagogické vedy
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Funkčné miesto docenta/Associate Professor Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta/Comenius University in Bratislava, Faculty of Education 01.01.2022 - trvá/until now
Odborný asistent, VŠ učiteľ/Assistant professor, University teacher Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta/Comenius University in Bratislava, Faculty of Education 01.09.2017 - 31.12.2021
Vedecko-výskumný zamestnanec/Researcher Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta/Comenius University in Bratislava, Faculty of Education 31.8.2012 - 31.08.2017
skupinový terapeut/group terapist Liečbno-výchovné sanatórium/Residantial care 2011 -2013
manažér vzdelávania/manager of education Akadémia vzdelávania, n.o. 2010 - 2011
Špeciálny pedagóg/Special Educator Liečebno-výchovné sanatórium/Residantial care 2006 - 2009
mentor-lektor/mentor-lecturer Regionálne centrum podpory učiteľov - n.o. Indícia/Regional Teacher Support Centre, n.g.o. Indícia 2022 - trvá/ongoing

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
posgraduálne štúdium skupinovej psychoterapie Karlová Univerzita v Prahe CZ, Pedagogická fakulta 2011
školenie, on-line výučba, práca s Moodle Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta 2019
Kurz Design Thinking (rozsah 5 hodín, forma: on-line New Generation of Founders, A Grow with Google Programme 2020
Kurz Respektovat a být respektován (v rozsahu 42 výukových hodin) Společnost pro mozkově kompatipilní vzdelávaní MŠMT ČR č.j. 35559/2012-25-201. (lektori: Tatjána a Pavel Kopřivovci) 2017
Kurz Nenásilnej komunikácie 1 ( rozsah 14 hodín) Lukov dvor Nitra, lektor páter Jozef Hegglin. Lukov dvor Nitra, lektor páter Jozef Hegglin. 2015
Školská mediácia – alternatívne riešenie konfliktov. Kontinuálne – aktualizačné vzdelávanie. Rozsah: 60 vyučovacích hodín. Akreditácia MŠVVaŠ pre ARK Consulting, s.r.o. č.a. 731/2012-KV. (Lektor: prof. PhDr. Vladimír Labáth, PhD.) 2013
Kurz Mediácia – odborná príprava mediátor (rozsah: 155 výukových hodín) Akreditovaný vzdelávací program ďalšieho vzdelávania 2606/2008/69/1. Lektor: Mgr. Andrej Bábsky. 2011
Vzdelávanie mentrov RCPU - oblasť Mentoring v rozsahu 50 hodín. Teach for Slovakia, n.o. a Leaf, n.o. 2022
Didaktické reflektívne komunity NIVaM 2022-2023

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Pedagogická diagnostika a evaluácia Spoločný sociálno-vedný, pedagogický a psychologický základ učiteľstva II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Pedagogická komunikácia Spoločný sociálno-vedný, pedagogický a psychologický základ učiteľstva I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Pedagogika voľného času Spoločný sociálno-vedný, pedagogický a psychologický základ učiteľstva I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Spoločný sociálno-vedný, pedagogický a psychologický základ učiteľstva I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Spoločný sociálno-vedný, pedagogický a psychologický základ učiteľstva II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
1
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
3
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
1
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
49
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
14
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Zvedavé učenie 1 Spoločný sociálno-vedný, pedagogický a psychologický základ učiteľstva I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Zvedavé učenie 2. Spoločný sociálno-vedný, pedagogický a psychologický základ učiteľstva I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Tréning sociálnych kompetencií učiteľov Učiteľstvo pedagogiky (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Tréning zážitkovej pedagogiky Učiteľstvo pedagogiky (v kombinácii) II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Súčasné alternatívne smery v pedagogike Učiteľstvo pedagogiky (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Rozvoj tvorivosti Učiteľstvo pedagogiky (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Výskumné projekty v edukácii Predškolská a elementárna pedagogika I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Pedagogická diagnostika a evaluácia Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
78
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
16
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
59
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
32
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
8
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
8
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
6
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
5
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

V3 Zahorec, Ján, [Autor, 60%] - Kuruc, Martin [Autor, 40%] (40%): Testing of digital skills of students and teachers in Slovakia . In: European journal of contemporary education.. - Roč. 12, č. 4 (2023), s. 1472-1487. - ISSN (print) 2304-9650. Registrované v: scopus esci, wos cc. DOI 10.13187/ejced.2023.4.1472

2

V1 Jaslovská, Barbora [Autor, 40%]; Kuruc, Martin [Autor, 20%]; Tóblová, Eva [Autor, 40%]: Skill enhancement in communication and interactive strategies in education. 1. vyd. – Londýn (Veľká Británia) : STS Science Centre ; Brno (Česko) : KEY Publishing, 2023. – 220 s. [13,2 AH] [tlačená forma]. – (Monograph). – ISBN 978-1-908235-27-5. – ISBN 978-80-7418-404-8.

3

AAA Kožuchová, Mária [Autor, 80%] - Kuruc, Martin [Autor, 20%]: Development of students' self-regulation of learning with a focus on technical education : theory and research. - 1. vyd. – Karlsruhe : Ste-Con, 2020. - 128 s. [7,5 AH] [print] ISBN 978-3-945862-39-1. Ohlasy (3)

4

AAB Kuruc, Martin [Autor, 100%]: Akademická a prosociálna motivácia v škole. Bratislava: UK, 2017. 130s. ISBN 978-80-223-4480-7. Ohlasy (6)

5

ACB Kuruc, Martin [Autor, 100%] Poruchy správania u detí a adolescentov a ich pedagogická diagnostika. [elektronický zdroj]. - 1. vyd. Bratislava: UK, 2013. 65s. [CD-ROM] ISBN 978-80-223-3512-6. Ohlasy (13)

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

V3 Zahorec, Ján, [Autor, 60%] - Kuruc, Martin [Autor, 40%] (40%): Testing of digital skills of students and teachers in Slovakia . In: European journal of contemporary education.. - Roč. 12, č. 4 (2023), s. 1472-1487. - ISSN (print) 2304-9650. Registrované v: scopus esci, wos cc. DOI 10.13187/ejced.2023.4.1472

2

V1 Jaslovská, Barbora [Autor, 40%]; Kuruc, Martin [Autor, 20%]; Tóblová, Eva [Autor, 40%]: Skill enhancement in communication and interactive strategies in education. 1. vyd. – Londýn (Veľká Británia) : STS Science Centre ; Brno (Česko) : KEY Publishing, 2023. – 220 s. [13,2 AH] [tlačená forma]. – (Monograph). – ISBN 978-1-908235-27-5. – ISBN 978-80-7418-404-8.

3

AAA Kožuchová, Mária [Autor, 80%) - Kuruc, Martin [Autor, 20%]: Development of students' self-regulation of learning with a focus on technical education : theory and research. - 1. vyd. – Karlsruhe : Ste-Con, 2020. - 128 s. [7,5 AH] [print] ISBN 978-3-945862-39-1. Ohlasy (3)

4

AAA Kuruc, M. [Autor, 100%]: Motivácia k učeniu sa študentov predprimárnej a primárnej pedagogiky. - 1. vyd. Týn nad Vltavou: Nová Forma, 2021. 65s. [print] ISBN 978-80-7612-362-5. Ohlasy (3)

5

AAB Kuruc, Martin [Autro, 27%] - Kožuchová, Mária [Autor, 24%] - Severini, Eva [Autor, 15%] - Zelina, Miron [Autor, 14%] - Žilková, Katarína [Autor, 20%]: Sebaregulácia učenia sa študentov predprimárneho a primárneho vzdelávania. - 1. vyd. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. - 218 s. [print] ISBN 978-80-223-4996-3. Ohlasy (3)

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

AAB Kuruc, Martin [UKOPDPED] (100%) : Akademická a prosociálna motivácia v škole : analýza motivácie žiakov nižšieho sekundárneho vzdelávania. - 1. vyd. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. - 128 s.ISBN 978-80-223-4480-7

Ohlasy (5)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 [o1] 2020 Brestovanský, Martin: Súvislosti vzťahu učiteľ žiak a školského výkonu: perspektívy pripútania a motivácie. In: Československá psychologie, roč. 64, č. 6, 2020, s. 686 - SSCI Current Content Connect:CCC:000609001800004; SCOPUS:2-s2.0-85112604103; Web of Science Core Collection:WOS:000609001800004)

2

AED05 Kuruc, Martin [UKOPDPED] (100%) : Autonómiu podporujúce učenie ako výzva pre súčasného pedagóga = Autonomy supportive teaching as a challenge to the current teacher. In: Edukácia [elektronický zdroj] ; Roč. 2, č. 1. - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika, 2017. - S. 149-159 [online]. - ISSN 1339-8725

URL: https://www.upjs.sk/public/media/15903/Kuruc.pdf                                                                                                                                                                                                         Ohlasy (3)                                                                                                                                                                                                                     [o1] 2018 Danihelová, Zuzana: Motivational strategies in foreign language teaching and young learners. In: AD ALTA, roč. 8, č. 2, 2018, s. 45 - ESCI

3

AFD01 Kuruc, Martin [UKOPDPED] (100%) : Reziliencia a chlapci s poruchami správania. Recenzované In: Reziliencia a nové prístupy k výchove a vzdelávaniu. - Bratislava : Univerzita Komenského, 2009. – S. 20-25. - ISBN 978-80-223-2729-9 [Reziliencia a nové prístupy k výchove a vzdelávaniu : medzinárodná vedecká konferencia. Bratislava, 23.1.2009]                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Ohlasy (2)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

[o1] 2018 Lukšík, Ivan: Resilience of young people in residential care. In: Journal of Social Service Research, roč. 44, č. 5, 2018, s. 714-729 - SSCI ; SCOPUS

4

AFD Kuruc, Martin [UKOPDPED] (100%) : Špecifiká motivácie detí s ADHD a poruchami správania umiestnenými v špeciálnych výchovných zariadeniach In: Najnovšie trendy a výzvy európskeho výskumu v edukačných vedách [elektronický zdroj]. - Trnava : Fakulta sociálnych vied UCM v Trnave, 2014. - S. 115-121 [CD-ROM]. - ISBN 978-80-8105-567-6. [Najnovšie trendy a výzvy európskeho výskumu v edukačných vedách : medzinárodná vedecká konferencia. Trnava, 7.2. 2014]

Ohlasy (1)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

[o1] 2018 Lukšík, Ivan: Resilience of young people in residential care. In: Journal of Social Service Research, roč. 44, č. 5, 2018, s. 714-729 - SSCI ; SCOPUS

5

AAA02 Kožuchová, Mária [UKOPDPEP] (80%) - Kuruc, Martin [UKOPDPED] (20%): Development of students' self-regulation of learning with a focus on technical education : theory and research. - 1. vyd. – Karlsruhe : Ste-Con, 2020. - 128 s. [7,5 AH] [print] ISBN 978-3-945862-39-1

Ohlasy (3)                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

 [o6] 2021 - Stebila, Ján - Development of students' self-regulation of learning with a focus on technical education : theory and research. - In: Technika a vzdelávanie, roč. 10, č. 1, 2021 ; s. 47-48

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

VEGA č. 1/0661/21 Názov: Výskum spôsobilostí učiteľov prírodovedných predmetov nižšieho sekundárneho vzdelávania napĺňať ciele prírodovedného vzdelávania. Obdobie riešenia: 2021 – 2023. (PdF UK v Bratislave) - hlavný riešiteľ.

2

VEGA 1/0443/18 Názov: Analýza sebaregulačných štýlov učenia sa študentov odboru predškolská a elementárna pedagogika. Obdobie riešenia 2018 – 2020. (PdF UK v Bratislave) - zástupca hlavného riešiteľa.

3

VEGA - 1/0635/15 Názov: Výskum sebaregulácie u žiakov v nižšom sekundárnom vzdelávaní - štandardizácia dotazníkových meracích nástrojov SRQ -Academic a SRQ Prosocial. Obdobie riešenia: 2015 – 2018. (PdF UK v Bratislave) - hlavný riešiteľ.

4

KEGA 066UK-4/2021: Elektronická podpora pregraduálnej prípravy študentov učiteľstva v oblasti triedneho manažmentu - tvorba webového portálu a vysokoškolskej učebnice, Obdobie riešenia, 2021-2023. PdF UK v Bratislave - spoluriešiteľ.

5

VEGA 1/0336/23: Výskum ekvivalentov teórií didaktiky v učiteľskej praxi počas a v dôsledku mimoriadnej (pandemickej) situácie, Obdobie riešenia, 2023-2025. PdF UK v Bratislave - spoluriešiteľ.

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
člen Vedeckej rady fakulty Pedagogická fakulta UK 2023 - trvá
člen Správnej rady univerzity Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici 2023 - trvá
člen Akademického senátu Pedagogická fakulta UK 2017-2018
člen správnej rady n.o. Indícia n.o. Indícia 2010 - trvá
Expert na metodické usmerňovanie, ITMS 312011APV4 Národný projekt: Aktualizácia systému usmerňovania a rozvoja ďalších zložiek v systéme poradenstva a prevencie (Usmerňovanie pre prax) Výskumný ustav detskej psychológie a patopsychológie 2021 - trvá/until now
Analytic, konzultant - expert ITMS - 312011AUN7 Národný projekt Profesijný rozvoj učiteľov (TEACHERS) Metodickopedagogické centrum SR 2021
člen tematickej pracovnej skupiny „Vzdelávanie“ pre spracovanie Programu hospodárskeho a sociálneho rozvoja hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2021 – 2030 s víziou do roku 2050 v zmysle príslušných programových dokumentov Magistrát hlavného mesta SR Bratislava 2021 - trvá/until now

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Katedra pedagogiky, Pedagogická fakulta Karlovej University v Prahe, CZ Magdalény Rettigové 4, 116 39, Praha 1 3.6. - 9.6. 2019 Erasmus
Departmenmt of Education, Faculty of Psychology, University of Bergen, No "Christies gate 13, Bergen, No " 16.2. - 20.2.2016 19.4. - 28.4.2016 23.8. - 27.8.2016 SK06-IV-02-0006 - projekt štipendijného programu EHP Slovensko
CELCIS, University of Strathclyde, Glassgow, Scotland, UK University of Strathclyde, Curran Building, Level 6, 94 Cathedral St, Glasgow G4 0LG 8.7. - 12.7.2014 projekt APVV–0368–12
Katedra pedagogiky, Pedagogická fakulta Karlovej University v Prahe, CZ Magdalény Rettigové 4, 116 39, Praha 1 10.4.- 14.4.2023 ERAZMUS
Dep. of Computer Science, ETH Zurich, Switzerland Inform.technologie und Ausbildung CAB F 16 Universitätstrasse 6 8092 Zürich Switzerland 26.1.-28.1.2023 projekt VEGA 1/0336/23

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

• 2020 – trvá: v spolupráci s Mgr. Adrianou Poliakovou, PhD. a kolegami z n.o. Greenpower a súkromnou vzdelávacou a poradenskou spoločnosťou Maxman Consultants sme zostavili a zaradili do vzdelávacieho programu magisterského štúdia Učiteľstvo pedagogiky v kombinácii (predmet je však prístupný všetkým študentom fakulty na bakalárskom stupni štúdia – vzdelávaciu skupinu aj tak zostavujeme) voliteľný predmet Tvorivá trieda. Na projekte participujú lektori zo spoločností Microsoft (téma: Project Based Learning), Aceenture (téma: Design Thinking) a Pixel Federation (téma: Radical Candor), mentori z n.o. Leaf a SZŠ Felix a Edulienka z Bratislavy. Dnes je tento predmet zaradený ako dvoj fázový predmet Zvedavé učenie 1 a Zvedavé učenie 2 ako výberový predmet v štúdijnom pláne Spoločenskovedného základu pre učiteľov.                                                                                                   

 • 2020: zorganizovanie on-line tréningu Design Thinking pre študentov a kolegov z PdF UK v Bratislave, v rámci programu: New Generation of Founders, A Grow with Google Programme.

• 2018 -2019 získal finančnú podporu od Nadácie Tatrabanky na projekt „BeTeacher“ v rámci, ktorého realizoval inováciu kurzu Pedagogická diagnostika, v rámci magisterského študijného programu pedagogicko-psychologický a spoločenskovedný základ učiteľstva.

• Zakladajúci člen a opakovane pozvaný účastník podujatia KIVY - konferencia inovatívneho vyučovania (2019), ktoré prebehlo na Pedagogickej a Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Cieľom podujatia je sprostredkovať transfer inovácií do procesu prípravy učiteľov pre primárny aj nižší sekundárny stupeň. Hlavný organizátor n.o. Indícia.

• 2015 – 2016 Participácia na príprave a realizovaní prednášok a workshopov: associate professo Ivar Nordmo a Robert Grey z Pedagogického inštitútu, Fakulty psychológie Univerzity v Bergene - pre kolegov a študentov z celej Univerzity Komenského v rámci projektu: SK06-IV-02-0006 Názov: Tvorba nástrojov na zvyšovanie kvality vysokoškolských učiteľov v oblasti skúmania a riadenia procesov vyučovania a učenia, projekt štipendijného programu EHP Slovensko. (PdF UK v Bratislave). V rámci projektu sme realizovali aj tri týždňové návštevy Bergenu: raz zmiešaná skupina kolegovia a študenti, druhá návšteva len kolegovia z pedagogickej fakulty UK v Bratislave, a tretia návšteva len malej pracovnej skupiny z projektu.

• 2020 zorganizovanie prednášky associate professor Marek Tesar z Faculty of Education and Social Work, Auckland Univerzity, NZ zameranej na proces prípravy budúcich učiteľov na Novom Zélande pre kolegov a študentov Pedagogickej fakulty UK v Bratislave.  

Dátum poslednej aktualizácie
2024-09-01