Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
doc. PaedDr. Lilla Koreňová, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Koreňová
I.2 - Meno
Lilla
I.3 - Tituly
doc. PaedDr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1961
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
I.6 - Adresa pracoviska
Račianska 59, 813 34 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
docent
I.8 - E-mailová adresa
korenova@fedu.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/4616
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
učiteľstvo a pedagogické vedy
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0001-6103-531X

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UPJŠ Košice, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
1987
II.c - Odbor a program
učiteľstvo matematika a technická výchova
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UK Bratislava, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky
II.b - Rok
2009
II.c - Odbor a program
teória vyučovania matematiky
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
University in Debrecen, Hungary
II.b - Rok
2015
II.c - Odbor a program
matematiky a počítačové vedy
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
učiteľ ZŠ Košice 1987-1991
učiteľ Gymnázium Štúrovo 1991 - 2000
metodik Metodicko Pedagogické Centrum Bratislava 2000 - 2007
odborný asistent UK Bratislava, FMFI 2002 - 2015
odborný asistent (2015-2016), docent (2016-) UK Bratislava, PdF 2015 - dodnes

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Manipulačná geometria Predškolská a elementárna pedagogika I. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Vyučovanie geometrie v primárnom vzdelávaní Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Detské programovacie jazyky Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Technická výchova v primárnom vzdelávaní Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Metódy rozvíjania geometrických pojmov Predškolská a elementárna pedagogika I. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Bádateľské technické aktivity Predškolská a elementárna pedagogika I. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Matematicko-štatistické metódy II Predškolská a elementárna pedagogika III. Učiteľstvo a pedagogické vedy
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie druhý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Predškolská a elementárna pedagogika prvý Učiteľstvo a pedagogické vedy
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
2
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
5
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
4
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
37
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
28
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
2
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Matematicko-štatistické metódy II Všobecný vedný základ III. Učiteľstvo a pedagogické vedy

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
126
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
49
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
32
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
29
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
244
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
131
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
58
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
48
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
8
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
6
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

Kožuchová, M., Severini, E., & Koreňová, L. (2024). *Inquiry-oriented teaching in technical education: Theory and research* (1st ed.). Londýn, Veľká Británia: STS Science Centre; Brno, Česko: KEY Publishing.

2

Gunčaga, J., Korenova, L., Záhorec, J., & Ostradicky, P. (2024). Innovative approach on teaching and learning with technical aids for STEM education at the primary level. *Education Sciences, 14*(7), 682. https://doi.org/10.3390/educsci14070682 Registrované vo WoS (Q1)

3

Csandová, E., Tóthová, R., Koreňová, L.: Uses of augmented reality in primary education. In: Augmented reality in educational settings. Leiden: Brill, 2020. - S. 80-100. Registrované vo WoS

4

Koreňová, L., Gunčaga, J.: Augmented reality in mathematics education for pre-service teachers in primary level. In: Aplimat 2018: 17th conference on Aplied mathematics proceedings.Bratislava. Slovenská technická univerzita v Bratislave, 2018. - S. 597-605 Registrované v Scopus 

5

Gunčaga, J. Koreňová, L. Kostrub, D.: The educational research focused on the development of mobile technologies in education. In: Teaching with technology: perspectives, challenges and future directions. New York: NOVA Science Publishers, 2018. - S. 57-115. ISBN 978-1-53613-260-1 Registrované v Scopus

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

Gunčaga, J., Korenova, L., Záhorec, J., & Ostradicky, P. (2024). Innovative approach on teaching and learning with technical aids for STEM education at the primary level. *Education Sciences, 14*(7), 682. https://doi.org/10.3390/educsci14070682 Registrované vo WoS (Q1)

2

Koreňová, L., Lavicza, Z., Veress-Bágyi, I.: Chapter 5: Augmented reality applications in early childhood education. In Augmented Reality in Educational Settings. Brill | Sense, Leiden, The Netherlands, 2020. Registrované vo WoS

3

Korenová, L., Gurny, P., & Rozehnal, P. (2022). Virtual reality retooling humanities courses: Finance and marketing experience at a Czech university. *Applied Sciences-Basel, 12*(19), Article 10170. https://doi.org/10.3390/app121910170 Registrované vo WoS

4

Nevrelova, N., Korenova, L., Lavicza, Z., Bruzkova, N., & Schmid, A. (2024). Enhancing digital literacy in primary education through augmented reality. In Frontiers in Education (Vol. 9, p. 1390491). Frontiers Media SA. Registrované vo WoS (Q2)

5

Koreňová L., Kožuchová M., Dostál J., Lavicza Z.: Chapter 17: Applications of Augmented Reality Apps in Teaching Technical Skills Courses. In Augmented Reality in Educational Settings. Brill | Sense, Leiden, The Netherlands, 2020. Registrované vo WoS

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

Fuchsová, M., & Koreňová, L. (2019). Visualisation in basic science and engineering education of future primary school teachers in human biology education using augmented reality. *European Journal of Contemporary Education, 8*(1), 92–102. https://doi.org/10.13187/ejced.2019.1.92 Registrované v/Registered in: WoS

Ohlasy/Citations (67):                                                                                                                               

2020 [1/12] / ECU - Gomez Garcia, Gerardo, Rodriguez Jimenez, Carmen, Marin Marin, Jose Antonio. The transcendence of Augmented Reality in student motivation. A systematic review and meta-analysis [elektronický dokument]. DOI 10.17163/alt.v15n1.2020.03 In: Alteridad: revista de educación. Quito: Salesian Polytechnic University, 2020, Roč. 15, č. 1, 36-46 ISSN 1390-325X. ISSN (online) 1390-8642. - WOS CC

2019 [1/12] / ESP - Líšková, Dáša, Kožík Lehotayová, Blanka, Kostolányová, Kateřina, Gašparová, Eva. Opinions and attitudes of pre-primary education teachers and pre-service teachers on using augmented reality In: ICERI2019 Proceedings: 12th International conference of education, research and innovation. Valencia: IATED, 2019, s. 11274-11282 [USB kľúč]. ISBN 978-84-09-14755-7. ISSN 2340-1095. WOS CC, 11282 - 11282

2019 [1/12] / POL - Gunčaga, Ján, Kopczyński, Tomasz. Supporting mathematical and digital competences useful for STEM education In: E-learning and STEM Education. Katowice - Cieszyn: Uniwersytet Slaski w Katowicach, 2019, s. 409-419 [tlačená forma] [online]. ISBN 978-83-66055-11-7. - WOS CC, 417 - 419

2019 [1/12] / ESP - Gašparová, Eva, Severini, Eva, Kostolányová, Kateřina. Use of interactive whiteboard in pre-primary education for development of media literacy In: ICERI2019 Proceedings: 12th International conference of education, research and innovation. Valencia: IATED, 2019, s. 11268-11273 [USB kľúč]. ISBN 978-84-09-14755-7. ISSN 2340-1095. - WOS CC, 11268 - 11273

2020 [1/12] / GBR - Lee, Carole K., Shea, Marilyn. Exploring the use of virtual reality by pre-service elementary teachers for teaching science in the elementary classroom [elektronický dokument]. DOI 10.1080/15391523.2020.1726234 In: Journal of research on technology in education. Abingdon: Taylor & Francis Group, 2020, Roč. 52, č. 2, 163-177 [tlačená forma] [online]. ISSN 1539-1523. ISSN (online) 1945-0818. - WOS CC ; SCO, 163 - 177

2020 [4/12] / CZE - Záhorec, Ján, Gunčaga, Ján, Tóblová, Eva. Assessment of level of teachers work competences with selected digital tools in intention of their own educational activity [elektronický dokument] In: DIVAI 2020: 13th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics, Štúrovo September 21-23, 2020. Praha: Wolters Kluwer. Wolters Kluwer ČR, 2020, s. 251-260 [tlačená forma] [online]. ISBN 978-80-7598-841-6. ISSN 2464-7470. ISSN (online) 2464-7489. - WOS CC ; CPCI-SSH, 260 - 260

2020 [1/12] / ROM - Stoffová, Veronika. Discovery learning by interactive animation models. DOI 10.12753/2066-026X-20-116. TUTPFKMI signatúra E082581 In: eLearning sustainment for never-ending learning: Proceedings of the 16th International Scientific Conference "eLearning and Software for Education" Bucharest, April 30 - May 1, 2020. Bukurešť: Carol 1 National Defence University, 2020, s. 246-252 [tlačená forma] [CD-ROM]. ISSN 2066-026X. ISSN 2343-7669. - WOS CC ; SCO, 246 - 252

2020 [1/12] / ROM - Stoffová, Veronika. Computer games in programming teaching and learning. DOI 10.12753/2066-026X-20-009. TUTPFKMI signatúra E082579 In: eLearning sustainment for never-ending learning: Proceedings of the 16th International Scientific Conference "eLearning and Software for Education" Bucharest, April 30 - May 1, 2020. Bukurešť: Carol 1 National Defence University, 2020, s. 76-83 [tlačená forma] [CD-ROM]. ISSN 2066-026X. ISSN 2343-7669. - WOS CC ; SCO, 76 - 83

2020 [1/12] / GBR - Baran, Bahar, Kaptanoğlu, Şirin Nur, Esen, Erol, Siyez, Diğdem Müge. Reproductive System Augmented Reality Application for Sexual Health Classes [elektronický dokument]. DOI 10.1080/19317611.2020.1825028 In: International journal of sexual health: official journal of the World Association for Sexual Health. Abingdon: Taylor & Francis Group. Routledge, 2020, Roč. 32, č. 4, 408-420 [tlačená forma] [online]. ISSN 1931-7611. ISSN (online) 1931-762X. - SCO ; WOS CC, 408 - 420

2020 [1/12] / RUS - Bordovskaia, N. V., Koshkina, E. A., Bochkina, N. A. Educational technologies in modern higher education institutions (analysis of Russian and foreign research and practice) [elektronický dokument]. DOI 10.17853/1994-5639-2020-6-137-175 In: Obrazovanije i nauka. Jekaterinburg: Rossijskij gosudarstvennyj professionalʹno-pedagogičeskij universitet, 2020, Roč. 22, č. 6, 137-175 [tlačená forma] [online]. ISSN 1994-5639. ISSN (online) 2310-5828. - SCO ; WOS CC, 137 - 175

2020 [1/12] / NLD - Jose, Swaminathan, RajabooshanamArlene, Lydia, S. Disruptive architectural technology in engineering education. [elektronický dokument]. DOI 10.1016/j.procs.2020.05.083 In: 9th World Engineering Education Forum (WEEF 2019) Proceedings : Disruptive Engineering Education for Sustainable Development. Amsterdam: Elsevier, 2020, 641-648 [online]. ISSN (online) 1877-0509. - SCO, 641 - 648

020 [1/12] / NLD - Jose, Swaminathan, John Rajan, A., Wilson, Vincent Herald. Nurturing engineering skills and talents,a disruptive methodology in engineering education [elektronický dokument]. DOI 10.1016/j.procs.2020.05.069 In: 9th World Engineering Education Forum (WEEF 2019) Proceedings : Disruptive Engineering Education for Sustainable Development. Amsterdam: Elsevier, 2020, 568-572 [online]. ISSN (online) 1877-0509. - SCO, 568 - 572

2020 [3/12] / USA - Umborg, Jaak, Uukkivi, Anne. Continuity in the development of technical thinking In: Developing technology mediation in learning environments. Hershey: IGI Global, 2020, s. 96-116 [tlačená forma]. ISBN 9781799815914, 96 - 116

2020 [3/12] / USA - Zheng, Robert Z., Greenberg, Kevin. Immersive technology: past, present, and future in education In: Cognitive and affective perspectives on immersive technology in education. Hershey: IGI Global, 2020, s. 107-126 [tlačená forma]. ISBN 9781799832508, 107 - 126

2020 [3/12] / KAZ - Nurbekova, Z.K., Baigusheva, K.M., Baigusheva, B.M., Yeltinova, R.A. Didaktičeskaja modeľ obučenijana osnove primenenija technologii dopolnennoj reaľnosti [elektronický dokument]. DOI 10.32523/2616-6895-2020-131-2-81-88 In: Bulletin of the L.N. Gumilyov Eurasian National University: Pedagogy. Psychology. Sociology series. Astana: L.N. Gumilyov Eurasian National University, 2020, č. 2, s. 81-88 [tlačená forma] [online]. ISSN 2616-6895. ISSN (online) 2663-2497, 82 - 88

2020 [1/12] / USA - Rahman, Maisarah Abdul, Zakaria, Mohamad Shanudin, Din, Rosseni. Design STEM subject module: a conceptual framework. DOI 10.1109/IC3e50159.2020.9288391 In: 2020 IEEE Conference on e-Learning, e-Management and e-Services, IC3e 2020. Piscataway: Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2020, 23-28 [online]. ISBN 9781728192420. - SCO, 23 - 28

2021 [1/12] / CHE - Boboc, Razvan Gabriel, Chiriac, Rares-Lucian, Antonya, Csaba. How augmented reality could improve the student's attraction to learn mechanisms [elektronický dokument]. DOI 10.3390/electronics10020175 In: Electronics. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2021, Roč. 10, č. 2, art. no. 175, s. [1-24] [online]. ISSN (online) 2079-9292. - WOS CC ; SCO, [1 - 24]

2021 [1/12] / USA - An, Jiwoo, Holme, Thomas A. Evaluation of Augmented Reality Application Usage and Measuring Students' Attitudes toward Instrumentation [elektronický dokument]. DOI 10.1021/acs.jchemed.0c01268 In: Journal of Chemical Education. Easton: American Chemical Society, 2021, Roč. 98, č. 4, 1458-1464 [tlačená forma] [online]. ISSN 0021-9584. ISSN (online) 1938-1328. - WOS CC ; SCO, 1458 - 1464

2021 [1/12] / ESP - Jose Moreno-Guerrero, Antonio, Rodriguez Garcia, Antonio Manuel, Ramos Navas-Parejo, Magdalena, Rodriguez Jimenez, Carmen. Digital literacy and the use of augmented reality in teaching science in Secondary Education [elektronický dokument]. DOI 10.12795/revistafuentes.2021.v23.i1.12050 In: Revista Fuentes. Sevilla: Universidad de Sevilla, 2021, Roč. 23, č. 1, 108-124 [tlačená forma] [online]. ISSN 1575-7072. ISSN (online) 2172-7775. – WOS CC ; SCO, 108 - 124

2021 [1/12] / CHE - Gomez-Garcia, Gerardo, Hinojo-Lucena, Francisco-Javier, Alonso-Garcia, Santiago, Romero-Rodriguez, Jose-Maria. Mobile learning in pre-service teacher education [elektronický dokument]: perceived usefulness of AR technology in primary education. DOI 10.3390/educsci11060275 In: Education sciences. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2021, Roč. 11, č. 6, art.no. 275, s. [1-9] [online]. ISSN (online) 2227-7102. - WOS CC, [1 - 9]

2021 [3/12] / IDN - Syarif, Muhammad Ilham. Revitalisasi pembelajaran mata kuliah islam dan jagad raya [elektronický dokument] In: Edukatif: Jurnal Ilmu Pendidikan . Riau: LPPM Universitas Pahlawan Tuanku Tambusai, 2021, Roč. 3, č. 6, s. 5247-5255 [tlačená forma] [online]. ISSN 2656-8063. ISSN (online) 2656-8071, 5247 - 5255

2021 [1/12] / USA - Yegorina, Darya, Armstrong, Inna, Kravtsov, Alexey, Merges, Kevin, Danhoff, Christine. Multi-user geometry and geography augmented reality applications for collaborative and gamified STEM learning in primary school. DOI 10.1002/rev3.3319 In: Review of Education. Hoboken: John Wiley & Sons, 2021, Roč. 9, č. 3, ar. no. e3319. ISSN 2049-6613. - SCO ; WOS CC ; ESCI

2021 [1/12] / CYP - Shagataeva, Zaure Ernazarovna, Sarbassov, Yernazar Kaspaevich, Seminar, Erkegul, Sydykbekova, Marianna Amangeldyevna, Kydyrbaeva, Ardak Tolegenovna. The general technological competency model for vocational teachers in Kazakhstan [elektronický dokument]. DOI 10.18844/WJET.V13I3.5938 In: World journal on educational technology: current issues. Nikózia: Birlesik Dunya Yenilik Arastirma ve Yayincilik Merkezi, 2021, Roč. 13, č. 4, 574-588 [tlačená forma] [online]. ISSN 1309-1506. ISSN (online) 1309-0348. - SCO, 574 - 588

2021 [1/20] / USA - Záhorec, Ján, Hašková, Alena, Munk, Michal. Self-reflection of digital literacy of primary and secondary school teachers [elektronický dokument]: case study of Slovakia. DOI 10.13187/ejced.2021.2.496 In: European journal of contemporary education. Washington: Cherkas Global University Press, 2021, Roč. 10, č. 2, s. 496-508 [tlačená forma] [online]. ISSN 2304-9650. ISSN (online) 2305-6746. - WOS CC ; ESCI ; SCO, 496 - 508

2022 [1/20] / CHE - Ziatdinov, Rushan, Valles, James R. Synthesis of modeling, visualization, and programming in GeoGebra as an effective approach for teaching and learning STEM topics [elektronický dokument]. DOI 10.3390/math10030398 In: Mathematics. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2022, Roč. 10, č. 3, art. no. 398, s. [1-16] [online]. ISSN (online) 2227-7390. - WOS CC ; CCC ; SCO, [1 - 16]

2022 [1/20] / GBR - Li, Shuo, Li, Jianjun. Construction of interactive virtual reality simulation digital media system based on cross-media resources [elektronický dokument]. DOI 10.1155/2022/6419128 In: Computational Intelligence and Neuroscience. Londýn: Hindawi Publishing Corporation, 2022, Roč. 2022, art. no. 6419128, s. 1-12 [tlačená forma] [online]. ISSN 1687-5265. ISSN (online) 1687-5273. - WOS CC ; SCO, 1 - 12

2022 [1/20] / CHE - Bostrom, Lena, Sjostrom, Marten. MethodViz: designing and evaluating an interactive learning tool for scientific methods - visual learning support and visualization of research process structure [elektronický dokument]. DOI 10.1007/s10639-022-11139-9 In: Education and information technologies: the official journal of the IFIP technical committee on education. New York: Kluwer Academic Publishers, 2022, Roč. 27, č. 9, s. 12793-12810 [tlačená forma] [online]. ISSN 1360-2357. ISSN (online) 1573-7608. - WOS CC ; SCO, 12793 - 12810

2022 [1/20] / SGP - Zheng, Robert, Cordner, Holly, Spears, Jeffrey. The impact of annotation on concrete and abstract visual representations in science education: testing the expertise reversal effect [elektronický dokument]. DOI 10.1186/s41039-022-00194-y In: Research and practice in technology enhanced learning. [Singapore]: Springer Nature, 2022, Roč. 17, č. 1, s. 1-20 [tlačená forma] [online]. ISSN 1793-2068. ISSN (online) 1793-7078. - WOS CC ; SCO, 1 - 20

2022 [1/20] / SRB - Stojšić, Ivan, Ostojić, Natalija, Stanisavljević, Jelena. Students’ acceptance of mobile augmented reality applications in primary and secondary biology education [elektronický dokument]. DOI 10.23947/2334-8496-2022-10-3-129-138 In: International journal of cognitive research in science, engineering and education. Novi Sad: The Association for the Development of Science, Engineering and Education, 2022, Roč. 10, č. 3, s. 129-138 [tlačená forma] [online]. ISSN 2334-847X. ISSN (online) 2334-8496. - WOS CC ; SCO, 129 - 138

2022 [2/20] / MUS - Manishimwe, Henriette, Nsengimana, Venuste, Shivoga, William A. Exploring the impact of enquiry - based instructional strategies on students’ attitudes towards biology [elektronický dokument]. DOI 10.26803/ijlter.21.12.2 In: International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. Pointe aux Piments : Society for Research and Knowledge Management, 2022, Roč. 21, č. 12, s. 21-43 [tlačená forma] [online]. ISSN 1694-2493. ISSN (online) 1694-2116. - SCO, 21 - 43

2022 [2/20] / BEL - Suhandi Saputra, Dudu, Vebrianto Susilo, Sigit, Abidin, Yunus, Mulyati, Tita. Augmented reality in science learning for elementary school students. DOI 10.4108/eai.25-11-2021.2318819 In: ICSST 2021: Proceedings of the 1st International Conference on Social, Science, and Technology. Gent: European Alliance for Innovation, 2022, s. [1-6] [tlačená forma]. ISBN 978-1-63190-357-1, [1 - 6]

2022 [2/20] / IDN - Zakirman, Zakirman, Rahayu, Chichi, Gusta, Wienda. E-animation media to improve the understanding of elementary school science learning [elektronický dokument]. DOI 10.31004/basicedu.v6i3.2595 In: Jurnal Basicedu. Bangkinang: LPPM Universitas Pahlawan Tuanku Tambusai, 2022, Roč. 6, č. 3, s. 3411-3419 [tlačená forma] [online]. ISSN 2580-3735. ISSN (online) 2580-1147, 3411 - 3419

2022 [1/20] / CYP - Gaissina, Karlygash, Tashenova, Gulnara, Geldymamedova, Elza, Tulindinova, Gulnar, Baimurzina, Bayan, Gavrilova, Tatyana. Methodology for improving the professional training of future biology teachers [elektronický dokument]. DOI 10.18844/cjes.v17i9.8033 In: Cypriot journal of educational sciences. Nicosia: SciencePark Research, Organization & Counseling, 2022, Roč. 17, č. 9, s. 3034-3047 [online] [tlačená forma]. ISSN 1305-9076. ISSN (online) 1305-905X. - SCO, 3034 - 3047

2022 [1/20] / TWN - Al Omair, Hajar, Mendoza, Antonette, Bodèn, Marie, Baghaei, Nilufar. Augmented Reality applications in the classroom: teachers' experience In: 30th International Conference on Computers in Education Conference, ICCE 2022: conference proceedings . Taoyuan City: Asia-Pacific Society for Computers in Education, 2022, s. 392-401 [tlačená forma]. ISBN 978-986-972-149-3. – SCO, 392 - 401

2022 [1/20] / GBR - Fadhli, Muhibuddin, Utami, Deka Dyah, Hastuti, Betaria Nae, Purnomo, Rochmat Aldy, Mahon, Dominic, Masters, Alex. The effectiveness of playful Augmented Reality media for teaching early-primary students [elektronický dokument] In: Proceedings of the 16th European Conference on Games Based Learning. Reading: Academic Conferences International Limited, 2022, s. 216-224 [tlačená forma] [online]. ISBN 978-1-914587-51-1. ISBN (online) 978-1-914587-52-8. ISSN 2049-0992. ISSN (online) 2049-100X. - SCO, 216 - 224

2022 [1/20] / NLD - De Lima, Carlos Baptista, Walton, Sean, Owen, Tom. A critical outlook at augmented reality and its adoption in education [elektronický dokument]. DOI 10.1016/j.caeo.2022.100103 In: Computers and Education Open. Amsterdam: Elsevier, 2022, Roč. 3, art. no. 100103, s. [1-15] [online]. ISSN (online) 2666-5573. - WOS CC, [1 - 15

2023 [1/20] / USA - Gomez-Rios, Monica D., Paredes-Velasco, Maximiliano, Hernandez-Beleno, Ruben D., Fuentes-Pinargote, Jose A. Analysis of emotions in the use of augmented reality technologies in education [elektronický dokument]: a systematic review. DOI 10.1002/cae.22593 In: Computer Applications in Engineering Education. [s.l.]: John Wiley & Sons. Wiley-Blackwell, 2023, Roč. 31, č. 1, s. 216-234 [tlačená forma] [online]. ISSN 1061-3773. ISSN (online) 1099-0542. - WOS CC ; SCO, 216 - 234

2023 [1/20] / NLD - Ciloglu, Tahsin, Ustun, Ahmet Berk. The effects of mobile AR-based biology learning experience on students' motivation, self-efficacy, and attitudes in online learning [elektronický dokument]. DOI 10.1007/s10956-023-10030-7 In: Journal of Science Education and Technology, 2023, Roč. 32, č. 3, s. 309-337 [tlačená forma]. ISSN 1059-0145. ISSN (online) 1573-1839. - WOS CC ; SSCI ; SCO, 309 - 337

2023 [2/20] / USA - Schmidthaler, Eva, Hörmann, Corinna, Andjic, Branko, Rottenhofer, Marina, Sabitzer, Barbara, Lavicza, Zsolt. Employment of mobile augmented reality in biological education: a comparison of perceptions regarding Austrian secondary school teachers and students In: Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference. Waynesville: Association for the Advancement of Computing in Education, 2023, s. 1776-1784 [online]. ISBN 978-1-939797-68-1, 1776 - 1784

2023 [2/20] / IDN - Sukardjo, Moch, Khasanah, Uswatun, Rahmat, Stephanus Turibius, Khaerudin, Khaerudin. Augmented reality media design for electro-pneumatic practical learning for vocational high school students (VHS) [elektronický dokument]. DOI 10.23887/jet.v7i1.57615 In: Journal of Education Technology. Singaraja: Universitas Pendidikan Ganesha, 2023, Roč. 7, č. 1, s. 121-132 [tlačená forma] [online]. ISSN 2549-4856. ISSN (online) 2549-8290, 121 - 132

2023 [1/20] / USA - Jafari, Esmaeil, Talebi-Abatari, Zahra, Rezaie-Zadeh, Morteza, Sadeghi Firoozabad, Vahid. The effect of augmented reality on the level of attention of first elementary students in the course of experimental sciences [elektronický dokument]. DOI 10.9743/JEO.2023.20.3.20 In: Journal of Educators Online. Phoenix: Grand Canyon University, 2023, Roč. 20, č. 3, s. [1-15] [online]. ISSN (online) 1547-500X. - SCO, [1 - 15]

2023 [1/20] / GBR - Christopoulos, Athanasios, Pellas, Nikolaos, Bin Qushem, Umar, Laakso, Mikko J. Comparing the effectiveness of video and stereoscopic 360 degrees virtual reality-supported instruction in high school biology courses [elektronický dokument]. DOI 10.1111/bjet.13306 In: British journal of educational technology: the journal of the National Council for Educational Technology. London: National Council for Educational Technology, 2023, Roč. 54, č. 4, s. 987-1005 [tlačená forma]. ISSN 0007-1013. ISSN (online) 1467-8535. - WOS CC ; SSCI ; SCO, 987 - 1005

2023 [1/20] / NLD - Lin, Xiao Fan, Wang, Zhaoyang, Zhou, Wei, Luo, Guoyu, Hwang, Gwo Jen, Zhou, Yue, Wang, Jing, Hu, Qintai, Li, Wenyi, Liang, Zhong Mei. Technological support to foster students’ artificial intelligence ethics [elektronický dokument]: an augmented reality-based contextualized dilemma discussion approach. DOI 10.1016/j.compedu.2023.104813 In: Computers & Education: an international journal. Amsterdam: Elsevier, 2023, Roč. 201, s. [1-22] [tlačená forma] [online]. ISSN 0360-1315. ISSN (online) 1873-782X. - SCO ; SSCI ; WOS CC, [1 - 22]

2023 [1/20] / CZE - Sangodiah, Anbuselvan, Yi, Wei Chooi, Ayob, Ayu Norafida Binti, Jalil, Norazira Binti A., Subramaniam, Charles Ramendran S.P.R., Lirong, Gong. Machine learning clustering analysis towards educator’s readiness to adopt Augmented Reality as a teaching tool [elektronický dokument]. DOI 10.13164/mendel.2023.2.147 In: MENDEL: soft computing journal. Brno: Vysoké učení technické v Brně, 2023, Roč. 29, č. 2, s. 147-154 [tlačená forma] [online]. ISSN 1803-3814. ISSN (online) 2571-3701. - SCO, 147 - 154

2023 [1/20] / CHE - Czok, Valerie, Krug, Manuel, Mueller, Sascha, Huwer, Johannes, Kruse, Stefan, Mueller, Wolfgang, Weitzel, Holger. A framework for analysis and development of Augmented Reality applications in science and engineering teaching [elektronický dokument]. DOI 10.3390/educsci13090926 In: Education sciences. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2023, Roč. 13, č. 9, art. no. 926, s. [1-22] [online]. ISSN (online) 2227-7102. - WOS CC ; ESCI ; SCO, [1 - 22]

2023 [1/20] / VEN - Ostrovska, Marianna, Margitych, Kateryna, Bryzhak, Nadiia, Bopko, Ihor, Bedevelska, Marianna. The Use of creative projects for the enhancement of primary school students' learning motivation [elektronický dokument]. DOI 10.46925//rdluz.41.49 In: Revista de la Universidad del Zulia. Maracaibo: Universidad del Zulia, 2023, Roč. 14, č. 41, s. 889-907 [tlačená forma] [online]. ISSN 0041-8811. ISSN (online) 2665-0428. - WOS CC, 889 - 907

2023 [1/20] / CHE - McDonnell, Kevin J. Leveraging the academic artificial intelligence Silecosystem to advance the community oncology enterprise [elektronický dokument]. DOI 10.3390/jcm12144830 In: Journal of clinical medicine. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2023, Roč. 12, č. 14, art. no. 4830, s. [1-27] [online]. ISSN (online) 2077-0383. - WOS CC ; SCO, [1 - 27]

2023 [1/20] / CZE - Schmidthaler, Eva, Andič, Branko, Schmollmueller, Mathias, Sabitzer, Barbara, Lavicza, Zsolt. Mobile augmented reality in biological education [elektronický dokument]: perceptions of austrian secondary school teachers. DOI 10.7160/eriesj.2023.160203 In: The Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science. Praha: Česká zemědelská univerzita v Praze, 2023, Roč. 16, č. 2, s. 113-127 [tlačená forma] [online]. ISSN 2336-2375. ISSN (online) 1803-1617. - WOS CC ; SCO, 113 - 127

2023 [1/20] / USA - Ignatov, Ignat, Iliev, Mario T., Gramatikov, Plamen S. Education program on physics and chemistry for non-equilibrium processes at the interfaces between solid-liquid-gaseous media [elektronický dokument]. DOI 10.13187/ejced.2023.3.862 In: European journal of contemporary education. Washington: Cherkas Global University Press, 2023, Roč. 12, č. 3, s. 862-873 [tlačená forma] [online]. ISSN 2304-9650. ISSN (online) 2305-6746. - SCO, 862 - 873

2023 [1/20] / CHE - Chou, Wen Huei, Shih, Jia Yin, Huang, Yao Fei. Wetland Challenge—using service design research as an approach to establish an AR APP for environmental education [elektronický dokument]. DOI 10.1007/978-3-031-35989-7_3 In: HCI International 2023. Cham: Springer Nature, 2023, s. 25-32 [tlačená forma] [online]. ISBN 978-3-031-35988-0. ISBN (online) 978-3-031-35989-7. - SCO, 25 - 32

2023 [1/20] / CHE - Cederqvist, Anne Marie, Thorén Williams, Alexina. An exploratory case study on student teachers’ experiences of using the AR App Seek by iNaturalist when learning about plants [elektronický dokument]. DOI 10.1007/978-3-031-34550-0_3 In: Learning and Collaboration Technologies: 10th International Conference, LCT 2023, held as part of the 25th HCI International Conference, HCII 2023: proceedings. Cham: Springer Nature, 2023, s. 33-52 [tlačená forma] [online]. ISBN 978-3-031-34549-4. ISBN (online) 978-3-031-34550-0. - SCO, 33 - 52

2023 [1/20] / CHE - Hsu, Hsiao-Ping, Cheah, Yin Hong, Hughes, Joan E. A case study of a secondary biology teacher's pedagogical reasoning and action with augmented reality technology [elektronický dokument]. DOI 10.3390/educsci13111080 In: Education sciences. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2023, Roč. 13, č. 11, art. no. 1080, s. [1-19] [online]. ISSN (online) 2227-7102. - WOS CC ; SCO, [1 - 19]

2023 [1/20] / CHE - Czok, Valerie, Krug, Manuel, Mueller, Sascha, Huwer, Johannes, Weitzel, Holger. Learning effects of augmented reality and game-based learning for science teaching in higher education in the context of education for sustainable development [elektronický dokument]. DOI 10.3390/su152115313 In: Sustainability. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2023, Roč. 15, č. 21, art. no. 15313, s. [1-24] [online]. ISSN (online) 2071-1050. - WOS CC, [1 - 24]

2023 [1/20] / MYS - Ramli, Noraini, Hashim, Mohd Ekram Al Hafis, Othman, Ahmad Nizam. Augmented reality technology in early schools [elektronický dokument]: a literature review. DOI 10.37934/araset.33.1.141151 In: Journal of Advanced Research in Applied Sciences and Engineering Technology. Kajang: Semarak Ilmu Publishing, 2023, Roč. 33, č. 1, s. 141-151 [online]. ISSN (online) 2462-1943. - SCO, 141 - 151

2023 [1/20] / CAN - Herwin, Herwin, Prasojo, Lantip Diat, Saptono, Bambang, Dahalan, Shakila Che. Analyzing the impact of augmented reality on student motivation [elektronický dokument]: a time series study in elementary education. DOI 10.18280/isi.280507 In: Ingenierie des Systemes d'Information. Edmonton: International Information and Engineering Technology Association, 2023, Roč. 28, č. 5, s. 1197-1203 [tlačená forma] [online]. ISSN 1633-1311. ISSN (online) 2116-7125. - SCO, 1197 - 1203

2023 [2/20] / ZZZ - Alshumaimeri, Yousif. Gamifying the learning experience using extended reality technologies for teaching english as a foreign language In: Authorea. [s.l.]: [s.n.], 2023, s. 1-47 [online], 1 - 47

2023 [2/20] / IDN - Astiti, Ida Ayu Gede Purna, Antara, Putu Aditya, Yudiana, Kadek. Monopoly edutainment media and its implementation through the course review Horay model in learning to write Indonesian [elektronický dokument]. DOI 10.23887/jp2.v6i2.64441 In: Jurnal Pedagogi Dan Pembelajaran. Singaraja: Universitas Pendidikan Ganesha, 2023, Roč. 6, č. 2, s. 203-210 [tlačená forma] [online]. ISSN 2614-3909. ISSN (online) 2614-3895, 203 - 210

2023 [2/20] / TUR - Yagcı, Ali, Sentürk, Cihad. Fen bilimleri (fizik-kimya-biyoloji) egitiminde metaverse [elektronický dokument] In: Educatione. Antalya: Akdeniz Üniversitesi, 2023, Roč. 2, č. 2, s. 262-288. ISSN (online) 2979-9678, 262 - 288

2023 [1/20] / CHE - Gunčaga, Ján. Some aspects of usage of digital technologies in mathematics education [elektronický dokument]. DOI 10.1007/978-3-031-36375-7_6 In: Analysis, applications, and computations: proceedings of the 13th ISAAC congress, Ghent, Belgium, 2021. Cham: Springer Nature, 2023, s. 117-126 [tlačená forma] [online]. ISBN 978-3-031-36374-0. ISBN (online) 978-3-031-36375-7. - SCO, 117 - 126

2023 [1/20] / USA - Iliev, Mario T., Huether, Fabio, Ignatov, Ignat, Gramatikov, Plamen S. Education of students on physics and chemistry with effects of water filtration [elektronický dokument]: modeling of water clusters and hexagonal structures. DOI 10.13187/ejced.2023.4.1546 In: European journal of contemporary education. Washington: Cherkas Global University Press, 2023, Roč. 12, č. 4, s. 1546-1560 [tlačená forma] [online]. ISSN 2304-9650. ISSN (online) 2305-6746. - WOS CC ; ESCI, 1546 - 1560

2024 [1/20] / CHE - Gunčaga, Ján, Záhorec, Ján. STEM education using digital tools in undergraduate teacher education [elektronický dokument] In: New media pedagogy: research trends, methodological challenges and successful implementations . Cham: Springer Nature, 2024, s. 336-350 [tlačená forma] [online]. ISBN 978-3-031-63234-1. ISBN (online) 978-3-031-63235-8. - SCO ; WOS CC ; CPCI-SSH, 339 - 350

2024 [1/20] / USA - Aldeeb, Fatimah H., Sallabi, Omar M., Elaish, Monther M., Hwang, Gwo-Jen. Enhancing students' learning achievements, self-efficacy, and motivation using mobile augmented reality [elektronický dokument]. DOI 10.1111/jcal.12989 In: Journal of Computer Assisted Learning. Hoboken: John Wiley & Sons. Wiley-Blackwell, 2024, Roč. 40, č. 4, s. 1823-1837 [tlačená forma] [online]. ISSN 0266-4909. ISSN (online) 1365-2729. - WOS CC ; SSCI, 1823 - 1837

2024 [1/20] / CHE - Beheshti, Mobina, Shah, Sheikh Ahmad, Zhang, Helen, Barnett, Michael, Hira, Avneet. Affordances of technology for sustainability-oriented K-12 informal engineering education [elektronický dokument]. DOI 10.3390/su16166719 In: Sustainability. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2024, Roč. 16, č. 16, art. no. 6719, s. [1-27] [online]. ISSN (online) 2071-1050. - WOS CC ; CCC, 4 - 27]

2024 [1/20] / SRB - Safitri, Dian, Zubaidah, Siti, Gofur, Abdul, Lestari, Sri Rahayu. Mobile augmented reality genetics to improve students' mastery of genetic concepts [elektronický dokument]. DOI 10.18421/TEM132-54 In: TEM Journal: Technology, Education, Management, Informatics. Novi Pazar: Association for Information Communication Technology Education and Science, 2024, Roč. 13, č. 2, s. 1399-1412 [tlačená forma] [online]. ISSN 2217-8309. ISSN (online) 2217-8333. - WOS CC ; ESCI, 1399 - 1412

2024 [1/20] / ESP - da Silva, Gleice Assuncao, Ramos, Daniela Karine. FIPAD-TCD curriculum [elektronický dokument]: initial guidelines for curricular restructuring of initial distance teacher training based on the transversalization of digital skills. DOI 10.35362/rie9516297 In: Revista Iberoamericana de la Educación. Madrid: Organización de Estados Iberoamericanos para la Educación, la Ciencia y la Cultura, 2024, Roč. 95, č. 1, s. 73-91 [tlačená forma] [online]. ISSN 1022-6508. ISSN (online) 1681-5653. - WOS CC ; ESCI, 76 - 91

2024 [1/20] / CHE - Reis, Ingrid Weingartner, Peruchini, Melise, Ulbricht, Vania Ribas, Teixeira, Julio Monteiro. The dilemma of teacher training for the use of the metaverse and other immersive technologies in teaching and learning processes [elektronický dokument]: an integrative review. DOI 10.1007/978-3-031-63235-8_7 In: New media pedagogy: research trends, methodological challenges and successful implementations . Cham: Springer Nature, 2024, s. 105-123 [tlačená forma] [online]. ISBN 978-3-031-63234-1. ISBN (online) 978-3-031-63235-8. - WOS CC ; CPCI-SSH, 113 - 123

2

Koreňová, L. (2015). What to use for mathematics in high school: PC, tablet or graphing calculator. *International Journal for Technology in Mathematics Education, 22*(2), 59–64. Registrované v/Registered in: Scopus Registrované v/Registered in: WoS

Ohlasy/Citations (23):

2017 [4/12] / SVK - Kostrub, Dušan, Severini, Eva. Critical research of teaching mathematics–action research in teaching–you don`t measure and don`t cut, leave it all to students; you "are still on your way" In: DIDMATTECH 2017 : New methods and technologies in education and practice. Trnava: Trnavská univerzita v Trnave, 2017, 152

2017 [3/12] / TUR - Akçayir, Murat, Kiliç Çakmak, Ebru. Uzaktan Egitimde Grafik Tablet Teknolojisinin Kullanimi [elektronický dokument] In: Turkish studies. Ankara: Ankara Science University, 2017, Roč. 12, č. 11, [online]. ISSN (online) 1308-2140, 25, 26

2017 [1/12] / CZE - Kostrub, Dušan. The creation video - example of constructionism in the learning and teaching process In: DisCo 2017: Open education as a way to a knowledge society: 12th conference reader. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2017, s. 57-65 [online]. ISBN 978-80-86302-82-9. - WOS CC, 64 - 65

2017 [2/12] / SVK - Gunčaga, Ján, Lang, Ladislav. Lehrerbildungsanstalten in Zipser Kapitel und Eger – ihre Bedeutung für Lehramtsstudium und Schulmathematik In: Kultúrne dejiny. Ružomberok: Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2017, Roč. 8, č. 2, s. 200-212 [tlačená forma] [online]. ISSN 1338-2209. - SCO, 208 - 212

2018 [2/12] / CZE - Gunčaga, Ján, Janiga, Róbert. Virtualisation tools in science education [elektronický dokument] In: DIVAI 2018: 12th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics. Praha: Wolters Kluwer, 2018, s. 59-69 [online] [tlačená forma]. ISBN 978-80-7598-059-5. ISSN 2464-7470. ISSN (online) 2464-7489. - WOS CC, 61 - 69

2018 [1/12] / CHE - Oyesiku, Damilola, Adewumi, Adewole, Misra, Sanjay, Ahuja, Ravin, Damaševičius, Robertas, Maskeliunas, Rytis. An educational math game for high school students in Sub-Saharan Africa In: Communications in Computer and Information Science, 2018, Roč. 942. - SCO, 228 - 238

2018 [3/12] / GBR - Stoffová, Veronika, Végh, Ladislav, Siakas, Kerstin. Using Animations for Improving Learning. TUTPFKMI signatúra E073573 In: INSPIRE 23: Technology in Education. Southampton: Southampton Solent University, 2018, s. 93-107 [tlačená forma]. ISBN 978-1-9996549-0-0, 93 - 107

2018 [3/12] / ROM - Gunčaga, Ján, Szőke-Milinte, Enikő. Some historical mathematical textbooks for secondary level-source of our educational traditons In: Traditie si perspective in didactica moderna. Alba Iulia: Editura Aeternitas, 2018, s. 184-192 [tlačená forma]. ISBN 978-606-613-169-8, 191 - 192

2018 [3/12] / HUN - Stoffová, Veronika, Pribilová, Katarína. A programozás tanítása az alapiskolában - robotprogramozás. TUTPFKMI signatúra E074166 In: InfoDidact 2018: 11. Informatika Szakmódszertani: Konferencia. Budapešť: Webdidaktika Alapítvány, 2018, s. 199-212 [online]. ISBN 978-615-80608-2-0, 199 - 212

2018 [3/12] / HKG - Gunčaga, Ján, Bačová, Beatrix, Stando, Jacek. Mathematics with using information and communication technology [elektronický dokument]. DOI 10.17781/P002541 In: The International Journal of E-Learning and Educational Technologies in the Digital Media. Hong Kong: Society of Digital Information and Wireless Communications, 2018, Roč. 4, č. 3, s. 86-96 [online]. ISSN (online) 2410-0439, 86 - 96

2018 [1/12] / NOR - Gunčaga, Ján, Brandl, Matthias. Some methods of problem solving in historical mathematical textbooks [elektronický dokument]. DOI 10.21344/iartem.v10i1-2.716 In: IARTEM: a Peer Reviewed Journal Published by the International Association for Research on Textbooks and Educational Media. Kongsberg: Int. Association for Research on Textbooks and Educational Media, 2018, Roč. 10, č. 1-2, s. 78-90 [online]. ISSN (online) 1837-2104. - WOS CC ; ESCI, 87 - 90

2018 [1/12] / ROU - Stoffová, Veronika. How to create and how to use didactic educational software elearning In: Challenges and New Horizons. Bukurešť: Carol 1 National Defence University, 2018. - CPCI-SSH ; WOS CC, 487 - 494

2019 [3/12] / DEU - Kostrub, Dušan. The inspiration by qualitative methodology in pedagogical research [textový dokument (print)] . Horn: Verlag Ferdinand Berger & Söhne, 2019. 1 vyd., 229

2019 [1/12] / AUT - Záhorec, Ján, Nagyová, Adriana, Hašková, Alena. Teachers' attitudes to incorporation digital means in teaching process in relation to the subjects they teach In: International Journal of Engineering Pedagogy, 2019, Roč. 9, č. 4. - ESCI ; SCO ; WOS CC, 114

2019 [3/12] / USA - Kónya, Eszter, Kovács, Zoltán. Do calculators support inductive thinking? In: The Electronic Journal of Mathematics and Technology, 2019, Roč. 13, č. 2, 182

2019 [3/12] / GBR - Ishii, Tsutomu. The mathematics class using the tablet Pcs. Why do not Japanese Teachers use them? In: Journal of Physics: Conference Series 1320, 2019, art. no. 012065, 2019. – SCO, 1 - 9

2019 [3/12] / DEU - Kostrub, Dušan. The inspiration by qualitative methodology in pedagogical research [textový dokument (print)] . Horn: Verlag Ferdinand Berger & Söhne, 2019. 1 vyd., 229

2019 [1/12] / AUT - Záhorec, Ján, Nagyová, Adriana, Hašková, Alena. Teachers' attitudes to incorporation digital means in teaching process in relation to the subjects they teach In: International Journal of Engineering Pedagogy, 2019, Roč. 9, č. 4. - ESCI ; SCO ; WOS CC, 114

2019 [3/12] / USA - Kónya, Eszter, Kovács, Zoltán. Do calculators support inductive thinking? In: The Electronic Journal of Mathematics and Technology, 2019, Roč. 13, č. 2, 182

2019 [3/12] / GBR - Ishii, Tsutomu. The mathematics class using the tablet Pcs. Why do not Japanese Teachers use them? In: Journal of Physics: Conference Series 1320, 2019, art. no. 012065, 2019. – SCO, 1 - 9

2019 [1/12] / ESP - Stoffová, Veronika, Horvath, Roman. Subjects "ICT in education" in teacher training study programs at universities In: ICERI 2019. Valencia: IATED, 2019. - CPCI-SSH ; WOS CC, 11621 - 11629

2019 [3/12] / USA - Kovács, Zoltánr, Cole, Zsuzsanna. Wise use of GeoGebra supported by an evaluation routine In: The Electronic Journal of Mathematics and Technology, 2019, Roč. 13, č. 2, 137

2020 [3/12] / HUN - Stoffová, Veronika, Némethová, Silvia. Dištančné vyučovanie predmetov informatiky a programovania = Distance learning of it and programming subjects. TUTPFKMI signatúra E081207 In: Proceedings of 33. DidMatTEech 2020 Conference: New methods and technologies in education, research and practice. Budapešť: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2020, s. 40-52 [online]. ISBN 978-963-489-244-1, 40 - 52

2020 [1/12] / USA - Czakóová, Krisztina, Stoffová, Veronika. Training teachers of computer science for teaching algorithmization and programming. TUTPFKMI signatúra E082591 In: IMSCI´20: proceedings, the 14th international multi-conference on society, cybernetics and informatics, September 13-16, 2020. Winter Garden: International institute of informatics and systemics, 2020, s. 231-235 [tlačená forma] [online]. ISBN 978-1-950492-40-4. ISBN 978-1-950492-46-6. - SCO, 231 - 235

2020 [4/12] / SVK - Záhorec, Ján, Hašková, Alena, Munk, Michal. Digitálna gramotnosť učiteľov v kontexte ich profesijnej prípravy [textový dokument (print)] . Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. 1 vyd., 217

2020 [3/12] / USA - Costabile, Francesco A., Altomare, Mariavittoria, Tricoli, Gianluca. Computer-based mathematics education and the use of MatCos software in primary and secondary schools [textový dokument (print)] . Hershey: IGI Global, 2020. 1 vyd. - SCO, 1 - 522

2021 [2/20] / HUN - Papp, Gabriella. A pandémia ideje alatt alkalmazott e-teszt megbízhatóságának vizsgálata = Examining the reliability of the e-test used during a pandemic In: DidMatTech 2021: Proceedings of 34. DidMatTech 2021 Conference New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Budapešť: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2021, s. 294-305 [tlačená forma] [online]. ISBN 978-963-489-413-1, 292 - 305

3

Koreňová, L. (2017). GeoGebra in teaching of primary school mathematics. *International Journal for Technology in Mathematics Education, 24*(3), 155-160. Registrované v/Registered in: Scopus Registrované v/Registered in: WoS

Ohlasy/Citations (17):                                                                                                                             

2018 [1/20] / PER - Diaz-Nunja, Luis, Rodriguez-Sosa, Jorge, Lingan, Susana K. Teaching of Geometry with GeoGebra Software in High School Students of an Educational Institution in Lima [elektronický dokument]. DOI 10.20511/pyr2018.v6n2.251 In: Propositos y Representaciones. Lima: Universidad San Ignacio de Loyola, 2018, Roč. 6, č. 2, s. 235-251 [online]. ISSN 2307-7999. ISSN (online) 2310-4635. - WOS CC ; ESCI, 238 - 251

2019 [2/20] / VEN - Alcívar Castro, Eddie, Zambrano Alcivar, Katty, Párraga Zambrano, Lenin, Mendoza García, Karen, Zambrano Villegas, Yenny. Software educativo GeoGebra [elektronický dokument]: propuesta de estrategia metodológica para mejorar elaprendizaje de las matemáticas: proposal of methodological strategy to improve the learning of mathematics In: Universidad, Ciencia y Tecnología. Ciudad Guayana: Autana Books, 2019, Roč. 23, č. 95, s. 59-65 [tlačená forma] [online]. ISSN 1316-4821. ISSN (online) 2542-3401. - ERIH PLUS ; SciELO Citation Index, 60 - 65

2019 [2/20] / NZL - Sharma, Shweta. Use of theories and models in geometry education research [elektronický dokument]: a critical review. DOI 10.15663/wje.v24i1.644 In: Waikato Journal of Education. Hamilton: Wilf Malcolm Institute of Educational Research, 2019, Roč. 24, č. 1, s. 43-54 [tlačená forma] [online]. ISSN 1173-6135. ISSN (online) 2382-0373. - DOAJ, 46 - 54

2019 [1/20] / CHE - Václavík, Marek, Sikorová, Zuzana, Barot, Tomáš. Approach of process modeling applied in particular pedagogical research [elektronický dokument]. DOI 10.1007/978-3-030-19813-8_11 In: Cybernetics and Automation Control Theory Methods in Intelligent Algorithms: Proceedings of 8th Computer Science On-line Conference 2019, Vol. 3. Cham: Springer Nature, 2019, s. 97-106. ISBN 978-3-030-19812-1. ISBN (online) 978-3-030-19813-8. - WOS CC ; SCO ; CPCI-S, 98 - 106

2020 [2/20] / TUR - Krpec, Radek, Barot, Tomáš. Particular quantitative analysis of accesses to mathematical study sources [elektronický dokument] In: International journal of didactical studies. Trabzon: Octagon Education Consultancy, 2020, Roč. 1, č. 1, s. 30-42 [online]. ISSN (online) 2718-0409, 40 - 42

2020 [1/20] / CZE - Cieslar, Milan, Koudela, Tomáš, Pienias, Gabriela, Barot, Tomáš. Identification of similarities in approaches to paired comparisons in visual arts education. DOI 10.1007/978-3-030-63319-6_25 In: Software engineering perspectives in intelligent systems. Ostrava: Springer Nature. Springer Science+Business Media, 2020, s. 294-303 [online]. ISBN 9783030633189. ISSN 2194-5357. - SCO, 294 - 303

2020 [1/20] / CZE - Václavík, Marek, Sikorová, Zuzana, Barot, Tomáš. Skewness in applied analysis of normality. DOI 10.1007/978-3-030-63319-6_86 In: Software engineering perspectives in intelligent systems. Ostrava: Springer Nature. Springer Science+Business Media, 2020, s. 927-937 [online]. ISBN 9783030633189. ISSN 2194-5357. - SCO, 928 - 937

2020 [1/20] / GBR - Septian, A., Darhim, D., Prabawanto, S. Mathematical representation ability through geogebra-assisted project-based learning models. DOI 10.1088/1742-6596/1657/1/012019 In: The 2nd International Seminar on Applied Mathematics and Mathematics Education 2020: 5 August 2020, Cimahi, Indonesia. Bristol: Institute of Physics. IOP Publishing, 2020, art. no. 012019, s. [1-10] [online]. - SCO, [1 - 10]

2020 [1/20] / GBR - Septian, A., Suwarman, R. F., Monariska, E., Sugiarni, R. Somatic, auditory, visualization, intellectually learning assisted by GeoGebra to improve student's mathematical representation skills. DOI 10.1088/1742-6596/1657/1/012023 In: The 2nd International Seminar on Applied Mathematics and Mathematics Education 2020: 5 August 2020, Cimahi, Indonesia. Bristol: Institute of Physics. IOP Publishing, 2020, s. [1-10] [online]. - SCO, [1 - 10]

2021 [2/20] / HUN - Hadzieva, Elena, Gunčaga, Ján, Bose, Subash Chandra, Ivanoska, Kalina Sotiroska. Introductory survey on challenges encountered by university teachers in online teaching of STEM subjects during COVID-19 lockdown. DOI 10.37441/cejer/2021/3/3/9601. SING-UKO PD DP/21 In: Central European Journal of Educational Research. Debrecen: Debreceni Egyetem, 2021, Roč. 3, č. 3, s. 22-32 [tlačená forma]. ISSN 2677-0326, 30 - 32

2021 [2/20] / IDN - Asdarina, Orin, Khatimah, Husnul. Pengembangan modul pembelajaran matriks berbantuan aplikasi GeoGebra [elektronický dokument]. DOI 10.24127/ajpm.v10i2.3515 In: Aksioma: jurnal program studi pendidikan matematika. Kota Metro: Universitas Muhammadiyah Metro, 2021, Roč. 10, č. 2, s. 860-871 [online] [tlačená forma]. ISSN 2089-8703. ISSN (online) 2442-5419. - DOAJ, 861 - 871

2021 [1/20] / CHE - Bonafini, Fernanda Cesar, Lee, Younhee. Investigating prospective teachers’ TPACK and their use of mathematical action technologies as they create screencast video lessons on iPads [elektronický dokument]. DOI 10.1007/s11528-020-00578-1 In: Techtrends. Cham: Springer Nature. Springer International Publishing AG, 2021, Roč. 65, č. 3, s. 303-319. ISSN 8756-3894. ISSN (online) 1559-7075. - SCO ; WOS CC ; ESCI, 304 - 319

2021 [1/20] / CHE - Liburd, Kendale Kashiem Dario, Jen, Hen Yi. Investigating the effectiveness of using a technological approach on students' achievement in mathematics-case study of a high school in a Caribbean country [elektronický dokument]. DOI 10.3390/su13105586 In: Sustainability. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2021, Roč. 13, č. 10, art. no. 5586, s. [1-20] [online]. ISSN (online) 2071-1050. - SCO ; CCC ; WOS CC ; SCIE ; SSCI, 13 - 20]

2022 [1/20] / MUS - Philemon, Nxumalo Mfanasibili, Chibisa, Admire, Mabusela, Maria Siwela. Acceptance of the GeoGebra application in learning circle theorems [elektronický dokument]. DOI 10.26803/ijlter.21.12.1 In: International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. Pointe aux Piments : Society for Research and Knowledge Management, 2022, Roč. 21, č. 12, s. 1-20 [tlačená forma] [online]. ISSN 1694-2493. ISSN (online) 1694-2116. - SCO, 1 - 20

2022 [2/20] / ESP - Ferdiánová, Věra, Gunčaga, Ján, Ashimov, Yeskendyr. Some aspects of geometry education during the pandemic situation. DOI 10.21125/edulearn.2022.1961 In: EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies July 4th-6th, 2022, Palma, Mallorca, SPAIN. Palma: IATED, 2022, s. 8284-8291 [online] [CD-ROM] [USB kľúč]. ISBN 978-84-09-42484-9, 8284 - 8291

2023 [1/20] / NLD - Haas, Ben, Lavicza, Zsolt, Houghton, Tony, Kreis, Yves. Can you create? Visualising and modelling real-world mathematics with technologies in STEAM educational settings [elektronický dokument]. DOI 10.1016/j.cobeha.2023.101297 In: Current Opinion in Behavioral Sciences. Amsterdam: Elsevier, 2023, Roč. 52, art. no. 101297, s. [1-7]. ISSN 2352-1546. ISSN (online) 2352-1554. - WOS CC ; SCO ; CCC ; SCIE ; SSCI, [1 - 7]

2023 [1/20] / GBR - Cheah, Yin Hong, Oliveri, Anna R., Hughes, Joan E. Unpacking K-12 teachers’ technology-supported, equitable practices [elektronický dokument]: a mixed-methods systematic review. DOI 10.1016/j.tate.2022.103984 In: Teaching and teacher education. Oxford: Elsevier. Pergamon Press, 2023, Roč. 125, s. [1-19] [tlačená forma] [online]. ISSN 0742-051X. ISSN (online) 1879-2480. - SCO, [1 - 19]

4

Koreňová, L. (2015). *Digitálne technológie v školskej matematike [Digital technologies in school mathematics]* (1. vydanie). Bratislava: KEC FMFI UK.

Ohlasy/Citations (13):

2017 [4/12] / SVK - Kostrub, Dušan. 3 krát meraj, potom rež, len si žiakov neporež! Interpretatívne skúmanie výučby matematiky [elektronický dokument] In: Pedagogická revue. Bratislava: Štátny pedagogický ústav, 2017, Roč. 64, č. 1, [tlačená forma] [online]. ISSN 1335-1982. ISSN (online) 2585-8424, 110

2017 [4/12] / SVK - Kostrub, Dušan, Severini, Eva. Critical research of teaching mathematics–action research in teaching–you don`t measure and don`t cut, leave it all to students; you "are still on your way" In: DIDMATTECH 2017 : New methods and technologies in education and practice. Trnava: Trnavská univerzita v Trnave, 2017, 152

2017 [4/12] / SVK - Kostrub, Dušan. Postoje aktérov treba dokázať akceptovať - konštrukcionistická didaktika výučby matematiky [elektronický dokument] In: Pedagogická revue. Bratislava: Štátny pedagogický ústav, 2017, Roč. 64, č. 3, [tlačená forma] [online]. ISSN 1335-1982. ISSN (online) 2585-8424, 57

2017 [3/12] / CZE - Lukáč, Stanislav, Sekerák, Jozef. Implementation of feedback supporting formative assessment into mathematical digital learning materials [elektronický dokument] In: ICTE Journal: an International Journal of Information and Communication Technologies in Education: the Journal of University of Ostrava. Ostrava: Ostravská univerzita, 2017, Roč. 6, č. 3, s. 26-39 [online]. ISSN (online) 1805-3726, 27 - 39

2017 [4/12] / SVK - Tóthová, Renáta, Kostrub, Dušan, Ferková, Štefánia. Žiak, učiteľ a výučba (všeobecná didaktika pre študentov učiteľstva) [textový dokument (print)] . Prešov: Rokus, 2017. 1 vyd., 351

2017 [3/12] / CZE - Voštinár, Patrik. Programming educational mobile applications in App Inventor and Android Studio [elektronický dokument] In: Journal of Technology and Information Education. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. Pedagogická fakulta. Katedra technické a informační výchovy, 2017, Roč. 9, č. 1, s. 189-204 [tlačená forma] [online]. ISSN 1803-537X. ISSN (online) 1803-6805, 191 - 204

2017 [1/12] / CZE - Kostrub, Dušan. The creation video - example of constructionism in the learning and teaching process In: DisCo 2017: Open education as a way to a knowledge society: 12th conference reader. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2017, s. 57-65 [online]. ISBN 978-80-86302-82-9. - WOS CC, 64 - 65

2017 [4/12] / SVK - Kostrub, Dušan, Severini, Eva. Využitie interaktívnej tabule vo výučbe = Use of interactive board in education In: 30th DIDMATTECH 2017: new methods and technologies in education and practice: [international scientific and professional conference, Trnava 22nd - 23rd June 2017]. Trnava: Trnavská univerzita v Trnave. Pedagogická fakulta, 2017, s. 124-138 [tlačená forma]. ISBN 978-80-568-0073-7, 127 - 138

2018 [1/12] / ESP - Voštinár, Patrik. Creating mobile apps for teaching. DOI 10.21125/inted.2018.1156 In: INTED2018 Proceedings: 12th International Technology, Education and Development Conference. Valencia: IATED, 2018, s. 811-816 [USB kľúč] [CD-ROM]. ISBN 978-84-697-9480-7. ISSN 2340-1079. - WOS CC, 811 - 816

2018 [1/12] / POL - Górajska, Magdalena, Stando, Jacek, Gunčaga, Ján. The influence of birth order on the results of the state e-test in mathematics [elektronický dokument] In: E-learning and smart learning environment for the preparation of new generation specialists. Katowice: Uniwersytet Slaski w Katowicach, 2018, s. 199-219 [tlačená forma] [online]. ISBN 978-83-66055-05-6. ISSN 2451-3644. ISSN (online) 2451-3652. - CPCI-SSH ; WOS CC, 199 - 219

2019 [3/12] / DEU - Kostrub, Dušan. The inspiration by qualitative methodology in pedagogical research [textový dokument (print)] . Horn: Verlag Ferdinand Berger & Söhne, 2019. 1 vyd., 229

2019 [1/12] / ESP - Líšková, Dáša, Kožík Lehotayová, Blanka, Kostolányová, Kateřina, Gašparová, Eva. Opinions and attitudes of pre-primary education teachers and pre-service teachers on using augmented reality In: ICERI2019 Proceedings: 12th International conference of education, research and innovation. Valencia: IATED, 2019, s. 11274-11282 [USB kľúč]. ISBN 978-84-09-14755-7. ISSN 2340-1095. – WOS CC, 11274 - 11282

2019 [1/12] / ESP - Gašparová, Eva, Severini, Eva, Kostolányová, Kateřina. Use of interactive whiteboard in pre-primary education for development of media literacy In: ICERI2019 Proceedings: 12th International conference of education, research and innovation. Valencia: IATED, 2019, s. 11268-11273 [USB kľúč]. ISBN 978-84-09-14755-7. ISSN 2340-1095. - WOS CC, 11268 - 11273

5

Koreňová, L., & Gunčaga, J. (2018). Augmented reality in mathematics education for pre-service teachers in primary level. In *Aplimat 2018: 17th conference on applied mathematics proceedings* (pp. 597–605). Bratislava, Slovenská technická univerzita v Bratislave. ISBN 978-80-227-4765-3. Registrované v/Registered in: Scopus

Ohlasy/Citations (8):

2019 [1/12] / ESP - Líšková, Dáša, Kožík Lehotayová, Blanka, Kostolányová, Kateřina, Gašparová, Eva. Opinions and attitudes of pre-primary education teachers and pre-service teachers on using augmented reality In: ICERI2019 Proceedings: 12th International conference of education, research and innovation. Valencia: IATED, 2019, s. 11274-11282 [USB kľúč]. ISBN 978-84-09-14755-7. ISSN 2340-1095. – WOS CC, 11275 - 11282

2019 [3/12] / POL - Gašparová, Eva, Líšková, Dáša. Využitie digitálnych a mobilných technológií v procese výučby subjektov podieľajúcich sa na výučbe v predprimárnom vzdelávaní na Slovensku = Use of digital technologies and mobile technologies in the process of teaching subjects involved in preschool education in Slovakia In: Wybrane problemy edukacji przedszkolnej we wspólczesnym świece. Siedlce: Instytut kultury regionalnej i badaň literackich im. Franciszka Karpinskiego, 2019, s. 83-98 [tlačená forma]. ISBN 978-83-64884-11-5, 97 - 98

2020 [3/12] / HUN - Nevřelová, Natálie. Rozšířená realita ve výuce dětí v primárním vzdělávání In: Proceedings of 33. DidMatTEech 2020 Conference: New methods and technologies in education, research and practice. Budapešť: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2020, s. 173-182 [online]. ISBN 978-963-489-244-1, 173 - 182

2020 [3/12] / HUN - Gašparová, Eva. Rozvoj kľúčových kompetencií detí predškolského veku prostredníctvom interaktívnej tabule a robotických hračiek In: Proceedings of 33. DidMatTEech 2020 Conference: New methods and technologies in education, research and practice. Budapešť: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2020, s. 301-311 [online]. ISBN 978-963-489-244-1, 301 - 311

2020 [1/12] / USA - Vakaliuk, Tetiana A., Shevchuk, Larysa D., Shevchuk, Borys V. Possibilities of using AR and VR technologies in zeaching mathematics to high school students [elektronický dokument]. DOI 10.13189/ujer.2020.082267 In: Universal journal of educational research. San Jose: Horizon Research Publishing, 2020, Roč. 8, č. 11B, s. 6280-6288 [tlačená forma] [online]. ISSN 2332-3205. ISSN (online) 2332-3213. - SCO, 6280 - 6288

2020 [3/12] / IDN - Auliya, Risma Nurul, Munasiah, Munasiah. Augmented reality affects students’ attitude and conceptual understanding in learning 3D geometry In: Jurnal Pendidikan IPA Indonesia. Semarang: Universitas Negeri Semarang, 2020, Roč. 9, č. 2, s. 203-212 [tlačená forma] [online]. ISSN 2339-1286. ISSN 2089-4392, 203 - 212

2020 [2/20] / CZE - Nevřelová, Natálie. Use of Mobile Applications in Primary Education that Pupils Can Use at Home [elektronický dokument]. DOI 10.2478/ijicte-2020-0001 In: ICTE Journal: an International Journal of Information and Communication Technologies in Education: the Journal of University of Ostrava. Ostrava: Ostravská univerzita, 2020, Roč. 9, č. 1, s. 5-14 [online]. ISSN (online) 1805-3726, 5 - 14

2020 [1/12] / AUT - Sudirman, Mellawaty, Yaniwati, R. Poopy, Indrawan, Rully. Integrating local wisdom forms in augmented reality application: Impact attitudes, motivations and understanding of geometry of pre-service mathematics teachers'. DOI 10.3991/ijim.v14i11.12183 In: International Journal of Interactive Mobile Technologies. Viedeň: International Association of Online Engineering, 2020, Roč. 14, č. 11, 91-106 [online]. ISSN 1865-7923. - SCO, 93 - 106

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

Erasmus+ KA2, Accelerating STEAM-related Knowledge and Skills via 3D Modelling and 3D Printing; Registration no. 2023-1-CZ01-KA220-HED-000160664 (hlavný riešiteľ za partnera UK Bratislava)

2

ERASMUS+ K2: 2021-1-LU01-KA220-SCH-000034433 Co-creating Transdisciplinary STEM-to-STEAM Pedagogical Innovations throuhg Connecting International Learning Communities (hlavný riešiteľ za partnera UK Bratislava)

3

KEGA 026UK-4/2022 Koncepcia konštrukcionizmu a rozšírenej reality v STEM vzdelávaní (CEPENSAR) (hlavný riešiteľ)

4

012UK-4/2018 Koncepcia konštrukcionizmu a rozšírenej reality v prírodovednej a technickej oblasti primárneho vzdelávania (CEPENSAR)/The Concept of Construcionism and Augmented Reality in the Field of the Natural and Technical Sciences of the Primary Education (CEPENSAR) (hlavný riešiteľ)

5

VEGA 1/0033/22 Bádateľsky orientovaná výučba v matematickom, prírodovednom a technickom vzdelávaní (spoluriešiteľ)

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Člen redakčnej rady, pravidelný recenzent článkov International Journal of Research in Elearning, University of Silesia, Faculty of Arts and Sciences of Education, Cieszyn, Poland, https://journals.us.edu.pl/index.php/IJREL/about/editorialTeam 2020-trvá
Člen redakčnej rady, pravidelný recenzent článkov JTIE (Journal of Technology and Information Education) Palacký University Olomouc, Faculty of Education, Olomouc, Czech Republic, https://jtie.upol.cz 2016-trvá
Člen redakčnej rady, pravidelný recenzent článkov International Journal of Engineering and Management Sciences, University of Debrecen, Faculty of Engineering, Debrecen, Hungary, https://ojs.lib.unideb.hu/IJEMS/szerkesztoseg 2022-trvá
člen a školiteľ odborovej komisie doktorandského štúdia IKT ve vzdělávání IKT ve vzdělávání, Pedagogická fakulta Ostravskej univerzity, Česká republika 2016-trvá
školiteľ doktorandského štúdia v programe Predškolská a elementárna pedagogika Pedagogická fakulta UK Bratislava 2018-trvá
člen odborovej komisie, oponent dizertačných prác doktorandského štúdia Teória vyučovania matematiky Fakulta prírodných vied UKF Nitra 2016-trvá
člen, školiteľ odborovej komisie doktorandského štúdia Didaktika matematiky (v rámci Matematika a informatické vedy)- Univerzita Debrecen, Maďarsko 2016-trvá
člen a oponent habilitačnej komisie v odbore Počítačové vedy - Bujdosó Gyöngyi, PhD. Eötvös Loránd University in Budapest, Hungary 2020
člen a oponent habilitačnej komisie v odbore Počítačové vedy - Bakó Mária, PhD. Eötvös Loránd University in Budapest, Hungary 2021
člen vedeckého výboru konferencie BBC’22 conference, Porto, https://www.bbc-iconference.com/home 2022

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
University of Miskolc, Department of Analysis of the Institute of Mathematics, Hungary Egyetem street 17. Miskolc Hungary 01.03.2012 - 29.03.2012, 09.08.2015 - 12.08.2015, 07.08.2016 - 10.08.2016, 03.06.2019 - 17.06.2019 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
Technical University of Cluj-Napoca, Department of Mathematics and Informatics Victoriei nr. 76 Baia Mare Romania 24.10.2011 - 09.11.2011 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
Charles University, Faculty of Education, Department of Mathematics and Mathematical Education M.D.Rettigové 4 Prague 1 Czech Republic 20.06.2014 - 27.06.2014, 05.02.2015 - 12.02.2015, 06.02.2017 - 17.02.2017 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
Palacký University Olomouc, Faculty of Science 17. listopadu 12 Olomouc Czech Republic 23.10.2014 - 06.11.2014, 15.02.2016 - 29.02.2016 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
University of Debrecen, Institute of Mathematics Egyetem tér 1. Debrecen Hungary 15.05.2017 - 27.05.2017, 24.04.2023 - 29.04.2023 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
University of Silesia in Katowice, Faculty of Ethnology and Educational Science Bielska 62 Cieszyn CountryPoland Poland 13.10.2019 - 18.10.2019, 12.10.2022 - 19.10.2022 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
Johannes Kepler University (JKU) Linz, Department of Mathematics Education Altenbergerstr 69 Linz Austria 19.03.2018 - 14.04.2018, 01.10.2018 - 15.10.2018, 09.12.2019 - 13.12.2019, 05.01.2023 - 14.01.2023, 14.05.2023 - 19.05.2023 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
Hungarian University of Agriculture and Life Sciences Kaposvár Guba Sándor u. 40 Kaposvár Hungary 30.05.2023 - 06.06.2023 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou
  • Spolugarant študijných programov Predškolská a elementárna pedagogika a Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy na Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave od 2023.
  • Člen Jednoty slovenských matematikov a fyzikov od roku 1992, laureát Bartošovej ceny udelený Slovenskou matematickou spoločnosťou v roku 2002
  • zástupca vedúceho projektu KEGA č. 094UK-4/2013 „E-matik+, Kontinuálne vzdelávanie učiteľov matematiky“ (2013 – 2016)
  • spoluriešiteľ projektu KEGA č. 057UK-4/2011 „Rozšírenie kľúčových kompetencií učiteľov matematiky ZŠ a SŠ v rámci kontinuálneho vzdelávania“ (2011 – 2013)
  • spoluriešiteľ projektu KEGA č. 3/6484/08 „Inovácia študijných plánov v príprave pedagogických pracovníkov za účelom rozšírenia ich kompetencií pre využitie v pedagogickej i spoločenskej praxi“ (2008 – 2011)
  • spoluriešiteľ projektu VEGA č. 1/0534/11 „Špecifické matematické poznatky učiteľov matamatiky pre primárne a nižšie sekundárne vzdelávanie“ (2011 – 2013)
  • expert pre matematiku a lektor v Národnom projekte „Modernizácia vzdelávacieho procesu na stredných školách“ (2010 – 2013) 
  • hlavný riešiteľ medzinárodného projektu DQME IIDeveloping Quality in Mathematics Education - A European Network (2007 – 2010)
  • hlavný riešiteľ a lektor projektu ESF Inovačné trendy vo vzdelávaní budúcich učiteľov a v ďalšom vzdelávaní učiteľov matematiky e-learningovou formou (2007 – 2010)
  • člen riešiteľského tímu projektu KEGA č. 3/6484/08 Inovácia študijných plánov v príprave pedagogických pracovníkov za účelom rozšírenia ich kompetencií pre využitie v pedagogickej i spoločenskej praxi (2008 – 2011)
  • Člen riešiteľského tímu projektu VEGA č.p. 1/8257/01, Inovácia obsahu, foriem a metód vyučovania matematiky využívaním komunikačných a informačných technológií (2008 – 2011)
  • člen riešiteľského tímu projektu ESF, 13120200095, Príprava európskeho učiteľa matematiky a fyziky v súlade s Bolonskou deklaráciou a Lisabonskou výzvou s cieľom jeho uplatnenia sa na európskom trhu práce (2006 – 2009)
  • člen riešiteľského tímu projektu ESF, MOVYP - Modifikácia vysokoškolských programov FMFI UK pre budúcich učiteľov s požiadavkou na ovládanie práce s IKT a cudzieho jazyka pri vyučovaní (2006 - 2009)
  • člen riešiteľského tímu projektu „Docente europeo: Formazione iniziale per futuri docenti di scuola secondaria“, č.p. 106663-CP-1-2002-1-IT-COMENIUS-C21 (2002 -2006)
  • člen výskumného tímu a lektor vzdelávaní projektu GEOMATECH (Metropolitan University Budapest, Maďarsko) (2015 - 2016)
  • Garant v národnom projekte „Zvyšovanie kvality vzdelávania v základných a stredných školách
s využitím elektronického testovania“, garant tvorby testovacích nástrojov pre matematiku ISCED2 a garant pre metodiku a vzdelávanie, NÚCEM, (2013 - 2015)
  • autor a garant programov kontinuálneho vzdelávania (schválené MŠ SR): „Digitálne technológie vo vyučovaní matematiky základnej a strednej školy“ , „Tvorba didaktických testov v matematike základnej a strednej škole“ , „Didaktický softvér vo vyučovaní matematiky” (2013 – 2018)
  • Člen redakčnej rady The Dynamical GeoGebra Journal, University of Miskolc, Maďarsko
  • Člen redakčnej rady Pedagogická revue, ŠPÚ
  • Člen celoslovenského výboru Slovenskej matematickej spoločnosti (2006 – 2009)
  • Člen Slovenskej pedagogickej spoločnosti
  • Člen Vedeckej rady Ecoletra.com - scientific eJournal
  • predseda atestačnej komisie pre Matematiku, MPC Bratislava (2006 – 2009)

 

 

Dátum poslednej aktualizácie
2024-11-30