Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
doc. PaedDr. Lilla Koreňová, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Koreňová
I.2 - Meno
Lilla
I.3 - Tituly
doc. PaedDr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1961
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
I.6 - Adresa pracoviska
Račianska 59, 813 34 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
profesor
I.8 - E-mailová adresa
korenova@fedu.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/4616
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Predškolská a elementárna pedagogika, Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie, Učiteľstvo pre základné školy - vzdelávacia oblasť: matematika a informatika
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0001-6103-531X

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UPJŠ Košice, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
1987
II.c - Odbor a program
učiteľstvo matematika a technická výchova
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UK Bratislava, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky
II.b - Rok
2009
II.c - Odbor a program
teória vyučovania matematiky
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
University in Debrecen, Hungary
II.b - Rok
2015
II.c - Odbor a program
matematika a počítačové vedy
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
učiteľ ZŠ Košice 1987-1991
učiteľ Gymnázium Štúrovo 1991 - 2000
metodik Metodicko Pedagogické Centrum Bratislava 2000 - 2007
odborný asistent UK Bratislava, FMFI 2002 - 2015
odborný asistent (2015-2016), docent (2016-2024), profesor (2024 - dodnes) UK Bratislava, PdF 2015 - dodnes

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Technická výchova v primárnom vzdelávaní Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Vyučovanie geometrie v primárnom vzdelávaní Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Detské programovacie jazyky Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Metódy merania vyučovacích výsledkov matematiky Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Matematicko-štatistické metódy II Predškolská a elementárna pedagogika III. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Učiteľstvo a pedagogické vedy
Učiteľstvo a pedagogické vedy
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie druhý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Predškolská a elementárna pedagogika prvý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Učiteľstvo pre základné školy - vzdelávacia oblasť matematika a informatika I.+II.
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
7
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
3
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
5
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
46
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
32
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
4
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Matematicko-štatistické metódy II Všobecný vedný základ III. Učiteľstvo a pedagogické vedy

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
135
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
49
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
29
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
18
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
298
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
131
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
94
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
81
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
8
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
6
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

Gunčaga, J., Koreňová, L., Záhorec, J., & Ostradický, P. (2024). Innovative approach on teaching and learning with technical aids for STEM education at the primary level. Education Sciences, 14(7), Article 682, 1–20. https://doi.org/10.3390/educsci14070682 Registrované vo WoS (Q1)

2

Nevřelová, N., Koreňová, L., Lavicza, Z., Bruzková, N., & Schmid, A. (2024). Enhancing digital literacy in primary education through augmented reality. Frontiers in Education, 9, Article 1390491, 1–13. https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1390491 Registrované vo WoS (Q2)

3

Hvorecký, J., & Koreňová, L. (2023). Quality of textbooks from the knowledge management perspective = Calidad de los libros desde la perspectiva de la gestión del conocimientoAlteridad: Revista de Educación, 18(2), 273–284. https://doi.org/10.17163/alt.v18n2.2023.10 Registrované vo WoS (Q2)

4

Koreňová, L., Gurný, P., Hvorecký, J., Lůžek, P., & Rozehnal, P. (2022). Virtual reality retooling humanities courses: Finance and marketing experience at a Czech university. Applied Sciences, 12(19), Article 10170, 1–15. https://doi.org/10.3390/app121910170 Registrované vo WoS (Q2)

5

Gunčaga, J. Koreňová, L. Kostrub, D.: The educational research focused on the development of mobile technologies in education. In: Teaching with technology: perspectives, challenges and future directions. New York: NOVA Science Publishers, 2018. - S. 57-115. ISBN 978-1-53613-260-1 Registrované v Scopus

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

Gunčaga, J., Koreňová, L., Záhorec, J., & Ostradický, P. (2024). Innovative approach on teaching and learning with technical aids for STEM education at the primary level. Education Sciences, 14(7), Article 682, 1–20. https://doi.org/10.3390/educsci14070682 Registrované vo WoS (Q1)

2

Nevřelová, N., Koreňová, L., Lavicza, Z., Bruzková, N., & Schmid, A. (2024). Enhancing digital literacy in primary education through augmented reality. Frontiers in Education, 9, Article 1390491, 1–13. https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1390491 Registrované vo WoS (Q2)

3

Hvorecký, J., & Koreňová, L. (2023). Quality of textbooks from the knowledge management perspective = Calidad de los libros desde la perspectiva de la gestión del conocimientoAlteridad: Revista de Educación, 18(2), 273–284. https://doi.org/10.17163/alt.v18n2.2023.10 Registrované vo WoS (Q2)

4

Koreňová, L., Gurný, P., Hvorecký, J., Lůžek, P., & Rozehnal, P. (2022). Virtual reality retooling humanities courses: Finance and marketing experience at a Czech university. Applied Sciences, 12(19), Article 10170, 1–15. https://doi.org/10.3390/app121910170 Registrované vo WoS (Q2)

5

Koreňová, L., Kožuchová, M., Dostál, J., & Lavicza, Z. (2020). Applications of augmented reality apps in teaching technical skills courses. In T. Prodromou (Ed.), Augmented reality in educational settings (pp. 383–409). Brill. https://doi.org/10.1163/9789004408845_017 Registrované vo WoS

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

Gunčaga, J., Koreňová, L., Záhorec, J., & Ostradický, P. (2024). Innovative approach on teaching and learning with technical aids for STEM education at the primary level. Education Sciences, 14(7), Article 682. https://doi.org/10.3390/educsci14070682

  • Dzvapatsva, G. P., & Matobobo, C. (2025, July). Innovative approaches in teaching coding skills to young children: A scoping review. Educational Technology Quarterly, 2025(3). https://doi.org/10.55056/etq.916

  • Hayyun, H., Khaldun, I., & Winarni, S. (2024). Development of discovery learning-based E-LKPD to enhance students’ learning motivation and achieve critical thinking skills in salt hydrolysis material. Jurnal Penelitian Pendidikan IPA, 10(9), 6456–6463. https://doi.org/10.29303/jppipa.v10i9.8390

  • Hernández, N. A. M., & Rengifo, Y. S. P. (2025). Implementation of the STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) approach in upper secondary education: Systematic review of methodologies, themes and training of active citizens. Revista Virtual Universidad Católica del Norte, 76, 254– 294. https://doi.org/10.35575/rvucn.n76a10

  • Kua, M., Gelu, A., Foa, A., Dedo, B., & Itu, K. (2025). Exploring students’ perceptions of demonstration tools for respiratory system learning: A qualitative approach. Indonesian Journal of Education Research, 6(1), 53–60.

  • Yu, W., You, Y., & Chiang, F.-K. (2025). Effects of participation in educational robotics competitions from the parent’s perspective: A mixed-methods study. Journal of Computer Assisted Learning, 41(4), e70092. https://doi.org/10.1111/jcal.70092
2

Hvorecký, J., & Koreňová, L. (2023). Quality of textbooks from the knowledge management perspective = Calidad de los libros desde la perspectiva de la gestión del conocimientoAlteridad: Revista de Educación, 18(2), 273–284. https://doi.org/10.17163/alt.v18n2.2023.10

  • Osorio Mauricio, L., & Flores Chinte, M. C. (2025, August). Aplicación de foros de discusión como estrategia para incrementar competencias estadísticas en estudiantes universitarios. Prohominum, 7(3), 209–221. https://doi.org/10.47606/ACVEN/PH0366

  • Giacosa, N., Zang, C., Beck, S., & Such, A. (2024). Instrumentos ópticos: Análisis de las imágenes en libros de texto universitarios = Optical instruments: Image analysis in university textbooks. Revista de Enseñanza de la Física, 36, 177–185. https://doi.org/10.55767/2451.6007.v36.n.47241

  • Hernández Párraga, S. N., Navarrete Rivas, V. Y., & Vera Párraga, C. C. (2024). Cultura organizacional y su incidencia en la gestión del conocimiento en la Asociación Textiles Mujeres de Canuto = Organizational culture and its impact on knowledge management in Canuto Women's Textile Association. Revista Uniandes Episteme, 11(4), 443– 455. https://doi.org/10.61154/rue.v11i4.3559

  • Mokhorov, D., Menshikov, P., Fogel, A., Rasulov, B., & Kochemirovsky, V. (2024). On some new issues related to the risks of incorrect dating of documents in the legal process (Mini review). Reliability: Theory & Applications, 19(SI 6[81]), 422–429.

  • Merica, M., Simoník, D., Belešová, M., & Osaďan, R. (2024). The influence of movement games on changes in coordination skills in children of younger school age. Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research, 14(1), 124–132.

3

Nevřelová, N., Koreňová, L., Lavicza, Z., Bruzková, N., & Schmid, A. (2024). Enhancing digital literacy in primary education through augmented reality. Frontiers in Education, 9, Article 1390491. https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1390491

  • Alcívar Pazmiño, J. K., Loor Vera, Y. S., & Panchana Flores, J. E. (2025, July). Revisión sobre el uso de la realidad aumentada en dispositivos móviles en el ámbito educativo. Informática y Sistemas: Revista de Tecnologías de la Informática y las Comunicaciones, 9(2), 104–125. https://doi.org/10.33936/isrtic.v9i2.7468

  • Putra, R. A., & Yuhelman, N. (2025, June). Augmented reality dalam pembelajaran kimia sebagai media untuk meningkatkan literasi digital peserta didik: Studi literatur. BIOCHEPHY Journal of Science Education, 5(1), 231– 244. https://doi.org/10.52562/biochephy.v5i1.1619

  • Núñez, C., Silva Castillo, J., Jimenez Granizo, C. N., & Pailiacho Yucta, H. R. (2025, July). Innovación educativa con inteligencia artificial: Generación y validación de guiones para monólogos educativos en la enseñanza universitaria. Informática y Sistemas: Revista de Tecnologías de la Informática y las Comunicaciones, 9(2), 126– 139. https://doi.org/10.33936/isrtic.v9i2.7471

  • Guo, Y., Ou-yang, L., & Liu, J. (2025, May). Application of augmented reality in cultural education: A case study of enhancing aesthetic education for elementary students using AR pop-up books on Xiguan culture. In Learning and collaboration technologies. Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-031-93746-0_11
4

Koreňová, L., Gurný, P., Hvorecký, J., Lůžek, P., & Rozehnal, P. (2022). Virtual reality retooling humanities courses: Finance and marketing experience at a Czech university. Applied Sciences, 12(19), Article 10170. https://doi.org/10.3390/app121910170

  • Vaclavik, M., Tomasek, M., Cervenkova, I., & Baarova, B. (2022). Analysis of quality teaching and learning from perspective of university students. Education Sciences, 12(11), 820, 1–11. https://doi.org/10.3390/educsci12110820

  • Zhu, D. H. (2024). Introducing immersive virtual reality in a marketing practical training course: Qualitative evaluation with undergraduates. The International Journal of Management Education, 22(3), 101058. https://doi.org/10.1016/j.ijme.2024.101058

  • Wongwatkit, C., Thongsibsong, N., Chomngern, T., & Thavorn, S. (2023). The future of connectivist learning with the potential of emerging technologies and AI in Thailand: Trends, applications, and challenges in shaping education. Journal of Learning Sciences and Education Studies, 2(1), 122–154.

  • Huang, T. C., & Tseng, H. P. (2025). Extended reality in applied sciences education: A systematic review. Applied Sciences, 15(7), 4038. https://doi.org/10.3390/app15074038

  • Karakoyun, F. (2023). Vergi okuryazarlık düzeyinin belirlenmesinde bir analiz ve vergi eğitiminde metaverse. Yönetim ve Ekonomi Dergisi, 83–105.
5

Koreňová, L., Kožuchová, M., Dostál, J., & Lavicza, Z. (2020). Applications of augmented reality apps in teaching technical skills courses. In T. Prodromou (Ed.), Augmented reality in educational settings (pp. 383–409). Brill. https://doi.org/10.1163/9789004408845_017

  • Ferko, A., Berger Haladová, Z., & Bátorová, M. (2023, May). Enhancing accessibility with informed VR and AR authoring for hybrid geometry learning. In Proceedings of the 10th International Conference on Software Development and Technologies for Enhancing Accessibility and Fighting Info-exclusion (DSAI 2022) (pp. 67–72). Association for Computing Machinery. https://doi.org/10.1145/3563137.3563166

  • Litecká, J., & Mitaľová, Z. (2024, December). AR application design requirements for technical education.J ournal of Education, Technology and Computer Science, 5(35), 27–36. https://doi.org/10.15584/jetacomps.2024.5.3 Riskawati, R., & Baharuddin, H. (2023, April). Augmented Reality (AR) application usage training to improve teacher digital literacy at SMP Negeri 1 Jeneponto. Jurnal Ilmu Pengetahuan dan Teknologi Bagi Masyarakat (Jurnal IPMAS), 3(1), 1–8. https://doi.org/10.54065/ipmas.3.1.2023.304

  • Vizquez-Villegas, P., Garay-Rondero, C. L., Deng, B., Mejia-Manzano, L. A., Chen, D., & Membrillo-Hernandez, J. (2023). Effect of extended reality learning experience on student engagement in science and engineering courses. International Journal of Instruction, 16(4), 939–964. https://doi.org/10.29333/iji.2023.16452a

  • Berger Haladová, Z., Bátorová, M., & Ferko, A. (2020). Asymptotes to ellipse? … global and local interest in teaching not only geometry. G slovenský časopis pre geometriu a grafiku, 17(34), 5–18.
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

Erasmus+ KA2, Accelerating STEAM-related Knowledge and Skills via 3D Modelling and 3D Printing; Registration no. 2023-1-CZ01-KA220-HED-000160664 (hlavný riešiteľ za partnera UK Bratislava)

2

ERASMUS+ K2: 2021-1-LU01-KA220-SCH-000034433 Co-creating Transdisciplinary STEM-to-STEAM Pedagogical Innovations throuhg Connecting International Learning Communities (hlavný riešiteľ za partnera UK Bratislava)

3

KEGA 026UK-4/2022 Koncepcia konštrukcionizmu a rozšírenej reality v STEM vzdelávaní (CEPENSAR) (hlavný riešiteľ)

4

012UK-4/2018 Koncepcia konštrukcionizmu a rozšírenej reality v prírodovednej a technickej oblasti primárneho vzdelávania (CEPENSAR)/The Concept of Construcionism and Augmented Reality in the Field of the Natural and Technical Sciences of the Primary Education (CEPENSAR) (hlavný riešiteľ)

5

VEGA 1/0033/22 Bádateľsky orientovaná výučba v matematickom, prírodovednom a technickom vzdelávaní (spoluriešiteľ)

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Člen redakčnej rady, pravidelný recenzent článkov International Journal of Research in Elearning, University of Silesia, Faculty of Arts and Sciences of Education, Cieszyn, Poland, https://journals.us.edu.pl/index.php/IJREL/about/editorialTeam 2020-trvá
Člen redakčnej rady, pravidelný recenzent článkov JTIE (Journal of Technology and Information Education) Palacký University Olomouc, Faculty of Education, Olomouc, Czech Republic, https://jtie.upol.cz 2016-trvá
Člen redakčnej rady, pravidelný recenzent článkov International Journal of Engineering and Management Sciences, University of Debrecen, Faculty of Engineering, Debrecen, Hungary, https://ojs.lib.unideb.hu/IJEMS/szerkesztoseg 2022-trvá
člen a školiteľ odborovej komisie doktorandského štúdia IKT ve vzdělávání IKT ve vzdělávání, Pedagogická fakulta Ostravskej univerzity, Česká republika 2016-trvá
školiteľ doktorandského štúdia v programe Predškolská a elementárna pedagogika Pedagogická fakulta UK Bratislava 2018-trvá
člen odborovej komisie, oponent dizertačných prác doktorandského štúdia Teória vyučovania matematiky Fakulta prírodných vied UKF Nitra 2016-trvá
člen, školiteľ odborovej komisie doktorandského štúdia Didaktika matematiky (v rámci Matematika a informatické vedy)- Univerzita Debrecen, Maďarsko 2016-trvá
člen a oponent habilitačnej komisie v odbore Počítačové vedy - Bujdosó Gyöngyi, PhD. Eötvös Loránd University in Budapest, Hungary 2020
člen a oponent habilitačnej komisie v odbore Počítačové vedy - Bakó Mária, PhD. Eötvös Loránd University in Budapest, Hungary 2021
člen vedeckého výboru konferencie BBC’22 conference, Porto, https://www.bbc-iconference.com/home 2022

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
University of Miskolc, Department of Analysis of the Institute of Mathematics, Hungary Egyetem street 17. Miskolc Hungary 01.03.2012 - 29.03.2012, 09.08.2015 - 12.08.2015, 07.08.2016 - 10.08.2016, 03.06.2019 - 17.06.2019 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
Technical University of Cluj-Napoca, Department of Mathematics and Informatics Victoriei nr. 76 Baia Mare Romania 24.10.2011 - 09.11.2011 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
Charles University, Faculty of Education, Department of Mathematics and Mathematical Education M.D.Rettigové 4 Prague 1 Czech Republic 20.06.2014 - 27.06.2014, 05.02.2015 - 12.02.2015, 06.02.2017 - 17.02.2017 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
Palacký University Olomouc, Faculty of Science 17. listopadu 12 Olomouc Czech Republic 23.10.2014 - 06.11.2014, 15.02.2016 - 29.02.2016 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
University of Debrecen, Institute of Mathematics Egyetem tér 1. Debrecen Hungary 15.05.2017 - 27.05.2017, 24.04.2023 - 29.04.2023 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
University of Silesia in Katowice, Faculty of Ethnology and Educational Science Bielska 62 Cieszyn CountryPoland Poland 13.10.2019 - 18.10.2019, 12.10.2022 - 19.10.2022 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
Johannes Kepler University (JKU) Linz, Department of Mathematics Education Altenbergerstr 69 Linz Austria 19.03.2018 - 14.04.2018, 01.10.2018 - 15.10.2018, 09.12.2019 - 13.12.2019, 05.01.2023 - 14.01.2023, 14.05.2023 - 19.05.2023 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics
Hungarian University of Agriculture and Life Sciences Kaposvár Guba Sándor u. 40 Kaposvár Hungary 30.05.2023 - 06.06.2023 CEEPUS teacher mobility CIII-HU-0028-05-1112 - Active Methods in Teaching and Learning Mathematics and Informatics

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou
  • Spolugarant študijných programov Predškolská a elementárna pedagogika a Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy na Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave od 2023.
  • Člen Jednoty slovenských matematikov a fyzikov od roku 1992, laureát Bartošovej ceny udelený Slovenskou matematickou spoločnosťou v roku 2002
  • zástupca vedúceho projektu KEGA č. 094UK-4/2013 „E-matik+, Kontinuálne vzdelávanie učiteľov matematiky“ (2013 – 2016)
  • spoluriešiteľ projektu KEGA č. 057UK-4/2011 „Rozšírenie kľúčových kompetencií učiteľov matematiky ZŠ a SŠ v rámci kontinuálneho vzdelávania“ (2011 – 2013)
  • spoluriešiteľ projektu KEGA č. 3/6484/08 „Inovácia študijných plánov v príprave pedagogických pracovníkov za účelom rozšírenia ich kompetencií pre využitie v pedagogickej i spoločenskej praxi“ (2008 – 2011)
  • spoluriešiteľ projektu VEGA č. 1/0534/11 „Špecifické matematické poznatky učiteľov matamatiky pre primárne a nižšie sekundárne vzdelávanie“ (2011 – 2013)
  • expert pre matematiku a lektor v Národnom projekte „Modernizácia vzdelávacieho procesu na stredných školách“ (2010 – 2013) 
  • hlavný riešiteľ medzinárodného projektu DQME IIDeveloping Quality in Mathematics Education - A European Network (2007 – 2010)
  • hlavný riešiteľ a lektor projektu ESF Inovačné trendy vo vzdelávaní budúcich učiteľov a v ďalšom vzdelávaní učiteľov matematiky e-learningovou formou (2007 – 2010)
  • člen riešiteľského tímu projektu KEGA č. 3/6484/08 Inovácia študijných plánov v príprave pedagogických pracovníkov za účelom rozšírenia ich kompetencií pre využitie v pedagogickej i spoločenskej praxi (2008 – 2011)
  • Člen riešiteľského tímu projektu VEGA č.p. 1/8257/01, Inovácia obsahu, foriem a metód vyučovania matematiky využívaním komunikačných a informačných technológií (2008 – 2011)
  • člen riešiteľského tímu projektu ESF, 13120200095, Príprava európskeho učiteľa matematiky a fyziky v súlade s Bolonskou deklaráciou a Lisabonskou výzvou s cieľom jeho uplatnenia sa na európskom trhu práce (2006 – 2009)
  • člen riešiteľského tímu projektu ESF, MOVYP - Modifikácia vysokoškolských programov FMFI UK pre budúcich učiteľov s požiadavkou na ovládanie práce s IKT a cudzieho jazyka pri vyučovaní (2006 - 2009)
  • člen riešiteľského tímu projektu „Docente europeo: Formazione iniziale per futuri docenti di scuola secondaria“, č.p. 106663-CP-1-2002-1-IT-COMENIUS-C21 (2002 -2006)
  • člen výskumného tímu a lektor vzdelávaní projektu GEOMATECH (Metropolitan University Budapest, Maďarsko) (2015 - 2016)
  • Garant v národnom projekte „Zvyšovanie kvality vzdelávania v základných a stredných školách
s využitím elektronického testovania“, garant tvorby testovacích nástrojov pre matematiku ISCED2 a garant pre metodiku a vzdelávanie, NÚCEM, (2013 - 2015)
  • autor a garant programov kontinuálneho vzdelávania (schválené MŠ SR): „Digitálne technológie vo vyučovaní matematiky základnej a strednej školy“ , „Tvorba didaktických testov v matematike základnej a strednej škole“ , „Didaktický softvér vo vyučovaní matematiky” (2013 – 2018)
  • Člen redakčnej rady The Dynamical GeoGebra Journal, University of Miskolc, Maďarsko
  • Člen redakčnej rady Pedagogická revue, ŠPÚ
  • Člen celoslovenského výboru Slovenskej matematickej spoločnosti (2006 – 2009)
  • Člen Slovenskej pedagogickej spoločnosti
  • Člen Vedeckej rady Ecoletra.com - scientific eJournal
  • predseda atestačnej komisie pre Matematiku, MPC Bratislava (2006 – 2009)

 

 

Dátum poslednej aktualizácie
2025-10-08