|
Meno a priezvisko:
|
Mgr. Mária Jucková, PhD.
|
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
| III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
|---|---|---|
| Odborná asistentka | Univerzita Komenského | 2025 |
| Personálny konzultant | Drill B.S., Seiteq | 2018-2024 |
| Psycholog a školitel | Institut aplikované psychologie | 2015-2017 |
| Psychológ | Powerserv, ORS Slovakia | 2015-2017 |
| Penitencární psycholog | Vězenská služba ČR | 2010-2014 |
| IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
|---|---|---|
| ZÁKLADY KRÍZOVEJ INTERVENCIE PRE POMÁHAJÚCE PROFESIE | OZ Kvapka | 2017 |
| EFEKTÍVNA KOMUNIKÁCIA NA PRACOVISKU – KONFLIKT MANAGEMENT | Partners for Democratic Change Slovakia | 2016 |
| ŠKOLENÍ 3Z – ZASTAV SE, ZAMYSLI SE A ZMĚŇ SE | Akademie Vězeňské služby ČR | 2013 |
| RELAXACE – AUTOGENNÍ TRÉNINK | Pražská vysoká škola psychosociálních studií | 2013 |
| PODZIMNÍ VZDĚLÁVACÍ KURZ ASOCIACE FORENZNÍCH PSYCHOLOGŮ/AUTUMN EDUCATIONAL COURSE OF THE ASSOCIATION OF FORENSIC PSYCHOLOGISTS | Asociace forenzních psychologů | 2012 |
| KURZ HYPNÓZY/HYPNOSIS I | Sekce pro hypnózu České psychiatrické společnosti a Psychiatrická léčebna v Kroměříži | 2010 |
| PRÁCA S EMÓCIAMI V PORADENSKOM PROCESE/WORKING WITH EMOTIONS DURING THE COUNSELLING PROCESS | Coachingplus | 2008 |
| First Certificate in English (FCE – B2) | Brittish Council | 2006 |
| V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
|---|---|---|---|
| Vývinová psychológia | učiteľstvo psychológie v kombinácii | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
| V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
|---|---|---|---|
| Poruchy detského vývinu | Učiteľstvo psychológie v kombinácii | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Základy psychiatrie | Učiteľstvo psychológie v kombinácii | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Psychológia telesne postihnutých a chronicky chorých | Učiteľstvo psychológie v kombinácii | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Psychológia zrakovo postuhnutých | Učiteľstvo psychológie v kombinácii | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Psychológia I | sociálna práca | I. | sociálna práca |
| Poruchy detského vývinu | Predškolská a elementárna pedagogika | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
| Vývinová psychológia | Logopédia | I. | logopédia a liečebná pedagogika |
| Forenzná psychológia | liečebná predagogika | II. | logopédia a liečebná pedagogika |
Tomeková, M. (2009). Vybrané psychosociálne faktory diagnózy „syndróm dráždivého čreva“ – osobnosť, coping, kvalita života. In L. Golecká, J. Gurňáková, I. Ruisel (Eds.) Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie (s. 476 – 486). Bratislava: Ústav experimentálnej psychológie SAV, ISBN 978-80-88910-26-8.
Tomeková, M., Szeliga, P. (2008). Kvalita života spojená so zdravím ako miera efektu psychoterapie u pacientov s diagnózou „syndróm dráždivého čreva“. In: Grác, J., Halama, P. (Eds.) Acta Psychologica Tyrnaviensia 11-12. Psychologické bádania v niektorých končiacich, pokračujúcich a začínajúcich projektoch (s. 80 – 90). Trnava: Filozofická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave a Typi Universitatis Tyrnaviensis, ISBN 978-80-8082-233-0.
Tomeková, M. (2007). Vybrané psychologické aspekty diagnózy „Syndróm dráždivého čreva“ (Colon Irritabile). In: Selko, D. (Ed.) Psychická odolnosť a psychológia zdravia (s. 141-148). Bratislava: MAURO Slovakia, s.r.o., ISBN 978-80-968092-4-0.
Tomeková, M. (2006). Prečo by mal psychológ vedieť o diagnóze Colon Irritabile (syndróm dráždivého čreva)? In: Kunová, J., Špajdel, M. (Eds.) Absolvent v teórii a praxi. Trnava: Katedra psychológie a Centrum komunikácie FF TU, ISBN 978-80-8082-122-7.