Meno a priezvisko:
|
Mgr. Zuzana Ivanová, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Špeciálny pedagóg | Centrum svetielko, Vavilovova 22, Bratislava | 2019-2021 |
Učiteľ MŠ, Špeciálny pedagóg | Fantastická predŠkola, Kostlivého 19, Bratislava, Slovakia | 2022-2023 |
Odborný zamestnanec | Univerzita Komenského UK, Pedagogická fakulta | 2022- súčasnosť |
Výskumný a vývojový zamestnanec pre oblasť inkluzívneho a špeciálneho vzdelávania | Národný inštitút vzdelávania a mládeže, Pluhová 8, 831 03 Bratislava | 2023 - 2024 (Január) |
Odborný zamestnanec - špeciálny pedagóg | Súkromné centrum poradenstva a prevencie, Miletičova 40, Bratislava | 01.02.2024 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Základný kurz Bazálnej stimulácie, Základný modul I. | INSTITUT BAZÁLNÍ STIMULACE PODLE PROF. DR. FRÖHLICHA | 2017 |
Nadstavbový kurz Bazálnej stimulácie, Nadstavbový modul II. | INSTITUT BAZÁLNÍ STIMULACE PODLE PROF. DR. FRÖHLICHA | 2018 |
Prehlbujúci kurz Bazálnej stimulácie, Prehlbujúci modul I. | INSTITUT BAZÁLNÍ STIMULACE PODLE PROF. DR. FRÖHLICHA | 2019 |
Vzdelávací kurz: Ako komunikovať s deťmi a dospelými v náročných chvíľach. | PLAMIENOK n.o. | 2020 |
Základný kurz bazálnej stimulácie v paliatívnej starostlivosti | INSTITUT BAZÁLNÍ STIMULACE PODLE PROF. DR. FRÖHLICHA | 2022 |
Metóda inštrumentálneho obohacovania a uvedomovania Standard 1 | OZ Myslenie pre život, Plickova 7509/10 | 2023 |
Špeciálno-pedagogická diferenciálna diagnostika dyskalkúlie | Inklúzia začína v nás | 2024 |
Komplexný kurz Bilaterálnej integrácie | Centrum Avare | 2024 |
Sexualita lidí s poruchou autistického spektra (PAS) | Freya, z.s. | 2024 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Inkluzívne vzdelávanie a vzdelávacia podpora | Špeciálna pedagogika | druhý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Raná intervencia a včasná diagnostika v špeciálnopedagogickom poradenstve | Špeciálna pedagogika | druhý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Špeciálna pedagogika postihnutých raného veku | Špeciálna pedagogika | Prvý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Bazálna stimulácia | Špeciálna pedagoigka | Prvý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Raná intervencia a včasná diagnostika v špeciálnopedagogickom poradenstve | Špeciálna pedagogika | Druhý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Špecifiká edukácie viacnásobne postihnutých | Špeciálna pedagogika | druhý | Špeciálna pedagogika |
Špeciálnopedagogická prax C | Špeciálna pedagogika | druhý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Špeciálnopedagogická prax v PTPCHZO | Špeciálna pedagogika | prvý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Raná intervencia a včasná diagnostika v špeciálnopedagogickom poradenstve | Špeciálna pedagogika | Prvý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Seminár k bakalárskej práci | Špeciálna pedagogika | Prvý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Seminár k diplomovej práci | Špeciálna pedagogika | druhý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Stimulačné programy a techniky | Špeciálna pedagogika | Prvý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Špeciálna pedagogika postihnutých raného veku | Špeciálna pedagogika | Prvý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Inkluzívne vzdelávanie a vzdelávacia podpora | Špeciálna pedagogika | Druhý | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
TKÁČOVÁ, K., HARČARÍKOVÁ, T., IVANOVÁ, Z., 2022. Fenomén smrti a umierania v komunikácii s deťmi. In: Slavica Slovaca, roč. 57., č.3, 2022, s. 344-353. Registrované v: SCOPUS, ERIH PLUS. ISSN: 0037-6787.
HARČARÍKOVÁ, T., IVANOVÁ, Z., TKÁČOVÁ, K., ZEZULKOVÁ,E., JANKŮ, K., 2023. Subjective assessment of cognitive abilities in the context of quality of life in individuals with cured oncological disease from the point of view of special pedagogy. INTED, 2023. Barcelona: IARED, 2023 – s.1938-1946 (online). ISBN: 978-84-09-49026-4.
IVANOVÁ, Z., NADÁNYI, L. a kol., 2023. Úpravy vo výchove a vzdelávaní podľa potrieb dieťaťa a žiaka. [elektronický dokument] : sprievodný materiál k podpornému opatreniu. - 1. vyd. – Bratislava : Národný inštitút vzdelávania a mládeže, 2023. - 57 s. [online], dostupné na: https://nivam.sk/wp-content/uploads/2023/11/Upravy-vo-vychove-a-vzdelavani-podla-potrieb-dietata-a-ziaka.pdf
DRANGOVÁ, I., HARČARÍKOVÁ, T., IVANOVÁ, Z., NADÁNYI, L., 2023. Legislatívne zmeny v kontexte inkluzívneho vzdelávania. In: Pedagogické rozhľady. – Roč. 32, č.4, 2023, s. 15-22., ISSN 1335-0404.
DRANGOVÁ, I., HARČARÍKOVÁ, T., IVANOVÁ, Z, NADÁNYI, L., 2023. Personálna podpora vo vzdelávaní v minulosti a dnes. In: Pedagogické rozhľady. – Roč. 32, č.4, 2023, s. 10-14., ISSN 1335-0404.
VEGA 1/0196/23 Prístupy, intervencie a postoje učiteľov k žiakom so špecifickými poruchami učenia a špecifickými poruchami správania (ADHD) na slovenských základných školách (spoluriešiteľka)
KEGA 055UK-4/2023 Prevencia a eliminácia sociálno-patologických javov v prostredí internetu u jednotlivcov so zdravotným znevýhodnením – digitálna bezpečnosť pre inkluzívne vzdelávanie (spoluriešiteľka)
KEGA 060UK- 4/2023 Povinné predprimárne vzdelávanie detí s poruchami autistického spektra a detí s ťažkým viacnásobným postihnutím v paradigme špeciálneho a inkluzívneho vzdelávania (spoluriešiteľka)
KEGA 027UK-4/2023 Nové prístupy v sexuálnej výchove mládeže s mentálnym postihnutím v kontexte ich inklúzie do intaktnej spoločnosti (spoluriešiteľka)
Príprava rozvrhu pre externé štúdium.
Realizácia a zabezpečovanie kurzov pre študentov PdF UK.
Aktívna účasť na tuzemských aj zahraničných konferenciách.