Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Zuzana Ivanová, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Ivanová
I.2 - Meno
Zuzana
I.3 - Tituly
Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1994
I.5 - Názov pracoviska
UK v Bratislave, Pedagogická fakulta
I.6 - Adresa pracoviska
Račianska 59, 813 34 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
Odborný zamestnanec
I.8 - E-mailová adresa
Ivanova@fedu.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/45824
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Učiteľstvo a pedagogické vedy
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0002-2631-1750

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského UK, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2017
II.c - Odbor a program
Špeciálna pedagogika
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského UK, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2019
II.c - Odbor a program
Špeciálna pedagogika
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského UK, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2022
II.c - Odbor a program
Špeciálna pedagogika
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Špeciálny pedagóg Centrum svetielko, Vavilovova 22, Bratislava 2019-2021
Učiteľ MŠ, Špeciálny pedagóg Fantastická predŠkola, Kostlivého 19, Bratislava, Slovakia 2022-2023
Odborný zamestnanec Univerzita Komenského UK, Pedagogická fakulta 2022- súčasnosť
Výskumný a vývojový zamestnanec pre oblasť inkluzívneho a špeciálneho vzdelávania Národný inštitút vzdelávania a mládeže, Pluhová 8, 831 03 Bratislava 2023 - 2024 (Január)
Odborný zamestnanec - špeciálny pedagóg Súkromné centrum poradenstva a prevencie, Miletičova 40, Bratislava 01.02.2024 - súčasnosť

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Základný kurz Bazálnej stimulácie, Základný modul I. INSTITUT BAZÁLNÍ STIMULACE PODLE PROF. DR. FRÖHLICHA 2017
Nadstavbový kurz Bazálnej stimulácie, Nadstavbový modul II. INSTITUT BAZÁLNÍ STIMULACE PODLE PROF. DR. FRÖHLICHA 2018
Prehlbujúci kurz Bazálnej stimulácie, Prehlbujúci modul I. INSTITUT BAZÁLNÍ STIMULACE PODLE PROF. DR. FRÖHLICHA 2019
Vzdelávací kurz: Ako komunikovať s deťmi a dospelými v náročných chvíľach. PLAMIENOK n.o. 2020
Základný kurz bazálnej stimulácie v paliatívnej starostlivosti INSTITUT BAZÁLNÍ STIMULACE PODLE PROF. DR. FRÖHLICHA 2022
Metóda inštrumentálneho obohacovania a uvedomovania Standard 1 OZ Myslenie pre život, Plickova 7509/10 2023
Špeciálno-pedagogická diferenciálna diagnostika dyskalkúlie Inklúzia začína v nás 2024
Komplexný kurz Bilaterálnej integrácie Centrum Avare 2024
Sexualita lidí s poruchou autistického spektra (PAS) Freya, z.s. 2024

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Inkluzívne vzdelávanie a vzdelávacia podpora Špeciálna pedagogika druhý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Raná intervencia a včasná diagnostika v špeciálnopedagogickom poradenstve Špeciálna pedagogika druhý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Špeciálna pedagogika postihnutých raného veku Špeciálna pedagogika Prvý Učiteľstvo a pedagogické vedy
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
12
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
8
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
46
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
5
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Bazálna stimulácia Špeciálna pedagoigka Prvý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Raná intervencia a včasná diagnostika v špeciálnopedagogickom poradenstve Špeciálna pedagogika Druhý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Špecifiká edukácie viacnásobne postihnutých Špeciálna pedagogika druhý Špeciálna pedagogika
Špeciálnopedagogická prax C Špeciálna pedagogika druhý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Špeciálnopedagogická prax v PTPCHZO Špeciálna pedagogika prvý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Raná intervencia a včasná diagnostika v špeciálnopedagogickom poradenstve Špeciálna pedagogika Prvý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Seminár k bakalárskej práci Špeciálna pedagogika Prvý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Seminár k diplomovej práci Špeciálna pedagogika druhý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Stimulačné programy a techniky Špeciálna pedagogika Prvý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Špeciálna pedagogika postihnutých raného veku Špeciálna pedagogika Prvý Učiteľstvo a pedagogické vedy
Inkluzívne vzdelávanie a vzdelávacia podpora Špeciálna pedagogika Druhý Učiteľstvo a pedagogické vedy

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
32
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
32
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
2
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
2
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

TKÁČOVÁ, K., HARČARÍKOVÁ, T., IVANOVÁ, Z., 2022. Fenomén smrti a umierania v komunikácii s deťmi. In: Slavica Slovaca, roč. 57., č.3, 2022, s. 344-353. Registrované v: SCOPUS, ERIH PLUS. ISSN: 0037-6787.

2

HARČARÍKOVÁ, T., IVANOVÁ, Z., TKÁČOVÁ, K., ZEZULKOVÁ,E., JANKŮ, K., 2023. Subjective assessment of cognitive abilities in the context of quality of life in individuals with cured oncological disease from the point of view of special pedagogy. INTED, 2023. Barcelona: IARED, 2023 – s.1938-1946 (online). ISBN: 978-84-09-49026-4.

3

IVANOVÁ, Z., NADÁNYI, L. a kol., 2023. Úpravy vo výchove a vzdelávaní podľa potrieb dieťaťa a žiaka. [elektronický dokument] : sprievodný materiál k podpornému opatreniu. - 1. vyd. – Bratislava : Národný inštitút vzdelávania a mládeže, 2023. - 57 s. [online], dostupné na: https://nivam.sk/wp-content/uploads/2023/11/Upravy-vo-vychove-a-vzdelavani-podla-potrieb-dietata-a-ziaka.pdf

4

DRANGOVÁ, I., HARČARÍKOVÁ, T., IVANOVÁ, Z., NADÁNYI, L., 2023. Legislatívne zmeny v kontexte inkluzívneho vzdelávania. In: Pedagogické rozhľady. – Roč. 32, č.4, 2023, s. 15-22., ISSN 1335-0404.

5

DRANGOVÁ, I., HARČARÍKOVÁ, T., IVANOVÁ, Z, NADÁNYI, L., 2023. Personálna podpora vo vzdelávaní v minulosti a dnes. In: Pedagogické rozhľady. – Roč. 32, č.4, 2023, s. 10-14., ISSN 1335-0404.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

VEGA 1/0196/23  Prístupy, intervencie a postoje učiteľov k žiakom so špecifickými poruchami učenia a špecifickými poruchami správania (ADHD) na slovenských základných školách (spoluriešiteľka)

2

KEGA 055UK-4/2023  Prevencia a eliminácia sociálno-patologických javov v prostredí internetu u jednotlivcov so zdravotným znevýhodnením – digitálna bezpečnosť pre inkluzívne vzdelávanie (spoluriešiteľka)

3

KEGA 060UK- 4/2023 Povinné predprimárne vzdelávanie detí s poruchami autistického spektra a detí s ťažkým viacnásobným postihnutím v paradigme špeciálneho a inkluzívneho vzdelávania (spoluriešiteľka)

4

KEGA 027UK-4/2023  Nové prístupy v sexuálnej výchove mládeže s mentálnym postihnutím v kontexte ich inklúzie do intaktnej spoločnosti (spoluriešiteľka)

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Príprava rozvrhu pre externé štúdium.

Realizácia a zabezpečovanie kurzov pre študentov PdF UK.

Aktívna účasť na tuzemských aj zahraničných konferenciách.

Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-10