Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Lucia Hradská
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Hradská
I.2 - Meno
Lucia
I.3 - Tituly
Mgr.
I.4 - Rok narodenia
1997
I.5 - Názov pracoviska
Katedra pedagogiky, Pedagogická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave
I.6 - Adresa pracoviska
Račianska 59, 813 34 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
doktorand
I.8 - E-mailová adresa
hradska15@uniba.sk
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Učiteľstvo a pedagogické vedy

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2020
II.c - Odbor a program
Učiteľstvo anglického jazyka a literatúry a pedagogiky
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2022
II.c - Odbor a program
Učiteľstvo anglického jazyka a literatúry a pedagogiky
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
2
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Metodika písania odborných textov v pedagogike Učiteľstvo pedagogiky v kombinácii I. Učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Cudzí jazyk (odborná terminológia) - Anglický jazyk Predškolská a elementárna pedagogika I. Učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Seminár k bakalárskej práci Učiteľstvo pedagogiky v kombinácii I. Učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
4
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
4
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

V302 Hradská, Lucia (aut) [UKOPDPEP] (10%) Ostradický, Peter [Korešpondenčný autor, 30%] ; Kostrub, Dušan [Autor, 30%] ; Kšiňanová, Marína [Autor, 30%]: Teacher research on changing the concept of English language teaching – [recenzované]. – DOI 10.2478/jolace-2024-0017. – ESCI ; WOS CC In: Journal of Language and Cultural Education [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Warsaw (Poľsko) : De Gruyter. De Gruyter Open. – ISSN 1339-4045. – ISSN (online) 1339-4584. – Roč. 12, č. 3 (2024), s. 39-46 [tlačená forma] [online]

2

V202 Hradská, Lucia (aut) [UKOPDPEP] (100%): Mentálne reprezentácie študentov v súvislosti s kvalitou vysokoškolského vzdelávania [elektronický dokument] = Mental representations of students in relation to the quality of higher education Lit.: 10 zázn. In: DOKOPY 2023 [elektronický dokument] : zborník rozšírených abstraktov z Doktorandskej konferencie Pedagogickej fakulty PU. - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2023. - S. 27-29 [online]. – ISBN 978-80-555-3221-9 [DOKOPY 2023. 5, Prešov, 10.11.2023] abstrakt z podujatia - KP konferenčný príspevok 010 Pedagogické vedy 7605 vzdelávanie učiteľstvo a pedagogické vedy URL: https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Klimovic8

3

V201 Hradská, Lucia (aut) [UKOPDPEP] (40%) - Hlatká, Lucia (aut) [UKOPDPEP] (30%) - Lukáčová, Barbora (aut) [UKOPDUM] (30%): Tímové vyučovanie v intenciách primárneho vzdelávania na Slovensku [elektronický dokument] = Team teaching in the intentions ofprimary education in Slovakia Lit.: 15 zázn. In: Aká je a aká by mohla byť príprava budúcich učiteľov [elektronický dokument]. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. - S. 79-84 [online]. - ISBN 978-80-223-5722-7 [Aká je a aká by mohla byť príprava budúcich učiteľov. Bratislava, 12.09.2023] príspevok z podujatia konferenčný príspevok 010 Pedagogické vedy 7605 vzdelávanie učiteľstvo a pedagogické vedy URL: https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MDkol_priprava_buducich_ucitelov.pdf

4

V301 Hradská, Lucia (aut) [UKOPDPEP] (25%) Plavčan, Peter (aut).[ VŠDFSŠ] (25%) - Kohútová, Klaudia (aut)[ 25%] - Ševčíková, Andrea (aut) [25%]: Dopad pandemickej situácie na pedagogickú prax na fakultách pripravujúcich učiteľov [elektronický dokument] Lit.: 11 zázn. In: Revue spoločenských a humanitných vied (elektronický dokument)]. - Roč. 9, č. 2 (2021), s. 1-7 [online]. - ISSN (online) 1339-259X článok 010 Pedagogické vedy 7605 vzdelávanie učiteľstvo a pedagogické vedy URL:https://app.crepc.sk/?fn=detailBiblioFormChildIQNMA&sid=6E35C7AD45774CCA650C63E7F0&seo= CREP%C4%8C-detail-%C4%8Cl%C3%A1nok

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

Projekt KEGA ako spoluriešiteľ: 024UK-4/2024: Transformácia pedagogických praxí v univerzitnom vzdelávaní

Projekt KEGA ako spoluriešiteľ: 066UK-4/2021 - Elektronická podpora pregraduálnej prípravy študentov učiteľstva v oblasti triedneho manažmentu - tvorba webového portálu a vysokoškolskej učebnice. 

2

Projekt VEGA ako spoluriešiteľ: 1/0336/23: Výskum ekvivalentov teórií didaktiky v učiteľskej praxi počas a v dôsledku mimoriadnej (pandemickej) situácie.

Projekt VEGA ako spoluriešiteľ: 1/0661/21 - Výskum spôsobilosti učiteľov prírodovedných predmetov nižšieho sekundárneho vzdelávania napĺňa ciele prírodovedného vzdelávania.

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Koordinátor fakultného rozvrhu Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky a sociálnej pedagogiky súčasnosť
Koordinátor DOD, Katedra pedagogiky Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky a sociálnej pedagogiky súčasnosť
Webmaster Katedra pedagogiky Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky a sociálnej pedagogiky súčasnosť

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti