Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
PaedDr. Anežka Hamranová, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Hamranová
I.2 - Meno
Anežka
I.3 - Tituly
PaedDr., Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1971
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, Katedra psychológie a patopsychológie
I.6 - Adresa pracoviska
Račianska 59, 813 34 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
hamranova@fedu.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/10581
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Učiteľstvo a pedagogické vedy
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0001-8817-4109

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Vysoká škola pedagogická v Nitre
II.b - Rok
1994
II.c - Odbor a program
učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov, aprobácia psychológia-biológia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Fakulta sociálnych vied a zdravotníctva
II.b - Rok
2009
II.c - Odbor a program
77-08-9 Pedagogická psychológia
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
učiteľka, školská psychologička Piaristické gymnázium sv. J. Kalazanského v Nitre 24.8.1995 - 31.8.1998
vysokoškolská učiteľka Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 1.9.1998 - 31.8.2013
odborná asistentka Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta 21.9.2009 - 30.6.2010
výskumná pracovníčka Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta 1.9.2013 - 31.8.2018
odborná asistentka Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta 1.9.2018 - trvá

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Základný seminár o krízovom manažmente v školách European school psychology centre for training 2012
Neverbálne psychoterapeutické techniky I. Inštitút aplikovanej psychológie Banská Bystrica 1995
Neverbálne psychoterapeutické techniky II. Inštitút aplikovanej psychológie Banská Bystrica 1995
Model Wirginie Satirové Institut Virginie Satirové - Praha 1995

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
3
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
46
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
29
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Úvod do vyučovania psychológie učiteľstvo psychológie v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Tréning komunikačných kompetencií učiteľstvo psychológie v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Sociálno-psychologický výcvik I. učiteľstvo psychológie v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím učiteľstvo psychológie v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Neuropsychológia logopédia I.+II. logopédia a liečebná pedagogika/Speech and Language Therapy and Therapeutic Education

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
97
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
5
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
7
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
108
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
5
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

AAB Čerešník, Michal [UKFPFAKAP] (25 %) - Gatial, Viktor [UKFPFAKAP] (25 %) - Hamranová, Anežka [UKFPFAKAP] (25 %) - Vernarcová, Jana [UKFPFAKAP] (25 %): Osobnosť a činnosť učiteliek a učiteľov v kontexte psychologických výskumov. - 1. vyd. - Nitra: UKF, 2013 - 144 s. ISBN 978-80-558-0336-4

2

AAA Hodnotové posolstvá v obraze školy a rodiny [textový dokument (print)] [monografia (do 2021)] / Hamranová, Anežka (Autor) (18%) ; Šramová, Blandína (Autor) (18%) ; Poliaková, Eva (Autor) (16%) ; Štefanec, Zuzana (Autor) (16%) ; Fábik, Dušan (Autor) (16%) ; Andreánska, Viera (Autor) (16%) ; Gajdošová, Eva (Recenzent) ; Spálová, Lucia (Recenzent) . – 1. vyd. – Neratovice (Česko) : VERBUM Publishing, 2018. – 146 s. – ISBN 978-80-906706-2-4

3

ACB Šramová, Blandína [UKFFFAKMR] (40 %) - Hamranová, Anežka [UKFPFAKAP] (30 %) - Fichnová, Katarína [UKFFFAKMR] (30 %): Tolerancia a intolerancia. - 1. vyd. - Nitra: UKF, 2010 - 237 s. ISBN 978-80-8094-619-7

4

V1 Šramová, Blandína, Fábik, Dušan, Hamranová, Anežka, & Štefanec, Zuzana. (2022). Generácia Z v kontexte životného štýlu. Bratislava: Univerzita Komenského.


5

AFD Šramová, Blandína [UKOPDPS] (50%) - Hamranová, Anežka [UKOPDPS] (50%): Value orientation of adolescents in digital age. In: Marketing identity: digital life - part 2 [elektronický zdroj]. - Trnava: UCM, 2015 - s. 507-514. ISBN 978-80-8105-780-9

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

V1 Genderový aspekt matematickej úzkosti detí mladšieho školského veku [elektronický dokument] [editovaná kniha] / Osaďan, Róbert (Autor) (20%) ; Žilková, Katarína (Autor) (20%) ; Hamranová, Anežka (Autor) (20%) ; Kondeková, Alexandra (Autor) (20%) ; Žilková, Viktória (Autor) (20%) ; Marcinek, Tibor (Recenzent) ; Poliaková, Eva (Recenzent) . – 1. vyd. – Bratislava (Slovensko) : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. – 119 s. [online]. – ISBN (elektronické) 978-80-223-5538-4

2

ACB Šramová, Blandína [UKOPDPS] (45,1%) - DEPTOVÁ, Tatiana - Hamranová, Anežka [UKOPDPS] (22,5%) - Poliaková, Eva (15,5%). 2019: Násilie v intímnych vzťahoch dospievajúcich. Metodika pre prácu v oblasti prevencie. - 1. vyd. - Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2019 - 187 s. ISBN 978-80-223-4849-2

3

V1 Šramová, Blandína, Fábik, Dušan, Hamranová, Anežka, & Štefanec, Zuzana. (2022). Generácia Z v kontexte životného štýlu. Bratislava: Univerzita Komenského.

4

V2/ABA, AEC Hamranová, A., Šramová,B. (2022). Differences in preferred value structure between adolescent boys and girls. Education and New Developments 2022 : Volume 1: 1. vyd. ISBN 978-989-53614-3-4. Lisbon: World Institute for Advanced Research and Science, 2022. S. 262-264. ISSN 2184-1489.

5

V2 Šramová, B., Hamranová, A. (2022). Psychological and social risks of digitalization in adolescents. Education and New Developments 2022: Volume 1: 1. vyd. ISBN 978-989-53614-3-4. Lisbon : World Institute for Advanced Research and Science, 2022. S.256-258.



VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

ABD Hamranová, Anežka [UKFPFAKAP] (100%): Pozitívna klíma školy a triedy - základ dobrého marketingu školy. In: Šramová, B. a kol.: Marketing uplatňovaný v školskom prostredí. 1. vyd. - Nitra: UKF, 2011, s. 124-154. ISBN 978-80-558-0036-3.  

Ohlasy (2)                                                                                                                                                                                                                                                        

[o1] 2013 - Šramová, Blandína : Brand engagement for university students in depending on the structure of values. - In: Procedia - Social and behavioral sciences, Vol. 174, 2015 ; s. 2519-2523 - WOS

[o1] 2015 - Andreánska, Viera : The structure of rewards and punishments in the work of teachers in Slovakia and the UK. - In: Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 174, 2015 ; s. 2566–2570 - WOS

2

AFD Hamranová, Anežka [UKFPFAKAP] (100 %). Aplikácia sociálno - psychologického výcviku v príprave budúcich učiteľov. In: Orosová, O., Schnitzerová, E. (eds.): Pychológia v škole: zborník príspevkov z rovnomennej Česko - Slovenskej vedeckej konferenc. - Košice: UPJŠ, 2002 - s.92-95. ISBN 80-7097-497-4

Ohlasy (11)   

[1] 2009 BRATSKÁ, M., 2009. Changes in Personality Dimensions and Counterfactual Thinking of Female University Students in the Context of Coping with Load Situations. In Studia Psychologica, vol. 51, no. 2-3, p. 251-258.

[o3] 2014 - Vernarcová, Jana - Hamranová, Anežka : Čo študentky a študenti učiteľstva nepsychologických predmetov najviac potrebujú?. - In: Učíme psychologii / Teaching psychology 2012 . - Brno : Masarykova univerzita, 2014 ; S. 38

[3] 2005 VERNARCOVÁ, J., 2005. The Beginning in the Teacher´s Job - his/her Subjective Difficulties. In: The Role of Education in the Process of Transition: from Concumer Society to Knowlewdge Society. Prague: CUA. p. 83-86. ISBN 80-213-1384-6.

[3] 2005 VERNARCOVÁ, J., 2005. Metódy školskej sexuálnej výchovy. In: 13. celostátní kongres k sexuální výchově v České republice. Pardubice: SPRSV. s. 182-187. ISBN 80-86559-41-6.

[3] 2004 ZAŤKOVÁ, M., 2004. Meranie efektivity výcvikových foriem učenia na interpersonálne premenné. In: Pedagogický software 2004. České Budějovice: Scientific Pedagogical Publishing. s. 411-415. ISBN 80-85645-49-1.

[4] 2010 HUPKOVÁ, M., 2010. Rozvíjanie sociálnych spôsobilostí v pomáhajúcich profesiách. Nitra: UKF. ISBN 978-80-8094-704-0.

[4] 2009 POPELKOVÁ, M., ZAŤKOVÁ, M., 2009. Podpora rozvoja osobnosti a intervenčné programy. Nitra: UKF. 210 s. ISBN 978-80-8094-269-4.

[4] 2005 VERNARCOVÁ, J., 2005. Intervenčné, rozvíjajúce a stimulačné programy v príprave budúcich učiteľov. In: Univerzitné vzdelávanie po vstupe do Európskej únie. Nitra: SPU. ISBN 80-8069-581-4.

[4] 2004 LAJČIAKOVÁ, P., BLAŠČÍKOVÁ, A., 2004. Vstupujeme do EÚ ako morálne zrelé osobnosti ? In: Pedagogická konferencia VII. Aktuálne otázky výchovy a vzdelávania v období vstupovania do EÚ. Nitra: UKF. s. 436-441. ISBN 80-8050-657-4.

[4] 2004 ZAŤKOVÁ, M., 2004. Vplyv intervenčného programu vo vzťahu k reálnemu a ideálnemu vnímaniu vlastnej osoby. In: Práca školského psychológa pri riešení porúch správania žiakov. Nitra: UKF. s. 228-233. ISBN 80-8050-777-5.

[4] 2003 ZAŤKOVÁ, M., GEREKOVÁ, E, 2003. Humanizačné trendy v edukačnom procese. In: Technológia vzdelávania. roč. 11, č. 5, s. 13-15. ISSN 1335-003X.


3

ADF Hamranová, Anežka [UKOPDPS] (100%): Možnosti využitia sociálno - psychologického výcviku v pregraduálnej príprave učiteľov a vychovávateľov. In: Mládež a spoločnosť, roč. 9, č. 3, 2003 - s.62-67. ISSN 1335-1109                                                                                                                                                                                                                                                                                           Ohlasy Ohlasy (11)     

[o1] 2016 Vernarcová, Jana - Vancu, Eva - Quality of life of pupils with special educational needs. - In: Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue, december, 2016 ; s. 311-314 - SCOPUS

[3] 2011 CHUDÝ, Š. 2011. Vybrané diskurzy teorie a praxe ve vzělávání a uplatnění sociálních pedagogú v kontextu pomáhajících profesí II. Brno: Paido. 125 s. ISBN 978-80-7315-227-7.

[3] 2009 ŠRAMOVÁ, B., POLIAKOVÁ, E., 2009 Diversion in Semantic Space of Future Teachers and Assistant Teachers for Roma Community. In: Problems of Education in the 21th Century. vol. 15, p. 155-162. ISSN 1822-7864.

[3] 2005 VERNARCOVÁ, J., 2005. The Beginning in the Teacher´s Job - his/her Subjective Difficulties. In: The Role of Education in the Process of Transition: from Concumer Society to Knowlewdge Society. Prague: CUA. p. 83-86. ISBN 80-213-1384-6.

[3] 2004 ŠRAMOVÁ, B., 2004. Možnosti merania efektivity intervenčných programov na osobnostné premenné. In: Pedagogický software 2004. České Budějovice: Scientific Pedagogical Publishing. s. 399-404. ISBN 80-85645-49-1.

[4] 2011 HUPKOVÁ, M., 2011. Rozvíjanie sociálnych spôsobilostí v pomáhajúcich profesiách. Bratislava: IRIS, 2011. ISBN 978-80-89256-61-7.

[4] 2011 HUPKOVÁ, M., 2011. Rozvíjanie sociálnych spôsobilostí v pomáhajúcich profesiách. Nitra: UKF. ISBN 978-80-8094-704-0.

[4] 2008 ŠRAMOVÁ, B. 2008. Sexuálne násilie páchané na deťoch a mládeži. In: Zdravotné a psychologické aspekty sexuálnej výchovy a výchovy k manželstvu a rodičovstvu. Nitra: UKF. ISBN 978-80-8094-303-5.

[4] 2006 ŠRAMOVÁ, B., 2006 Násilie: Formy, rizikové faktory a prevencia v edukačnom prostredí. In: Násilie na školách. Banská Bystrica: Asociácia školskej psychológie SR a ČR. s. 307-316. ISBN 80-8083-3125.

[4] 2004 ŠRAMOVÁ, B. 2004. Domáce násilie páchané na deťoch a mládeži. Vybrané sociálno-psychologické aspekty. Nitra: UKF. 152 s. ISBN 80-8050-750-3.

[4] 2004 FICHNOVÁ, K., 2004. Anxieta a tvorivé schopnosti 4-7 ročných detí. In: Práca školského psychológa pri riešení porúch správania žiakov. Nitra: UKF. s. 27-42. ISBN 80-8050-777-5.


4

AFD Hamranová, Anežka [UKOPDPS] (100%): Intervenčný program vo výchovno - vzdelávacom procese. In: Slovenské školstvo v kontexte európskej integrácie. Zborník prednášok z medzinárodnej konferencie. Nitra: UKF, 2003 - s.377-379. ISBN 80-8050-470-9.                                                                                                                                                                

Ohlasy (19)  

[o1] 2015 - Šramová, Blandína - Social-inclusive competencies among Slovak teacherss and future Teachers. - In: Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue, august, 2015 ; s. 480 – SCOPUS

[o1] 2015 - Cabanová, Katarína - Teachers personality of various approbation orientation. - In: Procedia - Social and behavioral sciences, vol. 174, 2015 ; s. 2576 ; CPCI-SSH – WOS

[o1] 2015 - Cabanová, Katarína - Measuring students` attention by distribution of attention test and Bourdon` s attention test. - In: Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue 2, july 2015 ; s. 378-380 – SCOPUS

[o1] 2016 - Brunclíková, Zuzana - Cabanová, Katarína - Ďurišová, Dana - People with disabilities and their quality of life. - In: Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue, december, 2016; s. 196 – SCOPUS

[o1] 2016 - Vernarcová, Jana - Vancu, Eva - Quality of life of pupils with special educational needs. - In: Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue, december, 2016 ; s. 311-314 - SCOPUS

[2] 2008 ŠRAMOVÁ, B., FICHNOVÁ, K., 2008. Identity and creative personality. In: Studia psychologica. vol. 50, no. 4, p. 357-369. ISSN ISSN 0039-3320. - SSCI

[3] 2007 ŠRAMOVÁ, B., FICHNOVÁ, K., 2007. Identity and Creativity of Adolescents. In: Radoša personíba V. Riga: Izdevejs Kreativitates zinatniskais instituts. p. 25-30. ISBN 978-9984-39-372-8.

[3] 2006 ŠRAMOVÁ, B., 2006. Media and Child´s Personality. In: Globalisation Trends in Media. Newcastle: Cambridge Scholars Press. p. 119-125. ISBN 1-84718-058-2.

[3] 2005 ŠRAMOVÁ, B., 2005. Identita adolescentov a výchovný štýl v rodine. In: Prožitek a dobrodružství prožívání. Ústí nad Labem: UJEP. ISBN 80-7044-699-4.

[3] 2005 ŠRAMOVÁ, B., 2005. Prežívanie štýlu identity vysokoškolákmi. In: Kontexty prožitku a kvalita života. Ústí nad Labem: UJEP. s. 186-191. ISBN 80-7044-699-4.

[3] 2004 ZAŤKOVÁ, M., 2004. Meranie efektivity výcvikových foriem učenia na interpersonálne premenné. In: Pedagogický software 2004. České Budějovice: Scientific Pedagogical Publishing. s. 411-415. ISBN 80-85645-49-1.

[4] 2005 VERNARCOVÁ, J., 2005. Intervenčné, rozvíjajúce a stimulačné programy v príprave budúcich učiteľov. In: Univerzitné vzdelávanie po vstupe do Európskej únie. Nitra: SPU. ISBN 80-8069-581-4.

[4] 2005 ŠRAMOVÁ, B., 2005. Štruktúra rodinných vzťahov a sebaidentifikácia adolescentov. In: Rodina na prelome tisícročia. Nitra: UKF. s. 264-273. ISBN 80-8050-914-X.

[4] 2005 VERNARCOVÁ, J., 2005. Postoje študentov doplňujúceho pedagogického štúdia k svojej budúcej učiteľskej profesii. In: Osobnosť vysokoškolského študenta - budúceho učiteľa. Trnava: UCM. s. 56-61. ISBN 80-89034-44-6.

[4] 2005 ŠRAMOVÁ, B., 2005. Konotatívny význam vybraných pojmov vzhľadom na študijný odbor, úroveň identity a genderu. In: Postavenie a rola rómskej ženy v spoločnosti. II. štúdie. Nitra: UKF. s. 204. ISBN 80-89220-06-1.

[4] 2005 ŠRAMOVÁ, B., 2005. Konotatívny význam vybraných pojmov vzhľadom na úroveň identity vysokoškolákov. In: Psychológia pre život alebo ako je potrebná metanoia. Dunajská Streda: Pelikán. s. 325-329. ISBN 80-967311-7-3.

[4] 2009 POPELKOVÁ, M., ZAŤKOVÁ, M., 2009. Podpora rozvoja osobnosti a intervenčné programy. Nitra: UKF. 210 s. ISBN 978-80-8094-269-4.

[4] 2004 ŠRAMOVÁ, B., 2004. Identita vysokoškolákov. In: Mládež a spoločnosť, roč. 10, 4. s. 42-50. ISSN 1335-1109.

[4] 2004 ZAŤKOVÁ, M., 2004. Vplyv intervenčného programu vo vzťahu k reálnemu a ideálnemu vnímaniu vlastnej osoby. In: Práca školského psychológa pri riešení porúch správania žiakov. Nitra: UKF. s. 228-233. ISBN 80-8050-777-5.


5

BEE Hamranová, Anežka [UKOPDPS] (100%): Analysis of sense of community during a social – psychological training, 2013. In: Proceedings of World e-Conferences on Advances in Science and Technology [elektronický zdroj]. Amsterdam: World Standard Organization, 2013. - s. 15 - 18. [online].                                                                                

Ohlasy (2)  

[o1] 2015 - Andreánska, Viera - Brunclíková, Zuzana - Intersexual Differences in Adolescents ` Perception of Success. - In: Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue, august, 2015 ; s. 267 - SCOPUS

[o1] 2015 - Vernarcová, Jana - Body image and self-esteem through the school curriculum. - In: Turkish Online Journal of Educational Technology, Special Issue, september 2015 ; s. 98 - SCOPUS

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

KEGA 043UK-4/2017 Tvorba a implementácia metodiky pre prácu v oblasti prevencie násilia v intímnych vzťahoch dospievajúcich (riešiteľka, r. 2017 - 2019)

2

VEGA 1/0592/20 Genderový aspekt matematickej úzkosti detí mladšieho školského veku (riešiteľka, r. 2022)

3

VEGA 1/0191/19 Životné štýly a stratégie v kohortách slovenských adolescentov (riešiteľka, r. 2019 - 2022)

4

OP Ľudské zdroje, 312011AFX7 Skvalitnenia prípravy budúcich pedagogických zamestnancov v oblasti vzdelávania humanitných a spoločenských vied, jazykov a umeleckých vied (hlavná manažérka, r. 2020 - 2023), https://www.fedu.uniba.sk/veda/op-ludske-zdroje/ucprax/

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
prodekanka pre vzdelávaciu činnosť Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta 2014 - trvá
členka Rady pre kvalitu UK v Bratislave Univerzita Komenského v Bratislave 1.5.2015 - 1.4.2019
členka Rady pre kvalitu PdF UK Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta 10.6.2019 - trvá

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

inovačné štúdium zo „Školskej psychológie“ na FF UK v Bratislave – ukončené v r. 1996 

Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-05