Meno a priezvisko:
|
Mgr. Lenka Nadányi, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Doktorand | Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta | 10.9.2020 - 24.8.2023 |
Výskumný a vývojový zamestnanec | Národný inštitút vzdelávania a mládeže | 1.1.2023 - 31.1.2023 |
Odborný asistent | Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta | 1.9.2023 - súčasnosť |
ABA terapeut | Srdce Autizmu, OZ | 1.7.2020 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Základný kurz Bazálnej stimulácie | INSTITUT Bazální stimulace podle Prof. Dr. FRÖHLICHA, s. r. o. | 2023 |
Kurz prvej pomoci | Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby | 2023 |
Vplyv raného detstva na vývin mozgu a správania | Prof. RNDr. Márie Vágnerová, CSc. - Zvedavé rodičovstvo | 2023 |
Skríning a diagnostika autizmu, worshop | Akademické centrum výskumu autizmu | 2022 |
RBT - 40 Hour training - kurz zameraný na získanie zručností v oblasti služieb behaviorálnej analýzy pri práci s deťmi s PAS. | Autism Partnership Foundation | 2021 |
Diagnostika autizmus: trénink v administraci a kódóvaní metody ADOS-2 | NAUTIS, z.ú. | 2024 |
Sexualita lidí s poruchou autistického spektra | Freya, z. s. | 2024 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Špeciálnopedagogické intervencie pre jednotlivcov s poruchami autistického spektra | Špeciálna pedagogika | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Edukácia jednotlivcov s poruchami autistického spektra | Špeciálna pedagogika | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Pedagogika jednotlivcov s poruchami autistického spektra | Špeciálna pedagogika | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Pedagogika a výchovná rehabilitácia osôb s poruchami autistického spektra | Špeciálna pedagogika | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
Seminár k bakalárskej práci | Špeciálna pedagogika | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science |
Trellová, Ivana - Nadányi, Lenka : Parent report on compliance with medical examination in children with autism – preliminary study. In: ICERI 2024 [elektronický dokument] : 17th annual International Conference of Education, Research and Innovation. - : 1. vyd. ISBN 978-84-09-63010-3. - Valencia : IATED, 2024. - S. 1403-1411 [online] ((ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095 ; Nordic List 2024 = 1))
Nadányi, Lenka - Trellová, Ivana: Challenges in mandatory pre-primary education of children with autism spectrum disorder in Slovakia. In: ICERI 2024 [elektronický dokument] : 17th annual International Conference of Education, Research and Innovation. - : 1. vyd. ISBN 978-84-09-63010-3. - Valencia : IATED, 2024. - S. 1412-1421 [online] ((ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095 ; Nordic List 2024 = 1))
Nadányi, Lenka. Komparácia tradičného prístupu aplikovanej behaviorálnej analýzy a prístupu verbálneho správania v edukácii jednotlivcov s poruchami autistického spektra. In: Paedagogica specialis 35. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. - S. 139-151. – ISBN 978-80-223-5252-9
Nadányi, Lenka. Development of specific skills in children with autism spectrum disorders in the educational process [elektronický dokument]. In: University and institutional scientific research [elektronický dokument] : collective monograph. - Viedeň : Institut für Intellektuelle Integration, 2022. - S. 88-100 [online]. - ISBN 978-3-200-08879-5
Nadányi, Lenka - Vančová, Alica. Postoje učiteľov k inklúzii detí so špeciálnymi edukačnými potrebami = The attitudes of teachers towards inclusion of children with special educational needs. In: Špeciálnopedagogické vedecké a praxeologické problémy v kontexte transformačných procesov. – Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2020. - S. 82-100. - ISBN 978-80-555-2591-4
Nadányi, Lenka - Trellová, Ivana: Challenges in mandatory pre-primary education of children with autism spectrum disorder in Slovakia. In: ICERI 2024 [elektronický dokument] : 17th annual International Conference of Education, Research and Innovation. - : 1. vyd. ISBN 978-84-09-63010-3. - Valencia : IATED, 2024. - S. 1412-1421 [online] ((ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095 ; Nordic List 2024 = 1))
Trellová, Ivana - Nadányi, Lenka : Parent report on compliance with medical examination in children with autism – preliminary study. In: ICERI 2024 [elektronický dokument] : 17th annual International Conference of Education, Research and Innovation. - : 1. vyd. ISBN 978-84-09-63010-3. - Valencia : IATED, 2024. - S. 1403-1411 [online] ((ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095 ; Nordic List 2024 = 1))
Nadányi, Lenka. Komparácia tradičného prístupu aplikovanej behaviorálnej analýzy a prístupu verbálneho správania v edukácii jednotlivcov s poruchami autistického spektra. In: Paedagogica specialis 35. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. - S. 139-151. – ISBN 978-80-223-5252-9
Nadányi, Lenka. Development of specific skills in children with autism spectrum disorders in the educational process [elektronický dokument]. In: University and institutional scientific research [elektronický dokument] : collective monograph. - Viedeň : Institut für Intellektuelle Integration, 2022. - S. 88-100 [online]. - ISBN 978-3-200-08879-5
Nadányi, Lenka - Vančová, Alica. Postoje učiteľov k inklúzii detí so špeciálnymi edukačnými potrebami = The attitudes of teachers towards inclusion of children with special educational needs. In: Špeciálnopedagogické vedecké a praxeologické problémy v kontexte transformačných procesov. – Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2020. - S. 82-100. - ISBN 978-80-555-2591-4
VEGA č. 1/0478/23 Posunkový jazyk a posunková komunikácia a ich využívanie v špeciálnej a inkluzívnej pedagogike na rozvíjanie komunikačnej kompetencie vybraných skupín detí a žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
KEGA 060UK-4/23 Povinné predprimárne vzdelávanie detí s poruchami autistického spektra a detí s ťažkým viacnásobným postihnutím v paradigme špeciálneho a inkluzívneho vzdelávania.
VEGA 1/0694/24 Telesná a športová výchova ako prostriedok inklúzie žiakov s poruchami autistického spektra