Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
doc. Mgr. Mária Belešová, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Belešová
I.2 - Meno
Mária
I.3 - Tituly
doc. Mgr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1985
I.5 - Názov pracoviska
UK v Bratislave, Pedagogická fakulta / Comenius University, Faculty of Education
I.6 - Adresa pracoviska
Račianska 59, 813 34 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
docent / Associate Professor
I.8 - E-mailová adresa
belesova@fedu.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/19140
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
učiteľstvo a pedagogické vedy / Teacher Training and Education Science
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0002-7427-3090

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2008
II.c - Odbor a program
Učiteľstvo psychológie a učiteľstvo pedagogiky
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2010
II.c - Odbor a program
Učiteľstvo psychológie a učiteľstvo pedagogiky
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2013
II.c - Odbor a program
Predškolská a elementárna pedagogika
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta / Comenius University in Bratislava, Faculty of Education
II.b - Rok
2022
II.c - Odbor a program
Učiteľstvo a pedagogické vedy, Predškolská a elementárna pedagogika / Teacher Training and Education Science, Preschool and elementary pedagogy
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
VŠ učiteľ / University teacher UK v Bratislave, Pedagogická fakulta / Comenius University in Bratislava, Faculty of Education 1.9.2013 - trvá / until now

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Školenie „OneDrive a SharePoint – pre začiatočníkov“, ktoré je dôležité z hľadiska práce s dokumentami a ich archivácie. Pedagogická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave 2021
Školenie "Podpora dištančného vzdelávania" - metodické usmernenie k dištančnej výučbe. Centrum informačných tehnológií, Univerzita Komenského v Bratislave 2020
Účasť na náčuve vysokoškolského predmetu u doc. Jiřího Havla s názvom „Didaktika elementárního čtení a psaní“. Pedagogická fakulta, Masarykova Univerzita v Brne, ČR 2022
Účasť na náčuve vysokoškolského predmetu u Dr. Veroniky Najvarovej s názvom „Pedagogicko-psychologická diagnostika“. Pedagogická fakulta, Masarykova Univerzita v Brne, ČR 2022
Absolvovanie vzdelávacieho programu „Gramotnosti pro život“. Metodický portál RVP.CZ 2022
Webinár – Jak mluvit s dětmi v/o náročných životních situácích Metodický portál RVP.CZ 2022
Webinár – Writefull for Institutions: The New Generation of Academic Writing Support Akademická knižnica, Pedagogická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave 2022
Čitateľská gramotnosť – včera, dnes a zajtra Centrum vedecko-technických informácií SR 2023
Enhance scholarly writing efficiency in your institution by using SciFlow for journal articles and theses Albertina icome Bratislava s.r.o. 2023
Využitie umelej inteligencie vo vzdelávaní Školiace stredisko CIT UK 2024

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Predprimárna pedagogika Predškolská a elementárna pedagogika I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Základy komunikačnej gramotnosti Predškolská a elementárna pedagogika I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Diplomový seminár Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Teória a prax primárneho vzdelávania Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Semestrálny projekt Mgr. Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Predškolská a elementárna pedagogika I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
6
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
3
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
47
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
49
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Primárna pedagogika a edukácia Špeciálna pedagogika II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Predprimárna pedagogika a edukácia Špeciálna pedagogika I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Propedeutika pedagogiky Predškolská a elementárna pedagogika I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Metodika písania odborného textu Predškolská a elementárna pedagogika I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Pedagogická diagnostika žiaka Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
100
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
61
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
4
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
128
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
123
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
10
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
10
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

AAA Šupšáková, Božena [UKOPDPEP] (34%) - Belešová, Mária [UKOPDPEP] (33%) - Szentesiová, Lenka [UKOPDPEP] (33%): Slovo a obraz v komunikácii : komunikačné dimenzie slova a obrazu v primárnom vzdelávaní. - 1. vyd. - Brno : Tribun EU, 2016. - 172 s. ISBN 978-80-263-1026-6.

2

AAB Belešová, M. (2017). Kresba ako výskumný nástroj v pedagogickom výskume : čo skúmať v detskej kresbe a ako ju interpretovať. Univerzita Komenského.

3

AAB Belešová, Mária [UKOPDPEP] (50%) - Szentesiová, Lenka [UKOPDPEP] (28%) - Jursová Zacharová, Zlatica [UKOPDPS] (22%): Dimenzie čítania v rodinách detí z bilingválneho prostredia. - 1. vyd. – Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. - 86 s. [print]. ISBN 978-80-223-4609-2.

4

ACB Belešová, M. (2022). Primárne vzdelávanie v teórii a v praxi. Vydavateľstvo Univerzity Komenského.

5

V1 Merica, M., & Belešová, M. (2022). Physical literacy in education. Ste-Con.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

ACB Belešová, M. (2022). Primárne vzdelávanie v teórii a v praxi. Vydavateľstvo Univerzity Komenského.

2

V2 Gunčaga, J., & Belešová, M. (2023). A survey on online university teaching during COVID-19 lockdown. In Pandemic and the critical role of knowledge management (pp. 95–117). Istanbul University Press.


3

V3 Merica, M., Belešová, M., Osaďan, R., Petrikán, P., & Horváth, R. (2023). Changes in motor performance in early school - aged Roma children. AD ALTA, 13(2), 181–189.


4

AAB Belešová, M. (2021). Detské naivné teórie v kontexte edukácie. Univerzita Komenského v Bratislave.

5

ADM Osaďan, R., Belešová, M., & Szentesiová, L. (2018). Sissies, Sportsmen and Moms Standing over Stoves. Gender aspect of readers and mathematics textbooks for primary educationin Slovakia. Foro De Educación, 16(25), 243–261.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

AAB Belešová, Mária (100%) : Kresba ako výskumný nástroj v pedagogickom výskume : čo skúmať v detskej kresbe a ako ju interpretovať. - 1. vyd. - Bratislava : Univerzita Komenského, 2017. - 98 s. ISBN 978-80-223-4397-8.


[o4] 2019 ~ Minichová, Lucia: Tvorivosť ako súčasť vizuálne obrazného vyjadrovania detí predškolského veku. In: Paedagogica specialis 33. Bratislava : Univerzita Komenského, 2019, S. 288

[o4] 2021 ~ Jursová Zacharová, Zlatica: Od narodenia po maturitu (časť 1. - Od narodenia po vstup do školy) : poznatky vývinovej psychológie v kontexte vzdelávania : učebnica pre študentov a študentky učiteľstva a primárnej a predprimárnej pedagogiky. Bratislava : Univerzita Komenského, 2021, S. 98

[o4] 2021 ~ Kožík Lehotayová, Blanka - Osaďan, Róbert: Možnosti podpory grafomotoriky z pohľadu učiteľa. In: Výchova a vzdelávanie v materskej škole : aktuálne otázky a odpovede. Prešov : Rokus, 2021, S. 101

[o4] 2021 ~ Kožík Lehotayová, Blanka: Využitie kresby pri ťažkostiach v písaní. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, roč. 20, č. 4, 2021, s. 79

[n2] 2022 sk ~ Kožík Lehotayová, Blanka: Rozvíjanie grafomotoriky v predškolskom veku. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022, S. 88                        

2

ADF Osaďan, Róbert (aut) [UKOPDPEP] (40%) - Reid, Elizabeth (aut) (30%) - Belešová, Mária (aut) [UKOPDPEP] (30%): Intercultural primary education in the second half of the decade. In: Acta Technologica Dubnicae. - Roč. 6, č. 2 (2016), s. 77-86. - ISSN 1338-3965.


[o3] 2019 ~ Tulak, Harmelia - Wijaya, Hengki - Vonny N. Rante, Susanna - Hurmadiah - Helaluddin: The intercultural competence in education era 4.0: a learning strategy for students of elementary school in Indonesia. In: ICSTEE 2019. Makassar : Universitas Negeri Makassar, 2019, S. 3

[o3] 2021 ~ Okken, Grada Coelen, Robert: After Mobility: The long-term impact of study abroad of proffesional teacher behavior. In: The Palgrave handbook of youth mobility and educational migration. Cham : Springer Nature, 2021, S. 132, 133

[o4] 2019 ~ Bánhegyi, Mátyás - Nagy, Judit: Teaching cultural differences through Korean Canadians: Teaching material development for English as a foreign language classes. In: Acta Educationis Generalis, roč. 9, č. 3, 2019, s. 42

[n1] 2022 zz ~ Okken, G. J. - Jansen, E. P. W. A. - Hofman, W. H. A. - Coelen, R. J.: Interculturally competent teachers: behavioural dimensions and the role of study abroad. In: Cogent Education, roč. 9, č. 1, 2022, art. no. 2138048, s. 1-18-- ESCI ; SCOPUS

3

ACB Belešová, Mária [UKOPDPEP] (100%) : Primárne vzdelávanie v teórii a v praxi. - 2. vyd. – Bratislava : Vydavateľstvo Univerzity Komenského, 2022. - 192 s. ISBN978-80-223-5209-3.                                                                                                                                                                                                                                                               


[o4] 2019 Schallerová, Simona: Možnosti rozvoja zrakového vnímania u jednotlivcov so zrakovým postihnutím s využitím multifunkčnej pomôcky. In: Paedagogica specialis 33. Bratislava : Univerzita Komenského, 2019, S. 304

[o1] 2020 Merica, Marián - Osaďan, Róbert - Koreňová, Lilla - Gunčaga, Ján: Relationship to sports and active movement activities of students of the Pedagogical Faculty of Comenius University in Bratislava. In: AD ALTA, roč. 10, č. 1, 2020, s.181 - ESCI

[o4] 2021 - Rodin, Andrey : The concept of formation of effective physical actions of athletes in game sports. - In: Žiak, pohyb, edukácia : vedecký zborník 2021 . - Bratislava : Univerzita Komenského, 2021 ; S. 134

[n2] 2022 sk ~ Kožuchová, Mária: Distance education of younger school-aged students during the corona crisis. In: Disputationes scientificae, roč. 22, č. 4, 2022, s. 37

[o4] 2021 - Zbončák, Ľubomír - Michalková, Stanislava - Gregor, Tomáš - Průžek, Michal : Novodobý rytier, vojak a športovec Jack Churchill. - In: Žiak, pohyb, edukácia : vedecký zborník 2021 . - Bratislava : Univerzita Komenského, 2021 ; S. 222

4

ADM Osaďan, Róbert (aut) [UKOPDPEP] (40%) - Belešová, Mária (aut) [UKOPDPEP] (30%) - Szentesiová, Lenka (aut) [UKOPDPEP] (30%): Sissies, Sportsmen and Moms Standing over Stoves. Gender aspect of readers and mathematics textbooks for primary educationin Slovakia. In: Foro De Educación. - Roč. 16, č. 25 (2018), s. 243-261. - ISSN (print) 1698-7799.                                                                                                                                                                                                                            


[o1] 2019 ~ Cobano-Delgado, Veronica C. - Llorent-Bedmar, Vicente: Identity and gender in childhood. Representation of Moroccan women in textbooks. In: Women's Studies International Forum, roč. 74, 2019, s. 137-142 -- SSCI ; SCOPUS

[o3] 2021 ~ Redai, Dorottya: Comparative overview of the capacity of the education systems of five Central Eastern European countries to adapt to changing gender roles. Budapest : CEU Center for Policy Studies, 2021, S. 6, 35, 36

[n1] 2022 zz ~ Gajda, Aleksandra - Wolowicz, Agnieszka: If not in science, then where are the women? A content analysis of school textbooks. In: Education As Change, roč. 26, art. no. 8926. Pretoria : Unisa Press, 2022, S. 1-26 -- SSCI ; SCOPUS

[n2] 2022 zz ~ Brussino, Ottavia - McBrien, Jody: Gender stereotypes in education: Policies and practices to address gender stereotyping across OECD education systems. In: OECD Education Working Papers, č. 271. Paríž : Organisation for Economic Cooperation and Development, 2022, S. 17

[n2] 2022 zz ~ Fuchs, Karl Josef - Gunčaga, Ján: Algorithmisches Denken in der Talentförderung. In: Mathematische Zeitschriften und Wettbewerbe für Kinder und Jugendliche. Förderung für Talentierte und Interessierte über Grenzen hinweg. Münster : WTM-Verlag, 2022, S. 311

5

AAB Belešová, Mária [UKOPDPEP] (100%) : Detské naivné teórie v kontexte edukácie. - 1. vyd. – Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. - 168 s. ISBN 978-80-223-5114-0.

                                                                                                                                                                                                                                                               

[o4] 2021 - Severini, Eva - Tišťanová, Kristína : Využitie aplikácií s rozšírenou realitou z pohľadu učiteľov primárneho vzdelávania. - In: Žiak, pohyb, edukácia : vedecký zborník 2021. - Bratislava : Univerzita Komenského, 2021 ; S. 168

[o4] 2021 - Skrypko, Antol - Górny, Krzysztof - Nowik, Jerzy - Skrypko, Denis : Rozwój siatkówki na swiecie i w Polsce. - In: Žiak, pohyb, edukácia : vedecký zborník 2021 . - Bratislava : Univerzita Komenského, 2021 ; S. 172

[o4] 2021 - Vadovičová, Veronika - Petrovič, Peter - Gregor, Tomáš - Kaplánová, Adriana : Hudba ako faktor ovplyvňujúci koncentráciu športového strelca a jeho výkon. - In: Žiak, pohyb, edukácia : vedecký zborník 2021 . - Bratislava : Univerzita Komenského, 2021 ; S. 189                                                                                                                             

[n2] 2022 zz ~ Merica, Marián - Štofíková, E.: Physical eucation and movement games at uchildren in younger schol age. In: Sportivnye igry v fizičeskom vospitanii, rekreacii i sporte. Smolensk : Smolenskaja gosudarstvennaja akademija fizičeskoj kuľtury, sporta i turizma, 2022, S. 182-187                                                                                           

[n2] 2022 sk ~ Gunčaga, Ján - Čapák, Ondrej - Čapáková, Michaela - Honíšková, Lucia - Lenčešová, Barbora: Využitie bádateľských metód vo vyučovaní matematických pojmov v predprimárnom a špeciálnom vzdelávaní. In: Žiak, pohyb, edukácia : vedecký zborník 2022. Bratislava : Univerzita Komenského, 2022, S. 68

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

VEGA 1/0150/16 Dimenzie čítania v rodinách detí z bilingválneho prostredia. Obdobie 2016 – 2018. PdF UK v Bratislave.

Pozícia: Vedúca projektu.

2

KEGA 007UK-4/2015 Genius loci – program rozvoja kultúrnej gramotnosti detí mladšieho školského veku . Obdobie 2015 – 2017. PdF UK v Bratislave.

Pozícia: Spoluriešiteľka projektu (2015 – 2016). Od roku 2017 – vedúca projektu. 

3

OPLZ-PO1/2019/DOP/1.3.1-01 Inovácia a skvalitnenie získavania praktických zručností študentov predškolskej a elementárnej pedagogiky s akcentom na adaptačný proces detí. Obdobie máj 2020 – október 2022. PdF UK v Bratislave. Pozícia: Spoluriešiteľka projektu. 

4

KEGA 046UK-4/2021 Podpora implementácie mravnej výchovy v základnej škole: aplikovaný výskum a metodický materiál pre učiteľov.

Obdobie 2021 – 2023. PdF UK v Bratislave. Pozícia: Spoluriešiteľka projektu.

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Členstvo v Rade študijného programu pre Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta od 2023 - trvá
Členstvo v Rade študijného programu pre Predškolskú a elementárnu pedagogiku Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta od 2023 - trvá
Členstvo v Odborovej komisii pre doktorandské štúdium v odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy študijného programu Predškolská a elementárna pedagogika Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta od 2023 - trvá
Školiteľka dizertačných prác v rámci doktorandského študijného programu Predškolská a elementárna pedagogika, v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta od 2023 - trvá
Participácia na tvorbe akreditačných spisov v študijnom odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy študijného programu Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie Katedra predprimárnej a primárnej pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave 2021 - trvá

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky Poříčí 623/7, 603 00 Brno, Česká republika 27/05/2019 - 31/05/2019 Erasmus+ kontaktná osoba: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky Poříčí 623/7, 603 00 Brno, Česká republika 7/11/2022 - 11/11/2022 Erasmus+ kontaktná osoba: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou
  • 1. 9. 2017 – 31.3.2023: Študijné poradenstvo (tútorstvo) pre študentov denného a externého bakalárskeho štúdia v študijnom programe Predškolská a elementárna pedagogika a Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie.
  • 2014 – 2016: Koordinátorka sekčného kola ŠVOUČ v Sekcii pedagogických vied.
  • Od 2013 – súčasnosť: členstvo a predsedníctvo skúšobných komisií pre štátne skúšky bakalárskeho i magisterského štúdia v odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy (PdF UK v Bratislave).
  • Od 2013 – súčasnosť: viac ako desiatka odškolených rigoróznych prác.
  • Od 2014 – súčasnosť: členstvo a predsedníctvo skúšobných komisií pre štátne skúšky rozširujúceho štúdia v študijnom programe Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie (PdF UK v Bratislave).
  • Od 2014 – súčasnosť: členstvo v skúšobných komisiách pre štátne skúšky rigorózneho štúdia v odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy/ Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie (PdF UK v Bratislave).                
  •  2017, 2018: Garantka vzdelávacieho programu: Rozvoj predčitateľskej gramotnosti v predprimárnom vzdelávaní ako príprava na rozvoj čitateľských zručností žiakov v základnej škole. Hlavný cieľ: Hlavným cieľom aktualizačného vzdelávacieho programu je príprava a zdokonaľovanie profesijných kompetencií učiteľov v oblasti zameranej na predčitateľskú gramotnosť detí predškolského veku zúčastnených v predprimárnej edukácii. Objednávateľ: SOFTIMEX Academy, s.r.o. Lubeník.
  • 2018: Vypracovanie lektorského posudku diela „Diagnostický zošit k učebnici Hupsov šlabikár LIPKA". Objednávateľ: Vydavateľstvo AITEC spol. s.r.o.Bratislava.
  • Od roku 2023 (marec) – súčasnosť: členstvo v rade Cirkevnej materskej školy Madony Žitného ostrova v Dunajskej Lužnej.
  •  2023 – účasť v Rádiu Mária Slovensko v relácii "Škola a rodina".Odvysielaná séria ôsmich nahrávaní na rôzne pedagogické témy.
  • 11.10.2023 – prezentácia knihy "Škola nie je výchovný tábor" v Mestskej knižnici Zsigmonda Zalabaiho v Šamoríne. Vedením knižnice som bola pozvaná.
  • 24.7.2024 – pozvaná prednáška na 22. ročníku Detskej Univerzity Komenského. Téma prednášky: Prečo by sme mali hovoriť o šikane?
  • 27.11.2024 – prednáška na Dni otvorených dverí Univerzity Komenského. Téma prednášky: Zlom ticho – šikana končí tam, kde sa začne hovoriť.
Dátum poslednej aktualizácie
2024-11-30