Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Katarína Polónyiová, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Polónyiová
I.2 - Meno
Katarína
I.3 - Tituly
Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1993
I.5 - Názov pracoviska
Ústav medicínskeho vzdelávania a simulácií
I.6 - Adresa pracoviska
Sasinkova 4,811 08 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
lektor
I.8 - E-mailová adresa
katarina.polonyiova@gmail.com
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
nenašla som sa v zozname
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
žiaden
I.11 - ORCID iD
0000-0002-3036-0651

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Paneurópska vysoká škola
II.b - Rok
2017
II.c - Odbor a program
Psychológia, psychológia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského
II.b - Rok
2019
II.c - Odbor a program
Psychológia, Psychológia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského
II.b - Rok
2024
II.c - Odbor a program
Všeobecná medicína, Lekárske neurovedy
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
lektor Ústav medicínskeho vzdelávania a simulácií, LFUK september 2024-

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

Comparing the impact of the first and second wave of COVID-19 lockdown on Slovak families with typically developing children and children with autism spectrum disorder

DOI: 10.1177/13623613211051480

2

Changes in Mental Health during Three Waves of the COVID-19 Pandemic in Slovakia: Neurotypical Children versus Children with Autism Spectrum Disorder and Their Parents

DOI: 10.3390/ijerph191911849

3

Plasma cytokine concentrations of children with autism spectrum disorder and neurotypical siblings

DOI: 10.1016/j.cyto.2023.156333

4

To the Roots of Theory of Mind Deficits in Autism Spectrum Disorder: A Narrative Review

DOI: 10.1007/s40489-024-00457-y

5

Copeptin Association with Theory of Mind, Cognitive Functions and Symptom Severity in Children with Autism Spectrum Disorder

DOI: 10.1007/s44411-024-00005-4

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

Comparing the impact of the first and second wave of COVID-19 lockdown on Slovak families with typically developing children and children with autism spectrum disorder

DOI: 10.1177/13623613211051480

2

Changes in Mental Health during Three Waves of the COVID-19 Pandemic in Slovakia: Neurotypical Children versus Children with Autism Spectrum Disorder and Their Parents

DOI: 10.3390/ijerph191911849

3

Plasma cytokine concentrations of children with autism spectrum disorder and neurotypical siblings

DOI: 10.1016/j.cyto.2023.156333

4

To the Roots of Theory of Mind Deficits in Autism Spectrum Disorder: A Narrative Review

DOI: 10.1007/s40489-024-00457-y

5

Copeptin Association with Theory of Mind, Cognitive Functions and Symptom Severity in Children with Autism Spectrum Disorder

DOI: 10.1007/s44411-024-00005-4

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti