Meno a priezvisko:
|
PaedDr. Zuzana Pekařová
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
asistent | Ústav lekárskej terminológie a cudzích jazykov Lekárskej fakulty UK v Bratislave | 2022 - trvá |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Certification of Teaching English to Speakers of Other Languages (CELTA) | Cambridge Assessment English | 2021 |
Language Teaching, Learning and Assessment at University | UNIcert® a UNIcert® LUCE | 2024 |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Slovenský jazyk 1, 2, 3, 4 | všeobecné lekárstvo | I. + II. | všeobecné lekárstvo |
Anglický jazyk 1, 2 | všeobecné lekárstvo | I. + II. | všeobecné lekárstvo |
Využívanie didaktických hier pri výučbe slovenčiny ako cudzieho jazyka, Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov 2023, Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2023. S. 78-80. ISBN 978-80-7435-919-4
Recenzia novej učebnice češtiny ako cudzieho jazyka pre ukrajinských zdravotníkov: Léčíme česky, Humanitné a spoločenské vedy v pregraduálnom vzdelávaní 10, Bratislava: Z-F LINGUA Bratislava, 2023. S. 109 - 111. ISBN: 978-80-8177-104-0
Akčný výskum vo vysokoškolskom prostredí, Kvalita jazykového vzdelávania na vysokých školách v Európe 8, Hradec Králové: Gaudeamus, 2024. S. 28-34. ISBN 978-80-7435-934-7.
Inovatívne prístupy vo výučbe cudzích jazykov pre špecifické účely, 1. slovenská konferencia medicínskeho vzdelávania a simulácií, Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. S. 53-53. ISBN 978-80-223-5988-7.
Enhancing reading comprehension assessment: a focus on evaluation in UNIcert luce, Academic journal of applied linguistics and languages, 2024, roč. 2, č. 1, s. 18-28. ISSN 2729-9805. DOI 10.17423/apps.2024.02.1.03.
Využívanie didaktických hier pri výučbe slovenčiny ako cudzieho jazyka, Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov 2023, Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2023. S. 78-80. ISBN 978-80-7435-919-4
Recenzia novej učebnice češtiny ako cudzieho jazyka pre ukrajinských zdravotníkov: Léčíme česky, Humanitné a spoločenské vedy v pregraduálnom vzdelávaní 10, Bratislava: Z-F LINGUA Bratislava, 2023. S. 109 - 111. ISBN: 978-80-8177-104-0
Akčný výskum vo vysokoškolskom prostredí, Kvalita jazykového vzdelávania na vysokých školách v Európe 8, Hradec Králové: Gaudeamus, 2024. S. 28-34. ISBN 978-80-7435-934-7.
Inovatívne prístupy vo výučbe cudzích jazykov pre špecifické účely, 1. slovenská konferencia medicínskeho vzdelávania a simulácií, Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. S. 53-53. ISBN 978-80-223-5988-7.
Enhancing reading comprehension assessment: a focus on evaluation in UNIcert luce, Academic journal of applied linguistics and languages, 2024, roč. 2, č. 1, s. 18-28. ISSN 2729-9805. DOI 10.17423/apps.2024.02.1.03.
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Medical University of Gdansk | Poľsko | 2024 - 5 dní | ERASMUS+ STA, pod vedením Dr Anna Kuciejczyk |
Trinity College Dublin | Írsko | 2023 - týždňový študijný pobyt | ERASMUS+ STT, pod vedením English Matters |
Eötvös Loránd University | Maďarsko | 2023 - mesačný študijný pobyt | pod vedením Dr Bándli Judit |