Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
PaedDr. Zuzana Pekařová
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Pekařová
I.2 - Meno
Zuzana
I.3 - Tituly
Mgr.
I.4 - Rok narodenia
1997
I.5 - Názov pracoviska
Ústav lekárskej terminológie a cudzích jazykov Lekárskej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave
I.6 - Adresa pracoviska
Špitálska 24, 813 72 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
asistent
I.8 - E-mailová adresa
zuzana.pekarova@fmed.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/45737
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
všeobecné lekárstvo, zubné lekárstvo
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0009-0000-7966-3453

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Filozofická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave
II.b - Rok
2020
II.c - Odbor a program
učiteľstvo anglického jazyka a literatúry a slovenského jazyka a literatúry
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Filozofická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave
II.b - Rok
2022
II.c - Odbor a program
učiteľstvo anglického jazyka a literatúry a slovenského jazyka a literatúry
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
asistent Ústav lekárskej terminológie a cudzích jazykov Lekárskej fakulty UK v Bratislave 2022 - trvá

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Certification of Teaching English to Speakers of Other Languages (CELTA) Cambridge Assessment English 2021
Language Teaching, Learning and Assessment at University UNIcert® a UNIcert® LUCE 2024

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Slovenský jazyk 1, 2, 3, 4 všeobecné lekárstvo I. + II. všeobecné lekárstvo
Anglický jazyk 1, 2 všeobecné lekárstvo I. + II. všeobecné lekárstvo

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
5
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
5
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

Využívanie didaktických hier pri výučbe slovenčiny ako cudzieho jazyka, Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov 2023, Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2023. S. 78-80. ISBN 978-80-7435-919-4

2

Recenzia novej učebnice češtiny ako cudzieho jazyka pre ukrajinských zdravotníkov: Léčíme česky, Humanitné a spoločenské vedy v pregraduálnom vzdelávaní 10, Bratislava: Z-F LINGUA Bratislava, 2023. S. 109 - 111. ISBN: 978-80-8177-104-0

3

Akčný výskum vo vysokoškolskom prostredí, Kvalita jazykového vzdelávania na vysokých školách v Európe 8, Hradec Králové: Gaudeamus, 2024. S. 28-34. ISBN 978-80-7435-934-7.

4

Inovatívne prístupy vo výučbe cudzích jazykov pre špecifické účely, 1. slovenská konferencia medicínskeho vzdelávania a simulácií, Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. S. 53-53. ISBN 978-80-223-5988-7.

5

Enhancing reading comprehension assessment: a focus on evaluation in UNIcert luce, Academic journal of applied linguistics and languages, 2024, roč. 2, č. 1, s. 18-28. ISSN 2729-9805. DOI 10.17423/apps.2024.02.1.03.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

Využívanie didaktických hier pri výučbe slovenčiny ako cudzieho jazyka, Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov 2023, Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2023. S. 78-80. ISBN 978-80-7435-919-4

2

Recenzia novej učebnice češtiny ako cudzieho jazyka pre ukrajinských zdravotníkov: Léčíme česky, Humanitné a spoločenské vedy v pregraduálnom vzdelávaní 10, Bratislava: Z-F LINGUA Bratislava, 2023. S. 109 - 111. ISBN: 978-80-8177-104-0

3

Akčný výskum vo vysokoškolskom prostredí, Kvalita jazykového vzdelávania na vysokých školách v Európe 8, Hradec Králové: Gaudeamus, 2024. S. 28-34. ISBN 978-80-7435-934-7.

4

Inovatívne prístupy vo výučbe cudzích jazykov pre špecifické účely, 1. slovenská konferencia medicínskeho vzdelávania a simulácií, Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. S. 53-53. ISBN 978-80-223-5988-7.

5

Enhancing reading comprehension assessment: a focus on evaluation in UNIcert luce, Academic journal of applied linguistics and languages, 2024, roč. 2, č. 1, s. 18-28. ISSN 2729-9805. DOI 10.17423/apps.2024.02.1.03.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Medical University of Gdansk Poľsko 2024 - 5 dní ERASMUS+ STA, pod vedením Dr Anna Kuciejczyk
Trinity College Dublin Írsko 2023 - týždňový študijný pobyt ERASMUS+ STT, pod vedením English Matters
Eötvös Loránd University Maďarsko 2023 - mesačný študijný pobyt pod vedením Dr Bándli Judit

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-05