Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Ing. Mgr. Daniela Vunhu, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Vunhu
I.2 - Meno
Daniela
I.3 - Tituly
Ing. Mgr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1985
I.5 - Názov pracoviska
Katedra marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty UK
I.6 - Adresa pracoviska
Štúrova 9, Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
Odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
daniela.vunhu@uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/58630
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
23. mediálne a komunikačné štúdiá

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Katedra marketingovej komunikácie
II.b - Rok
2019
II.c - Odbor a program
Marketingová komunikácia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Katedra marketingovej komunikácie
II.b - Rok
2011
II.c - Odbor a program
Marketingová komunikácia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Katedra marketingovej komunikácie
II.b - Rok
2022
II.c - Odbor a program
Masmedia studies
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Odborný asistent Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Katedra marketingovej komunikácie 9/2023-trvá
Riaditeľka marketingu MiddleCap Advisory 2019-2023
Head of Global PR and Brand Sygic 2013-2019
Senior PR Consultant ACaC Public Relations 2011-2013
Account Manager MAYER/MCCANN ERICKSON 2011

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Online vzdelávanie cez MS-Teams FiF UK v Bratislave 2020

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Odborné praktikum I Marketingová komunikácia 1 Mediálne a komunikačné štúdiá
Odborné praktikum III Marketingová komunikácia 1. Mediálne a komunikačné štúdiá
Aktuálne otázky marketingovej komunikácie Marketingová komunikácia 2. Mediálne a komunikačné štúdiá
Public Relations I Marketingová komunikácia 1 Mediálne a komunikačné štúdiá
PR v praxi Marketingová komunikácia 2. Mediálne a komunikačné štúdiá
Aktuálne otázky marketingovej komunikácie II Marketingová komunikácia 2 Mediálne a komunikačné štúdiá
Agentúry marketingovej komunikácie Marketingová komunikácia 2 Mediálne a komunikačné štúdiá
Odborné praktikum 2 Marketingová komunikácia 1. Mediálne a komunikačné štúdiá
Verejná mienka a reklama Marketingová komunikácia 2 Mediálne a komunikačné štúdiá
Public Relations Erasmus students 1 a 2 Erasmus students
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Marketingová komunikácia I mediálne a komunikačné štúdiá
marketingová komunikácia II marketingová komunikácia
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Public Relations I Marketingová komunikácia I mediálne a komunikačné štúdiá
Public Relations v praxi Marketingová komunikácia I mediálne a komunikačné štúdiá
Public Relations II Marketingová komunikácia I mediálne a komunikačné štúdiá
Odborné praktikum I Marketingová komunikácia I mediálne a komunikačné štúdiá
Odborné praktikum II Marketingová komunikácia I mediálne a komunikačné štúdiá
Aktuálne otázky marketingovej komunikácie I Marketingová komunikácia II mediálne a komunikačné štúdiá
Aktuálne otázky marketingovej komunikácie II Marketingová komunikácia II. mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
5
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
5
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

Globálny marketing v prostredí herného priemyslu Gabriela Kosibová, Daniela Vunhu.

AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách. Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta UK. Katedra marketingovej komunikácie. Bratislava ; UKOFIPG

2

Public Relations v službách zdravotníctva. AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách. Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta UK. Katedra marketingovej komunikácie. Bratislava ; UKOFIPG

3

Marketing v zdravotníctve. AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách. Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta UK. Katedra marketingovej komunikácie. Bratislava ; UKOFIPG

4

Umelá inteligencia a jej miesto v marketingovej komunikácii. AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách. Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta UK. Katedra marketingovej komunikácie. Bratislava ; UKOFIPG

5

Marketingová komunikácia a pád značky Nokia. AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách. Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta UK. Katedra marketingovej komunikácie. Bratislava ; UKOFIPG

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Tajomníčka katedry Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave 2023 - trvá

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2023-09-26