Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
PhDr. Peter Uličný, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Uličný
I.2 - Meno
Peter
I.3 - Tituly
PhDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1960
I.5 - Názov pracoviska
Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta Univerzity komenského v Bratislave / Department of Marketing Communication, Faculty of Arts, Comenius Univestity in Bratislava
I.6 - Adresa pracoviska
Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave, Štúrova 9, 811 02 Bratislava I., Slovenská republika/Department of Marketing Communication, Faculty of Arts, Comenius University in Bratislava, Štúrova 9, 81102 02 Bratislava I., Slovak Republic
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent/senior lecturer
I.8 - E-mailová adresa
peter.ulicny@uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/5605
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta, Katedra žurnalistiky/Commenius University in Bratislava, Faculty of Arts, Department of Journalism
II.b - Rok
1985
II.c - Odbor a program
žurnalistika/Journalism
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave. Filozofická fakulta, Katedra marketingovej komunikácie/Commenius University in Bratislava, Faculty of Arts, Department of Marketing Communication
II.b - Rok
2016
II.c - Odbor a program
Masmediálne štúdiá - marketingová komunikácia/Media Studies -Marketing Communication
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Odborný asistent/Assistant proffesor Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Katedra marketingovej komunikácie/Comenius University in Bratislava, Faculty of Arts, Department of Marketing Communication 2015-doteraz/2015 -Present
čiastočný úväzok, externý pedagóg/Part-time Staff, External Academic Staff Paneurópska vysoká škola, Fakulta médií/Pan-european University, Faculty od Media 2013-2015
interný doktorand/interial doctoral student Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Katedra marketingovej komunikácie/Comenius University in Bratislava, Faculty of Arts, Department of Marketing Communication 2012-2016
riaditeľ kreatívneho oddelenia/creative director Reklamná agentúra Publicis Knut/Publicis Knut - Advertising Agency 2008-2011
copywriter senior/copywriter senior Reklamná agentúra Publicis Knut/Publicis Knut - Advertising Agency 1999-2008

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Školenie k práci s akademickým informačným systémom AIS/Training to work with the Academic information system AIS Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta/Comenius University in Bratislava, Faculty of Arts 2012

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Brandbuilding/Brandbuilding Marketingová komunikácia/Marketing Communication I. Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies
Tvorba reklamnej kampane/Creation of an advertising campaign Marketingová komunikácia/Marketing Communication I. Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies
Slovenský jazyk - Literárne praktikum/Slovak language - literary practice Marketingová komunikácia/Marketing Communication II. Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies
Jazyk a štýl reklamy/Language and Style of Advertising Marketingová komunikácia/Marketing Communication II. Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
2
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
6
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
32
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
52
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Ateliér krerativity 1 /Creativity Studio Marketingová komunikácia/Marketing Communication I. mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies
Obsahová a formálna analýza textu/Content and formal analysis of the text Marketingová komunikácia/Marketing Communication I. mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies
Žurnalistické žánre 1/Journalistic genres 1 Marketingová komunikácia/Marketing Communication I. mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies
Autorské praktikum/Authorial practice Marketingová komunikácia/Marketing Communication I. mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
13
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
9
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
5
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

FAI - Uličný, Peter [UKOFIPG] (50%) - Horňák, Pavel [UKOFIPG] (50%): Reklama 12 [elektronický zdroj]. - 1. vyd. - Bratislava : Book & book, 2012. - 219 s. [CD-CROM]

2

AED Uličný, Peter [UKOFIPG] (100%) : Sociálne siete a inbound marketing - nová kapitola v marketingovej komunikácii = Social networking and inbound marketing - a new chapter in marketing communication. In: Reklama 12 [elektronický zdroj]. - Bratislava: Book & Book, 2012.-S.152-168 [CD -ROM]. - ISBN 978-80-89652_00-6

3

AED Uličný, Peter [UKOFIPG] (100%) : Osobnosť P. T. Barnuma v kontexte jeho aktivít v zábavnom priemysle, marketingovej komunikácii a reklame = P. T. Barnum in the context of this activities within the industry, marketing communication and advertising. In: Marketingová komunikácia a médiá 15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Book & Book, 2015.- S. 119-152 [CD-ROM ]. - ISBN 978-80-89652-16-7  

4

AED Uličný, Peter [UKOFIPG]: (100%): Komunikačný mix a propagačné prostriedky Barnumovho múzea a cirkusu v kontexte dejín reklamy = Communication mix and propagation means of Barnum´s museum and circus in the historical perspective of advertising. In: Reklama 15 [elektronický zdroj]. - Bratislava: Book and Book, 2015. - S.126-142 [CD-ROM]. - ISBN 978-80-89652-17-4

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

AED Uličný, Peter [UKOFIPG] (100%) : Greenwashing ako nástroj marketingovej komunikácie = Greenwashing as a tool of marketing manipulation. In:Marketingová komunikácia. Médiá. Reklama [elektronický dokument] : zborník vedeckých štúdií z histórie a teórie marketingovej komunikácie, médií a reklamy : 20. - : 1. vyd. ISBN 978-80-223-5154-6. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. - S. 151-163 [online]

2

AED Uličný, Peter [UKOFIPG] (100%) : Faktory ovplyvňujúce proces tvroby reklamných textov = Factors affecting the process of creating ad text

 

In: Reklama 16 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Book & book, 2017. - ISBN 978-80-89652-18-1. - S. 80-93 [CD-ROM]

3

AED Uličný, Peter [UKOFIPG] (100%) : Barnum & Bailey ako svetová značka = Barnum &Bailey like world known brand. In: KAMAKO 2016 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Book & Book, 2016. - S. 4-16 [CD-ROM]. - ISBN 978-80-89652-15-0

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

Editor súborného vydania hudobného diela Mariána Vargu "Marian Varga Collected Works" (Vyd.Spoločnosť Mariána Vargu, 2019, EAN8588007954011)

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
koordinátor Študenstskej vedeckej a odbornej konferencie/ Coordinator of a Student Scientific and Professional Conference Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave/Department of Marketing Communication, Faculty of Arts, Comenius University in Bratislava 2017-2020, 2023
koordinátor programu Erasmus+/coordinator of a Erasmus+ Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave/Department of Marketing Communication, Faculty of Arts, Comenius University in Bratislava 2021-doteraz/2021-Present

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Člen porôt viacerých domácích súťaží v oblasti reklamy/

Držiteľ štyroch ocenení v najprestížnejšej domácej súťaži reklamnej kreativity "Zlatý klinec"     

Dátum poslednej aktualizácie
2023-10-01