Meno a priezvisko:
|
Mgr. Denisa Šulovská, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
odborný asistent | Filozofická fakulta, Univerzita Komenského | od 1996 - stále trvá |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
MS Teams course | Filozofická fakulta UK | |
AIS kurz | Filozofická fakulta UK | |
Cambridge Proficiency | Cambridge University | 1995 |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Angličtina pre politológov I-III. | politológia | I. | politické vedy |
Odborná angličtina I-IV. | história | I. | historické vedy |
Odborná angličtina I-IV. | archeológia | I. | historické vedy |
Odborná angličtina I-IV. | muzeológia | I. | historické vedy |
Odborná angličtina I-IV. | filozofia | I. | filozofia a teológia |
Odborná angličtina I-IV. | marketingová komunikácia | I. | marketingová komunikácia |
Odborná angličtina I. | Dejiny umenia | I. | Dejiny umenia |
ACB Šulovská Denisa, English for Political Scientists 1, Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave , 2015, ISBN
978-80-223-3918-6.
ACB Šulovská Denisa, English for Political Scientists 2, Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave , 2016, ISBN
978-80-223-4058-8.
AED Šulovská Denisa , Čitateľská kompetencia ako nevyhnutný predpoklad úspešného štúdia, Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte 4 [elektronický zdroj]. - Zvolen : Technická univerzita, 2017. - ISBN 978-80-228-3002-7. - S. 208-217 [CD-ROM]
P1 Šulovská Denisa, Selected topics from academic writing. Bratislava : Stimul , 2022.
V3 Simulated negotiations in the ESP classroom. Journal of Language and Cultural Education [elektronický dokument]. - Roč. 11, č. 3 (2023), s. 25-32 [print] ISSN (print) 1339-4045 ISSN (online) 1339-4584
V3 Simulated negotiations in the ESP classroom. Journal of Language and Cultural Education [elektronický dokument]. - Roč. 11, č. 3 (2023), s. 25-32 [print] ISSN (print) 1339-4045 ISSN (online) 1339-4584
P1 Šulovská Denisa, Selected topics from academic writing. Bratislava : Stimul , 2022
V3 Šulovská Denisa, Teaching to write an abstract in the ESP/EAP classroom, Lingua Viva. - Roč. 18, č. 35 (2022), s. 9-20, ISSN (print) 1801-1489 ISSN (online) 2336-8136
AEC Šulovská Denisa, The Paraphrasing Dilemma – to Teach or not to Teach? Language teaching in higher education : Its present, current strategies and prospects. - : 1. vyd. ISBN 978-3-943906-57-8. - Nümbrecht : Kirsch-Verlag, 2021. - S. 87-101
V2 Šulovská, Denisa, Soft-skills training within English for Specific Purposes courses. Addressing the challenges of teaching foreign languages in higher education [elektronický dokument]. - : 1. vyd. ISBN 978-80-7435-939-2. - Hradec Králové : Gaudeamus, 2024. - S. 46-56 [online]
Čitateľská kompetencia ako nevyhnutný predpoklad úspešného štúdia [o4] 2020 - Javorčíková, J. - Kováč, S. - Aktuálny stav výskumu čitateľskej gramotnosti skúsených používateľov anglického jazyka na Slovensku. - In: Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium [elektronický dokument] : Roč. L-7 . - Bratislava : Z-F LINGUA, 2020 ; S. 216
Výskum rozvoja čitateľských spôsobilostí u študentov prvého ročníka nefilologických odborov Milica Lacíková Serdulová [o4] 2020 - Javorčíková, J. - Kováč, S. - Aktuálny stav výskumu čitateľskej gramotnosti skúsených používateľov anglického jazyka na Slovensku. - In: Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium [elektronický dokument] : Roč. L-7 . - Bratislava : Z-F LINGUA, 2020 ; S. 218
Student perception of using YouTube videos in the ESP classroom [o3] 2020 - Palurovič, L. - Tica, L. - Radovič-Firat, A. : Foreign language learning (FLL) as influenced by social media platforms : Facebook, Twitter, and YouTube. - In: Proceedings TIE 2020 : Technics and informatics in education . - Čačak : Faculty of technical sciences, 2020 ; S. 88-93
Meintjes, Z.. - Heading: The occurrence and use of restriction and restraint markers in students' argumentative texts - In: Tydskrif vir Geesteswetenskappe, roč. 63, č. 1, 2023 ; s. 68, 81
When there is no ESP textbook to match students´ needs, [o3] 2019 - Zelenková, A. - Teaching English in economics study programmes : developing language, skills and intercultural competence. - In: Kľučovi aspekti formuvanňa u polikuľturnomu seredovišči inozemnoi komunikativnoi kompetencii sučasnogo studenčestva . - Charkov : Charkivskij nacionaľnij avtomobiľno-dorožnij universitet, 2019 ; S. 250
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Galway Cultural Institute | GCI House, Salthill, Galway, Ireland H91CDW4 | 4.9.2022-17.9.2022 | Enlight a Erasmus + |