Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Peter Rajčák, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Rajčák
I.2 - Meno
Peter
I.3 - Tituly
Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1975
I.5 - Názov pracoviska
Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave
I.6 - Adresa pracoviska
Štúrova 9, 811 02, Bratislava, Slovenská republika
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
peter.rajcak@uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/69920
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Mediálne a komunikačné štúdiá

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, Katedra histórie, Katedra občianskej a etickej výchovy
II.b - Rok
1993
II.c - Odbor a program
Učiteľstvo všobecnovzdelávacích predmetov, Dejepis - Etická výchova - Občianska výchova
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, Katedra histórie
II.b - Rok
2020
II.c - Odbor a program
Didaktika dejepisu
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Odborný asistent Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Katedra marketingovej komunikácie 2024
Kreatívny riaditeľ Reklamná agentúra EFFE 2014
Kreatívny riaditeľ, Copywriter Reklamná agentúra MUW Saatchi&Saatchi 2006
Copywriter Reklamná agentúra Publicis Knut 2003
Učiteľ Súkromné gymnázium IP, Kremnická ul. 26 v Bratislave 1998

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Ideas Academy Saatchi & Saatchi London 2007

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Ateliér kreativity 1 Marketingová komunikácia I - Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Literárne praktikum Marketingová komunikácia I - Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Ateliér kreativity 2 Marketingová komunikácia I - Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Analýza textu Marketingová komunikácia II - Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Autorské praktikum Marketingová komunikácia II - Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Formy a prostriedky marketingovej komunikácie: Videoreklama Marketingová komunikácia III - Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Obsahová a formálna analýza textu Marketingová komunikácia I - Mgr. Mediálne a komunikačné štúdiá
Scenáristika a dramaturgia Marketingová komunikácia I - Mgr. Mediálne a komunikačné štúdiá
Jazyk a štýl reklamy 2 Marketingová komunikácia II - Mgr. Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Marketingová komunikácia I - Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingová komunikácia II - Mgr. Mediálne a komunikačné štúdiá
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
1
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

Didactics of history in the middle of the digital revolution or how to make technology an ally = Didaktika dejepisu uprostred digitálnej revolúcie alebo ako spraviť z technológii spojenca / Rajčák, Peter [Autor, 70%] ; Bocková, Anna [Autor, 30%]. – [recenzované]. – DOI 10.18355/PG.2022.11.2.11 

In: Slavonic Pedagogical Studies Journal [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : the Scientific Educational Journal . – Nitra (Slovensko) : Slovenská Vzdelávacia a Obstarávacia. – ISSN 1339-8660. – ISSN (online) 1339-9055. – Roč. 11, č. 2 (2022), s. 302-309 [tlačená forma] [online]

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

Didactics of history in the middle of the digital revolution or how to make technology an ally = Didaktika dejepisu uprostred digitálnej revolúcie alebo ako spraviť z technológii spojenca / Rajčák, Peter [Autor, 70%] ; Bocková, Anna [Autor, 30%]. – [recenzované]. – DOI 10.18355/PG.2022.11.2.11 

In: Slavonic Pedagogical Studies Journal [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : the Scientific Educational Journal . – Nitra (Slovensko) : Slovenská Vzdelávacia a Obstarávacia. – ISSN 1339-8660. – ISSN (online) 1339-9055. – Roč. 11, č. 2 (2022), s. 302-309 [tlačená forma] [online]

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Koordinátor programu Erasmus Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave 2024-
Koordinátor ŠVOČ Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave 2024-

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-28