Meno a priezvisko:
|
prof. Ing. Pavol Kita, PhD. |
Fakulta:
|
FiF
-
Filozofická fakulta
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
profesor | Univerzita Komenského v Bratislave | 2022-trvá |
profesor | Ekonomická univerzita v Bratislave | 2019-2022 |
docent | Ekonomická univerzita v Bratislave | 2013-2019 |
odborný asistent | Ekonomická univerzita v Bratislave | 2005-2013 |
doktorand | Ekonomická univerzita v Bratislave | 2002-2005 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
SPSS-viacrozmerné škálovanie/SPSS-multidimensional scaling | SPSS CR | 2004 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Marketing 1 | Marketingová komunikácia | I | Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Marketing 2 | Marketingová komunikácia | I. | Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment | Marketingová komunikácia | II. | Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Metódy a techniky marketingového výskumu | Marketingová komunikácia | I. | Masmediálne a komunikačné médiá |
Corporate identity | Marketingová komunikácia | II. | Masmediálne a komunikačné médiá |
V.3.a - Názov odboru habilitačného konania a inauguračného konania | V.3.b - Študijný odbor, ku ktorému je priradený |
---|---|
Masmediálne štúdiá | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Výstavníctvo a veľtrhy | Marketingová komunikácia | I. | Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Marketing umenia, kultúry a kultúrneho dedičstva | Marketingová komunikácia | II. | Mediálné a komunikačné štúdiá |
Jánská, M., Žambochová, M. and Kita, P. (2023), "The influence of Slovak consumer lifestyle on purchasing behaviour in the consumption of organic food", British Food Journal, Vol. 125 No. 8, pp. 3028-3049. https://doi.org/10.1108/BFJ-07-2022-0618
Kita, P., Čvirik, M., Maciejewski, G., Žambochová, M., Kitová Mazalánová, V. 2023. Activities of retail units as an element of Business model creation. Polish Journal of Management Studies. 2023, 27(1), pp. 133–147. DOI: 10.17512/pjms.2023.27.1.08
Mazalán P, Kita P, Kita J, Žambochová M, Hasan J, Prochotzký A. 2021. Slovakians' adversarial attitude towards consumption of functional food. Cent Eur J Public Health, 29(2):122-129. doi: 10.21101/cejph.a6431. PubMed PMID: 34245552.
KITA, Pavol - KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - ZEMAN, Milan - SIVIČEK, Tomáš. Comparison of Grocery Shopping Behaviour of Slovak Residents on the Slovak-Austrian Border: an Empirical Study – Hainburg an der Donau. - Registrovaný: Web of Science. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609, 2020, roč. 23, č. 1, s. 215-230.
KITA, Pavol - SZCZYRBA, Zdeněk - FIEDOR, David - LETAL, Ales. Recognition of Business Risks When Purchasing Goods on the Internet Using GIS: Experience from Slovakia. In Electronic Commerce Research. - Dordrecht : Springer Science + Business Media. ISSN 1572-9362, 2018, vol. 18, no. 3, pp. 647-663.
Jánská, M., Žambochová, M. and Kita, P. (2023), "The influence of Slovak consumer lifestyle on purchasing behaviour in the consumption of organic food", British Food Journal, Vol. 125 No. 8, pp. 3028-3049. https://doi.org/10.1108/BFJ-07-2022-0618
KITA, Pavol - MACIEJEWSKI, Grzegorz - ČVIRIK, Marián - MAZALÁNOVÁ, Veronika Kitová. New factors of consumer behaviour in the context of business models used in retailing during the COVID-19 era. Forum Scientiae Oeconomiathis link is disabled, 2022, 10(3), pp. 75–92
KITA, Pavol - ŽAMBOCHOVÁ, Marta - KITOVÁ MAZALÁNOVÁ, Veronika - KITA, Jaroslav. Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov so zreteľom na postoje k spotrebe zdravých potravín. Recenzenti: Miroslava Szarková, Zdeněk Szczyrba. 1. vydanie. Bratislava : Gupress, 2020. 231 s. [13,78 AH]. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-904926-4-6.
Kita, P., Žambochová, M., Strelinger, J., Mazalánová, V.K. 2021. Consumer Behaviour of Slovak Households in The Sphere of Organic Food in The Context of Sustainable Consumption. Central European Business Review, 2021, 10(1), pp. 1–17.
KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Geomarketing in Food Retail. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st edition. Kraków : Towarzystwo Slowaków w Polsce, 2018. 133 s. [6,65 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0039/11. ISBN 978-83-8111-048-8.
1. Bauerová, R., Starzyczná, H., & Pražák, T. (2022). At what lag should economic indicators be applied to predict sales in a transformed economy? Is it worthwhile when etailing? Forum Scientiae Oeconomia, 10(4), 29–46. https://doi.org/10.23762/FSO_VOL10_NO4_2
2. Holubčík, M., Koman, G., Sroka, W. 2022. MANAGING THE DEPLOYMENT OF UAV SYSTEMS IN SLOVAKIA. Polish Journal of Management Studies, 26(2), pp. 172-188. DOI:10.17512/pjms.2022.26.2.11
(cited Kita P., Maciejewski G., Cvirik M., Mazalanova V.K., 2022.New factors of consumer behaviour in the context of business models used in retailing during the COVID-19 era. Forum Scientiae Oeconomia, 10 (3) , pp. 75-92.)
ZAVADSKY, Jan - ZAVADSKA, Zuzana - STEPNIAK, Cezary - STEPNIAK, Aida. Spatial visualisation of stakeholders based on cartographic methodology in management systems. In ECONOMIC ANNALS-XXI. ISSN 1728-6220, 2019, vol. 179, no. 9-10, pp. 91-104.
(cited KITA, Pavol - SZCZYRBA, Zdeněk - FIEDOR, David - LETAL, Ales. Recognition of Business Risks When Purchasing Goods on the Internet Using GIS: Experience from Slovakia. In Electronic Commerce Research. - Dordrecht : Springer Science + Business Media. ISSN 1572-9362, 2018, vol. 18, no. 3, pp. 647-663.)
TELLER, Christoph - WOOD, Steve - FLOH, Arne. Adaptive resilience and the competition between retail and service agglomeration formats: an international perspective. In Journal of Marketing Management. ISSN 0267257X, 2016, vol. 32, no. 17-18, pp. 1537-1561.
(cited KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KITA, Pavol. Urban retail market in Bratislava (Slovakia): consumers perception and classification of shopping centres. - Registrovaný: Scopus. In Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887, 2014, vol. 9, no. 4, pp. 483-500 online.)
SEIDENGLANZ, Daniel - KVIZDA, Martin - NIGRIN, Tomas - TOMES, Zdenek - DUJKA, Jiri. Czechoslovak light rail Legacy of socialist urbanism or opportunity for the future? In JOURNAL OF TRANSPORT GEOGRAPHY. ISSN 0966-6923, 2016, vol. 54, pp. 414-429.
(cited KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KITA, Pavol - HORŇÁK, Marcel. Potential food deserts and food oases in a post-communist city: access, quality, variability and price of food in Bratislava-Petržalka. In Applied geography. - Oxford : Elsevier Ltd. ISSN 1873-7730, Aug 2015, vol. 62, pp. 8-18.)
HLADKYI, Oleksandr - RASULOVA, Alla - RASULOV, Ramis - STEFURAK, Vitalii. Scientific-practical approaches to justification of location of quick service restaurants. In JOURNAL OF GEOLOGY GEOGRAPHY AND GEOECOLOGY. ISSN 2313-2159, 2019, vol. 28, no. 4, pp. 649-660.
(cited KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KUNC, Josef - SLÁDEKOVÁ MADAJOVÁ, Michala - ZEMAN, Milan - KITA, Pavol - BARLÍK, Peter. From School Benches Straight To Retirement? Similarities and Differences in the Shopping Behavior of Teenagers and Seniors in Bratislava, Slovakia. In Moravian Geographical Reports : international, fully peer-reviewed journal. - Brno : The Czech Academy of Sciences. ISSN 1210-8812, 2018, vol. 26, no. 3, pp. 199-209 online.)
Grant APVV 16-0232 Konzumná spoločnosť a konzumné regióny. Stratifikácia postkomunistickej spoločnosti (koordinátor za EUBA Obchodná fakulta) s dobou riešenia od 1.7.2017 do 31.12.2020.
VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov s doboru riešenia 1.1.2018-31.12.2020, hlavný riešiteľ projektu
Grant VEGA 1/0282/15 Nástroje marketingovej politiky v nových obchodných modeloch orientovaných na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja s dobou riešenia: 1. 1. 2015 – 31. 12. 2017; spoluriešiteľ
Grant VEGA 1/0012/22 Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie.s dobou riešenia 1.1. 2022/31.12.2024, hlavný riešiteľ projektu
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Letná škola | CIFE/IEHEI-Nice, Marie France Perdigon | 20.7-26.7.2008 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem | Pasteurova 3544/1, 400 96 Ústí nad Labem | 23.9- 20.10.2013 | Erasmus |