Meno a priezvisko:
|
Mgr. Tatiana Deptová, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
samostatný odborný referent | Dekanát Filozofickej fakulty UKF v Nitre | 1991 - 2002 |
odborná asistentka | Katedra marketingovej komunikácie a reklamy FiF UKF v Nitre | 2002 - 2009 |
odborná asistentka | Katedra marketingovej komunikácie a reklamy FiF UKF v Nitre | 2013 - 2015 |
vedeckovýskumný pracovník | Katedra marketingovej komunikácie FiF UK v Bratislave | 2015 - 2017 |
odborná asistentka | Katedra marketingovej komunikácie FiF UK v Bratislave | 2017 - |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Práca s akademickým informačným systémom (AIS) | FF UKF v Nitre, FiF UK v Bratislave | |
Využívanie AI pri tvorbe záverečných prác | Univerzita Komenského, Bratislava | 2024 |
Využívanie AI vo vzdelávaní | Univerzita Komenského, Bratislava | 2024 |
Základy citovania podľa APA7 | Univerzita Komenského, Bratislava | 2024 |
Excel vychytávky 1-3 | Filozofická fakulta Univerzity Komenského, Bratislava | 2024 - 2025 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
I. |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
marketingová komunikácia | I. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
marketingová komunikácia | II. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Slovenský jazyk: Pravopisné praktikum | marketingová komunikácia | I. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
Formy a prostriedky marketingovej komunikácie: Audioreklama | marketingová komunikácia | I. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
Podlinkové aktivity marketingovej komunikácie | marketingová komunikácia | I. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
Štylistika | marketingová komunikácia | I. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
Seminár k bakalárskej práci | marketingová komunikácia | I. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
Etika reklamy | marketingová komunikácia | I. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
Propedeutika marketingovej komunikácie | marketingová komunikácia | I. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
Medziľudská komunikácia v marketingovej komunikácii | marketingová komunikácia | I. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
Seminár k štátnej záverečnej skúške | marketingová komunikácia | II. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
Jazyk a štýl reklamy 1 | marketingová komunikácia | II. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
Seminár k diplomovej práci | marketingová komunikácia | II. | 23. mediálne a komunikačné štúdiá |
ACB Deptová, T. - Szabo, P.: Propagačné prostriedky v marketingovej komunikácii - text. Mikuláš Peter (Recenzent), Spálová Lucia (Recenzent). - 1. vyd. - Nitra : UKF, 2015. - 100 s. - ISBN 978-80-558-0894-9 (Výstup projektu spolufinancovaného zo zdrojov EÚ "Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť").
Šramová, B., DEPTOVÁ, T. (2025). Building a Smart System of Pilgrimage Tourism Through a Mobile Application for Mary’s Way in Slovakia. In: Reis, J.L., Peter, M.K., Reis, L.P., Bogdanovic, Z. (eds) Marketing and Smart Technologies. ICMarkTech 2023. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 393. Springer, Singapore. https://doi.org/10.1007/978-981-97-3698-0_27
V2 DEPTOVÁ, Tatiana. Pravda a lož v reklame. In: Marketingová komunikácia (elektronický dokument): médiá - reklama. Roč. 22. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2023. S. 27 - 39. ISBN 978-80-223-5685-5 (online).
V2 DEPTOVÁ, Tatiana: Pútnická cesta Via Mariae a pomalý turizmus ako súčasť projektu rurAllure. In: Chudinová, E. (zost.) Marketingová komunikácia: médiá - reklama. Roč. 23. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2024. s. 25 - 41. ISBN 978-80-223-5853-8 (online).
V2 DEPTOVÁ, Tatiana. Maloobchodné predajne s potravinami a ich početnosť v Bratislave. In: Kita, P. (zost.) Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie (elektronický dokument). Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2024. s. 42 - 60. ISBN 978-80-223-5826-2 (online).
Šramová, B., DEPTOVÁ, T. (2025). Building a Smart System of Pilgrimage Tourism Through a Mobile Application for Mary’s Way in Slovakia. In: Reis, J.L., Peter, M.K., Reis, L.P., Bogdanovic, Z. (eds) Marketing and Smart Technologies. ICMarkTech 2023. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 393. Springer, Singapore. https://doi.org/10.1007/978-981-97-3698-0_27
V2 DEPTOVÁ, Tatiana. Pravda a lož v reklame. In: Marketingová komunikácia (elektronický dokument): médiá - reklama. Roč. 22. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2023. S. 27 - 39. ISBN 978-80-223-5685-5 (online).
V2 DEPTOVÁ, Tatiana: Pútnická cesta Via Mariae a pomalý turizmus ako súčasť projektu rurAllure. In: Chudinová, E. (zost.) Marketingová komunikácia: médiá - reklama. Roč. 23. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2024. s. 25 - 41. ISBN 978-80-223-5853-8 (online).
V2 DEPTOVÁ, Tatiana. Maloobchodné predajne s potravinami a ich početnosť v Bratislave. In: Kita, P. (zost.) Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie (elektronický dokument). Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2024. s. 42 - 60. ISBN 978-80-223-5826-2 (online).
ACB ŠRAMOVÁ, Blandína et al.: Násilie v intímnych vzťahoch dospievajúcich metodika pre prácu v oblasti prevencie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. 187 s. [3,2 AH] [CD-ROM] ISBN 978-80-223-4849-2 – T. Deptová (16,9 %, 1,2 AH)
AFD DEPTOVÁ, Tatiana: Hovorená podoba jazyka v reklamných komunikátoch. In: Hovorená podoba jazyka v médiách. Nitra: FF UKF, 2008. s. 266-277. ISBN 978-80-8094-293-9. [o3]Szabo, Peter: Reklamný text v súvislostiach – možnosti sprostredkovania informácie v reklamnom texte. Komedia. Sborník konferenčních příspevků v 2. roč. medzinárodní konference. 1. díl. Česká republika: Zlín, FMK UTB 2008. s. 54 ISBN 978-80-7318-677-7
AFD DEPTOVÁ, Tatiana: Hovorená podoba jazyka v reklamných komunikátoch. In: Hovorená podoba jazyka v médiách. Nitra: FF UKF, 2008. s. 266-277. ISBN 978-80-8094-293-9. [o4]Lalík, Igor: Motivácia v jazyku reklamy. In: Motus in verbo. II.1/2003. Banská Bystrica: FHV UMB 2003. s. 75, 80, 85. ISSN 1339-0392
AFD DEPTOVÁ, Tatiana: Hovorená podoba jazyka v reklamných komunikátoch. In: Hovorená podoba jazyka v médiách. Nitra: FF UKF, 2008. s. 266-277. ISBN 978-80-8094-293-9. [o4]Jůnová, Elena: Sociálno-komunikačné aspekty v problematike copywritingu. In: Súmrak médií. Problematika narácie v médiách. Žilina: FHV ŽU, 2013. s. 52-58. ISBN 978-80-554-0759-3
ACB Deptová, T. - Szabo, P.: Propagačné prostriedky v marketingovej komunikácii - text. Mikuláš Peter (Recenzent), Spálová Lucia (Recenzent). - 1. vyd. - Nitra : UKF, 2015. - 100 s. - ISBN 978-80-558-0894-9 (Výstup projektu spolufinancovaného zo zdrojov EÚ "Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť"). [o5] „Propagačné prostriedky v marketingovej komunikácii – Text“ : Rewiev of publication „Advertising tools in marketing communication - text“ / Spálová Lucia, 2015. In: Dot.comm : časopis pre teóriu, výskum a prax mediálnej a marketingovej komunikácie. Journal of theory, research and practice of media and marketing communication. - ISSN 1339-5181. - Roč. 3, č. 1 (2015), s. 57-58.
ACB Šramová, Blandína et al. Násilie v intímnych vzťahoch dospievajúcich. Metodika pre prácu v oblasti prevencie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. 187 s. ISBN 978-80-223-4849-2. Cit. 2020. Brunclíková, Z. In: Mládež a spoločnosť, roč. 26, č. 2, 2020; s. 74, 76.
Horizont 2020 - č. 101 004 887, riešenie: 2021 - 2023 - rurAllure - Promotion of rural museums and heritage sites in the vicinity of European pilgrimage routes (Propagácia vidieckych múzeí, pamiatok a lokalít kultúrneho dedičstva v blízkosti európskych pútnických trás). Hlavný riešiteľ za UK.
VEGA 1/0012/22, riešenie: 2022-2024, FiF UK Bratislava: Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie. Zástupca hlavného riešiteľa
KEGA 043UK-4/2017, riešenie 2017-2019, PdF a FiF UK Bratislava: Tvorba a implementácia metodiky pre prácu v oblasti prevencie násilia v intímnych vzťahoch dospievajúcich. Zástupca hlavného riešiteľa
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
členka organizačného výboru odborného kolokvia E-Motion (Moc neuromarketingu, emócií a virtuálnej reality) | Organizátor: Katedra marketingovej komunikácie a reklamy, Filozofická fakulta, Univerzita Konštantína Filozofa, Nitra | 2021 |