Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Tatiana Deptová, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Deptová
I.2 - Meno
Tatiana
I.3 - Tituly
Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1972
I.5 - Názov pracoviska
Katedra marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty UK
I.6 - Adresa pracoviska
Štúrova 9, Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
tatiana.deptova@uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/20139
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
23. mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD
0000-0001-6116-375X

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre
II.b - Rok
2001
II.c - Odbor a program
učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov: slovenský jazyk a literatúra a študijný odbor folkloristika
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre
II.b - Rok
2015
II.c - Odbor a program
3.2.3. masmediálne štúdiá – marketingová komunikácia
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
samostatný odborný referent Dekanát Filozofickej fakulty UKF v Nitre 1991 - 2002
odborná asistentka Katedra marketingovej komunikácie a reklamy FiF UKF v Nitre 2002 - 2009
odborná asistentka Katedra marketingovej komunikácie a reklamy FiF UKF v Nitre 2013 - 2015
vedeckovýskumný pracovník Katedra marketingovej komunikácie FiF UK v Bratislave 2015 - 2017
odborná asistentka Katedra marketingovej komunikácie FiF UK v Bratislave 2017 -

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Práca s akademickým informačným systémom (AIS) FF UKF v Nitre, FiF UK v Bratislave
Využívanie AI pri tvorbe záverečných prác Univerzita Komenského, Bratislava 2024
Využívanie AI vo vzdelávaní Univerzita Komenského, Bratislava 2024
Základy citovania podľa APA7 Univerzita Komenského, Bratislava 2024
Excel vychytávky 1-3 Filozofická fakulta Univerzity Komenského, Bratislava 2024 - 2025

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
I.
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
marketingová komunikácia I. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
marketingová komunikácia II. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
3
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
6
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
46
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
50
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Slovenský jazyk: Pravopisné praktikum marketingová komunikácia I. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Formy a prostriedky marketingovej komunikácie: Audioreklama marketingová komunikácia I. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Podlinkové aktivity marketingovej komunikácie marketingová komunikácia I. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Štylistika marketingová komunikácia I. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Seminár k bakalárskej práci marketingová komunikácia I. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Etika reklamy marketingová komunikácia I. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Propedeutika marketingovej komunikácie marketingová komunikácia I. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Medziľudská komunikácia v marketingovej komunikácii marketingová komunikácia I. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Seminár k štátnej záverečnej skúške marketingová komunikácia II. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Jazyk a štýl reklamy 1 marketingová komunikácia II. 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Seminár k diplomovej práci marketingová komunikácia II. 23. mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
24
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
12
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

ACB Deptová, T. - Szabo, P.: Propagačné prostriedky v marketingovej komunikácii - text. Mikuláš Peter (Recenzent), Spálová Lucia (Recenzent). - 1. vyd. - Nitra : UKF, 2015. - 100 s. - ISBN 978-80-558-0894-9 (Výstup projektu spolufinancovaného zo zdrojov EÚ "Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť").

2

Šramová, B., DEPTOVÁ, T. (2025). Building a Smart System of Pilgrimage Tourism Through a Mobile Application for Mary’s Way in Slovakia. In: Reis, J.L., Peter, M.K., Reis, L.P., Bogdanovic, Z. (eds) Marketing and Smart Technologies. ICMarkTech 2023. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 393. Springer, Singapore. https://doi.org/10.1007/978-981-97-3698-0_27

3

V2 DEPTOVÁ, Tatiana. Pravda a lož v reklame. In: Marketingová komunikácia (elektronický dokument): médiá - reklama. Roč. 22. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2023. S. 27 - 39. ISBN 978-80-223-5685-5 (online).

4

V2 DEPTOVÁ, Tatiana: Pútnická cesta Via Mariae a pomalý turizmus ako súčasť projektu rurAllure. In: Chudinová, E. (zost.) Marketingová komunikácia: médiá - reklama. Roč. 23. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2024. s. 25 - 41. ISBN 978-80-223-5853-8 (online).

5

V2 DEPTOVÁ, Tatiana. Maloobchodné predajne s potravinami a ich početnosť v Bratislave. In: Kita, P. (zost.) Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie (elektronický dokument). Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2024. s. 42 - 60. ISBN 978-80-223-5826-2 (online).

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

Šramová, B., DEPTOVÁ, T. (2025). Building a Smart System of Pilgrimage Tourism Through a Mobile Application for Mary’s Way in Slovakia. In: Reis, J.L., Peter, M.K., Reis, L.P., Bogdanovic, Z. (eds) Marketing and Smart Technologies. ICMarkTech 2023. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 393. Springer, Singapore. https://doi.org/10.1007/978-981-97-3698-0_27

2

V2 DEPTOVÁ, Tatiana. Pravda a lož v reklame. In: Marketingová komunikácia (elektronický dokument): médiá - reklama. Roč. 22. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2023. S. 27 - 39. ISBN 978-80-223-5685-5 (online).

3

V2 DEPTOVÁ, Tatiana: Pútnická cesta Via Mariae a pomalý turizmus ako súčasť projektu rurAllure. In: Chudinová, E. (zost.) Marketingová komunikácia: médiá - reklama. Roč. 23. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2024. s. 25 - 41. ISBN 978-80-223-5853-8 (online).

4

V2 DEPTOVÁ, Tatiana. Maloobchodné predajne s potravinami a ich početnosť v Bratislave. In: Kita, P. (zost.) Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie (elektronický dokument). Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. 2024. s. 42 - 60. ISBN 978-80-223-5826-2 (online).

5

ACB ŠRAMOVÁ, Blandína et al.: Násilie v intímnych vzťahoch dospievajúcich metodika pre prácu v oblasti prevencie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. 187 s. [3,2 AH] [CD-ROM] ISBN 978-80-223-4849-2 – T. Deptová (16,9 %, 1,2 AH)

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

AFD DEPTOVÁ, Tatiana: Hovorená podoba jazyka v reklamných komunikátoch. In: Hovorená podoba jazyka v médiách. Nitra: FF UKF, 2008. s. 266-277. ISBN 978-80-8094-293-9. [o3]Szabo, Peter: Reklamný text v súvislostiach – možnosti sprostredkovania informácie v reklamnom texte. Komedia. Sborník konferenčních příspevků v 2. roč. medzinárodní konference. 1. díl. Česká republika: Zlín, FMK UTB 2008. s. 54 ISBN 978-80-7318-677-7

2

AFD DEPTOVÁ, Tatiana: Hovorená podoba jazyka v reklamných komunikátoch. In: Hovorená podoba jazyka v médiách. Nitra: FF UKF, 2008. s. 266-277. ISBN 978-80-8094-293-9. [o4]Lalík, Igor: Motivácia v jazyku reklamy. In: Motus in verbo. II.1/2003. Banská Bystrica: FHV UMB 2003. s. 75, 80, 85. ISSN 1339-0392

3

AFD DEPTOVÁ, Tatiana: Hovorená podoba jazyka v reklamných komunikátoch. In: Hovorená podoba jazyka v médiách. Nitra: FF UKF, 2008. s. 266-277. ISBN 978-80-8094-293-9. [o4]Jůnová, Elena: Sociálno-komunikačné aspekty v problematike copywritingu. In: Súmrak médií. Problematika narácie v médiách. Žilina: FHV ŽU, 2013. s. 52-58. ISBN 978-80-554-0759-3

4

ACB Deptová, T. - Szabo, P.: Propagačné prostriedky v marketingovej komunikácii - text. Mikuláš Peter (Recenzent), Spálová Lucia (Recenzent). - 1. vyd. - Nitra : UKF, 2015. - 100 s. - ISBN 978-80-558-0894-9 (Výstup projektu spolufinancovaného zo zdrojov EÚ "Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť"). [o5] „Propagačné prostriedky v marketingovej komunikácii – Text“ : Rewiev of publication „Advertising tools in marketing communication - text“ / Spálová Lucia, 2015. In: Dot.comm : časopis pre teóriu, výskum a prax mediálnej a marketingovej komunikácie. Journal of theory, research and practice of media and marketing communication. - ISSN 1339-5181. - Roč. 3, č. 1 (2015), s. 57-58. 

5

ACB Šramová, Blandína et al. Násilie v intímnych vzťahoch dospievajúcich. Metodika pre prácu v oblasti prevencie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. 187 s. ISBN 978-80-223-4849-2. Cit. 2020. Brunclíková, Z. In: Mládež a spoločnosť, roč. 26, č. 2, 2020; s. 74, 76.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

Horizont 2020 - č. 101 004 887, riešenie: 2021 - 2023 - rurAllure - Promotion of rural museums and heritage sites in the vicinity of European pilgrimage routes (Propagácia vidieckych múzeí, pamiatok a lokalít kultúrneho dedičstva v blízkosti európskych pútnických trás). Hlavný riešiteľ za UK.

2

VEGA 1/0012/22, riešenie: 2022-2024, FiF UK Bratislava: Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie. Zástupca hlavného riešiteľa

3

KEGA 043UK-4/2017, riešenie 2017-2019, PdF a FiF UK Bratislava: Tvorba a implementácia metodiky pre prácu v oblasti prevencie násilia v intímnych vzťahoch dospievajúcich. Zástupca hlavného riešiteľa

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
členka organizačného výboru odborného kolokvia E-Motion (Moc neuromarketingu, emócií a virtuálnej reality) Organizátor: Katedra marketingovej komunikácie a reklamy, Filozofická fakulta, Univerzita Konštantína Filozofa, Nitra 2021

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-03-18