Meno a priezvisko:
|
doc. PhDr. Eva Chudinová, PhD. |
Fakulta:
|
FiF
-
Filozofická fakulta
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Docentka | Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta, Univerzita Komenského | od r. 2018 |
Docentka | Institu komunikačních studií a žurnalistiky, Fakulta sociálních věd Univerzita Karlova, Praha | 2017-2018 |
Rriaditeľka marketingu | Televízia Bratislava | 2017 |
Docentka | Akadémia médií, odborná vysoká škola mediálnej a marketingovej komunikácie | 2016-2017 |
Docentka | Fakulta masmédií, Paneurópska vysoká škola | 2012-2016 |
Hovorkyňa , vedúca referátu kontaktu s médiami | Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky | 2010-2012 |
Hovorkyňa, vedúca referátu styku s médiami | Magistrát hl. mesta SR Bratislava | 2003-2010 |
Novinárka | Národný inšpektorát práce | 2002-2003 |
Vedúca redaktorka, redaktorka, hlavný sekretár redakcie | Slovenský rozhlas | 1982-2001 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Kurz v oblasti komunikačných zručností pre odborných zamestnancov – špecialistov | Magistrát hl. mesta SR Bratislacy | 2008 |
Stáž | SI Švédsko | 1997 |
Kurz nemeckého jazyka | Jazyková škola, Bratislava | 1996-1998 |
Zisk titulu PhDr. | Filozofická fakulta Univerzity Komenského | 1984 |
Kurz prezentačných zručnosti | Národný inšpektorát práce | 2003 |
Kurz počítačových zručností | SLovenský rozhlas | 1998 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Komunikácia s verejnosťou 1 | Marketingová komunikácia | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Komunikácia s verejnosťou 2 | Marketingová komunikácia | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Komunikácia s verejnosťou 3 | Marketingová komunikácia | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Komunikácia s verejnosťou 4 | Marketingová komunikácia | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Public relations II | Marketingová komunikácia | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
Marketingová komunikácia | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingová komunikácia | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Špecifickosť prejavu v audiovizuálnych médiách | Marketingová komunikácia | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Public relations | Žurnalistika | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Odborné praktikum 3 | Marketingová komunikácia | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
AAB : Kompetentný hovorca / Chudinová Eva, Tušer Andrej, Foret Miroslav (Recenzent), Sand Ján (Recenzent). - 1. vyd. - Žilina : Eurokódex, 2013. - 158 s. [6,8 AH]- ISBN 9788081550195.
ACB : Praktikum mediálnej tvorby / Tušer Andrej, Bartošek Jaroslav, Kasarda Martin, Orban Karol, Chudinová Eva, Hudíková Zora, Ondrášik Branislav. - 1. vyd. - Bratislava : Eurokódex, 2010. - 368 s. - ISBN 9788089447169
ACB
Rozhlasová komunikácia / Viera Lehoczká, Eva Chudinová. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2007. - 148 s. - (Mediálne kompetencie). - ISBN 978-80-89220-97-7.
AFG Communication intersections - journalist and spokesman. Chudinová, Eva. 2014. [Prieniky mediálnej komunikácie novinára a hovorcu] / In: Current issues of science and research in the global world [elektronický zdroj] : book of abstracts. - Žilina : Eurokódex in cooperation with Pan-European University in Bratislava, 2014. - ISBN 9788081550331. - P. 43 [CD-ROM].
V3
ID = 479189
Čl
Interaction between spokesperson and journalist in crisis communication
Autori
Chudinová, Eva, Benčič, Stanislav
Aktualʹnye naučnye issledovanija v sovremennom mire (elektronický dokument)
Rok, ročník, číslo
2022, Roč. 65, č. 4
Rozsah
s. 10-20
Trvalý odkaz - CREPČ
https://app.crepc.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=C75C6599736D1B49F90D7186E8
V3
ID = 479189
Čl
Interaction between spokesperson and journalist in crisis communication
Autori: Chudinová, Eva, Benčič, Stanislav
Aktualʹnye naučnye issledovanija v sovremennom mire (elektronický dokument)
Rok, ročník, číslo
2022, Roč. 65, č. 4
Rozsah
s. 10-20
Trvalý odkaz - CREPČ
https://app.crepc.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=C75C6599736D1B49F90D7186E8
AFD Etická dilema v kntexte pravdy a lži médi
Autor: Chudinová Eva
Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Pravda, lož a sloboda slova : 30 rokov po páde totality. - : 1. vyd. ISBN 978-80-224-1871-3. - Bratislava : Veda, vydavateľstvo Slovenskej akadémie vied, 2020. - S. 46-56
V202
Chudinová, Eva (aut) [UKOFIPG] (50%) - Benčič, Stanislav (aut) (50%):
The current social research of spokespersons' role in mass media communication
Lit.: 23 zázn.
In: Polish science journal : international science journal : č. 10. - Varšava : iScience Sp. z o.o., 2022. - S. 40-48. - ISBN 978-83-949403-4-8
príspevok
020 Humanitné vedy
060 Spoločenské a behaviorálne vedy
7205 sociálne, ekonomické a právne vedy mediálne a komunikačné štúdiá
URL: https://sciencecentrum.pl/wp-content/uploads/2022/11/POLISH%20SCIENCE%20JOURNAL%2055%20%28web%29.pdf
AED Chudinová, Eva. Význam internej komunikácie narastá
/ Chudinová, Eva [Autor, 100%] In: Marketingová komunikácia, médiá, reklama (20) [elektronický dokument] : zborník vedeckých štúdií z histórie a teórie marketingovej komunikácie, médií a reklamy/ Horňák, Pavel [Zostavovateľ, editor] ; Chudinová, Eva [Zostavovateľ, editor] ; Brečka, Samuel [Recenzent] ; Tušer, Andrej [Recenzent]. – 1. vyd. – Bratislava (Slovensko) : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. – ISBN 978-80-223-5154-6, s. 116-128 [online]
ADF01 Chudinová, Eva (100%) : TV Bratislava ako významný regionálny komunikátor v reflexii času
Lit.: 10 zázn.
In: Media journal. - Roč. 6, č. 1 (2018), s. 15-22. - ISSN (print) 2585-9919
ACB
Rozhlasová komunikácia / Viera Lehoczká, Eva Chudinová. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2007. - 148 s. - (Mediálne kompetencie). - ISBN 978-80-89220-97-7.
[Lehoczká, Viera (50%) - Chudinová, Eva (50%)]
Ohlasy:
2008
[4] LALUHOVÁ, Juliána. Rozhlasové vysielanie a mladý poslucháč. In Médiá, spoločnosť, mediálna fikcia : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou konanej v dňoch 31. marca a 1. apríla 2008. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2008. ISBN 978-80-8105-072-5, s.24.
[6] CHARVÁT, J. Rozmotávanie klbka. In Otázky žurnalistiky. ISSN 0322-7049, 2008, roč. 51, č. 1-2, s. 83-87.
2009
[4] PRAVDOVÁ, Hana. Determinanty kreovania mediálnej kultúry. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2009. ISBN 978-80-8105-113-5, s. 351.
[4] PRAVDOVÁ, Hana. Sociokultúrny kontext masovej komunikácie. Bratislava : Národné osvetové centrum, 2009. ISBN 978-80-7121-314-7, s. 132.
2010
[3] KAZANKOVÁ, D. Profesijná kompetencia sociálneho pedagóga a podnety k jej modelovaniu. In Sociální pedagogika ve střední Evropě 2010 : inovace a nové trendy : [sborník z konference] [CD-ROM ]. Brno : Institut mezioborových studií, 2010. ISBN 978-80-87182-15-4, s. 84.
2011
[4] PRAVDOVÁ, Hana. Žurnalistické žánre. In Lexikón masmediálnych štúdií. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2011. ISBN 978-80-8105-207-1, Kap. III, s. 67.
[4] LALUHOVÁ, Juliana. Mediálny priestor Slovenskej republiky. In Lexikón masmediálnych štúdií. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2011. ISBN 978-80-8105-207-1, Kap. II, s. 48.
2012
[4] PRAVDOVÁ, Hana. Prehľad žurnalistických žánrov v jednotlivých typoch médií. In Základy masmediálnych štúdií. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, c2012. ISBN 978-80-8105-340-5, Kap. III, s. 83.
[4] LALUHOVÁ, Juliana. Štruktúra a typy médiín v Slovenskej republike. In Základy masmediálnych štúdií. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, c2012. ISBN 978-80-8105-340-5, Kap. II, s. 60.
ACB
Praktikum mediálnej tvorby / Andrej Tušer a kolektív. - 1.vyd. - Žilina : Eurokódex, 2010. - 368 s. : il. - ISBN 978-80-89447-16-9.
Ohlasy:
2010
[4] HRADISKÁ, Elena. Interaktívni amatéri v mediálnom priestore [Interactive amateurs in media space]. In Nové trendy v marketingu : dôsledky hospodárskej krízy : výzva pre marketing. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, 2010. ISBN 978-80-8105-205-7, s. 61, 63.
2011
[4] PRAVDOVÁ, Hana. Fenomén zábavy a úloha stereotypov v produkcii a recepcii mediálnej kultúry [Phenomenon of amusement and role of stereotypes in production and acceptance of media culture]. In Communication Today. ISSN 1338-130X, 2011, roč. 2, č. 1, s. 24.
[3] DORČOVÁ, Vladimíra. Audio i video segmenti u TV portretima slovačkih vojvođanskuh umetnika Martina Prebuđile [Obrazová a zvuková zložka v TV portrétoch slovenských vojvodinských umelcov Martina Prebudilu]. In Zavod za kulturu vojvođanskih Slovaka = Ústav pre kultúru vojvodinských Slovákov [online], 7. februára 2011 [cit. 2013-12-16], [3 s.]. Dostupné na WWW: .
2012
[3] ČUŘÍK, Jaroslav a kol.. Nové trendy v médiích. I. sv., Online a tištěná média. Brno: Masarykova univerzita, 2012. ISBN 978-80-210-5825-5, s. 10, 17, 18, 19, 2019.
2013
[3] DORČOVÁ, Vladimíra. [Portál] www.slovackizavod.org.rs. In Zavod za kulturu vojvođanskih Slovaka = Ústav pre kultúru vojvodinských Slovákov [online], 30. apríla 2013 [cit. 2013-05-06], [1 s.]. Dostupné na WWW: .
2014
[4] BORTÁK, Ján. Žurnalisticko-metodické postupy a lexikálne stvárnenie NHL v denníkoch Sme, Pravda a Šport (2012/2013). In Otázky žurnalistiky : časopis pre teóriu, výskum a prax masmediálnej komunikácie. ISSN 0322-7049, 2014, vol 57, no. 1-2, p. 137. 2020
(3) RONČÁKOVÁ, Terézia, MOCOVÁ, Lenka. NEW JOURNALISTIC GENRES IN SOCIAL WEEKLIES: ASTATISTICAL PROBE NOVI NOVINSKI ŽANROVI U DRUŠTVENIM TJEDNICIMA: STATISTIČKA PROBA. ISSN 1330-0067 Online ISSN 1848-7793, 2020, vol. 53, no 1-2, p. 92-100.
(4) 2019. ŠIMONČIČ, MAREK, STRAKOVÁ ALŽBETA. COMPARISON OF SELECTED ANALYTICAL TV PROGRAMS. Megatrends and Media, ISSN 453-6474 Online-ISSN: 2453-6474. vol1, no 6, p. 291-300.
AAB
Kompetentný hovorca / Eva Chudinová, Andrej Tušer. - 1. vyd. - Žilina : Eurokódex, 2013. - 158 s. : il. - ISBN 978-80-8155-019-5.
[Chudinová, Eva (80%) - Tušer, Andrej (20%)]
Ohlasy:
2014
[6] BREČKA, Samuel. Kompetentný hovorca. In Otázky žurnalistiky. ISSN 0322-7049, 2014, vol. 57, no. 1-2, p. 161-162. 2017 (04) Ševčíková Veronika. Porevolučný pohľad na profesiu hovorcu a tlačového tajomníka. In Otázky žurnalistiky. ISSN 0322_7049, 2017, vol. 60, no 3-4, p. 135 - 146 2019 (04) Szabóová, Veronika. Krízová komunikácia v kreatívnych priemysloch a jej personálne oblasti. In Marketing identity. ISSN: 1339-5726 Online-ISSN: 1339-5726, 2019, vol. 7, no 1, p. 335 - 352
BCI01
Chudinová, Eva (aut) [UKOFIPG] (100%):
Public relations [elektronický dokument] : 1. - 1. vyd. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. - 104 s. [5,71 AH] [CD-ROM] [online]
Lit.: 61 zázn.
ISBN 978-80-223-4825-6
skriptum
020 Humanitné vedy
URL: https://fphil.uniba.sk/uploads/media/Chudinova_-_Public_Relations_I.pdf
Ohlasy (5):
[o4] 2021 ~ Vunhu, D.: Public Relations v službách zdravotníctva. In: Marketingová komunikácia. Médiá. Reklama. Bratislava : Univerzita Komenského, 2021, S. 216
[n2] 2022 sk ~ Jászberényi, J.: Plánovanie a meranie výkonnosti PR. In: Marketingová komunikácia. Médiá. Reklama 21 : zborník vedeckých štúdií z histórie a teórie marketingovej komunikácie, médií a reklamy. Bratislava : Univerzita Komenského,2022, S. 141
[n2] 2022 sk ~ Pereszlényiová, K.: Greenwashing v kontexte manipulácie, propagandy a PR. In: Marketingová komunikácia. Médiá. Reklama 21 : zborník vedeckých štúdií z histórie a teórie marketingovej komunikácie, médií a reklamy. Bratislava :Univerzita Komenského, 2022, S. 191
[n2] 2022 sk ~ Lipa, T.: Bariéry a príležitosti zlepšenia cestovného ruchu z pohľadu makroregiónu Slovenska na mikroregión mesta Skalica. In: Marketingová komunikácia. Médiá. Reklama 21 : zborník vedeckých štúdií z histórie a teóriemarketingovej komunikácie, médií a reklamy. Bratislava : Univerzita Komenského, 2022, S. 240
[n1] 2022 zz ~ Uhlik, M. - Bednárik, J. - Solik, M. - Minariková, J.: The Use of Communication Tools in Human Resources Marketing and the Role of Critical Thinking in This Process. In: Media Literacy and Academic Research, roč. 5, č. 2, 2022,s. 265 -- WOS ; ESCI
GHG
Nové obytné jednotky pribudli v ubytovni Kopčany / Eva Chudinová.
In: Hlavné mesto SR Bratislava [elektronický zdroj]. - Bratislava : Hlavné mesto SR Bratislava, 2004. - [1 s. - online].
[Chudinová, Eva (100%)]
Ohlasy:
2006
[2] ONDOŠ, Slavomír - KOREC, Pavol. Súčasné dimenzie sociálno-demografickej priestorovej štruktúry Bratislavy. In Sociológia. ISSN 0049-1225, 2006, roč. 38, č. 1, s. 52, 79.
Typ projektu: VEGA 1/0012/22
Názov projektu: Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie.
Doba riešenia: 2022 – 2024
Pozícia: riešiteľ
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Katedrový koordinátor Erazmus+ | Katedra marketingovej komunikácie | 2018-2022 |
Členka redakčnej rady vedeckého časopisu Finančné trhy | Vydavateľstvo Derivat, s.r.o. | 2014-2018 |
Členka redakčnej rady odborného časopisu For Fin | Vydavateľstvo Fin Star | 2014-2017 |
Členka redakčnej rady vedeckého magazínu Media Journal | PEVŠ, s.r.o | 2015-2018 |
Ambasádorka RegionTVnetu | Združenie regionálnych televízií | 2016- |
Odborná pracovná skupina projektu: Komunikácia – cesta k úspechu, vedúca časti Prezentačné zručnosti | ŠPÚ | 2018-2020 |
Členka Vedeckej rady | Fakutla masmédií, Paneurópska vysoká škola | 2012 - 2016, 2017 |
Členka dočasnej pracovnej skupiny pre rekodifikáciu právnej regulácie audiovizuálnych mediálnych služieb | Ministerstvo kultúry SR | 2017 - 2020 |
Konzultantka | RTVS, Slovenský rozhlas | 2015 - |
Členka Odborovej komisie | Fakulta masmédií PEVŠ | od 2017 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Institu komunikačních studií a žurnalistiky, Fakulta sociálních věd Univerzita Karlova, Praha / | Smetanovo nábřeží 6, Praha | 2017-2018 | Členka Katedry marketingové komunikace a public relations |