Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Karin Černickaja, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Černickaja
I.2 - Meno
Karin
I.3 - Tituly
Mgr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1997
I.5 - Názov pracoviska
Ústav aplikovanej psychológie Fakulty sociálnych a ekonomických vied Univerzity Komenského v Bratislave
I.6 - Adresa pracoviska
Mlynské luhy 4, 821 05 Bratislava.
I.7 - Pracovné zaradenie
odborná asistentka
I.8 - E-mailová adresa
karin.cernickaja@fses.uniba.sk
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Sociálna a pracovná psychológia
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0002-8945-1689

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2019
II.c - Odbor a program
učiteľstvo a pedagogické vedy, učiteľstvo psychológie a slovenského jazyka a literatúry
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta
II.b - Rok
2021
II.c - Odbor a program
učiteľstvo a pedagogické vedy, učiteľstvo psychológie a slovenského jazyka a literatúry
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta sociálnych a ekonomických vied
II.b - Rok
2024
II.c - Odbor a program
psychológia zdravia, psychológia
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
2
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
8
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
6
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
13
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
13
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). Dyslexia in higher education – teacher’s perspective: scoping review. Frontiers in Education9. https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1372699

2

Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). S dyslexiou k vysokoškolskému titulu: Naratívna syntéza. Orbis Scholae, 1–22. https://doi.org/10.14712/23363177.2024.1

3

Černickaja, K., & Sokolová, L. (2023). Life with ADHD: Interpretative phenomenological analysis - case study. Diskuze V Psychologii4(2), 44–51. https://doi.org/10.5507/dvp.2023.004

4

Antalová, A., Černickaja, K., & Sokolová, L. (2022). Bariéry v adjustácii na vysokú školu u študentov s poruchami pozornosti a učenia. Psychológia a Patopsychológia Dieťaťa56(02), 93–110. https://doi.org/10.4149/ppd_202205

5

Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). ‘What else can we do to create an inclusive environment?’ Human resources specialists about dyslexic and neurodivergent employees. Neurodiversity2. https://doi.org/10.1177/27546330241306716

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). Dyslexia in higher education – teacher’s perspective: scoping review. Frontiers in Education9. https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1372699

2

Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). S dyslexiou k vysokoškolskému titulu: Naratívna syntéza. Orbis Scholae, 1–22. https://doi.org/10.14712/23363177.2024.1

3

Černickaja, K., & Sokolová, L. (2023). Life with ADHD: Interpretative phenomenological analysis - case study. Diskuze V Psychologii4(2), 44–51. https://doi.org/10.5507/dvp.2023.004

4

Antalová, A., Černickaja, K., & Sokolová, L. (2022). Bariéry v adjustácii na vysokú školu u študentov s poruchami pozornosti a učenia. Psychológia a Patopsychológia Dieťaťa56(02), 93–110. https://doi.org/10.4149/ppd_202205

5

Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). ‘What else can we do to create an inclusive environment?’ Human resources specialists about dyslexic and neurodivergent employees. Neurodiversity2. https://doi.org/10.1177/27546330241306716

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

VEGA 1/0119/21 Poruchy učenia a pozornosti u študentov a študentiek v terciárnom vzdelávaní: 

Prevalencia, symptomatológia, copingové a učebné stratégie (riešiteľ)

2

APVV-22-0078 Duševné zdravie u dospievajúcich v kontexte súčasných spoločenských výziev (riešiteľ)

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Faculty of Education | Monash University Melbourne, Australia 5. September 2023 - 5. December 2023 národný štipendijný program Slovenskej republiky na podporu mobilít študentov, doktorandov, vysokoškolských učiteľov, výskumných a umeleckých pracovníkov

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-12