Meno a priezvisko:
|
Mgr. Karin Černickaja, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). Dyslexia in higher education – teacher’s perspective: scoping review. Frontiers in Education, 9. https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1372699
Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). S dyslexiou k vysokoškolskému titulu: Naratívna syntéza. Orbis Scholae, 1–22. https://doi.org/10.14712/23363177.2024.1
Černickaja, K., & Sokolová, L. (2023). Life with ADHD: Interpretative phenomenological analysis - case study. Diskuze V Psychologii, 4(2), 44–51. https://doi.org/10.5507/dvp.2023.004
Antalová, A., Černickaja, K., & Sokolová, L. (2022). Bariéry v adjustácii na vysokú školu u študentov s poruchami pozornosti a učenia. Psychológia a Patopsychológia Dieťaťa, 56(02), 93–110. https://doi.org/10.4149/ppd_202205
Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). ‘What else can we do to create an inclusive environment?’ Human resources specialists about dyslexic and neurodivergent employees. Neurodiversity, 2. https://doi.org/10.1177/27546330241306716
Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). Dyslexia in higher education – teacher’s perspective: scoping review. Frontiers in Education, 9. https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1372699
Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). S dyslexiou k vysokoškolskému titulu: Naratívna syntéza. Orbis Scholae, 1–22. https://doi.org/10.14712/23363177.2024.1
Černickaja, K., & Sokolová, L. (2023). Life with ADHD: Interpretative phenomenological analysis - case study. Diskuze V Psychologii, 4(2), 44–51. https://doi.org/10.5507/dvp.2023.004
Antalová, A., Černickaja, K., & Sokolová, L. (2022). Bariéry v adjustácii na vysokú školu u študentov s poruchami pozornosti a učenia. Psychológia a Patopsychológia Dieťaťa, 56(02), 93–110. https://doi.org/10.4149/ppd_202205
Černickaja, K., & Sokolová, L. (2024). ‘What else can we do to create an inclusive environment?’ Human resources specialists about dyslexic and neurodivergent employees. Neurodiversity, 2. https://doi.org/10.1177/27546330241306716
VEGA 1/0119/21 Poruchy učenia a pozornosti u študentov a študentiek v terciárnom vzdelávaní:
Prevalencia, symptomatológia, copingové a učebné stratégie (riešiteľ)
APVV-22-0078 Duševné zdravie u dospievajúcich v kontexte súčasných spoločenských výziev (riešiteľ)
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Faculty of Education | Monash University | Melbourne, Australia | 5. September 2023 - 5. December 2023 | národný štipendijný program Slovenskej republiky na podporu mobilít študentov, doktorandov, vysokoškolských učiteľov, výskumných a umeleckých pracovníkov |