Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Radoslav Blaho, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Blaho
I.2 - Meno
Radoslav
I.3 - Tituly
Mgr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1985
I.5 - Názov pracoviska
Filozofická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave, Katedra psychológie
I.6 - Adresa pracoviska
Gondova 2, 81102, Bratislava 1
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
radoslav.blaho@uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/25447
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
32. Psychológia
I.11 - ORCID iD
0000-0003-1741-8086

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Filozofická Fakulta UK v Bratislave
II.b - Rok
2008
II.c - Odbor a program
psychológia/psychológia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Filozofická Fakulta UK v Bratislave
II.b - Rok
2010
II.c - Odbor a program
psychológia/psychológia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Filozofická Fakulta UK v Bratislave
II.b - Rok
2015
II.c - Odbor a program
psychológia/sociálna psychológia
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
odborný asistent Katedra psychológie FiF UK Bratislava od 2015
lektor Katedra sociálnej práce, Pedagogická fakulta UK Bratislava 2022-2023
psychológ, člen Podporného tímu Bilingválne gymnázium C.S.Lewisa v Bratislave od 2022
psychológ Transplantačná jednotka kostnej drene, KDHaO, NÚDCH Bratislava 2013-2016, 2020-2022
vedúci odboru a lektor kurzov Psychológia I.-III. Univerzita tretieho veku, CDV UK v Bratislave 2016-2020
psychológ Detský fond SR, projekty "Dieťa s ADHD" a "Zdravé vzťahy v rodine" 2016-2020
školský psychológ SZŠ Sklenárova 1, Bratislava 2016-2020
lektor pre pracovníkov s mládežou a mladých ľudí so zdravotným znevýhodnením EPIC n.o., Bratislava 2015-2016
dobrovoľník, terénny pracovník Nízkoprahové centrum pre deti a mládež Mixklub, Detský fond SR 2010-2013

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Projekt IMPACT (Improving Academic Teaching and Internationalisation through Enhanced Competences of University Teacher), LPP program Erasmus+, garantovaný organizáciou SEDA Flozofická Fakulta UK, SR 2019-2022
psychoterapeutický výcvik v Transformačnej systemickej terapii podľa Satirovej Inštitút Virginie Satirovej Slovensko 2017-2022
terapia Sandplay - využitie pieskoviska v diagnostike, poradenstve a terapii Inštitút rodinnej terapie a terapie vzťahovej väzby, Martin 2017
špecializačné vzdelávanie v odbore Klinická psychológia Slovenská zdravotnícka Univerzita, Bratislava 2012-

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
4
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
2
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
33
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
34
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Sociálna psychológia psychológia I. psychológia
Sociálno-psychologický výcvik 1 psychológia I. psychológia
Poradenské a psychoterapeutické prístupy psychológia II. psychológia
Psychológia morálky psychológia I. psychológia
Sociálano-psychologický výcvik 2 psychológia I. psychológia
Vybrané otázky sociálnej psychológie psychológia II. psychológia
Psychoonkológia psychológia II. psychológia
Seminár k bakalárskej práci 1 psychológia I. psychológia
Seminár k bakalárskej práci 2 psychológia I. psychológia
Seminár k diplomovej práci psychológia II. psychológia

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
35
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
8
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
2
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
12
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
12
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
2
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

ADC - Krajmer, P., Malá, M., Bahy, C., Blaho, R., Harinek, L., Horáková, J., & Kolenová, A. (2017). Commentary: Perceived social support and health-related quality of life in AYA cancer survivors and controls. Frontiers in psychology, 8, 225. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.00225

2

ADM - Hrčková, A., Srba, I., Móro, R., Blaho, R., Šimko, J., Návrat, P., & Bieliková, M., (2019). Unravelling the basic concepts andintents of misbehavior in post-truth society. Bibliotecas, 15(3), 421-428.

3

ADN - Blaho, R. (2016). Slovak healthcare workers’ lived experience of conscience. Human Affairs, 26(2), 140-152. https://doi.org/10.1515/humaff-2016-0015

4

AEC - Machová, K. et al. (2021). Addressing false information and abusive language in digital space using intelligent approaches. In Towards digital intelligence society: a knowledge-based approach, Cham: Springer Nature, 3-32.

5

V2 - Blaho, R. (2022). International diversity as a completely new experience. In Internationalising teaching in higher education: supporting peer learning, Delft : Delft University of Technology, 15-24.

https://impactportal.eu/wp-content/uploads/2023/03/Internationalising_teaching_in_higher_education_whole_book.pdf

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

V3_001 / Tomaníková, Simona (Autor) (33.334%) - Kurilla, Adam (Autor) [Interný doktorand] [UKOFIPS] (33.333%) - Blaho, Radoslav (Autor) [UKOFIPS] (33.333%): Spiritualita v kontexte užívania psychedelík = Spirituality in the context of psychedelic use. – text. – [recenzované].

In: Alkoholizmus a drogové závislosti [textový dokument (print)] : odborný časopis Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky a Sekcie drogových závislostí Psychiatrickej spoločnosti SLS : (Protialkoholický obzor) = Professional Journal of the Ministry of Health of the Slovak Republic. – Bratislava (Slovensko) : Obzor. – ISSN 0862-0350. – Roč. 59, č. 3-4 (2024), s. 127-157 [tlačená forma]

2

V2_001 / Blaho, Radoslav (Autor) [UKOFIPS] (100%): Nádorové ochorenia v kontexte psychológie zdravia.

In: Osobnosť ako zdroj reziliencie a rizika u pacientov s chronickým ochorením [textový dokument (print)] / Mesárošová, Barbora [Autor] ; Ludrovská, Katarína [Autor] ; Konrádová, Ľubica [Autor] ; Blaho, Radoslav [Autor] ; Szabó, Andrea Kristína [Autor] ; Radványiová, Nikola [Autor] ; Guľa, Štefan [Autor] ; Šovčíková, Eva [Recenzent] ; Greškovičová, Katarína [Recenzent]. – 1. vyd. – Bratislava (Slovensko) : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. – ISBN 978-80-223-5447-9, s. 243-285 [tlačená forma]

3

V2_002 / Mesárošová, Barbora (Autor) [UKOFIPS] (34%) - Ludrovská, Katarína (Autor) [UKOFIPS] (33%) - Blaho, Radoslav (Autor) [UKOFIPS] (33%): Modely mechanizmov spájajúce osobnosť a zdravie.

In: Osobnosť ako zdroj reziliencie a rizika u pacientov s chronickým ochorením [textový dokument (print)] / Mesárošová, Barbora [Autor] ; Ludrovská, Katarína [Autor] ; Konrádová, Ľubica [Autor] ; Blaho, Radoslav [Autor] ; Szabó, Andrea Kristína [Autor] ; Radványiová, Nikola [Autor] ; Guľa, Štefan [Autor] ; Šovčíková, Eva [Recenzent] ; Greškovičová, Katarína [Recenzent]. – 1. vyd. – Bratislava (Slovensko) : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. – ISBN 978-80-223-5447-9, s. 22-65 [tlačená forma]

4

O2_001 / Blaho, Radoslav (Autor) [UKOFIPS] (100%): International diversity as a completely new experience.

In: Internationalising teaching in higher education [elektronický dokument] : supporting peer learning / Pleschová, Gabriela [Zostavovateľ, editor] ; Simon, Agnes [Zostavovateľ, editor] ; Piros, Silviu [Recenzent] ; Sucháček, Petr [Recenzent] ; Vidláková, Jitka [Recenzent]. – 1. vyd. – Delft (Holandsko) : Delft University of Technology, 2022. – ISBN (online) 978-94-6366-537-7, s. 15-24 [online]

5

AEC_001 / Machová, Kristína (Autor) [104004] (10%) - Srba, Ivan (Autor) [070200] (10%) - Sarnovský, Martin (Autor) [104004] (10%) - Paralič, Ján (Autor) [104004] (10%) - Maslej Krešňáková, Viera (Autor) [Interný doktorand] [104004] (10%) - Hrčková, Andrea (Autor) [070200] (10%) - Kompan, Michal (Autor) [KINIT] (10%) - Šimko, Marián (Autor) (10%) - Chudá, Daniela (Autor) (5%) - Bieliková, Mária (Autor) (5%) - Návrat, Pavol (Autor) (5%) - Blaho, Radoslav (Autor) [UKOFIPS] (5%): Addressing false information and abusive language in digital space using intelligent approaches. – text. – [recenzované]. – DOI 10.1007/978-3-030-63872-6_1. – SCO.

In: Towards digital intelligence society [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : a knowledge-based approach / Paralič, Ján [Zostavovateľ, editor] ; Sinčák, Peter [Zostavovateľ, editor] ; Hartono, Pitoyo [Zostavovateľ, editor] ; Mařík, Vladimír [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Cham (Švajčiarsko) : Springer Nature, 2021. – (Advances in Intelligent Systems and Computing, ISSN 2194-5357, ISSN 2194-5365 ; 1281). – ISBN 978-3-030-63871-9. – ISBN (online) 978-3-030-63872-6, s. 3-32 [tlačená forma] [online]

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

2025 [01/20] / USA - Albladi, Aish - Islam, Minarul - Seals, Cheryl. Sentiment Analysis of Twitter Data Using NLP Models [elektronický dokument]: A Comprehensive Review. DOI 10.1109/ACCESS.2025.3541494 In: IEEE Access: practical innovations, open solutions. Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2025, Roč. 13, s. 30444-30468 [online]. ISSN (online) 2169-3536. - SCO ; CCC ; WOS CC ; SCIE, s. 30468

2

2024 [01/20] / USA - Mahdi, Mohamed A. - Fati, Suliman Mohamed - Hazber, Mohamed A.G. - Ahamad, Shahanawaj - Saad, Sawsan A. Enhancing Arabic Cyberbullying Detection with End-to-End Transformer Model [elektronický dokument]. DOI 10.32604/cmes.2024.052291 In: Computer modeling in engineering & sciences. Henderson: Tech Science Press, 2024, Roč. 141, č. 2, s. 1651-1671 [tlačená forma] [online]. ISSN 1526-1492. ISSN (online) 1526-1506. - SCO ; CCC ; WOS CC ; SCIE, s. 1671

3

2024 [01/20] / neurčené - Said-Hung, Elias - Sánchez-Esparza, Marta - Mottareale-Calavese, Daria. The Role of Minority Political Groups in the Dissemination of Disinformation. [elektronický dokument]: The Case of Spain. DOI 10.1080/17512786.2024.2329183 In: Journalism Practice, 2024, [Nestr.] [tlačená forma] [online]. ISSN 1751-2786. ISSN (online) 1751-2794. - SCO ; WOS CC ; SSCI

4

2023 [01/20] / CHE - Stupavský, Igor - Dakić, Pavle - Vranić, Valentino. The Impact of Fake News on Traveling and Antisocial Behavior in Online Communities: Overview [elektronický dokument]. DOI 10.3390/app132111719 In: Applied sciences. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2023, Roč. 13, č. 21, art. no. 117191, s. [1-21] [online]. ISSN (online) 2076-3417. - CCC ; WOS CC ; SCIE ; SCO, s. [Art No 11719]

5

2022 [01/20] / ESP - Arce-Garcia, Sergio - Said-Hung, Elias - Mottareale, Daria. Astroturfing as a strategy for manipulating public opinion on Twitter during the pandemic in Spain [elektronický dokument]. DOI 10.3145/epi.2022.may.10 In: Profesional de la Informacion. [s.l.]: EPI SCP, 2022, Roč. 31, č. 3, art. no e310310, s. ISSN 13866710. ISSN (online) 16992407. - WOS CC ; SSCI ; SCO, s. [Art. N e310310]

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

Analýza psychoneuroimunologických parametrov zdravia vo vybraných skupinách slovenskej populácie, APVV-22-0160 (2023-2027). ČLEN RIEŠITEĽSKÉHO KOLEKTÍVU. Súčasná úroveň poznania prepojenia medzi nervovou sústavou, správaním a imunitným systémom človeka poukazuje na dôležité asociácie medzi psychologickou a biologickou imunitou. Predkladaný projekt bude skúmať tieto vzťahy z perspektívy psychológie, epidemiológie a imunológie vo vzorke celkovej populácie a u ľudí liečených na závislosť od alkoholu. Vo výskume bude použitý unikátny psychologický dotazník, nástroje na zisťovanie epidemiologických údajov a imunologická analýza. Realizácia projektu umožní skúmať asociácie medzi úrovňou psychologickej imunity a súčasným psychickým stavom účastníkov, možné prepojenie medzi úrovňou psychologickej imunity v dospelosti a nepriaznivými zážitkami v detstve, ako aj vzťah medzi psychologickou imunitou a imunitou biologickou, vyjadrenou pomocou sebahodnotenia stavu imunity, a na molekulárnej úrovni množstvom cytokínov, v špecifickej podskupine tiež počtom prítomných NK buniek. Analýza týchto vzťahov umožní identifikáciu psychologických faktorov, ktoré sú asociované s horšou biologickou imunitou, ako aj protektívnych faktorov. Skúmanie týchto vzťahov v epidemiologickej štúdii špecifických populačných skupín umožní identifikáciu častých vzorcov. Bude tak možné identifikovať zraniteľných jednotlivcov a tvoriť cielené preventívne aktivity. Výsledky výskumu prispejú k efektívnej cielenej podpore s potenciálom posilniť oslabené faktory psychologickej imunity jednotlivca. Zistenia projektu prispejú k vedeckému poznaniu vplyvov nepriaznivých životných skúseností na imunitný systém človeka.

2

Vplyv tanečnej intervencie na metabolické zdravie, črevný mikrobióm, fyzickú zdatnosť a kvalitu života obéznych pacientiek po prekonaní rakoviny prsníka ako súčasť štúdie biomedicínskeho výskumu Vplyv redukcie hmotnosti na endokrinné faktory, metabolické zdravie, črevný mikrobióm, fyzickú zdatnosť a kvalitu života pacientov s obezitou (OBINT). ČLEN RIEŠITEĽSKÉHO KOLEKTÍVU. Cieľom štúdie je zistiť účinok redukcie hmotnosti na endokrinné fatkory, metabolické zdraie, črevnú mikrobiotu, fyzickú zdatnosť, kvalitu života u obéznych pacientkach po prekonaní rakoviny prsníka. Čiastkové ciele štúdie sú: 1. charakterizovať zloženie črevnej mikrobioty a metabolitov z krvného séra a stolice, čo poskytne pohľad na dynamiku mikrobiálnej komunity a metabolické profily v reakcii na intervenciu; 2. analyzovať interakcie v permeabilite črevnej mikrobioty pomocou proteomických metód, čo umožní komplexné skúmanie interakcií mikrobiota-hostiteľ; 3. sledovať a porovnať vplyv jednotlivých intervencií na kvalitu života a fyzickú zdatnosť; 4. vyvinúť liečebné programy založené na dôkazoch, ktoré integrujú personalizované odporúčania týkajúce sa výživy a fyzickej aktivity, prispôsobené potrebám pacientov s obezitou.

3

Štandardizácia slovenskej verzie dotazníka BRIEF-2 na hodnotenie exekutívnych funkcií (2021-2025), ČLEN RIEŠITEĽSKÉHO KOLEKTÍVU. Cieľom projektu je sprístupniť slovenskú verziu dotazníka BRIEF-2 (Behavior Rating Inventory of Executive Function®, Second Edition), tj. preložiť, adaptovať a overiť psychometrické parametre (validitu a reliabilitu) slovenskej verzie. Tento dotazník sa používa na hodnotenie exekutívnych funkcií detí, čiže na hodnotenie schopností plánovať, organizovať, rozhodovať sa, riešiť problémy v každodenných situáciách. Využíva sa vo výskume a v klinickej psychodiagnostike u všetkých detí, kde očakávame deficity v exekutívnych funkciách (napr. ADHD, autizmus, u neurologických pacientov, ...). Hodnotenie realizuje zákonný zástupca (rodič) dieťaťa, učiteľ alebo adolescenti (od 12 rokov vyššie) sa môžu hodnotiť sami. Pre overenie validity dotazníka je potrebné sledovať jeho schopnosť odlišovať klinické skupiny od zdravej populácie, preto je nevyhnutné pracovať aj s deťmi, ktoré majú nejaké vývinové ťažkosti alebo ochorenia ovplyvňujúce CNS. Ďalej nás bude zaujímať štruktúra jednotlivých faktorov dotazníka, nakoľko korešponduje s pôvodnou americkou verziou. Pre overovanie reliability (test-retest) budú potrebné aj opakované merania. Pre overenie konštruktovej validity je potrebná administrácia aj iných ne/štandardizovaných metód. 

4

Automatizované rozpoznávanie antisociálneho správania v online komunitách, APVV-17-0267 (2018-2020). ČLEN RIEŠITEĽSKÉHO KOLEKTÍVU. Projekt sa zameriava na výskum nových modelov a metód pre automatizované rozpoznávanie antisociálneho správania v online komunitách. Antisociálne správanie v online prostredí patrí medzi najaktuálnejšie a najvážnejšie problémy, ktoré výrazným spôsobom ohrozujú nielen princípy, na ktorých bol web vybudovaný, ale majú aj kritický presah do fungovania spoločnosti. Typickým príkladom je šírenie falošných informácií prostredníctvom sociálnych sietí, ktoré vplývajú na budovanie názorov ľudí a ovplyvňujú tak ich následné rozhodnutia. Iným typickým príkladom je šírenie neznášanlivých postojov, príp. priame útočenie na osoby v online priestore. Tieto negatívne situácie nechtiac umožnil rozvoj informačných technológií. Informačné technológie sa však teraz môžu stať aj prostriedkom pre lepšie porozumenie a vysporiadanie sa s týmto fenoménom. Úspešné dosiahnutie tohto cieľa však vyžaduje multidisciplinárny výskum, ktorý adresujeme v predkladanom projekte. Primárnym zameraním projektu je výskum modelov a metód pre automatizované rozpoznávanie antisociálneho správania. Explicitné modely postavíme na dátovej analýze integrovaných datasetov ale aj na kvalitatívnom porozumení malígneho obsahu a správania. Metódy rozpoznávania budú na týchto modeloch stáť a budú sa opierať o princípy strojového učenia, pokročilú automatickú analýzu textov v prirodzenom jazyku a modelovanie používateľa (autora aj konzumenta obsahu).  

5

Metodika práce pre školských psychológov pracujúcich v školách a školských zariadeniach, KEGA 067UK-4/2018 (2018-2020). ČLEN RIEŠITEĽSKÉHO KOLEKTÍVU. Školský psychológovia sú jedným z dôležitých článkov výchovno- vzdelávacieho procesu, pracujú priamo v školách a školských zariadeniach a medzi ich ústredné činnosti patrí odborná pomoc deťom, poskytovanie informácií a poradenských služieb zákonným zástupcom žiakov, pedagógom a vedeniu školy. Hlavné činnosti, ktoré vykonáva školský psychológ v školách vyplývajú z § 20 Z.z. 317/2009. Pracovná náplň a konkrétne kompetencie sú však závislé od typu školy (materská, základná, stredná, športové gymnázium atď.), na ktorej je školský psychológ v pracovnom pomere. Odborná literatúra pojednáva o kompetenciách školských psychológov ale neponúka školským psychológom postupy a plány ako pracovať v konkrétnych situáciách. Cieľom tohto projektu je vypracovanie metodiky práce školského psychológa, ktorá by napomohla zjednotiť postupnosť riešenia poradenských, diagnostických, preventívnych a krízových situácií v škole.

6

Osobnosť ako zdroj reziliencie i rizika u chronicky chorých pacientov, VEGA 1/1013/16 (2016-2018). ČLEN RIEŠITEĽSKÉHO KOLEKTÍVU. Starostlivosť o zdravie u pacientov s chronickým ochorením môže nadobudnúť vyšší stupeň kvality vďaka porozumeniu súvislostiam medzi psychosociálnymi a fyziologickými premennými. Účinnosť ich pôsobenia budeme testovať v projekte prostredníctvom moderatívnych modelov spájajúcich osobnosť a zdravie, s dôrazom na koncept reziliencie. Cieľom projektu bude sledovať u diabetikov účinky reziliencie a príbuzných protektívnych faktorov na glykémiu a monitorovať správanie súvisiace so starostlivosťou o seba. Očakávame, že vyššia úroveň reziliencie bude u nich pôsobiť na prekonávanie distresu, ktorý je sprievodným javom tohto ochorenia a mala by vplývať na udržiavanie priaznivého ukazovateľa glykémie Účinky reziliencie a ďalších protektívnych charakteristík osobnosti v stresogénnych situáciách budeme skúmať aj s ohľadom na výskyt atakov a možných recidív chronických kožných ochorení a zápalových ochorení čriev.

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
tajomník Etickej rady FIF UK Filozofická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave 2022-
člen medzinárodného projektu Belong Belong - Better Education through Long-term Investment into Inclusiveness and Student and Staff Wellbeing, Erasmus+, číslo projektu: 2021-1-SK01-KA220-HED-000023528 2022-2025
člen Slovenská komora psychológov 2016-2019
člen Asociácia školskej psychológie SR 2018-
člen výboru, hospodár Slovenská psychologická spoločnosť pri SAV 2011-2019

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Katedra psychologie, Filozoficka fakulta, Univerzita Karlova, Praha Celetná 20, 11642 Praha, Česká republika 23.1.2012-30.6.2012 LPP Erasmus

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

recenzná činnosť na projekty VEGA; člen mentorského programu Centra podpory študentov so špecifickými potrebami Univerzity Komenského v Bratislave

Dátum poslednej aktualizácie
2025-06-14