Meno a priezvisko:
|
doc. PhDr. Milan Banyár, PhD. |
Fakulta:
|
FiF
-
Filozofická fakulta
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
docent | Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Katedra marketingovej komunikácie | 2019 – doteraz |
odborný asistent | Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Katedra marketingovej komunikácie | 2009–2019 |
čiastočný úväzok, externý pedagóg | Univerzita Tomáše Bati v Zlíne, Fakulta multimediálních komunikací, Ústav marketingových komunikací | 2008 – doteraz |
odborný asistent | Univerzita Sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, Katedra marketingovej komunikácie | 2008–2009 |
interný doktorand | Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Filozofická fakulta, Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy | 2005–2008 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Školenie k práci s akademickým informačným systémom AIS | Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta | 2009 |
Školenie online vzdelávania v programe MS TEAMS | Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta | 2020 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Teória marketingovej komunikácie | Marketingová komunikácia | I - Bc. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Estetika v reklame 1 | Marketingová komunikácia | I - Bc. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Estetika v reklame 2 | Marketingová komunikácia | I - Bc. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Semiotika reklamy | Marketingová komunikácia | II - Mgr. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Etika marketingovej komunikácie | Marketingová komunikácia | III - PhD. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Nástroje marketingovej komunikácie | Marketingová komunikácia | III - PhD. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Tvorba mediálnych a informačných produktov a systémov | Marketingová komunikácia | III - PhD. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
Marketingová komunikácia | I - Bc. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingová komunikácia | II - Mgr. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingová komunikácia | III - PhD. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Výtvarná tvorba | Marketingová komunikácia | I - Bc. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Odborné praktikum 4 | Marketingová komunikácia | I - Bc. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Základy výtvarného prejavu | Marketingová komunikácia | I - Bc. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
AEC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (50%) - Šula, Tomáš (50%): The analysis of microsites and thair functionality as a part of the promotion of higher education institutions, universities and their individual degree courses. In: International journal of education and information technologies, roč. 8. New York : NAUN, 2014. s. 9-17. ISSN 2074-1316
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (50%) - Šula, Tomáš (50%): Innovative marketing as a tool for building a positive image of an institution of higher education and increasing the competitiveness of its graduates : analysis of the functional use of projectsof the Department of marketing communications at the Faculty of multimedia communications of TBU in Zlín and their potential for integration into the teaching process. In: Procedia, vol. 175 : proceedings of the 3rd international conference on strategic innovative marketing. Amsterdam : Elsevier, 2015. s. 146-153. ISSN 1877-0428
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (50%) - Šula, Tomáš (50%): An empirical study of public perceptions on ambient media. In: International journal of strategic innovative marketing. roč. 2, č. 4, 2015. s. 49-64. ISSN 2241-8407
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (45%) - Šula, Tomáš (45%) - Juříková, Martina (10%): Eye Tracking Measuring of Visual Perception of Erotic Appeals in the Content of Printed Advertising Communications and an Analysis of their Impact on Consumers. In: Strategic Innovative Marketing. Mykonos: Springer, 2017. s. 189-195. ISBN 978-3-319-33863-7
AAA
Banyár, Milan [UKOFIPG] (100%) : Značka a logo : vizuálne prvky značky a ich význam v procese brandingu. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2017. 300 s. ISBN 978-80-7454-681-5
AAA
Banyár, Milan [UKOFIPG] (100%) : Značka a logo : vizuálne prvky značky a ich význam v procese brandingu. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2017. 300 s. ISBN 978-80-7454-681-5
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (50%) - Šula, Tomáš (50%): Ambient media in the view of the general public and their relation to this communication form. In: Strategic innovative marketing. Mykonos : Springer, 2017. s. 3-9. ISBN 978-3-319-33863-7
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (45%) - Šula, Tomáš (45%) - Juříková, Martina (10%): Eye Tracking Measuring of Visual Perception of Erotic Appeals in the Content of Printed Advertising Communications and an Analysis of their Impact on Consumers. In: Strategic Innovative Marketing. Mykonos: Springer, 2017. s. 189-195. ISBN 978-3-319-33863-7
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (50%) - Šula, Tomáš (50%): Implementation of current marketing communication tools into practice in the Czech and Slovak Republic. 1. vyd. In: Strategic innovative marketing. Cham : Springer, 2019. s. 107-112. ISBN 978-3-030-16098-2
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (50%) - Šula, Tomáš (50%): Ambient media design as a tool of creation of new communication. 1. vyd. In: Strategic innovative marketing. Cham : Springer, 2019. s. 101-106. ISBN 978-3-030-16098-2
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (50%) - Šula, Tomáš (50%): Innovative marketing as a tool for building a positive image of an institution of higher education and increasing the competitiveness of its graduates : analysis of the functional use of projectsof the Department of marketing communications at the Faculty of multimedia communications of TBU in Zlín and their potential for integration into the teaching process. In: Procedia, vol. 175 : proceedings of the 3rd international conference on strategic innovative marketing. Amsterdam : Elsevier, 2015. s. 146-153. ISSN 1877-0428
[n1] 2016 - Chinomona, E. - Omoruyi, O. : The influence of CSR, innovation and supply chain partnership on firm competitiveness. - In: Risk Govermance and Control Financial Markets and Institutions, roč. 6, č. 4, 2016 ; s. 354 ; SCOPUS
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (45%) - Šula, Tomáš (45%) - Juříková, Martina (10%): Eye Tracking Measuring of Visual Perception of Erotic Appeals in the Content of Printed Advertising Communications and an Analysis of their Impact on Consumers. In: Strategic Innovative Marketing. Mykonos: Springer, 2017. s. 189–195. ISBN 978-3-319-33863-7
[o1] 2020 - Cummins, R. G. - Gong, Z. - Reichert, T. - In: International Journal of Advertising. The Impact of Visual Sexual Appeals on Attention Allocation Within Advertisements: an Eye-Tracking Study. Informa UK Limited, 2020; pp. 1–25
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (50%) - Šula, Tomáš (50%): An empirical study of public perceptions on ambient media. In: International journal of strategic innovative marketing. roč. 2, č. 4, 2015. s. 49-64. ISSN 2241-8407
[n1] 2020 - Ahmed, R. R. - Quershi, J. A. - Štreimikine, D. - Vveinhardt, J. - Soomro, J. H. : Guerrilla marketing trends for sustainable solutions: Evidence from SEM-based multivariate and conditional process approaches. - In: Journal of Business Economics and Management, roč. 21, č. 3, 2020; s. 871; SCOPUS, SSCI
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (50%) - Šula, Tomáš (50%): An empirical study of public perceptions on ambient media. In: International journal of strategic innovative marketing. roč. 2, č. 4, 2015. s. 49-64. ISSN 2241-8407
[n1] 2017 - Yan, R. L. S. - Rashid, R. A. - Mohamed, S. B. : A Systematic Review of Unconventional Advertising Strategies for Business Proliferation. - In: International Journal of Applied Business and Economic Research, roč. 15, č. 15, 2017; s. 551; SCOPUS
AFC
Banyár, Milan [UKOFIPG] (50%) - Šula, Tomáš (50%): Ambient media in the view of the general public and their relation to this communication form. In: Strategic innovative marketing. Mykonos : Springer, 2017. s. 3-9. ISBN 978-3-319-33863-7
[n1] 2021 - Košičiarová, I. - Kádeková, Z. - Štarchoň, P. : Leadership and Motivation as Important Aspect of the International Company s Corporate Culture. - In: Sustainability, roč. 13, č. 7, 2021; s. 25; SSCI
Názov projektu: Guerilla, Viral, Buzz, Word of Mouth Marketing – implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do slovenskej a českej marketingovej praxe
Číslo projektu: FG03/2017, Univerzita Komenského v Bratislave
Obdobie: 2017–2018
Hlavný riešiteľ: doc. PhDr. Milan Banyár, PhD.
Cieľ projektu: Vydanie monografie zameranej na analýzu nových foriem marketingovej komunikácie (guerilla marketing, virálny marketing, buzzmarketing, word of mouth marketing) a ich možnosťami funkčného využitia v súčasnej marketingovej praxi. Obsah monografie tvorí teoretické vymedzenie skúmanej problematiky, obsahová a komparatívna analýza kampaní z marketingovej praxe, kvantitatívnym výskum mapujúci rozsah implementácie nových foriem marketingovej komunikácie v rámci slovenskej a českej marketingovej praxe.
Názov projektu: Značka a logo – vizuálne prvky značky a ich význam v procese brandingu
Číslo projektu: RVO/FMK/2017/011, Univerzita Tomáše Bati v Zlíne
Hlavný riešiteľ: doc. PhDr. Milan Banyár, PhD.
Obdobie: 2017
Cieľ projektu: Vytvoriť vedeckú monografiu zameranú na problematiku vizuálnej prezentácie značiek. Vydanie publikácie bolo vyústením dlhodobých vedecko-výskumných aktivít autora, v rámci ktorých sa zaoberal problematikou brandingu a jeho uplatnením v procese marketingovej komunikácie. Monografia je určená primárne študentom odboru mediálne a komunikačné štúdiá, ako učebný materiál.
Názov projektu: Vydání odborné monografie na téma Ambientních médií v reklamě a prezentace vědecko výskumných výstupů na odborné konferenci
Číslo projektu: RVO/FMK/2017/008, Univerzita Tomáše Bati v Zlíne
Obdobie: 2017
Hlavný riešiteľ: PhDr. Tomáš Šula, PhD., spoluriešiteľ: doc. PhDr. Milan Banyár, PhD.
Cieľ projektu: Vydanie odbornej monografie na tému Ambientné médiá v reklame. Z projektu bola taktiež hradená účasť na medzinárodnej konferencii IC-SIM 2017. 5th International Conference of Strategic Innovative Marketing (Pafos, CYPRUS, 6.-9. 9. 2017) a publikačných výstupov zameraných na témy – ambientné médiá a implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do praxe.
Názov projektu: Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie
Číslo projektu: VEGA 1/0012/22, Univerzita Komenského v Bratislave
Obdobie: 2022 - 2024
Hlavný riešiteľ: prof. Ing. Pavol Kita, PhD., spoluriešiteľ: doc. PhDr. Milan Banyár, PhD., doc. PhDr. Eva Chudinová, PhD., Mgr. Tatiana Deptová, PhD., PhDr. Peter Uličný, PhD., Mgr. Michaela Danišik, Mgr. Magdaléna Mihálová
Cieľ projektu: Cieľom projektu je umenie a prax transformácie obchodných modelov formátov maloobchodných jednotiek založených na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie. Projekt umožní vytvoriť inovatívny obchodný model na základe prediktívnej analýzy kombinujúcej údaje o zákazníkoch a lokalizačné údaje na identifikáciu rizík a príležitostí vyplývajúce z trendov správania a rozhodovania spotrebiteľov.
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
študijný poradca | Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave | 2014 - 2023 |
riaditeľ študentskej reklamnej agentúry | Centrum masmediálnej a marketingovo-komunikačnej praxe, Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Katedra marketingovej komunikácie | 2015 - doteraz |
člen vedeckej redakcie | Nakladatelství VeRBuM, Zlín, Česká republika, web: https://www.verbum.name/ | 2018 - doteraz |
tajomník katedry | Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave | 2009 - 2014 |
Vedúci katedry | Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave | 2023 - doteraz |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, Katedra marketingové komunikace a PR | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, Katedra marketingové komunikace a PR, Smetanovo nábřeží 6, 110 01 Praha 1, Česká republika | od 8. mája 2019 do 11. mája 2019 | Pedagogická mobilita Erasmus+ Témy prednášok a školenia pedagogických zručností: Význam loga a značky v marketingovej komunikácii, Implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do českej a slovenskej marketingovej praxe, Školenie rozvoja pedagogických zručností a odborné kolokvium na tému Persvazivní komunikace v ČSSR - historie. Pracovný kontakt: doc. PhDr. Denisa Hejlová, PhD. Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a PR. Smetanovo nábř. 6, 110 00 Praha 1, Česká republika Tel.: +420 222 112 246/260, E-mail: hejlova@fsv.cuni.cz |
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, Katedra marketingové komunikace a PR | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, Katedra marketingové komunikace a PR, Smetanovo nábřeží 6, 110 01 Praha 1, Česká republika | od 12. októbra 2015 do 16. októbra 2015 | Pedagogická mobilita Erasmus+ Témy prednášok: Estetika v reklame, Semiotika reklamy, Nové formy a prostriedky marketingovej komunikácie, Logo – jeho výrazové a vyjadrovacie prostriedky. Pracovný kontakt: doc. PhDr. Denisa Hejlová, PhD. Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a PR. Smetanovo nábř. 6, 110 00 Praha 1, Česká republika Tel.: +420 222 112 246/260, E-mail: hejlova@fsv.cuni.cz |
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, Katedra marketingové komunikace a PR | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, Katedra marketingové komunikace a PR, Smetanovo nábřeží 6, 110 01 Praha 1, Česká republika | od 4. novembra 2013 do 8. novembra 2013 | Pedagogická mobilita Erasmus+ Témy prednášok: Umelecké diela a ich funkčné využitie pri tvorbe reklamných komunikátov, Kreatívne aspekty virálneho marketingu, Filmový žáner a jeho uplatnenie v rámci tvorby audiovizuálnych propagačných prostriedkov, Klasické vs. nové médiá v marketingovej komunikácii. Pracovný kontakt: doc. PhDr. Denisa Hejlová, PhD. Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a PR. Smetanovo nábř. 6, 110 00 Praha 1, Česká republika Tel.: +420 222 112 246/260, E-mail: hejlova@fsv.cuni.cz |
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, Katedra marketingové komunikace a PR | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky, Katedra marketingové komunikace a PR, Smetanovo nábřeží 6, 110 01 Praha 1, Česká republika | od 21. novembra 2022 do 25. novembra 2022 | Pedagogická mobilita Erasmus+ Témy prednášok: Etické aspekty influencer marketingu, Vizuálne prvky značky a ich význam v procese brandingu, Brief, insight a kreatívne techniky pri návrhu digitálnej kampane. Pracovný kontakt: doc. PhDr. Denisa Hejlová, PhD. Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a PR. Smetanovo nábř. 6, 110 00 Praha 1, Česká republika Tel.: +420 222 112 246/260, E-mail: hejlova@fsv.cuni.cz |