Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
doc. PaedDr. Branislav Antala, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Antala
I.2 - Meno
Branislav
I.3 - Tituly
Doc., PaedDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1963
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakuta telesnej výchovy a športu
I.6 - Adresa pracoviska
Nábr. arm. gen. L. Svobodu 9, 814 69 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
docent
I.8 - E-mailová adresa
branislav.antala@uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/4802
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Vedy o športe
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0002-0101-4223

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta telesnej výchovy a športu
II.b - Rok
1986
II.c - Odbor a program
Telesná výchova - biológia, učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta telesnej výchovy a športu
II.b - Rok
1994
II.c - Odbor a program
Teória vyučovania všeobecno-vzdelávacích predmetov
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta telesnej výchovy a športu
II.b - Rok
2009
II.c - Odbor a program
Športová edukológia
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
odborný pracovník Výskumný ústav telesnej kultúry pri FTVŠ UK 1987 – 1988
odborný asistent Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta telesnej výchovy a športu 1989 - 2009
docent Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta telesnej výchovy a športu 2009 dodnes

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Didaktika inkluzívneho telovýchovného procesu Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy I. Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy
Didaktika inkluzívneho telovýchovného procesu Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii I. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Športový manažment I Športový manažment I. Vedy o športe, Ekonómia a manažment
Didaktika školskej telesnej výchovy Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy II. Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy
Didaktika školskej telesnej výchovy Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii II. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Všeobecná didaktika Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii I. stupeň Učiteľstvo a pedagogické vedy
Všeobecná didaktika Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy 1. stupeň Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy
Digitálne technológie vo vzdelávaní Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii 1. stupeň Učiteľstvo a pedagogické vedy
Digitálne technológie vo vzdelávaní Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy 1.stupeň Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy I. Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy
Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy II. Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy
Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii I. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii II. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Športový manažment I. Vedy o športe, Ekonómia a manažment
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
8
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
7
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
1
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
73
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
39
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
8
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Základy podnikania Trénerstvo I. Vedy o športe
Základy podnikania Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy I. Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy
Všeobecná didaktika Trénerstvo I. Vedy o športe
Všeobecná didaktika Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy I. Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy
Všeobecná didaktika Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii I. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Školský manažment Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy I. Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy
Školský manažment Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii I. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Seminár k bakalárskej práci 1 Športový manažment I. Vedy o športe, Ekonómia a manažment
Športový marketing Športový manažment I. Vedy o športe, Ekonómia a manažment
Manažment športových objektov Športový manažment I. Vedy o športe, Ekonómia a manažment
Pedagogická prax 2 (telesná výchova) Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy II. Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy
Pedagogická prax 2 (telesná výchova) Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii II. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Základy športového manažmentu Trénerstvo II. Vedy o športe
Základy športového manažmentu Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy II. Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
360
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
84
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
25
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
13
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
684
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
435
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
76
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
62
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
36
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
5
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

ADC_001 / Ružbarská, Beáta (Korešpondenčný autor) [PUPFSSEH] (40%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (30%) - Gombár, Miroslav (Autor) [PUPFMKM] (20%) - Tlučáková, Lenka (Autor) [PUPFSSEH] (10%): The gender and education of parents as factors that influence their views on physical education. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su132413708. – WOS CC ; CCC ; SCO ; SCIE ; SSCI ; OA.

In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 13, č. 24 (2021), art. no. 13708, s. [1-13] [online]

Počet všetkých autorov: 4

[článok]

Lit.: 52

[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]

Indikátor časopisu:

IF: 3,889 - 2021

SNIP: 1,310 - 2021

SJR: 0,664 - 2021

CiteScore: 5,00 - 2021

AIS: 0.516 - 2021

Kvartil Q (2021):

AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2

2

V3_002 / Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (40%) - Průžek, Michal (Autor) [Interný doktorand] [UKOTVKEH] (50%) - Popluhárová, Monika (Korešpondenčný autor) [Externý doktorand] [UKOTVKEH] (10%): Self-efficacy and attitudes of physical education teachers towards inclusion of pupils with disabilities. – text, tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su142013292. – WOS CC ; CCC ; SCO ; OA ; SCIE ; SSCI.

In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 20 (2022), art. no. 13292, s. 1-15 [online]

Počet všetkých autorov: 3

[článok]

Lit.: 63

[OV 210 Vedy o športe]

[ŠO 7418 vedy o športe]

Indikátor časopisu:

IF: 3.9 - 2022

SNIP: 1,198 - 2022

SJR: 0,664 - 2022

CiteScore: 5,8 - 2022

Nordic List: 1 - 2022

AIS: 0.527 – 2022

Kvartil Q (2022):

AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JCI - Environmental sciences - Q2 JCI - Environmental studies - Q3 JCI - Green & sustainable science & technology - Q3 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Computer networks and communications - Q2 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Hardware and architecture - Q2 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2

3

V3_003 / Rzavská, Dominika (Autor) [Interný doktorand] [TUTPFSPD] (40%) - Masaryková, Dana (Korešpondenčný autor) [TUTPFSPD] (30%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (30%): Sustainable development of basic motor competencies related to socioeconomic status of primary school children. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su142215175. – TUTPFSPD signatúra E093518. – WOS CC ; CCC ; SCO ; OA ; Nordic list ; SCIE ; SSCI.

In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 22 (2022), art. no. 15175, s. 1-9 [online]

Počet všetkých autorov: 3

[článok]

Lit.: 20

[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]

[ŠO 7418 vedy o športe - ŠO 7605 učiteľstvo a pedagogické vedy]

Indikátor časopisu:

IF: 3.9 - 2022

SNIP: 1,198 - 2022

SJR: 0,664 - 2022

CiteScore: 5,8 - 2022

Nordic List: 1 - 2022

AIS: 0.527 - 2022

Kvartil Q (2022):

AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JCI - Environmental sciences - Q2 JCI - Environmental studies - Q3 JCI - Green & sustainable science & technology - Q3 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Computer networks and communications - Q2 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Hardware and architecture - Q2 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2

4

ADM: Luptáková, Gabriela (UKOTVKEH) (50%), Antala Branislav (UKOTVKEH) (50%). 2017. Collaborative learning with application of screen-based technology in physical education. WOS, SCOPUS,  

IF - JCR: 2016 - 0,000

IF - JCR: 2017 - 0,000

SJR - SCOPUS: 2016 - 0,000

SJR - SCOPUS: 2017 - 0,167

SNIP - SCOPUS: 2016 - 0,000

SNIP - SCOPUS: 2017 - 0,629

CiteScore - SCOPUS: 2016 - 0,00

CiteScore - SCOPUS: 2017 - 0,50 https://alis.uniba.sk:8444/lib/item?id=chamo:331095&fromLocationLink=false&theme=EPC

5

ADM:  Ho, Walter (5%), Ahmed, Dilsad (5%), Carvalho, Pedro G. (5%), Antala, Branislav [UKOTVKEH] (45%), Makszin, Imre (5%), Valeiro, Miguel G. (5%), Kougioumtzis, Konstantin (5%), Cazzoli, Stefania (5%), van Niekerk, Rudolph L. (5%), Morris, Tony (5%), Huang, Fan (5%), Wong, Beatriz (5%). Development of an instrument to assess perception of quality physical education (QPE) among European professionals. South African journal for research in sport, physical education and recreation. - Roč. 41, č. 1 (2019), s. 31-49

Registrované v scopus, wos

Impakt časopisu 

SJR - SCOPUS: 2019 - 0,258

SNIP - SCOPUS: 2019 - 0,400

CiteScore - SCOPUS: 2019 - 0,70

IF - JCR: 2019 - 0,215

Kvartil 

wos-jcr -- Q4 [Social sciences, interdisciplinary] -- 2019

scimago-sjr -- Q3 [Education] -- 2019

scimago-sjr -- Q3 [Physical therapy, sports therapy and rehabilitation] -- 2019

scimago-sjr -- Q4 [Sports science] -- 2019

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

ADC_001 / Ružbarská, Beáta (Korešpondenčný autor) [PUPFSSEH] (40%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (30%) - Gombár, Miroslav (Autor) [PUPFMKM] (20%) - Tlučáková, Lenka (Autor) [PUPFSSEH] (10%): The gender and education of parents as factors that influence their views on physical education. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su132413708. – WOS CC ; CCC ; SCO ; SCIE ; SSCI ; OA.

In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 13, č. 24 (2021), art. no. 13708, s. [1-13] [online]

Počet všetkých autorov: 4

[článok]

Lit.: 52

[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]

Indikátor časopisu:

IF: 3,889 - 2021

SNIP: 1,310 - 2021

SJR: 0,664 - 2021

CiteScore: 5,00 - 2021

AIS: 0.516 - 2021

Kvartil Q (2021):

AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2

2

V3_002 / Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (40%) - Průžek, Michal (Autor) [Interný doktorand] [UKOTVKEH] (50%) - Popluhárová, Monika (Korešpondenčný autor) [Externý doktorand] [UKOTVKEH] (10%): Self-efficacy and attitudes of physical education teachers towards inclusion of pupils with disabilities. – text, tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su142013292. – WOS CC ; CCC ; SCO ; OA ; SCIE ; SSCI.

In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 20 (2022), art. no. 13292, s. 1-15 [online]

Počet všetkých autorov: 3

[článok]

Lit.: 63

[OV 210 Vedy o športe]

[ŠO 7418 vedy o športe]

Indikátor časopisu:

IF: 3.9 - 2022

SNIP: 1,198 - 2022

SJR: 0,664 - 2022

CiteScore: 5,8 - 2022

Nordic List: 1 - 2022

AIS: 0.527 – 2022

Kvartil Q (2022):

AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JCI - Environmental sciences - Q2 JCI - Environmental studies - Q3 JCI - Green & sustainable science & technology - Q3 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Computer networks and communications - Q2 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Hardware and architecture - Q2 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2

3

V3_003 / Rzavská, Dominika (Autor) [Interný doktorand] [TUTPFSPD] (40%) - Masaryková, Dana (Korešpondenčný autor) [TUTPFSPD] (30%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (30%): Sustainable development of basic motor competencies related to socioeconomic status of primary school children. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su142215175. – TUTPFSPD signatúra E093518. – WOS CC ; CCC ; SCO ; OA ; Nordic list ; SCIE ; SSCI.

In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 22 (2022), art. no. 15175, s. 1-9 [online]

Počet všetkých autorov: 3

[článok]

Lit.: 20

[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]

[ŠO 7418 vedy o športe - ŠO 7605 učiteľstvo a pedagogické vedy]

Indikátor časopisu:

IF: 3.9 - 2022

SNIP: 1,198 - 2022

SJR: 0,664 - 2022

CiteScore: 5,8 - 2022

Nordic List: 1 - 2022

AIS: 0.527 - 2022

Kvartil Q (2022):

AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JCI - Environmental sciences - Q2 JCI - Environmental studies - Q3 JCI - Green & sustainable science & technology - Q3 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Computer networks and communications - Q2 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Hardware and architecture - Q2 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2

4

ADM_001 / Malis, Jiří (Korešpondenčný autor) (30%) - Vašíčková, Jana (Autor) (20%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (20%) - Cihová, Iveta (Autor) [UKOTVKLA] (20%) - Novak, Dario (Autor) (10%): Different perception of health status and importance of physical activity among Croatian, Slovak and Czech youth = Percepcija zdravstvenog stanja i važnosti tjelesne a aktivnosti medu Hrvatskom, Slovačkom i Češkom mladeži. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.5671/ca.45.3.4. – SCO ; OA.

In: Collegium antropologicum [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Zagreb (Chorvátsko) : Croatian anthropological society. – ISSN 0350-6134. – ISSN (online) 1848-9486. – Roč. 45, č. 3 (2021), s. 209-214 [tlačená forma] [online]

Počet všetkých autorov: 5

[článok]

Lit.: 38

[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]

Indikátor časopisu:

SNIP: 0,158 - 2021

SJR: 0,121 - 2021

CiteScore: 0,3 - 2021

Kvartil Q (2021):

Scimago - Anthropology - Q4 Scimago - Arts and humanities (miscellaneous) - Q3 Scimago - Medicine (miscellaneous) - Q4

5

ADM:  Ho, Walter (5%), Ahmed, Dilsad (5%), Carvalho, Pedro G. (5%), Antala, Branislav [UKOTVKEH] (45%), Makszin, Imre (5%), Valeiro, Miguel G. (5%), Kougioumtzis, Konstantin (5%), Cazzoli, Stefania (5%), van Niekerk, Rudolph L. (5%), Morris, Tony (5%), Huang, Fan (5%), Wong, Beatriz (5%). Development of an instrument to assess perception of quality physical education (QPE) among European professionals. South African journal for research in sport, physical education and recreation. - Roč. 41, č. 1 (2019), s. 31-49

Registrované v scopus, wos

Impakt časopisu 

SJR - SCOPUS: 2019 - 0,258

SNIP - SCOPUS: 2019 - 0,400

CiteScore - SCOPUS: 2019 - 0,70

IF - JCR: 2019 - 0,215

Kvartil 

wos-jcr -- Q4 [Social sciences, interdisciplinary] -- 2019

scimago-sjr -- Q3 [Education] -- 2019

scimago-sjr -- Q3 [Physical therapy, sports therapy and rehabilitation] -- 2019

scimago-sjr -- Q4 [Sports science] -- 2019

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

ADC_001 / Ružbarská, Beáta (Korešpondenčný autor) [PUPFSSEH] (40%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (30%) - Gombár, Miroslav (Autor) [PUPFMKM] (20%) - Tlučáková, Lenka (Autor) [PUPFSSEH] (10%): The gender and education of parents as factors that influence their views on physical education. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su132413708. – WOS CC ; CCC ; SCO ; SCIE ; SSCI ; OA.

In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 13, č. 24 (2021), art. no. 13708, s. [1-13] [online]

Počet všetkých autorov: 4

[článok]

Lit.: 52

[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]

Indikátor časopisu:

IF: 3,889 - 2021

SNIP: 1,310 - 2021

SJR: 0,664 - 2021

CiteScore: 5,00 - 2021

AIS: 0.516 - 2021

Kvartil Q (2021):

AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2

Ohlasy (2):

2025 [01/20] / USA - Semiz, Kvang. What do the internet memes about physical education tell us? [elektronický dokument]. DOI 10.1123/jtpe.2023-0322Kinetics In: Journal of teaching in physical education. Champaign: Human Kinetics, 2025, Roč. 44, č. 24. október, s. 1-10 [tlačená forma] [online]. ISSN 0273-5024. ISSN (online) 1543-2769. - WOS CC ; SCIE ; SSCI, s. 1 - 10

2023 [01/20] / DEU - Pandya, Samta P. Unstructured play activities, dance lessons, and yoga-meditation classes [elektronický dokument]: what makes immigrant South Asian US-dwelling children happier?. DOI 10.1007/s41042-023-00111-8 In: International journal of applied positive psychology. Cham: Springer Nature. Springer International Publishing AG, 2023, Roč. 8, č. 3, s. 637-675 [tlačená forma] [online]. ISSN 2364-5040. ISSN (online) 2364-5059. - SCO ; OA, s. 637 – 675

2

ADM: Luptáková, Gabriela (UKOTVKEH) (50%), Antala Branislav (UKOTVKEH) (50%). 2017. Collaborative learning with application of screen-based technology in physical education. WOS, SCOPUS,  

IF - JCR: 2016 - 0,000

IF - JCR: 2017 - 0,000

SJR - SCOPUS: 2016 - 0,000

SJR - SCOPUS: 2017 - 0,167

SNIP - SCOPUS: 2016 - 0,000

SNIP - SCOPUS: 2017 - 0,629

CiteScore - SCOPUS: 2016 - 0,00

CiteScore - SCOPUS: 2017 - 0,50                                                                                                                                                                                                                  

Ohlasy (5):                                                                 

(o1] 2018 - Maros, M. : A content analysis of published articles in Montenegrin journal of sports science and medicine from 2012 to 2018. - In: Sport mont, roč. 16, č. 3, 2018 ; s. 97-102 ; SCOPUS

[o1] 2019 - Pangestu, H. - Karsen, M. - Chandra, Y.U. : Evaluation of collaborative learning tools implementation to improve learning quality in higher education. - In: Proceedings of 2019 International conference on information management and technology, ICIMTech 2019 . - Piscataway, New Jersey : Institute of electrical and electronics engineers, 2019 ; s. 477-481; art. no. 8843713 ; SCOPUS

[o1] 2019 - Popovic, S. - Masanovic, B. : Effects of physical and social activity on physical health and social inclusion of elderly people. - In: Iranian journal of public health, roč. 48, č. 10, 2019 ; s. 1922-1923 ; SCI SCOPUS                                                                                                                                                                                                                                                     

[o1] 2020 - Griffo, J.M. - Hodges-Kulinna, P. - Marttinen, R.H.J. - Battistella, S. : A systematic review of integrative practices in physical education (2009-2018). - In: International journal of educational research, roč. 2020, č. 104, 2020 ; s. 1-8, art. no. 101689 ; SCI ; SCOPUS

[o1] 2021 - Popovic, S. - Bjelica, D. - Zarubica, M. - Pekovic, S. - Matic, R. : Attitudes of sport organization officials toward links between the sports sector, sports industry, and knowledge organizations with innovations in Montenegrin sport. - In: Sport mont, roč. 19, č. 2, 2021 ; s. 95-100 ; SCOPUS

3

V3_002 / Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (40%) - Průžek, Michal (Autor) [Interný doktorand] [UKOTVKEH] (50%) - Popluhárová, Monika (Korešpondenčný autor) [Externý doktorand] [UKOTVKEH] (10%): Self-efficacy and attitudes of physical education teachers towards inclusion of pupils with disabilities. – text, tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su142013292. – WOS CC ; CCC ; SCO ; OA ; SCIE ; SSCI.

In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 20 (2022), art. no. 13292, s. 1-15 [online]

Počet všetkých autorov: 3

[článok]

Lit.: 63

[OV 210 Vedy o športe]

[ŠO 7418 vedy o športe]

Indikátor časopisu:

IF: 3.9 - 2022

SNIP: 1,198 - 2022

SJR: 0,664 - 2022

CiteScore: 5,8 - 2022

Nordic List: 1 - 2022

AIS: 0.527 – 2022

Kvartil Q (2022):

AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JCI - Environmental sciences - Q2 JCI - Environmental studies - Q3 JCI - Green & sustainable science & technology - Q3 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Computer networks and communications - Q2 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Hardware and architecture - Q2 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2

Ohlasy (6):

2024 [01/20] / GBR - Castelli Correia de Campos, Luis Felipe - Nowland, Lindsey A. - Rojas, Fabian Arroyo - dos Santos, Luiz Gustavo Teixeira Fabricio - Rivera, Sheyla Martinez - Wilson, Wesley J. - Haegele, Justin A. Understanding Chilean physical educators' attitudes toward teaching students with Down syndrome in integrated classes [elektronický dokument]. DOI 10.1080/20473869.2024.2354571 In: International journal of developmental disabilities. Abingdon: Taylor & Francis Group, 2024, Roč. 70, č. 20. máj, s. 1-12 [tlačená forma] [online]. ISSN 2047-3869. ISSN (online) 2047-3877. - WOS CC ; SCO ; SSCI, s. 1 - 12

2024 [01/20] / GBR - Nowland, Lindsey A. - Haegele, Justin A. - Zhu, Xihe - Keene, M. Ally - Ball, Lindsay E. What is my value? [elektronický dokument]: visually impaired student reflections about feeling valued in PE. DOI 10.1080/09518398.2024.2318295 In: International journal of qualitative studies in education. Londýn: Taylor & Francis Group, 2024, Roč. 37, č. 15. február, s. 1-16 [tlačená forma] [online]. ISSN 0951-8398. ISSN (online) 1366-5898. - WOS CC ; SCO ; ESCI, s. 1 - 16

2024 [01/20] / GBR - Kingsdorf, Sheri - Pančocha, Karel - Ivanova, Kateryna - Farka, Alexandra - Troshanska, Jasmina. Investigating reported self-efficacy, attitudes, challenges, and knowledge of physical educators of autistic children across Europe [elektronický dokument]. DOI 10.1080/20473869.2024.2366723 In: International journal of developmental disabilities. Abingdon: Taylor & Francis Group, 2024, Roč. 70, č. 21. jún, s. 1-14 [tlačená forma] [online]. ISSN 2047-3869. ISSN (online) 2047-3877. - WOS CC ; SCO ; SSCI, s. 1 - 14

2024 [01/20] / ROM - Jingling, Fan - Shihui, Jiang. A study of the innovation of teacher education concept [elektronický dokument]. DOI 10.33788/rcis.82.4 In: Revista de Cercetare si Interventie Sociala. Iași: Alexandru Ioan Cuza University, 2024, Roč. 2024, č. 84, s. 50-64 [tlačená forma] [online]. ISSN 1583-3410. ISSN (online) 1584-5397. - SCO ; OA, s. 50 - 64

2023 [01/20] / USA - Alhumaid, Majed M. Enhancing graduate students' attitudes and self-efficacy towards inclusively teaching children with disabilities using an inclusivity-based physical activity program [elektronický dokument]. DOI 10.13189/saj.2023.110525 In: International journal of human movement and sports sciences. San Jose, California: Horizon Research Publishing, 2023, Roč. 11, č. 5, s. 1158-1167 [tlačená forma] [online]. ISSN 2381-4381. ISSN (online) 2381-4403. - SCO ; OA, s. 1158 - 1167

2023 [01/20] / CHE - Park, Seungyeon. Faculty perspective regarding practical experience of adapted physical education for undergraduate students [elektronický dokument]. DOI 10.3390/ijerph20054282 In: International journal of environmental research and public health. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2023, Roč. 20, č. 5, art. no. 4282, s. 1-15 [tlačená forma] [online]. ISSN 1661-7827. ISSN (online) 1660-4601. - SCO ; MEDLINE® ; OA, s. 1 -

4

ADM: Novak, Dario (40%), Štefan, Lavro (autor) (10%), Antala, Branislav [UKOTVKEH] (30%), Dudley, Dean (10%), Kawachi, Ichiro (10%). Association between social capital and self-rated health in small and large secondary school classes in Croatia. South African journal for research in sport, physical education and recreation. - Roč. 40, č. 2 (2018), s. 143-158

Registrované v wos, scopus

Impakt časopisu 

SJR - SCOPUS: 2018 - 0,186

SNIP - SCOPUS: 2018 - 0,236

CiteScore - SCOPUS: 2018 - 0,50

IF - JCR: 2018 - 0,349

Kvartil wos-jcr -- Q4 [Social sciences, interdisciplinary] – 2018

Ohlasy (1):

[o1] 2020 - Oguttu, J.W. - Ncayiyana, J.R. : Social capital and self-rated health of residents of Gauteng province : Does area-level deprivation influence the relationship?. - In: SSM - Population health, roč. 2020, č. 11 (August), 2020 ; s. 1-10, art. no. 100607 ; SCI ; SCOPUS

5

V3_001 / Ho, Walter (Autor) (35%) - Ahmed, Dilsad (Korešpondenčný autor) (5%) - Rafael, Klaudia (Autor) [UKOTVKEH] (20%) - De D'Amico, Rosa Lopez (Autor) (5%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (20%) - Liu, Min (Autor) (5%) - Dong, Xiaoxi (Autor) (5%) - Xie, Yang Yang (Autor) (5%): Quality Physical Education (QPE) measurement tool development. – text, tab. – [recenzované]. – DOI 10.30819/iss.45-2.02. – WOS CC ; SCO ; ESCI.

In: International sports studies [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Berlín (Nemecko) : Logos Verlag Berlin. – ISSN 1443-0770. – Roč. 45, č. 2 (2023), s. 6-27 [tlačená forma] [online]

Počet všetkých autorov: 8

[článok]

Lit.: 51

[OV 210 Vedy o športe]

[ŠO 7418 vedy o športe]

Indikátor časopisu:

IF: 0.1 - 2023

SNIP: 0,232 - 2023

SJR: 0,126 - 2023

CiteScore: 1,7 - 2023

AIS: 0.036 - 2023

Kvartil Q (2023):

AIS - Hospitality, leisure, sport & tourism - Q4 JCI - Hospitality, leisure, sport & tourism - Q4 JIF - Hospitality, leisure, sport & tourism - Q4 Scimago - Applied psychology - Q4 Scimago - Education - Q4

zatiaľ nemá evidované ohlasy

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

Vedúci riešiteľ projektu VEGA č. 1/0429/16 „Nové technológie v telesnej a športovej výchove a ich vplyv na afektívny a kognitívny rozvoj žiaka II. stupňa základnej školy – riešené 2016 - 2019, úspešne ukončené

2

Vedúci riešiteľ projektu VEGA č. 1/0523/19 : „Telesná a športová výchova a jej kvalita a potenciál v podpore zdravia z pohľadu žiakov, učiteľov a rodičov“ – riešené 2019 - 2021; úspešne ukončené

3

Vedúci riešiteľ projektu VEGA č. 1/0127/23: „Tandemové vyučovanie telesnej a športovej výchovy na 1. stupni základnej školy a jeho vplyv na motorický, kognitívny a afektívny rozvoj žiakov“ – riešené 2023 - 2025

4

Zodpovedný riešiteľ z partnerského pracoviska projektu ERASMUS + "LUDUS - Just Move and Have Fun", Riešené: 2018 – 2019 – úspešne ukončené

5

Zodpovedný riešiteľ z partnerského pracoviska projektu ERASMUS + "New Health 2022". Riešené: 2020 - 2022, úspešne ukončené

6

Zodpovedný riešiteľ z partnerského pracoviska projektu ERASMUS + "Dual Career Concept - Transfer of Experience, Synergy of Knowledge". Riešené: 2022 - 2023, úspešne ukončené

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Predseda Medzinárodná federácia telesnej a športovej výchovy - Európa (FIEPS Europe) 2008 - 2021
Medzinárodný Vice-prezident Medzinárodná federácia telesnej a športovej výchovy - svet (FIEPS World) 2021 dodnes
Člen Exekutívy Medzinárodná rada športovej vedy a telesnej výchovy (ICSSPE) 2011 - 2018
Predsedajúci Medzinárodný výbor športovej pedagogiky 2013 - 2016
Predseda Ústredná predmetová komisia pre telesnú a športovú výchovu pri Štátnom pedagogickom ústave 2007 - 2016
člen Kurikulárna rada ministra školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky 2016 - 2020

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Univerzita v Záhrebe, Fakulta kinesiológie Zahreb, Chorvátsko 2009 - 2014 Hosťujúci profesor
Univerzita v Záhrebe, Fakulta kinesiológie Zahreb, Chorvátsko 2015 - dodnes Čestný profesor
Pekingská športová univerzita Peking, Čína 2019 - 2021 Hosťujúci profesor
Gruzínska štátna univerzita telesnej výchovy a športu Tbilisi, Gruzínsko 2024 dodnes Doctor Honoris Causa

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Je členom redakčných rád viacerých vedeckých a odborných časopisov: Telesná výchova a šport (Slovensko), Kinesiology (Chorvátsko), FIEP Bulletin (Brazília), Gymnasium (Rumunsko), SportLogia (Bosna and Herzegovina), Croatian Journal of Education (Chorvátsko), Research in Kinesiology ( Macedónsko), Activities in Physical Education and Sport (Macedónsko), Montenegrin Journal of Sport Sciences and Medicine (Čierna Hora), Physical Education and Sport through the Centuries (Srbsko), Educatione Fisica e Sport Nella Scuola (Taliansko), European Journal of Health and Science in Sports (Albánsko). Bol hosťujúci editor v Sustainabilty journal (Švajčiarsko).

Držiteľ množstva medzinárodných ocenení za vedeckú, pedagogickú a manažérsku prácu ako napr. FIEP International Gold Cross of Honor (Brazília, 2007), Medalha Sylvio Raso (Brazília, 2009), Zlatni džentleman (Srbsko, 2009), Aguila de Oro (Mexiko, 2009), Pico Bolivar Award (Venezuela, 2009), Diploma of Excellency (Rumunsko, 2010), University of Banja Luka Award (Bosna a Herzegovina, 2011), Medalha Manoel Tubino (Brazília, 2013), National Sport Academy “V.Levski” Award (Bulharsko, 2014), Gold Plaque of Montenegrin Sports Academy (Čierna Hora, 2015), ASSA Award (Albánsko, 2017), Physical Education Ambassador Award (Španielsko 2019), Medalha Fausto Gonzales Ramirez (San Luis Potosi, Mexiko 2023), Gorjanovic-Krambergeri Award (Zagreb, Croatia, 2024).

Garant národného projektu „Zvýšenie kvalifikácie učiteľov telesnej a športovej výchovy“ spolufinancovaného zo zdrojov EU v podprograme Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť 2013 - 2016

Dátum poslednej aktualizácie
2025-01-30