Meno a priezvisko:
|
doc. PaedDr. Branislav Antala, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
odborný pracovník | Výskumný ústav telesnej kultúry pri FTVŠ UK | 1987 – 1988 |
odborný asistent | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta telesnej výchovy a športu | 1989 - 2009 |
docent | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta telesnej výchovy a športu | 2009 dodnes |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Didaktika inkluzívneho telovýchovného procesu | Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy | I. | Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Didaktika inkluzívneho telovýchovného procesu | Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Športový manažment I | Športový manažment | I. | Vedy o športe, Ekonómia a manažment |
Didaktika školskej telesnej výchovy | Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy | II. | Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Didaktika školskej telesnej výchovy | Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Všeobecná didaktika | Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii | I. stupeň | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Všeobecná didaktika | Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy | 1. stupeň | Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Digitálne technológie vo vzdelávaní | Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii | 1. stupeň | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Digitálne technológie vo vzdelávaní | Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy | 1.stupeň | Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy | I. | Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy | II. | Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Športový manažment | I. | Vedy o športe, Ekonómia a manažment |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Základy podnikania | Trénerstvo | I. | Vedy o športe |
Základy podnikania | Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy | I. | Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Všeobecná didaktika | Trénerstvo | I. | Vedy o športe |
Všeobecná didaktika | Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy | I. | Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Všeobecná didaktika | Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Školský manažment | Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy | I. | Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Školský manažment | Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Seminár k bakalárskej práci 1 | Športový manažment | I. | Vedy o športe, Ekonómia a manažment |
Športový marketing | Športový manažment | I. | Vedy o športe, Ekonómia a manažment |
Manažment športových objektov | Športový manažment | I. | Vedy o športe, Ekonómia a manažment |
Pedagogická prax 2 (telesná výchova) | Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy | II. | Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Pedagogická prax 2 (telesná výchova) | Učiteľstvo telesnej výchovy v kombinácii | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Základy športového manažmentu | Trénerstvo | II. | Vedy o športe |
Základy športového manažmentu | Trénerstvo a učiteľstvo telesnej výchovy | II. | Vedy o športe, Učiteľstvo a pedagogické vedy |
ADC_001 / Ružbarská, Beáta (Korešpondenčný autor) [PUPFSSEH] (40%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (30%) - Gombár, Miroslav (Autor) [PUPFMKM] (20%) - Tlučáková, Lenka (Autor) [PUPFSSEH] (10%): The gender and education of parents as factors that influence their views on physical education. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su132413708. – WOS CC ; CCC ; SCO ; SCIE ; SSCI ; OA.
In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 13, č. 24 (2021), art. no. 13708, s. [1-13] [online]
Počet všetkých autorov: 4
[článok]
Lit.: 52
[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]
Indikátor časopisu:
IF: 3,889 - 2021
SNIP: 1,310 - 2021
SJR: 0,664 - 2021
CiteScore: 5,00 - 2021
AIS: 0.516 - 2021
Kvartil Q (2021):
AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2
V3_002 / Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (40%) - Průžek, Michal (Autor) [Interný doktorand] [UKOTVKEH] (50%) - Popluhárová, Monika (Korešpondenčný autor) [Externý doktorand] [UKOTVKEH] (10%): Self-efficacy and attitudes of physical education teachers towards inclusion of pupils with disabilities. – text, tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su142013292. – WOS CC ; CCC ; SCO ; OA ; SCIE ; SSCI.
In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 20 (2022), art. no. 13292, s. 1-15 [online]
Počet všetkých autorov: 3
[článok]
Lit.: 63
[OV 210 Vedy o športe]
[ŠO 7418 vedy o športe]
Indikátor časopisu:
IF: 3.9 - 2022
SNIP: 1,198 - 2022
SJR: 0,664 - 2022
CiteScore: 5,8 - 2022
Nordic List: 1 - 2022
AIS: 0.527 – 2022
Kvartil Q (2022):
AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JCI - Environmental sciences - Q2 JCI - Environmental studies - Q3 JCI - Green & sustainable science & technology - Q3 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Computer networks and communications - Q2 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Hardware and architecture - Q2 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2
V3_003 / Rzavská, Dominika (Autor) [Interný doktorand] [TUTPFSPD] (40%) - Masaryková, Dana (Korešpondenčný autor) [TUTPFSPD] (30%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (30%): Sustainable development of basic motor competencies related to socioeconomic status of primary school children. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su142215175. – TUTPFSPD signatúra E093518. – WOS CC ; CCC ; SCO ; OA ; Nordic list ; SCIE ; SSCI.
In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 22 (2022), art. no. 15175, s. 1-9 [online]
Počet všetkých autorov: 3
[článok]
Lit.: 20
[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]
[ŠO 7418 vedy o športe - ŠO 7605 učiteľstvo a pedagogické vedy]
Indikátor časopisu:
IF: 3.9 - 2022
SNIP: 1,198 - 2022
SJR: 0,664 - 2022
CiteScore: 5,8 - 2022
Nordic List: 1 - 2022
AIS: 0.527 - 2022
Kvartil Q (2022):
AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JCI - Environmental sciences - Q2 JCI - Environmental studies - Q3 JCI - Green & sustainable science & technology - Q3 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Computer networks and communications - Q2 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Hardware and architecture - Q2 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2
ADM: Luptáková, Gabriela (UKOTVKEH) (50%), Antala Branislav (UKOTVKEH) (50%). 2017. Collaborative learning with application of screen-based technology in physical education. WOS, SCOPUS,
IF - JCR: 2016 - 0,000
IF - JCR: 2017 - 0,000
SJR - SCOPUS: 2016 - 0,000
SJR - SCOPUS: 2017 - 0,167
SNIP - SCOPUS: 2016 - 0,000
SNIP - SCOPUS: 2017 - 0,629
CiteScore - SCOPUS: 2016 - 0,00
CiteScore - SCOPUS: 2017 - 0,50 https://alis.uniba.sk:8444/lib/item?id=chamo:331095&fromLocationLink=false&theme=EPC
ADM: Ho, Walter (5%), Ahmed, Dilsad (5%), Carvalho, Pedro G. (5%), Antala, Branislav [UKOTVKEH] (45%), Makszin, Imre (5%), Valeiro, Miguel G. (5%), Kougioumtzis, Konstantin (5%), Cazzoli, Stefania (5%), van Niekerk, Rudolph L. (5%), Morris, Tony (5%), Huang, Fan (5%), Wong, Beatriz (5%). Development of an instrument to assess perception of quality physical education (QPE) among European professionals. South African journal for research in sport, physical education and recreation. - Roč. 41, č. 1 (2019), s. 31-49
Registrované v scopus, wos
Impakt časopisu
SJR - SCOPUS: 2019 - 0,258
SNIP - SCOPUS: 2019 - 0,400
CiteScore - SCOPUS: 2019 - 0,70
IF - JCR: 2019 - 0,215
Kvartil
wos-jcr -- Q4 [Social sciences, interdisciplinary] -- 2019
scimago-sjr -- Q3 [Education] -- 2019
scimago-sjr -- Q3 [Physical therapy, sports therapy and rehabilitation] -- 2019
scimago-sjr -- Q4 [Sports science] -- 2019
ADC_001 / Ružbarská, Beáta (Korešpondenčný autor) [PUPFSSEH] (40%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (30%) - Gombár, Miroslav (Autor) [PUPFMKM] (20%) - Tlučáková, Lenka (Autor) [PUPFSSEH] (10%): The gender and education of parents as factors that influence their views on physical education. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su132413708. – WOS CC ; CCC ; SCO ; SCIE ; SSCI ; OA.
In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 13, č. 24 (2021), art. no. 13708, s. [1-13] [online]
Počet všetkých autorov: 4
[článok]
Lit.: 52
[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]
Indikátor časopisu:
IF: 3,889 - 2021
SNIP: 1,310 - 2021
SJR: 0,664 - 2021
CiteScore: 5,00 - 2021
AIS: 0.516 - 2021
Kvartil Q (2021):
AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2
V3_002 / Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (40%) - Průžek, Michal (Autor) [Interný doktorand] [UKOTVKEH] (50%) - Popluhárová, Monika (Korešpondenčný autor) [Externý doktorand] [UKOTVKEH] (10%): Self-efficacy and attitudes of physical education teachers towards inclusion of pupils with disabilities. – text, tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su142013292. – WOS CC ; CCC ; SCO ; OA ; SCIE ; SSCI.
In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 20 (2022), art. no. 13292, s. 1-15 [online]
Počet všetkých autorov: 3
[článok]
Lit.: 63
[OV 210 Vedy o športe]
[ŠO 7418 vedy o športe]
Indikátor časopisu:
IF: 3.9 - 2022
SNIP: 1,198 - 2022
SJR: 0,664 - 2022
CiteScore: 5,8 - 2022
Nordic List: 1 - 2022
AIS: 0.527 – 2022
Kvartil Q (2022):
AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JCI - Environmental sciences - Q2 JCI - Environmental studies - Q3 JCI - Green & sustainable science & technology - Q3 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Computer networks and communications - Q2 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Hardware and architecture - Q2 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2
V3_003 / Rzavská, Dominika (Autor) [Interný doktorand] [TUTPFSPD] (40%) - Masaryková, Dana (Korešpondenčný autor) [TUTPFSPD] (30%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (30%): Sustainable development of basic motor competencies related to socioeconomic status of primary school children. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su142215175. – TUTPFSPD signatúra E093518. – WOS CC ; CCC ; SCO ; OA ; Nordic list ; SCIE ; SSCI.
In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 22 (2022), art. no. 15175, s. 1-9 [online]
Počet všetkých autorov: 3
[článok]
Lit.: 20
[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]
[ŠO 7418 vedy o športe - ŠO 7605 učiteľstvo a pedagogické vedy]
Indikátor časopisu:
IF: 3.9 - 2022
SNIP: 1,198 - 2022
SJR: 0,664 - 2022
CiteScore: 5,8 - 2022
Nordic List: 1 - 2022
AIS: 0.527 - 2022
Kvartil Q (2022):
AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JCI - Environmental sciences - Q2 JCI - Environmental studies - Q3 JCI - Green & sustainable science & technology - Q3 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Computer networks and communications - Q2 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Hardware and architecture - Q2 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2
ADM_001 / Malis, Jiří (Korešpondenčný autor) (30%) - Vašíčková, Jana (Autor) (20%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (20%) - Cihová, Iveta (Autor) [UKOTVKLA] (20%) - Novak, Dario (Autor) (10%): Different perception of health status and importance of physical activity among Croatian, Slovak and Czech youth = Percepcija zdravstvenog stanja i važnosti tjelesne a aktivnosti medu Hrvatskom, Slovačkom i Češkom mladeži. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.5671/ca.45.3.4. – SCO ; OA.
In: Collegium antropologicum [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Zagreb (Chorvátsko) : Croatian anthropological society. – ISSN 0350-6134. – ISSN (online) 1848-9486. – Roč. 45, č. 3 (2021), s. 209-214 [tlačená forma] [online]
Počet všetkých autorov: 5
[článok]
Lit.: 38
[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]
Indikátor časopisu:
SNIP: 0,158 - 2021
SJR: 0,121 - 2021
CiteScore: 0,3 - 2021
Kvartil Q (2021):
Scimago - Anthropology - Q4 Scimago - Arts and humanities (miscellaneous) - Q3 Scimago - Medicine (miscellaneous) - Q4
ADM: Ho, Walter (5%), Ahmed, Dilsad (5%), Carvalho, Pedro G. (5%), Antala, Branislav [UKOTVKEH] (45%), Makszin, Imre (5%), Valeiro, Miguel G. (5%), Kougioumtzis, Konstantin (5%), Cazzoli, Stefania (5%), van Niekerk, Rudolph L. (5%), Morris, Tony (5%), Huang, Fan (5%), Wong, Beatriz (5%). Development of an instrument to assess perception of quality physical education (QPE) among European professionals. South African journal for research in sport, physical education and recreation. - Roč. 41, č. 1 (2019), s. 31-49
Registrované v scopus, wos
Impakt časopisu
SJR - SCOPUS: 2019 - 0,258
SNIP - SCOPUS: 2019 - 0,400
CiteScore - SCOPUS: 2019 - 0,70
IF - JCR: 2019 - 0,215
Kvartil
wos-jcr -- Q4 [Social sciences, interdisciplinary] -- 2019
scimago-sjr -- Q3 [Education] -- 2019
scimago-sjr -- Q3 [Physical therapy, sports therapy and rehabilitation] -- 2019
scimago-sjr -- Q4 [Sports science] -- 2019
ADC_001 / Ružbarská, Beáta (Korešpondenčný autor) [PUPFSSEH] (40%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (30%) - Gombár, Miroslav (Autor) [PUPFMKM] (20%) - Tlučáková, Lenka (Autor) [PUPFSSEH] (10%): The gender and education of parents as factors that influence their views on physical education. – text, graf., tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su132413708. – WOS CC ; CCC ; SCO ; SCIE ; SSCI ; OA.
In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 13, č. 24 (2021), art. no. 13708, s. [1-13] [online]
Počet všetkých autorov: 4
[článok]
Lit.: 52
[OV 010 Pedagogické vedy - OV 210 Vedy o športe]
Indikátor časopisu:
IF: 3,889 - 2021
SNIP: 1,310 - 2021
SJR: 0,664 - 2021
CiteScore: 5,00 - 2021
AIS: 0.516 - 2021
Kvartil Q (2021):
AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2
Ohlasy (2):
2025 [01/20] / USA - Semiz, Kvang. What do the internet memes about physical education tell us? [elektronický dokument]. DOI 10.1123/jtpe.2023-0322Kinetics In: Journal of teaching in physical education. Champaign: Human Kinetics, 2025, Roč. 44, č. 24. október, s. 1-10 [tlačená forma] [online]. ISSN 0273-5024. ISSN (online) 1543-2769. - WOS CC ; SCIE ; SSCI, s. 1 - 10
2023 [01/20] / DEU - Pandya, Samta P. Unstructured play activities, dance lessons, and yoga-meditation classes [elektronický dokument]: what makes immigrant South Asian US-dwelling children happier?. DOI 10.1007/s41042-023-00111-8 In: International journal of applied positive psychology. Cham: Springer Nature. Springer International Publishing AG, 2023, Roč. 8, č. 3, s. 637-675 [tlačená forma] [online]. ISSN 2364-5040. ISSN (online) 2364-5059. - SCO ; OA, s. 637 – 675
ADM: Luptáková, Gabriela (UKOTVKEH) (50%), Antala Branislav (UKOTVKEH) (50%). 2017. Collaborative learning with application of screen-based technology in physical education. WOS, SCOPUS,
IF - JCR: 2016 - 0,000
IF - JCR: 2017 - 0,000
SJR - SCOPUS: 2016 - 0,000
SJR - SCOPUS: 2017 - 0,167
SNIP - SCOPUS: 2016 - 0,000
SNIP - SCOPUS: 2017 - 0,629
CiteScore - SCOPUS: 2016 - 0,00
CiteScore - SCOPUS: 2017 - 0,50
Ohlasy (5):
(o1] 2018 - Maros, M. : A content analysis of published articles in Montenegrin journal of sports science and medicine from 2012 to 2018. - In: Sport mont, roč. 16, č. 3, 2018 ; s. 97-102 ; SCOPUS
[o1] 2019 - Pangestu, H. - Karsen, M. - Chandra, Y.U. : Evaluation of collaborative learning tools implementation to improve learning quality in higher education. - In: Proceedings of 2019 International conference on information management and technology, ICIMTech 2019 . - Piscataway, New Jersey : Institute of electrical and electronics engineers, 2019 ; s. 477-481; art. no. 8843713 ; SCOPUS
[o1] 2019 - Popovic, S. - Masanovic, B. : Effects of physical and social activity on physical health and social inclusion of elderly people. - In: Iranian journal of public health, roč. 48, č. 10, 2019 ; s. 1922-1923 ; SCI SCOPUS
[o1] 2020 - Griffo, J.M. - Hodges-Kulinna, P. - Marttinen, R.H.J. - Battistella, S. : A systematic review of integrative practices in physical education (2009-2018). - In: International journal of educational research, roč. 2020, č. 104, 2020 ; s. 1-8, art. no. 101689 ; SCI ; SCOPUS
[o1] 2021 - Popovic, S. - Bjelica, D. - Zarubica, M. - Pekovic, S. - Matic, R. : Attitudes of sport organization officials toward links between the sports sector, sports industry, and knowledge organizations with innovations in Montenegrin sport. - In: Sport mont, roč. 19, č. 2, 2021 ; s. 95-100 ; SCOPUS
V3_002 / Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (40%) - Průžek, Michal (Autor) [Interný doktorand] [UKOTVKEH] (50%) - Popluhárová, Monika (Korešpondenčný autor) [Externý doktorand] [UKOTVKEH] (10%): Self-efficacy and attitudes of physical education teachers towards inclusion of pupils with disabilities. – text, tab. – [recenzované]. – DOI 10.3390/su142013292. – WOS CC ; CCC ; SCO ; OA ; SCIE ; SSCI.
In: Sustainability [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 20 (2022), art. no. 13292, s. 1-15 [online]
Počet všetkých autorov: 3
[článok]
Lit.: 63
[OV 210 Vedy o športe]
[ŠO 7418 vedy o športe]
Indikátor časopisu:
IF: 3.9 - 2022
SNIP: 1,198 - 2022
SJR: 0,664 - 2022
CiteScore: 5,8 - 2022
Nordic List: 1 - 2022
AIS: 0.527 – 2022
Kvartil Q (2022):
AIS - Environmental sciences - Q3 AIS - Environmental studies - Q4 AIS - Green & sustainable science & technology - Q4 JCI - Environmental sciences - Q2 JCI - Environmental studies - Q3 JCI - Green & sustainable science & technology - Q3 JIF - Environmental sciences - Q2 JIF - Environmental studies - Q2 JIF - Green & sustainable science & technology - Q3 Scimago - Computer networks and communications - Q2 Scimago - Energy engineering and power technology - Q2 Scimago - Environmental science (miscellaneous) - Q2 Scimago - Geography, planning and development - Q1 Scimago - Hardware and architecture - Q2 Scimago - Management, monitoring, policy and law - Q2 Scimago - Renewable energy, sustainability and the environment - Q2
Ohlasy (6):
2024 [01/20] / GBR - Castelli Correia de Campos, Luis Felipe - Nowland, Lindsey A. - Rojas, Fabian Arroyo - dos Santos, Luiz Gustavo Teixeira Fabricio - Rivera, Sheyla Martinez - Wilson, Wesley J. - Haegele, Justin A. Understanding Chilean physical educators' attitudes toward teaching students with Down syndrome in integrated classes [elektronický dokument]. DOI 10.1080/20473869.2024.2354571 In: International journal of developmental disabilities. Abingdon: Taylor & Francis Group, 2024, Roč. 70, č. 20. máj, s. 1-12 [tlačená forma] [online]. ISSN 2047-3869. ISSN (online) 2047-3877. - WOS CC ; SCO ; SSCI, s. 1 - 12
2024 [01/20] / GBR - Nowland, Lindsey A. - Haegele, Justin A. - Zhu, Xihe - Keene, M. Ally - Ball, Lindsay E. What is my value? [elektronický dokument]: visually impaired student reflections about feeling valued in PE. DOI 10.1080/09518398.2024.2318295 In: International journal of qualitative studies in education. Londýn: Taylor & Francis Group, 2024, Roč. 37, č. 15. február, s. 1-16 [tlačená forma] [online]. ISSN 0951-8398. ISSN (online) 1366-5898. - WOS CC ; SCO ; ESCI, s. 1 - 16
2024 [01/20] / GBR - Kingsdorf, Sheri - Pančocha, Karel - Ivanova, Kateryna - Farka, Alexandra - Troshanska, Jasmina. Investigating reported self-efficacy, attitudes, challenges, and knowledge of physical educators of autistic children across Europe [elektronický dokument]. DOI 10.1080/20473869.2024.2366723 In: International journal of developmental disabilities. Abingdon: Taylor & Francis Group, 2024, Roč. 70, č. 21. jún, s. 1-14 [tlačená forma] [online]. ISSN 2047-3869. ISSN (online) 2047-3877. - WOS CC ; SCO ; SSCI, s. 1 - 14
2024 [01/20] / ROM - Jingling, Fan - Shihui, Jiang. A study of the innovation of teacher education concept [elektronický dokument]. DOI 10.33788/rcis.82.4 In: Revista de Cercetare si Interventie Sociala. Iași: Alexandru Ioan Cuza University, 2024, Roč. 2024, č. 84, s. 50-64 [tlačená forma] [online]. ISSN 1583-3410. ISSN (online) 1584-5397. - SCO ; OA, s. 50 - 64
2023 [01/20] / USA - Alhumaid, Majed M. Enhancing graduate students' attitudes and self-efficacy towards inclusively teaching children with disabilities using an inclusivity-based physical activity program [elektronický dokument]. DOI 10.13189/saj.2023.110525 In: International journal of human movement and sports sciences. San Jose, California: Horizon Research Publishing, 2023, Roč. 11, č. 5, s. 1158-1167 [tlačená forma] [online]. ISSN 2381-4381. ISSN (online) 2381-4403. - SCO ; OA, s. 1158 - 1167
2023 [01/20] / CHE - Park, Seungyeon. Faculty perspective regarding practical experience of adapted physical education for undergraduate students [elektronický dokument]. DOI 10.3390/ijerph20054282 In: International journal of environmental research and public health. Bazilej: Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2023, Roč. 20, č. 5, art. no. 4282, s. 1-15 [tlačená forma] [online]. ISSN 1661-7827. ISSN (online) 1660-4601. - SCO ; MEDLINE® ; OA, s. 1 -
ADM: Novak, Dario (40%), Štefan, Lavro (autor) (10%), Antala, Branislav [UKOTVKEH] (30%), Dudley, Dean (10%), Kawachi, Ichiro (10%). Association between social capital and self-rated health in small and large secondary school classes in Croatia. South African journal for research in sport, physical education and recreation. - Roč. 40, č. 2 (2018), s. 143-158
Registrované v wos, scopus
Impakt časopisu
SJR - SCOPUS: 2018 - 0,186
SNIP - SCOPUS: 2018 - 0,236
CiteScore - SCOPUS: 2018 - 0,50
IF - JCR: 2018 - 0,349
Kvartil wos-jcr -- Q4 [Social sciences, interdisciplinary] – 2018
Ohlasy (1):
[o1] 2020 - Oguttu, J.W. - Ncayiyana, J.R. : Social capital and self-rated health of residents of Gauteng province : Does area-level deprivation influence the relationship?. - In: SSM - Population health, roč. 2020, č. 11 (August), 2020 ; s. 1-10, art. no. 100607 ; SCI ; SCOPUS
V3_001 / Ho, Walter (Autor) (35%) - Ahmed, Dilsad (Korešpondenčný autor) (5%) - Rafael, Klaudia (Autor) [UKOTVKEH] (20%) - De D'Amico, Rosa Lopez (Autor) (5%) - Antala, Branislav (Autor) [UKOTVKEH] (20%) - Liu, Min (Autor) (5%) - Dong, Xiaoxi (Autor) (5%) - Xie, Yang Yang (Autor) (5%): Quality Physical Education (QPE) measurement tool development. – text, tab. – [recenzované]. – DOI 10.30819/iss.45-2.02. – WOS CC ; SCO ; ESCI.
In: International sports studies [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Berlín (Nemecko) : Logos Verlag Berlin. – ISSN 1443-0770. – Roč. 45, č. 2 (2023), s. 6-27 [tlačená forma] [online]
Počet všetkých autorov: 8
[článok]
Lit.: 51
[OV 210 Vedy o športe]
[ŠO 7418 vedy o športe]
Indikátor časopisu:
IF: 0.1 - 2023
SNIP: 0,232 - 2023
SJR: 0,126 - 2023
CiteScore: 1,7 - 2023
AIS: 0.036 - 2023
Kvartil Q (2023):
AIS - Hospitality, leisure, sport & tourism - Q4 JCI - Hospitality, leisure, sport & tourism - Q4 JIF - Hospitality, leisure, sport & tourism - Q4 Scimago - Applied psychology - Q4 Scimago - Education - Q4
zatiaľ nemá evidované ohlasy
Vedúci riešiteľ projektu VEGA č. 1/0429/16 „Nové technológie v telesnej a športovej výchove a ich vplyv na afektívny a kognitívny rozvoj žiaka II. stupňa základnej školy – riešené 2016 - 2019, úspešne ukončené
Vedúci riešiteľ projektu VEGA č. 1/0523/19 : „Telesná a športová výchova a jej kvalita a potenciál v podpore zdravia z pohľadu žiakov, učiteľov a rodičov“ – riešené 2019 - 2021; úspešne ukončené
Vedúci riešiteľ projektu VEGA č. 1/0127/23: „Tandemové vyučovanie telesnej a športovej výchovy na 1. stupni základnej školy a jeho vplyv na motorický, kognitívny a afektívny rozvoj žiakov“ – riešené 2023 - 2025
Zodpovedný riešiteľ z partnerského pracoviska projektu ERASMUS + "LUDUS - Just Move and Have Fun", Riešené: 2018 – 2019 – úspešne ukončené
Zodpovedný riešiteľ z partnerského pracoviska projektu ERASMUS + "New Health 2022". Riešené: 2020 - 2022, úspešne ukončené
Zodpovedný riešiteľ z partnerského pracoviska projektu ERASMUS + "Dual Career Concept - Transfer of Experience, Synergy of Knowledge". Riešené: 2022 - 2023, úspešne ukončené
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Predseda | Medzinárodná federácia telesnej a športovej výchovy - Európa (FIEPS Europe) | 2008 - 2021 |
Medzinárodný Vice-prezident | Medzinárodná federácia telesnej a športovej výchovy - svet (FIEPS World) | 2021 dodnes |
Člen Exekutívy | Medzinárodná rada športovej vedy a telesnej výchovy (ICSSPE) | 2011 - 2018 |
Predsedajúci | Medzinárodný výbor športovej pedagogiky | 2013 - 2016 |
Predseda | Ústredná predmetová komisia pre telesnú a športovú výchovu pri Štátnom pedagogickom ústave | 2007 - 2016 |
člen | Kurikulárna rada ministra školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky | 2016 - 2020 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Univerzita v Záhrebe, Fakulta kinesiológie | Zahreb, Chorvátsko | 2009 - 2014 | Hosťujúci profesor |
Univerzita v Záhrebe, Fakulta kinesiológie | Zahreb, Chorvátsko | 2015 - dodnes | Čestný profesor |
Pekingská športová univerzita | Peking, Čína | 2019 - 2021 | Hosťujúci profesor |
Gruzínska štátna univerzita telesnej výchovy a športu | Tbilisi, Gruzínsko | 2024 dodnes | Doctor Honoris Causa |
Je členom redakčných rád viacerých vedeckých a odborných časopisov: Telesná výchova a šport (Slovensko), Kinesiology (Chorvátsko), FIEP Bulletin (Brazília), Gymnasium (Rumunsko), SportLogia (Bosna and Herzegovina), Croatian Journal of Education (Chorvátsko), Research in Kinesiology ( Macedónsko), Activities in Physical Education and Sport (Macedónsko), Montenegrin Journal of Sport Sciences and Medicine (Čierna Hora), Physical Education and Sport through the Centuries (Srbsko), Educatione Fisica e Sport Nella Scuola (Taliansko), European Journal of Health and Science in Sports (Albánsko). Bol hosťujúci editor v Sustainabilty journal (Švajčiarsko).
Držiteľ množstva medzinárodných ocenení za vedeckú, pedagogickú a manažérsku prácu ako napr. FIEP International Gold Cross of Honor (Brazília, 2007), Medalha Sylvio Raso (Brazília, 2009), Zlatni džentleman (Srbsko, 2009), Aguila de Oro (Mexiko, 2009), Pico Bolivar Award (Venezuela, 2009), Diploma of Excellency (Rumunsko, 2010), University of Banja Luka Award (Bosna a Herzegovina, 2011), Medalha Manoel Tubino (Brazília, 2013), National Sport Academy “V.Levski” Award (Bulharsko, 2014), Gold Plaque of Montenegrin Sports Academy (Čierna Hora, 2015), ASSA Award (Albánsko, 2017), Physical Education Ambassador Award (Španielsko 2019), Medalha Fausto Gonzales Ramirez (San Luis Potosi, Mexiko 2023), Gorjanovic-Krambergeri Award (Zagreb, Croatia, 2024).
Garant národného projektu „Zvýšenie kvalifikácie učiteľov telesnej a športovej výchovy“ spolufinancovaného zo zdrojov EU v podprograme Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť 2013 - 2016