Meno a priezvisko:
|
Mgr. Emília Miťková, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
odborný asistent | Fakulta matematiky, fyziky a informatiky; Univerzita Komenského v Bratislave | 01.09.2020 - 30.06.2021 |
odborný asistent | Fakulta matematiky, fyziky a informatiky; Univerzita Komenského v Bratislave | 01.07.2021 - 30.06.2026 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Algebra a teoretická aritmetika (0) | matematika | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Matematické súťaže a semináre (1) | matematika | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Matematické súťaže a semináre (2) | matematika | I. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Metódy riešenia matematických úloh (1) | matematika | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Metódy riešenia matematických úloh (2) | matematika | II. | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Matematická analýza | aplikovaná informatika | I. | informatika |
V2 Miťková, E. (50%) (2023). Wilma as a way of connection between maths educators in universities and teacher in practice CERME 13 [elektronický dokument] : 13th Congress of the European for Research in Mathematics Education. - : 1. vyd. ISBN 978-963-7031-04-5. - Budapešť : Alfréd Rényi Institute of Mathematics, 2023. - S. 4185-4186 [online]
O1 Miťková, E. (18%) (2022). Webové stránky Inšpirácií a odbornej Literatúry pre učiteľov MAtematiky Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2022
O2 Miťková, E. (100%) (2023). Ako vnímame "="? Dva dni s didaktikou matematiky 2023 [elektronický dokument] : zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-135-3. - Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2023. - S. 64-66 [online]
O2 Miťková, E. (100%) (2022). Langfordove kocky. In: Dva dni s didaktikou matematiky 2022 : Zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-123-0. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. - S. 82-85 [online]
BEF Miťková, E. (100%) (2021). LOL ako zadanie matematickej úlohy. In: Dva dni s didaktikou matematiky 2021 [elektronický dokument] : zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-108-7. - Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2021. - S. 74-76 [online]
V2 Miťková, E. (50%) (2023). Wilma as a way of connection between maths educators in universities and teacher in practice CERME 13 [elektronický dokument] : 13th Congress of the European for Research in Mathematics Education. - : 1. vyd. ISBN 978-963-7031-04-5. - Budapešť : Alfréd Rényi Institute of Mathematics, 2023. - S. 4185-4186 [online]
O1 Miťková, E. (18%) (2022). Webové stránky Inšpirácií a odbornej Literatúry pre učiteľov MAtematiky Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2022
O2 Miťková, E. (100%) (2023). Ako vnímame "="? Dva dni s didaktikou matematiky 2023 [elektronický dokument] : zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-135-3. - Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2023. - S. 64-66 [online]
O2 Miťková, E. (100%) (2022). Langfordove kocky. In: Dva dni s didaktikou matematiky 2022 : Zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-123-0. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. - S. 82-85 [online]
BEF Miťková, E. (100%) (2021). LOL ako zadanie matematickej úlohy. In: Dva dni s didaktikou matematiky 2021 [elektronický dokument] : zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-108-7. - Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2021. - S. 74-76 [online]
Podpora vzdelávania učiteľov matematiky na základných a stredných školách prostredníctvom zdieľania inovačných materiálov, foriem a metód vyučovania
Projekt č. 014UK-4/2020
Implementácia metódy Challenge-based education v neformálnom vzdelávaní
Projekt č. 076UK-4/2024
Inovačné technológie učenia v príprave budúcich učiteľov matematiky
Projekt č. 037UK-4/2024