Meno a priezvisko:
|
PaedDr. Daniela Bezáková, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Asistent | Fakulta matematiky, fyziky a informatiky, Univerzita Komenského v Bratislave | 2000 - doteraz |
učiteľ informatiky | Gymnázium Metodova v Bratislave | september 2002 - jún 2003 |
učiteľ informatiky | ZSŠ scénického výtvarníctva v Bratislave | september 2007 - jún 2008 |
učiteľ informatiky | Spojená škola Novohradská | september 2021 - doteraz |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Angličtina | Matematicko fyzikálna fakulta, Univerzity Komenského | 2000 |
ECDL | Slovenská informatická spoločnosť | 2002 |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Výpočtová zvedavosť | Aplikovaná Informatika | II | Informatika |
Programovanie 1 | aplikovaná informatika | I | informatika |
Programovanie 2 | aplikovaná informatika | I | informatika |
Informatika (1) | Učiteľstvo informatiky v kombinácii | I | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Úvod do teoretickej informatiky | aplikovaná informatika | I | informatika |
Matematika pre učiteľov infromatiky 1 | Učiteľstvo informatiky v kombinácii | I | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Matematika pre učiteľov informatiky 2 | Učiteľstvo informatiky v kombinácii | I | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Úvod do riešenia informatických úloh | Učiteľstvo informatiky v kombinácii | I | Učiteľstvo a pedagogické vedy |
Miková, K., Hrušecká, A., Budinská, L., Bezáková, D.: Gradation of Cognitive operations of Blue-Bot control in the primary education. In Proc of 12th International Conference on Robotics in Education (2021)
Bezáková, D., Hrušecká, A., Hrušecký, R.: Computing in Pre-primary Education with Coloured Paths. In Online Local Proceedings from ISSEP 2021. (2021)
Bezáková, D., Hrušecká, A., Hrušecký, R.: Computing in Pre-primary Education. In: Külli Kori and Mart Laanpere (eds.) Informatics in Schools. Engaging Learners in Computational Thinking. ISSEP 2020. LNCS, vol 12518, pp. 197-208. Springer, Cham. (2020)
Tvorba a prezentácia dát Daniela Bezáková ... [et al.] Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR. (2020)
Teaching theoretical informatics to secondary school informatics teachers Daniela Bezáková, Michal Winzer
Informatics in Schools: Contributing to 21st Century Education. - Berlin : Springer-Verlag, 2011. - ISBN 978-3-642-24721-7. - S. 117-128 (Lecture Notes in Computer Science ; Vol. 7013)
Miková, K., Hrušecká, A., Budinská, L., Bezáková, D.: Gradation of Cognitive operations of Blue-Bot control in the primary education. In Proc of 12th International Conference on Robotics in Education (2021)
Bezáková, D., Hrušecká, A., Hrušecký, R.: Computing in Pre-primary Education with Coloured Paths. In Online Local Proceedings from ISSEP 2021. (2021)
Bezáková, D., Hrušecká, A., Hrušecký, R.: Computing in Pre-primary Education. In: Külli Kori and Mart Laanpere (eds.) Informatics in Schools. Engaging Learners in Computational Thinking. ISSEP 2020. LNCS, vol 12518, pp. 197-208. Springer, Cham. (2020)
Tvorba a prezentácia dát Daniela Bezáková ... [et al.] Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR. (2020)
Programovanie webových stránok Daniela Bezáková ... [et al.] Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR. (2020)
2021 - Aknai, D. O., - Feher, P. - Robotok alkalmazásának legújabb eredményei az általános iskolában: Nemzetközi kitekintés. Molnár, Gy. és Tóth, E.(szerk.). Új kutatások a neveléstudományokban, 149-163.
2016 - Dagiene, V. - Stupuriene, G. - Bebras - a sustainable community building model for the concept based learning of informatics and computational thinking. - In: Informatics in education, Vol. 15, No. 1, 2016 ; s. 25-44 ; SCI
2014 - Capay, M. - Algorithmic thinking observation: How students of applied informatics break the mystery of black box applications. - In: 2014 International Conference on Interactive Collaborative Learning . - New York : IEEE, 2015 ; S. 535-540 ; CPCI-S ; SCOPUS
2007 - Bedin, M. V. - Moro, M. - Turtles with roles: an application of an object oriented pattern in JxLogo. - In: EuroLogo 2007- 40 Years of Influence of Education : Proceedings. Bratislava : Knižničné a edičné centrum FMFI UK, 2007 ; 11 s.
2006 - Jones, I. - Pratt, D. - Connecting the equals sign. - In: International Journal of Computers for Mathematical Learning, Vol. 11, No. 3, 2006 ; s. 301-325 ; SCOPUS
Daniela Bezáková, účasť: Produktívna gradácia informatických konceptov vo výučbe programovania na základnej škole, vedúci projektu: Kalaš Ivan, prof. RNDr. PhD, 2020 - 2022