Name and surname:
|
Mgr. Emília Miťková, PhD.
|
Document type:
|
Research/art/teacher profile of a person
|
The name of the university:
|
Comenius University Bratislava
|
The seat of the university:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Occupation-position | III.b - Institution | III.c - Duration |
---|---|---|
assistant professor | Faculty of Mathematics, Physics and Informatics; Comenius University Bratislava | 01.09.2020 - 30.06.2021 |
assistant professor | Faculty of Mathematics, Physics and Informatics; Comenius University Bratislava | 01.07.2021 - 30.06.2026 |
V.1.a - Name of the profile course | V.1.b - Study programme | V.1.c - Degree | V.1.d - Field of study |
---|---|---|---|
Algebra and Theoretical Arithmetic (0) | Mathematics | I. | Teacher Training and Education Science |
Mathematical Contests and Seminars (1) | Mathematics | I. | Teacher Training and Education Science |
Mathematical Contests and Seminars (2) | Mathematics | I. | Teacher Training and Education Science |
Methods for Solving Mathematical Tasks (1) | Mathematics | II. | Teacher Training and Education Science |
Methods for Solving Mathematical Tasks (2) | Mathematics | II. | Teacher Training and Education Science |
V.2.a - Name of the study programme | V.2.b - Degree | V.2.c - Field of study |
---|---|---|
Seminar in School Mathematics 1 |
V.5.a - Name of the course | V.5.b - Study programme | V.5.c - Degree | V.5.d - Field of study |
---|---|---|---|
Mathematical analysis | Applied Informatics | I. | Computer science |
V2 Miťková, E. (50%) (2023). Wilma as a way of connection between maths educators in universities and teacher in practice CERME 13 [elektronický dokument] : 13th Congress of the European for Research in Mathematics Education. - : 1. vyd. ISBN 978-963-7031-04-5. - Budapešť : Alfréd Rényi Institute of Mathematics, 2023. - S. 4185-4186 [online]
O1 Miťková, E. (18%) (2022). Webové stránky Inšpirácií a odbornej Literatúry pre učiteľov MAtematiky Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2022
O2 Miťková, E. (100%) (2023). Ako vnímame "="? Dva dni s didaktikou matematiky 2023 [elektronický dokument] : zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-135-3. - Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2023. - S. 64-66 [online]
O2 Miťková, E. (100%) (2022). Langfordove kocky. In: Dva dni s didaktikou matematiky 2022 : Zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-123-0. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. - S. 82-85 [online]
BEF Miťková, E. (100%) (2021). LOL ako zadanie matematickej úlohy. In: Dva dni s didaktikou matematiky 2021 [elektronický dokument] : zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-108-7. - Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2021. - S. 74-76 [online]
V2 Miťková, E. (50%) (2023). Wilma as a way of connection between maths educators in universities and teacher in practice CERME 13 [elektronický dokument] : 13th Congress of the European for Research in Mathematics Education. - : 1. vyd. ISBN 978-963-7031-04-5. - Budapešť : Alfréd Rényi Institute of Mathematics, 2023. - S. 4185-4186 [online]
O1 Miťková, E. (18%) (2022). Webové stránky Inšpirácií a odbornej Literatúry pre učiteľov MAtematiky Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2022
O2 Miťková, E. (100%) (2023). Ako vnímame "="? Dva dni s didaktikou matematiky 2023 [elektronický dokument] : zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-135-3. - Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2023. - S. 64-66 [online]
O2 Miťková, E. (100%) (2022). Langfordove kocky. In: Dva dni s didaktikou matematiky 2022 : Zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-123-0. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. - S. 82-85 [online]
BEF Miťková, E. (100%) (2021). LOL ako zadanie matematickej úlohy. In: Dva dni s didaktikou matematiky 2021 [elektronický dokument] : zborník príspevkov. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8147-108-7. - Bratislava : Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, 2021. - S. 74-76 [online]
Podpora vzdelávania učiteľov matematiky na základných a stredných školách prostredníctvom zdieľania inovačných materiálov, foriem a metód vyučovania
Projekt č. 014UK-4/2020
Implementácia metódy Challenge-based education v neformálnom vzdelávaní
Projekt č. 076UK-4/2024
Inovačné technológie učenia v príprave budúcich učiteľov matematiky
Projekt č. 037UK-4/2024