Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Eva Ticina
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Ticina
I.2 - Meno
Eva
I.3 - Tituly
Mgr.
I.4 - Rok narodenia
2001
I.5 - Názov pracoviska
KATEDRA INFORMAČNÉHO MANAŽMENTU A PODNIKOVÝCH SYSTÉMOV(Univerzita Komenského)
I.6 - Adresa pracoviska
Odbojárov 10, 820 05 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
Doctorand
I.8 - E-mailová adresa
ticina1@uniba.sk
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
manažment
I.11 - ORCID iD
0009-0004-2478-4054

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Prešovská univerzita v Prešove
II.b - Rok
3
II.c - Odbor a program
Turizmus, hotelierstvo a kúpeľníctvo
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
univerzita komenského
II.b - Rok
2
II.c - Odbor a program
Manažment. Aplikovaný digitálny manažment
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
univerzita komenského
II.b - Rok
1
II.c - Odbor a program
Manažment
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Web designer AsicFox. Ukraine. Kyiv 1 rok
Web developer AsicFox. Ukraine. Kyiv 1 rok
Dátová analytička AdvantISS. Ukraine. Sumy 6 mesiacov
Doctorand KATEDRA INFORMAČNÉHO MANAŽMENTU A PODNIKOVÝCH SYSTÉMOV(Univerzita Komenského) 3 mesiace

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Bc. v Data Science UI University of Applied Sciences. Germany 2
Busines with China. Kurz zahŕňa znalosti o vývoji webových stránok z hľadiska marketingu a predaja, nastavenie kontextovej a displejovej reklamy v vyhľadávacích sieťach, nastavenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach, prácu s analytickými nástrojmi, kontrolu reklamného rozpočtu a jeho optimalizáciu. Sonimax 3 mesiace
Digital Marketing. Základy e-marketingu Google Digital Garage 3 mesiace
Web Design Junior. Pokročilé kurzy dizajnu UI/UX Projector 4 mesiace
English IELTS. Kurzy prípravy na skúšku IELTS z angličtiny British Council 1 mesiac

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Business Analytics and Decision Making erazmus Mgr Manažment
Manažment informačných systémov erazmus Mgr Manažment
Manažment informačných systémov English Mgr Manažment
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Manažment informačných systémov Mgr Manažment
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
2
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
2
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

A Proposal for AI-Driven Method for Strategic Business Decision-Making

This article proposes a method of using AI to improve the business decision-making process, implemented within the Dara framework using the CausalNex model and integrating the interpretation of model results via ChatGPT-4. The study involved developing an experimental application for two specific business scenarios and comparing its effectiveness with standard ChatGPT-4. Results show that the app excels in detecting complex cause-and-effect relationships, surpassing the capabilities of ChatGPT-4. The utility of the approach in accurately visualizing patterns and responding to critical queries based on the interpretation of newly obtained data is demonstrated. The results suggest that the application can significantly contribute to strategic business decision-making, offering precise recommendations. Thus, the approach has potential to become an integral tool in shaping future strategic decision-making.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-03-06