Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
prof. Mgr. Peter Štarchoň, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Štarchoň
I.2 - Meno
Peter
I.3 - Tituly
prof. Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1971
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, Katedra marketingu a obchodu
I.6 - Adresa pracoviska
Odbojárov 10, P. O. Box 95, 820 05 Bratislava 25
I.7 - Pracovné zaradenie
profesor
I.8 - E-mailová adresa
peter.starchon@fm.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/5079
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
ekonómia a manažment
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0002-8806-4150

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta
II.b - Rok
1995
II.c - Odbor a program
Sociológia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu
II.b - Rok
2003
II.c - Odbor a program
62-90-9 podnikový manažment
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu
II.b - Rok
2005
II.c - Odbor a program
3.3.15. manažment
II.5 - Titul profesor
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu
II.b - Rok
2015
II.c - Odbor a program
3.3.15. manažment
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
bankový referent Československá obchodná banka, a. s. 1989 – 1990
docent Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2005 – 2015
profesor Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2015 - súčasnosť

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Systém manažérstva kvality podľa normy ISO 9001:2015 Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo SR 2019
Využití zákaznických dat: Náskok před konkurencí díky AI SAS Institue 2021

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Marketing manažment 1. stupeň ekonómia a manažment
Medzinárodný marketing medzinárodný manažment 2. stupeň ekonómia a manažment
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
manažment 1., 2., 3. stupeň ekonómia a manažment
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.3.a - Názov odboru habilitačného konania a inauguračného konania V.3.b - Študijný odbor, ku ktorému je priradený
Manažment
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
5
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
5
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
138
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
353
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
12
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Moderný marketing – nové trendy manažment 1. stupeň ekonómia a manažment
Výskum trhu manažment 3. stupeň ekonómia a manažment

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
149
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
42
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
22
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
14
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
430
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
137
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
113
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
93
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1
ACA Vysokoškolské učebnice vydané v zahraničných vydavateľstvách ACA: Štarchoň, Peter: Bankový marketing: princípy a špecifiká. 1. vyd. Praha : Wolters Kluwer, 2017. 120 s. ISBN 978-80-7552-948-0.
2
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách AAA: Štarchoň, Peter – Jurášková, Olga – Weberová, Dagmar – Juříková, Martina – Kocourek, Josef – Ližbetinová,Lenka – Vilčeková, Lucia – Kovářová, Kristýna :Značky a český zákazník. 1. vyd. Zlín : Radim Bačuvčík -VeRBum, 2015. 104 s. ISBN 978-80-87500-76-7.
3
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách AAB: Smolková, Eva – Štarchoň, Peter – Vilčeková, Lucia – Olšavský, František – Smolka, Samuel – Kravec, Peter: Značky a slovenský zákazník. 1. vyd. Bratislava : Univerzita Komenského, 2013. 177 s. ISBN 978-80-223-3535-5.
4
ACA Vysokoškolské učebnice vydané v zahraničných vydavateľstvách ACA: Hesková, Marie – Štarchoň, Peter: Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. -Praha : Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-15220-5.
5
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách ACB: Štarchoň, Peter – Faltys, Jan – Dzugasová, Jaroslava: Priamy marketing : Alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. 1. vyd. Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004. 340 s.+2 príl. ISBN 80-969078-5-9
VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

Miklošík, Andrej (aut) [UKOMAKMR] (45%) - Štarchoň, Peter (aut) [UKOMAKMO] (20%) - Jantová, Martina (aut) [UKOMAKMR] (20%) - Kuchta, Martin (aut) (15%): The attitudes of Slovak digital native students towards online video advertising[elektronický dokument]

In: Communication Today [elektronický dokument]. - Roč. 13, č. 1 (2022), s. 92-106 [print]. - ISSN (print) 1338-130X

URL: https://communicationtoday.sk/wp-content/uploads/07_MIKLOSIK-et-al_CT-1-2022.pdf

Registrované v:

SCO SCOPUS

WOS CC Web of Science Core Collection

ESCI Emerging Sources Citation Index

Indikátor časopisu:

SJR (SCOPUS) 2022=0,266

SNIP (SCOPUS) 2022=0,558

CiteScore (SCOPUS) 2022=1,5

IF (JCR) 2022=1.1

AIS (JCR) 2022=0.241

Nordic List Level (Norwegian Register for Scientific Journals, Series and Publishers) 2022=1

Kvartil Q:

scimago-sjr -- Q2 [Communication] -- 2022

scimago-sjr -- Q3 [Marketing] -- 2022

wos-ais -- Q3 [Communication] -- 2022

wos-jci -- Q2 [Communication] -- 2022

2

Hitka, Miloš (aut) [KAUT] (25%) - Miklošík, Andrej (aut) [UKOMAKMR] (25%) - Gejdoš, Miloš (aut) (25%) - Štarchoň, Peter (aut) [UKOMAKMO] (25%): Insights into consumer preferences and purchasing behaviour for wooden bed furniture in Slovakia

In: Journal of retailing and consumer services. - č. 76 (2024), s. [1-11], art. no. 103613. - ISSN (print) 0969-6989

URL: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2023.103613

Registrované v:

SCO SCOPUS

OA Open access

CCC Current Content Connect

WOS CC Web of Science Core Collection

SSCI Social Sciences Citation Index

Indikátor časopisu:

SJR (SCOPUS) 2022=2,543

SNIP (SCOPUS) 2022=2,651

CiteScore (SCOPUS) 2022=16,1

IF (JCR) 2022=10.4

AIS (JCR) 2022=1.543

Kvartil Q:

wos-jcr -- Q1 [Business] -- 2022

scimago-sjr -- Q1 [Marketing] -- 2022

wos-ais -- Q2 [Business] -- 2022

wos-jci -- Q1 [Business] – 2022

3
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách AFC: Štarchoň, Peter–Weberová, Dagmar: Spontaneous Brand Awareness and Consumer Attitudes to Brands in the Czech Republic and Slovakia.In: Strategic Innovative Marketing. IC-SIM 2017. Springer Proceedings in Business and Economics.. -Berlin : Springer Nature Switzerland, 2019. -S. 151-158. ISBN 978-3-030-16098-2 [International Conference on Strategic Innovative Marketing IC-SIM 2017: Strategic Innovative Marketing]
4
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS ADM: Miklošík, Andrej - Štarchoň, Peter - Vokounová, Dana - Korčoková, Marína: The future of TV advertising targeting young Slovak consumers [elektronický dokument]. In: Marketing and Management of Innovations [elektronický dokument]. - č. 2 (2020), s. 122-138 [print]. - SSN (online) 2227-6718 URL: http://doi.org/10.21272/mmi.2020.2-09 . Registrované v: wos
5
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách AEC: Pikulík, Tomáš - Štarchoň, Peter: GDPR: The Battle for European Consumer Data [elektronický dokument] In: Personal data protection and legal developments in the European union [elektronický dokument]. Hershey : IGI Global, 2020. - S. 256-277 [1,1 AH] [print]. - ISBN 9-781-5225-9489-5 Edícia: (Advances in information security, privacy, and ethics = AISPE, ISSN 1948-9730)
VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch ADC: Hitka, Miloš -Lorincová, Silvia -Pajtinková Bartáková, Gabriela -Ližbetinová, Lenka -Štarchoň, Peter -Li, Chenguang -Zaborova, Eva -Markova, Tatiana -Schmidtová, Jarmila -Mura, Ladislav: Strategic Tool of Human Resource Management for Operation of SMEs in the Wood-processing Industry. In:Bioresources. -Vol. 13, Iss. 2 (2018), s. 2759-2774. IF (JCR) 2017= 1,321 Ohlasy (5/19): [o1] 2018 Szeiner, Zsuzsanna - Szobi, Ádám - Sklenár, Dávid: Employee benefits practice in Slovakia. In: AD ALTA, roč. 8, č. 2, 2018, s. 246-253 - SCIE ; SSCI [o1] 2018 Korauš, Antonín - Dobrovič, Ján, - Mazák, Michal: Quantitative analysis of the competitiveness of BENELUX countries. In: Entrepreneurship and sustainability issues, roč. 5, č. 4, 2018, s. 1069-1083 - SCIE ; SSCI ; SCOPUS [o1] 2019 Tong, Peng - Zhao, Chao - Wang, Huaqing: Research on the Survival and Sustainable Development of Small and Medium-Sized Enterprises in China under the Background of Low-Carbon Economy. In: Sustainability, vol. 11, iss. 5, 2019, s.1-7, [art. no. 1221] - SSCI ; SCIE [o1] 2019 Peric, I. - Groselj, P. - Sujova, A. -Kalem, M. - Greger, K.: Analysis of Implementation of Integrated Information Systems in Croatian Wood Processing Industry. In: Drvna Industrija, vol. 70, iss. 2, 2019, s. 129-139 - SCIE [o1] 2020 Kohnova, L. - Papula, Jan - Papulova, Z. - Stachova, K. - Stacho, Z.: Job mismatch: the phenomenon of overskilled employees as a result of poor managerial competences. In: Entrepreneurship and sustainability issues, vol. 8, iss. 1,2020, s. 83-102 - ESCI
2
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch ADC: Ližbetinová, Lenka - Štarchoň, Peter - Lorincová, Silvia - Weberová, Dagmar - Průša, Petr: Application of cluster analysis in marketing communications in small and medium-sized enterprises [elektronickýdokument] : an empirical study in the Slovak Republic. In: Sustainability [elektronický dokument]. - Roč. 11, č. 8 (2019), s. [1-18], art. no. 2302 [online]. - ISSN (online) 2071-1050 URL: https://www.mdpi.com/2071-1050/11/8/2302/htm, SJR (SCOPUS) 2019=0,581, SNIP (SCOPUS) 2019=1,165, CiteScore (SCOPUS) 2019=3,2, IF (JCR) 2019=2,576 , Kvartil Q: wos-jcr -- Q3 [Green & sustainable science & technology] – 2019 wos-jcr -- Q2 [Environmental sciences] – 2019 scimago-sjr -- Q2 [Renewable energy, sustainability and the environment] – 2019 Ohlasy (5/5): [o4] 2020 Kádeková, Zdenka - Košičiarová, Ingrida: Publicity as a tool of PR activities within CSR concept in food enterprises in Slovakia. In: Marketing science and inspirations, vol. 15, iss. 1, 2020, s. 13 [o1] 2020 Majerova, J. - Sroka, W. - Krizanova, A . - Gajanova, L. - Lazaroiu, G. - Nadanyiova, M.: Sustainable Brand Management of Alimentary Goods. In: Sustainability, vol. 12, iss. 2, 2020, s. 1-18 - SSCI; SCIE; SCOPUS [o1] 2019 Krizanova, A. - Lazaroiu, G. - Gajanova, L. - Kliestikova, J. - Nadanyiova, M. - Moravcikova, D.: The Effectiveness of Marketing Communication and Importance of Its Evaluation in an Online Environment. In: Sustainability, vol. 11,iss. 24, 2019, s. 1-19 - SSCI; SCIE; SCOPUS [o1] 2019 Kucharcikova, A. - Miciak, M. - Malichova, E. - Durisova, M.: The Motivation of Students at Universities as a Prerequisite of the Education's Sustainability within the Business Value Generation Context. In: Sustainability, vol. 11,iss. 20, 2019, s. 1-25 - SSCI; SCIE; SCOPUS [o1] 2019 Nastisin, L. - Fedorko, R. - Vavrecka, V. - Rigelský, M.: Quantitative study of selected Facebook marketing communication engagement factors in the optics of different post types. In: Innovative Marketing, vol. 15, iss. 3, 2019, s.16-25 - SCOPUS
3
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách AAB: Smolková, Eva – Štarchoň, Peter – Vilčeková, Lucia – Olšavský, František – Smolka, Samuel – Kravec, Peter: Značky a slovenský zákazník. 1. vyd. Bratislava : Univerzita Komenského, 2013. 177 s. ISBN 978-80-223-3535-5. Ohlasy (5/10): [o1] 2017 Kočišová, Lucia - Stoličná, Zuzana: The specifics of unemployment rate in Slovakia and Czech republic. In: Education excellence and innovation manangement through Vision 2020: From regional development sustainability to globaleconomic growth. [Norristown, PA] : IBIMA, 2017, S. 3851 - SCOPUS [o1] 2017 Kampf, Rudolf - Lizbetinova, Lenka - Tislerova, Kamila: Management of customer service in terms of logistics information systems. In: Open engineering, vol. 7, iss. 1, 2017, s. 30 - ESCI [o1] 2016 Ližbetinová, Lenka - Weberová, Dagmar: Managing attitudes of consumers towards brands and quality. In: Vision 2020 : Innovation management, development sustainability, and competitive economic growth. Norristown : IBIMA, 2016, S.2155 - CPCI-SSH [o1] 2016 Weberová, Dagmar - Ližbetinová, Lenka: Consumer attitudes towards brands in relation to price. In: Vision 2020 : Innovation management, development sustainability, and competitive economic growth. Norristown : IBIMA, 2016, S. 1858 -CPCI-SSH [o1] 2017 Strážovská, Ľubomíra - Ďuriš, Marcel: Online marketing trends for 2017. In: Hradec economic days 2017. Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2017, S. 844 - CPCI-SSH
4
ACA Vysokoškolské učebnice vydané v zahraničných vydavateľstvách ACA: Hesková, Marie – Štarchoň, Peter: Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-15220-5. Ohlasy (5/35): [o1] 2015 Šula, T. - Banyár, M.: Innovative marketing as a tool for building a positive image of an institution of higher education and increasig the competitivness of its graduates-Analysis of the functional use of projects of the departementof mareketing communications at the faculty of multimedia communications of TBU in Zlín and their potencial for integration into the teaching process. In: Procedia- Social and Behavioral Sciences, vol. 175, 2015, S. 146-153 - CPCI-SSH [o1] 2017 Gubíniová, Katarína - Pajtinková-Bartáková, Gabriela - Mruškovičová, Juliana - Treľová, Silvia: Appraisal of driving forces in the reverse distribution channel in the Slovak republic. In: TRANSCOM 2017 : Conference Proceedings of the12th International scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport. Amsterdam: Elsevier, 2017, S. 277-282 - CPCI-S [o1] 2015 Marčeková, Radka - Malachovský, Andrej: New trends in marketing communication and their use in tourism eterprises in Slovakia as a factor of regional development. In: 18th international colloquium on regional sciences. Brno :Masarykova univerzita, 2015, S. 721 - CPCI-SSH [o1] 2013 Lieskovská, Vanda - Bilohuscinova, Denisa - Megyesiova, Silvia: The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic. In: 7th international days of statistics and economics. Slaný :Melandrium, 2013, S. 786 - CPCI-SSH [o2] 2011 Majtán, Štefan - Frianova, Viera: Marketing communication of service-based enterprises in tourism - creation and optimization of communication mix. In: Ekonomický časopis, roč. 59, č. 2, 2011, s. 193 - SSCI
5
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS ADM: Slabá, Marie (34%) - Štarchoň, Peter [UKOMAKMR] (33%) - Jáč, Ivan (33%): Identification and prioritization of key stakeholder groups in marketing communication of colleges. In: E+M Ekonomie a Management. - Vol. 17, Iss. 4 (2014), s. 101-110. - ISSN 1212-3609. Indikátor časopisu: IF (JCR) 2014=1,021 [2013-0,422] Ohlasy (5/12): [o1] 2016 Okrepilov, Vladimir - Gravit, Marina - Nedviga, Ekaterina - Dudnik, Oleg: Effect of goodwill on the performance of the organization of the construction sector. In: Journal of applied engineering science, vol. 14, no. 1, 2016, s. 138- SCOPUS [o1] 2017 Vokoun, Marek - Daza Aramayo, Lourdes Gabriela: Business environment index for developing countries: The case of Latin America. In: Latin American business review, vol. 18, no. 2, 2017, s. 121-137 - SCOPUS [o1] 2018 Strážovská, Ľubomíra - Ďuriš, Marcel: Digitalization of society and e-government. In: Hradec economic days 2018 vol.8(2). Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2018, S. 324-332 - CPCI-SSH [o1] 2016 Martiskova, Petra - Svec, Roman: Obtaining Customer Feedback: Experience of "Staffino" from the Managerial Point of View. In: Vision 2020: Innovation management, development sustainability, and competitive growth, vols. 1-7. Norristown : International business information management association (IBIMA), 2016, S. 657 - CPCI-SSH [o1] 2019 Wijonarko, G. - Nastisin, E. - Fedorko, R. - Bacik, R. - Rigelsky, M.: Engagement factors analysis of companies managing their presence on facebook platform: a quantitative approach research in airlines sector. In: Polish journal ofmanagement studies, vol. 20, iss. 1, 2019, s. 456-467 – ESCI
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1
VEGA 1/0737/20 – Spotrebiteľská gramotnosť a medzigeneračné zmeny v preferenciách spotrebiteľov pri nákupe slovenských produktov, 2020 – 2022, vedúci projektu.
2
VEGA 1/0646/20 – Difúzia a dôsledky zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie, 2020 – 2022, člen riešiteľského kolektívu projektu, 2020 – 2022, člen riešiteľského kolektívu.
3
KEGA 016EU-4/2019 – Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy, 2019-2020, spoluriešiteľ.
4
VEGA 1/0876/17 – Výskum kognitívno-behaviorálnych determinantov difúzie produktových inovácii na trhoch EÚ, 2017 – 2019, člen riešiteľského kolektívu.
5
KEGA 030STU-4/2018 – Elektronická platforma na zefektívnenie spolupráce medzi vysokými školami a priemyselnými podnikmi v oblasti vzdelávania, 2018 – 2019, spoluriešiteľ.

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Člen akademického senátu Univerzita Komenského v Bratislave
Predseda Rady pre kvalitu Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2019 - 2020
Dekan Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2023 - súčasnosť

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Manchester Metropolitan University Manchester, Veľká Británia november – december 1998 TEMPUS-PHARE European Studies in Business Administration
Istanbul Kültür University Istanbul, Turecko 22. – 28. november 2008 mobilita VŠ učiteľov Erasmus

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

V rámci pedagogickej činnosti sa snaží o presadzovanie interaktívnych foriem vzdelávania a o koncepčné prepojenie teórie so súčasnou praxou a najnovšími trendmi, aktívne organizuje workshopy a prednášky s odborníkmi z praxe, či so zástupcami vybraných inštitúcií (prednáša aj pre Univerzitný technologický inkubátor STU, aktuálne participuje na projekte Férovej nadácie O2 Spotrebiteľská gramotnosť pre všetkých). Využíva pritom aj skúsenosti z učiteľskej mobility na zahraničných vysokých školách a univerzitách, a to v rámci programu Socrates/Erasmus na Universidade de Coimbra, Istanbul Kültür University, Ecole Supériore de Commerce de Chambéry, či externého pôsobenia na Jihočeskej univerzite v Českých Budějoviciach, na Vysokej škole ekonomickej v Prahe a na Univerzite Tomáše Bati v Zlíne. Významný výsledok jeho aktivít predstavuje i záujem domácich i zahraničných autorov o publikovanie v časopise Marketing Science and Inspirations, etablovanom medzinárodnom vedeckom časopise venovanému problematike marketingu a marketingového manažmentu, ktorý je od roku 2013 zaradený do výskumných databáz EBSCOhost, od roku 2014 vo výskumnej databáze Ulrichsweb, od roku 2015 v EconBiz od roku 2018 v ERIH PLUS. Časopis vytvoril priestor i na prezentáciu výsledkov vedeckého výskumu doktorandov Fakulty managementu, ale i ďalších domácich a zahraničných univerzít a vysokých škôl. Pri jeho vydávaní dlhodobo spolupracuje so ŠKODA AUTO vysoká škola, Mladá Boleslav a University of Applied Sciences Upper Austria, School of Business & Management, Steyr. Je členom České marketingové společnosti, Eurasia Business and Economics Society, člen Redakčnej rady vedeckých časopisov Holistic Marketing Management, Romanian Distribution Committee Magazine a Auspicia. h-index (Scopus): 7 h-index (WoS): 7

Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-28