Meno a priezvisko:
|
prof. Mgr. Peter Štarchoň, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
bankový referent | Československá obchodná banka, a. s. | 1989 – 1990 |
docent | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2005 – 2015 |
profesor | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2015 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Systém manažérstva kvality podľa normy ISO 9001:2015 | Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo SR | 2019 |
Využití zákaznických dat: Náskok před konkurencí díky AI | SAS Institue | 2021 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Marketing | manažment | 1. stupeň | ekonómia a manažment |
Medzinárodný marketing | medzinárodný manažment | 2. stupeň | ekonómia a manažment |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
manažment | 1., 2., 3. stupeň | ekonómia a manažment |
V.3.a - Názov odboru habilitačného konania a inauguračného konania | V.3.b - Študijný odbor, ku ktorému je priradený |
---|---|
Manažment |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Moderný marketing – nové trendy | manažment | 1. stupeň | ekonómia a manažment |
Výskum trhu | manažment | 3. stupeň | ekonómia a manažment |
Miklošík, Andrej (aut) [UKOMAKMR] (45%) - Štarchoň, Peter (aut) [UKOMAKMO] (20%) - Jantová, Martina (aut) [UKOMAKMR] (20%) - Kuchta, Martin (aut) (15%): The attitudes of Slovak digital native students towards online video advertising[elektronický dokument]
In: Communication Today [elektronický dokument]. - Roč. 13, č. 1 (2022), s. 92-106 [print]. - ISSN (print) 1338-130X
URL: https://communicationtoday.sk/wp-content/uploads/07_MIKLOSIK-et-al_CT-1-2022.pdf
Registrované v:
SCO SCOPUS
WOS CC Web of Science Core Collection
ESCI Emerging Sources Citation Index
Indikátor časopisu:
SJR (SCOPUS) 2022=0,266
SNIP (SCOPUS) 2022=0,558
CiteScore (SCOPUS) 2022=1,5
IF (JCR) 2022=1.1
AIS (JCR) 2022=0.241
Nordic List Level (Norwegian Register for Scientific Journals, Series and Publishers) 2022=1
Kvartil Q:
scimago-sjr -- Q2 [Communication] -- 2022
scimago-sjr -- Q3 [Marketing] -- 2022
wos-ais -- Q3 [Communication] -- 2022
wos-jci -- Q2 [Communication] -- 2022
Hitka, Miloš (aut) [KAUT] (25%) - Miklošík, Andrej (aut) [UKOMAKMR] (25%) - Gejdoš, Miloš (aut) (25%) - Štarchoň, Peter (aut) [UKOMAKMO] (25%): Insights into consumer preferences and purchasing behaviour for wooden bed furniture in Slovakia
In: Journal of retailing and consumer services. - č. 76 (2024), s. [1-11], art. no. 103613. - ISSN (print) 0969-6989
URL: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2023.103613
Registrované v:
SCO SCOPUS
OA Open access
CCC Current Content Connect
WOS CC Web of Science Core Collection
SSCI Social Sciences Citation Index
Indikátor časopisu:
SJR (SCOPUS) 2022=2,543
SNIP (SCOPUS) 2022=2,651
CiteScore (SCOPUS) 2022=16,1
IF (JCR) 2022=10.4
AIS (JCR) 2022=1.543
Kvartil Q:
wos-jcr -- Q1 [Business] -- 2022
scimago-sjr -- Q1 [Marketing] -- 2022
wos-ais -- Q2 [Business] -- 2022
wos-jci -- Q1 [Business] – 2022
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Člen akademického senátu | Univerzita Komenského v Bratislave | |
Predseda Rady pre kvalitu | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2019 - 2020 |
Dekan | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2023 - súčasnosť |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Manchester Metropolitan University | Manchester, Veľká Británia | november – december 1998 | TEMPUS-PHARE European Studies in Business Administration |
Istanbul Kültür University | Istanbul, Turecko | 22. – 28. november 2008 | mobilita VŠ učiteľov Erasmus |
V rámci pedagogickej činnosti sa snaží o presadzovanie interaktívnych foriem vzdelávania a o koncepčné prepojenie teórie so súčasnou praxou a najnovšími trendmi, aktívne organizuje workshopy a prednášky s odborníkmi z praxe, či so zástupcami vybraných inštitúcií (prednáša aj pre Univerzitný technologický inkubátor STU, aktuálne participuje na projekte Férovej nadácie O2 Spotrebiteľská gramotnosť pre všetkých). Využíva pritom aj skúsenosti z učiteľskej mobility na zahraničných vysokých školách a univerzitách, a to v rámci programu Socrates/Erasmus na Universidade de Coimbra, Istanbul Kültür University, Ecole Supériore de Commerce de Chambéry, či externého pôsobenia na Jihočeskej univerzite v Českých Budějoviciach, na Vysokej škole ekonomickej v Prahe a na Univerzite Tomáše Bati v Zlíne. Významný výsledok jeho aktivít predstavuje i záujem domácich i zahraničných autorov o publikovanie v časopise Marketing Science and Inspirations, etablovanom medzinárodnom vedeckom časopise venovanému problematike marketingu a marketingového manažmentu, ktorý je od roku 2013 zaradený do výskumných databáz EBSCOhost, od roku 2014 vo výskumnej databáze Ulrichsweb, od roku 2015 v EconBiz od roku 2018 v ERIH PLUS. Časopis vytvoril priestor i na prezentáciu výsledkov vedeckého výskumu doktorandov Fakulty managementu, ale i ďalších domácich a zahraničných univerzít a vysokých škôl. Pri jeho vydávaní dlhodobo spolupracuje so ŠKODA AUTO vysoká škola, Mladá Boleslav a University of Applied Sciences Upper Austria, School of Business & Management, Steyr. Je členom České marketingové společnosti, Eurasia Business and Economics Society, člen Redakčnej rady vedeckých časopisov Holistic Marketing Management, Romanian Distribution Committee Magazine a Auspicia. h-index (Scopus): 7 h-index (WoS): 7