Meno a priezvisko:
|
PhDr. Ing. Miroslav Reiter
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Riaditeľ a lektor | IT Academy s.r.o. | 2012 a trvá |
Lektor | Národné superpočítačové centrum (SAV) | 2021 a trvá |
Externý vyučujúci a pedagóg | Slovenská technická univerzita v Bratislave, STU FIIT | 2021 a trvá |
Odborný hodnotiteľ a znalec | Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR | 2022 a trvá |
Člen expertnej skupiny a hodnotiteľ | Slovenská inovačná a energetická agentúra | 2021-2024 |
Konzultant a IT expert | Národná rada Slovenskej republiky | 2022-2023 |
Odborný hodnotiteľ | Slovenská akademická asociácia pre medzinárodnú spoluprácu | 2021-2022 |
Odborný hodnotiteľ | Národná banka Slovenska | 2021 |
Externý vyučujúci a pedagóg | Paneurópska Vysoká Škola v Bratislave, Fakulta informatiky | 2022-2023 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Znalec odborné minimum | Ekonomická univerzita v Bratislave | 2021 |
Osvedčenie Elektrotechnická spôsobilosť §23 | Stredná priemyselná škola dopravná | 2021 |
Certified ScrumMaster® | Scrum Alliance | 2020 |
Google Certified trainer | 2023 |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Digitálny marketing | Manažment | 2 | Manažment |
E-Business a E-Marketing | Manažment | 2 | Manažment |
Marketing vo vyhľadávacích nástrojoch | Manažment | 2 | Manažment |
Seminár k bakalárskej práci | Manažment | 1 | Manažment |
Diplomový seminár II | Manažment | 2 | Manažment |
Diplomový seminár III | Manažment | 2 | Manažment |
Online marketingové nástroje a aplikácie | Manažment | 2 | Manažment |
Diplomový projekt | Manažment | 1 | Manažment |
Projekt bakalárskej práce | Manažment | 1 | Manažment |
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Reiter, M. a Miklošík, A., 2020. Digital transformation of organisations in the context of ITIL® 4. In: Marketing Identity. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020, s. 522-536. ISBN 978-80-572-0107-6.
AFD Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
Reiter, M., Čupka, O. a Miklošík, A., 2021. Personas creation using Google Analytics. In: Marketing Science & Inspirations, 2021, 16(4), 26-33. ISSN 1338-7944.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Reiter, M., Čupka, O. a Miklošík, A., 2021. Management of risk in IT. In: The Poprad Economic and Management Forum 2021. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo KU, 2021, s. 225-237. ISBN 978-80-561-0888-8.
AFD Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Reiter, M. a Miklošík, A., 2023. Google Analytics Best Practices in Slovak and Czech Online Business. Proceedings of the 38th Eurasia Business and Economics Society Conference. - : 1. vyd. ISBN 978-3-031-36285-9. - Cham : Springer, 2023. - S. 101-112 ((Eurasian studies in business and economics, ISSN 2364-5067
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Reiter, M. a Miklošík, A., 2020. Digital transformation of organisations in the context of ITIL® 4. In: Marketing Identity. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020, s. 522-536. ISBN 978-80-572-0107-6.
AFD Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
Reiter, M., Čupka, O. a Miklošík, A., 2021. Personas creation using Google Analytics. In: Marketing Science & Inspirations, 2021, 16(4), 26-33. ISSN 1338-7944.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Reiter, M., Čupka, O. a Miklošík, A., 2021. Management of risk in IT. In: The Poprad Economic and Management Forum 2021. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo KU, 2021, s. 225-237. ISBN 978-80-561-0888-8.
AFD Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Reiter, M. a Miklošík, A., 2023. Google Analytics Best Practices in Slovak and Czech Online Business. Proceedings of the 38th Eurasia Business and Economics Society Conference. - : 1. vyd. ISBN 978-3-031-36285-9. - Cham : Springer, 2023. - S. 101-112 ((Eurasian studies in business and economics, ISSN 2364-5067
KEGA 016EU- 4/2019 The innovative learning texts from marketing for secondary schools
VEGA (S.G.A.) 1/0737/20 Consumer literacy and intergenerational changes in consumer preferences when purchasing Slovak products