Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. František Olšavský, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Olšavský
I.2 - Meno
František
I.3 - Tituly
Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1978
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, Katedra marketingu a obchodu
I.6 - Adresa pracoviska
Odbojárov 10, P. O. Box 95, 820 05 Bratislava 25
I.7 - Pracovné zaradenie
lektor
I.8 - E-mailová adresa
olsavsky1@uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/5060
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Ekonómia a manažment
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0001-7225-8359

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu
II.b - Rok
1999
II.c - Odbor a program
študijný odbor Manažment, špecializácia Manažment organizácie
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu
II.b - Rok
2001
II.c - Odbor a program
študijný odbor Manažment, špecializácia Finančný manažment
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu
II.b - Rok
2009
II.c - Odbor a program
študijný odbor Manažment, študijný program Podnikový manažment
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
asistent, odborný asistent, lektor Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu od augusta 2001
technik, zástupca vedúceho certifikačného orgánu Fires, s. r. o. od augusta 1996 do apríla 1999

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Kurzy MS Teams, Moodle rektorát Univerzity Komenského v Bratislave 2020, 2021

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Marketing (predmet vyučovaný v SJ a AJ) manažment 1. ekonómia a manažment
Marketing (predmet vyučovaný v SJ) medzinárodný manažment 1. ekonómia a manažment
Marketing (predmet vyučovaný v AJ) manažment a právo 1. ekonómia a manažment, právo
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
10
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
131
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
157
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Medzinárodný marketing (predmet vyučovaný v AJ) manažment 2. ekonómia a manažment
Marketingový výskum (predmet vyučovaný v SJ) manažment 2. ekonómia a manažment
Aplikovaný marketing (predmet vyučovaný v SJ a AJ) manažment 2. ekonómia a manažment

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
63
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
18
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
10
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
169
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
76
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
46
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
13
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

AAB: Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách

DOBRUCKÁ, Lucia - BALÁŽOVIČ, Ľuboš - COPLÁK, Jaroslav - DUCHOVÁ, Zuzana - NOVANSKÁ, Viera - JAMEČNÝ, Ľubomír - JAŠŠO, Matej - MRVA, Miloš - OLŠAVSKÝ, František - POTOČKOVÁ, Lenka: Strategický rozvojový plán obce. Bratislava: Peter Mačura - PEEM, 2007. 280 s. ISBN 978-80-89197-77-4


2 ohlasy

  • kategória o2 - 1 ohlas
  • kategória o3 - 1 ohlas
2

AAB: Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách

SMOLKOVÁ, Eva (28%) - ŠTARCHOŇ, Peter (24%) - VILČEKOVÁ, Lucia (10%) - OLŠAVSKÝ, František (10%) - SMOLKA, Samuel (13%) - KRAVEC, Peter (15%): Značky a slovenský zákazník. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. 177 s.


10 ohlasov

  • kategória o1 - 6 ohlasov
  • kategória o3 - 2 ohlasy
  • kategória o4 - 2 ohlasy


3

AAB: Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách

DOBRUCKÁ, Lucia (21%) - COPLÁK, Jaroslav (14%) - NOVANSKÁ, Viera (14%) - MRVA, Miloš (24%) - OLŠAVSKÝ, František (12%) - POTOČKOVÁ, Lenka (6%) - BALÁŽOVIČ, Ľuboš (9%): Tvorba strategického rozvojového plánu obce. Bratislava: Peter Mačura - PEEM, 2007. 151 s. ISBN 978-80-89197-66-8


1 ohlas

  • kategória o4 - 1 ohlas
4

ADE: Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch

TREĽOVÁ, Silvia (50%) - OLŠAVSKÝ, František (50%): Employee satisfaction with training opportunities and its relation to internal marketing. In: Holistica. 2017, 8(2), s. 7-16. ISSN 2067-9785.


8 ohlasov

  • kategória o1 - 2 ohlasy
  • kategória o2 - 1 ohlas
  • kategória o3 - 4 ohlasy
  • kategória o4 - 1 ohlas
5

V1: Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok

GUBÍNIOVÁ, Katarína (16,67 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (16,67 %) – VILČEKOVÁ, Lucia (16,67 %) – OLŠAVSKÝ, František (16,67 %) – JANTOVÁ, Martina (16,67 %) – GANOBČÍK, Ján (16,67 %): Trendy v spotrebiteľskom správaní – teória a prax. Zlín: Radim Bačuvčík – VeRBuM, 2022, 203 s. Zostavovateľ: GUBÍNIOVÁ, Katarína (100 %). ISBN 978-80-88356-12-7

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

AFC: Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

OLŠAVSKÝ, František (100%): Marketing a imidž mesta ako nástroje podporujúce rozvoj bývania. In: Dostupné bydlení v 21. století, 21.06.2019 - 22.06.2019. Sborník z mezinárodní konference. Praha: České vysoké učení technické v Praze, 2019. s. 110-116. ISBN 978-80-01-06640-9

2

ADF: Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch

OLŠAVSKÝ, František (100%): Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru. In: Marketing science & Inspirations. 2019, 14(4), s. 25-40. ISSN 1338-7944

3

V3: Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu

OLŠAVSKÝ, František (35%) - ŠTARCHOŇ, Peter (20%) - MITKOVÁ, Ľudmila (35%) - DUDIĆ, Branislav (10%): Dynamics of the Slovak Consumer Behaviour in the Context of Ethnocentrism: Managerial Implications. In: Poljoprivreda i šumarstvo. 2022, 68(3), 7-21. ISSN 0554-5579


Registrované v databázach: Scopus

SJR (SCOPUS) 2022=0,219

SNIP (SCOPUS) 2022=0,485

CiteScore (SCOPUS) 2022=1,5

Kvartil Q:

scimago-sjr -- Q3 [Agronomy and crop science] -- 2022

scimago-sjr -- Q3 [Food science] -- 2022

scimago-sjr -- Q3 [Forestry] -- 2022

scimago-sjr -- Q3 [Nature and landscape conservation] -- 2022

scimago-sjr -- Q3 [Soil science] -- 2022

scimago-sjr -- Q4 [Plant science] -- 2022


1 ohlas

  • kategória n1 - 1 ohlas


4

V2: Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka

CHARFAOUI, Emília (50%) - OLŠAVSKÝ, František (50%): Problems of translating anglicisms in advertising text. In: Challenges of modern economy and society through the prism of green economy and sustainable development. Proceedings Novi sad, 28.09.2023 - 01.10.2023. Novi Pazar: Državni Univerzitet u Novom Pazaru, 2024, s. 314-320. ISBN 978-86-81506-24-0


5

AEC: Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách

OLŠAVSKÝ, František (100%): Značka regionálnych produktov v segmente včelárskych produktov.

In: Socialium Actualis 9. - Týn nad Vltavou, Malá strana: Nová Forma, 2020, s. 7-13. ISBN 978-80-7612-292-5

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

AAB: Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách

SMOLKOVÁ, Eva (28%) - ŠTARCHOŇ, Peter (24%) - VILČEKOVÁ, Lucia (10%) - OLŠAVSKÝ, František (10%) - SMOLKA, Samuel (13%) - KRAVEC, Peter (15%): Značky a slovenský zákazník. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2013, 177 s.


Ohlasy (5/10):

[o1] 2017 Kampf, Rudolf - Lizbetinova, Lenka - Tislerova, Kamila: Management of customer service in terms of logistics information systems. In: Open engineering. 2017, 7(1), 30 - ESCI

[o1] 2016 Ližbetinová, Lenka - Weberová, Dagmar: Managing attitudes of consumers towards brands and quality. In: Vision 2020: Innovation management, development sustainability, and competitive economic growth. Norristown: IBIMA, 2016, s. 2155 - CPCI-SSH

[o1] 2016 Weberová, Dagmar - Ližbetinová, Lenka: Consumer attitudes towards brands in relation to price. In: Vision 2020: Innovation management, development sustainability, and competitive economic growth. Norristown: IBIMA, 2016, s. 1858 - CPCI-SSH

[o1] 2017 Strážovská, Ľubomíra - Ďuriš, Marcel: Online marketing trends for 2017. In: Hradec economic days 2017. Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2017, s. 844 - CPCI-SSH

[o3] 2017 Banyár, Milan: Brand & Logo. Zlín: Univerzita Tomáši Bati ve Zlíně, 2017, s. 288


10 ohlasov

  • kategória o1 - 6 ohlasov
  • kategória o3 - 2 ohlasy
  • kategória o4 - 2 ohlasy
2

AFC: Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

COPUŠ, Lukáš (34%) - PAPÍK, Mário (33%) - OLŠAVSKÝ, František (33%): Corporate social responsibility and societal marketing concept in financial sector (Slovak perspective). In: Education excellence and innovation management through Vision 2020: From regional development sustainability and competitive economic growth. Norristown, PA: IBIMA Conference. 29th, Vienna, 3.-4.5.2017, 2017. - S. 3317-3326. ISBN 978-0-9860419-7-6

Registrované v databázach: Scopus, Web of Science


Ohlasy (5/10):

[o1] 2018 Dudić, Branislav - Drahosova, Martina - Lukic, Jelena - Dudic, Zdenka - Smolen, Jan - Mirkovic, Vladimir: Counterparty Credit Risk Closure: Challenges in Big Data Era. In: Innovation management and education excellence through vision. 2020, vols. 4-6. Norristown: International business information management association, 2018, s. 2441-2453 - CPCI-SSH, SCOPUS

[o3] 2019 Václav, I. - Horváth, M. - Kaiser, T. - Krásna, S.: Personálny audit vo finančných inštitúciách v Slovenskej republike. Brno: Tribune EU, 2019, s. 125

[o3] 2019 Horváth, Marian - Dušek, Jiří - Kaiser, Tomáš - Kettner, Karel - Krásna, Slávka - Ondrušek, Dávid - Poledňáková, Anna - Strnadová, Viera - Voborník, Petr: Aktuální otázky práva, managementu a personalistiky. České Budějovice: Vysokáškola evropských a regionálních studií, 2019, s. 49

[o3] 2019 Horváth, Marian - Kaiser, Tomáš - Krásna, Slávka: Personálny audit vo finančných inštitúciách v Slovenskej republike. In: Socialium actualis 4. Brno: Tribune, 2019, s. 53

[o1] 2021 Kuchta, Martin - Stanková, Monika - Hasprova, Mária: Corporate social responsibility (csr) reflected in advertisement activites. In: DOKBAT 2019. Zlín: Tomáš Baťa University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2021, s. 633, CPCI-S; CPCI-SSH


10 ohlasov

  • kategória o1 - 2 ohlasy
  • kategória o3 - 3 ohlasy
  • kategória n2 - 5 ohlasov
3

AFC: Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

OLŠAVSKÝ, František (100%): The importance of country of origin in buying behaviour of slovak consumers in selected product categories. In: Hradec economic days : double-blind peer reviewed proceedings of the international scientific conference Hradec economic days 2016, 2.-3.2.2016. Hradec Králové: Gaudeamus, 2016, s. 756-762. ISBN 978-80-7435-636-0


Ohlasy (3/3):

[o1] 2016 Štarchoň, Peter - Ližbetinová, Lenka - Weberová, Dagmar: Clustering in relation to brand perception: an example based on Czech consumers. In: Vision 2020: Innovation management, development sustainability, and competitive economicgrowth. Norristown, Pa. : IBIMA, 2016, s. 2271-2285 - CPCI-SSH [o1] 2017 Kočišová, L. - Stoličná, Z.: The impact of a new foreign investor on economic growth in the Slovak Republic. In: Proceedings of the 30th International Business Information Management Association Conference (IBIMA 2017) - Vision 2020:Sustainable Economic development, Innovation Management, and Global Growth. Norristown : IBIMA, 2017, s. 4903-4907 - SCOPUS

[o1] 2017 Kočišová, Lucia - Chorvatovičová, Lenka -Stoličná, Zuzana: Level of Foreign Direct Investment in Slovakia in Relation to Euro Adoption and Comparison to Czech Republic. In: Vision 2020: Sustainable economic development, innovationmanagement, and global growth, vols. 1-9. Norristown: IBIMA, 2017, s. 4894-4902 - CPCI-SSH


3 ohlasy

  • kategória o1 - 3 ohlasy
4

ADF: Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch

OLŠAVSKÝ, František (100%): Marketing územných jednotiek v kontexte komunálnych volieb 2014. In: Marketing Science & Inspirations. 2014, 9(4), 43-57. ISSN 1338-7944.


Ohlasy (5/8):

[o2] 2016 Milošovičová, Petra - Stachová, Paulína: Development of the Slovak-Austrian relations. In: Globalization and its Socio-Economic Consequences, Proceedings Part 3. Žilina: Univerzita Žilina, 2016, s. 1409 - CPCI-SSH

[o1] 2017 Rafaj, Peter - Strážovská, Ľubomíra - Sulíková, Rozália: Using scorecards and benchmarking in management and development of cities and regions. In: Vision 2020: Sustainable economic development, innovation management, and globalgrowth. Norristown: IBIMA, 2017, p. 2348-2362 - Scopus; CPCI-SSH

[o4] 2018 Vilčeková, Lucia: Analyzing personality of selected brands: comparison between Slovak and Czech consumer perception. In: Management 2018: management and the world in motion, challenges, opportunities and threats. Prešov: Bookman,2018, s. 485

[o1] 2016 Vilčeková, Lucia: Brand personality of Apple in Slovak context. In: Vision 2020: Innovation Management, development sustainibilty, and competitive economic growth. Norristown: International business information managementassociation [IBIMA], 2016, s. 2863-2868 - SCOPUS; CPCI-SSH

[o3] 2018 Kaiser, Tomáš: Vybrané komponenty právnej úpravy kontroly hospodárenia obcí v podmienkach Slovenskej republiky. In: Socialium actualis 2. Brno: Tribune, 2018, s. 54


8 ohlasov

  • kategória o1 - 2 ohlasy
  • kategória o2 - 1 ohlas
  • kategória o3 - 1 ohlas
  • kategória o4 - 4 ohlasy
5

AEC: Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách

OLŠAVSKÝ, František (100%): Územná samospráva na Slovensku ako aktér trhu práce. In: Právní, sociální a ekonomické aspekty společenských vztahů. Hodonín: Ústav práva a soudního inženýrství. 2014, s. 20-29. ISBN 978-80-905646-8-8


Ohlasy (5/6):

[o2] 2016 Treľová, Silvia: The requirement of flexibility and labour mobility as a result of globalization. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina : Žilinská univerzita, 2016, s. 2228-2235 - CPCI-SSH

[o1] 2016 Paškrtová, Lucia - Saxunová, Darina: Investičná pomoc a konkurencie schopnosť regiónov Slovenska. In: Sborník příspěvků z 8. ročníku meyinárodní vědecké konference KONKURENCE. Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2016, s.307-321 - CPCI-SSH

[o1] 2018 Mitková, Ľudmila: Occupational segregation and gender pay gap in Slovakia. In: Innovation management and education excellence vision 2020. Norristown : International business information management association (IBIMA), 2018, s. 5023-5030 - CPCI-SSH

[o3] 2018 Kaiser, Tomáš: Vybrané komponenty právnej úpravy kontroly hospodárenia obcí v podmienkach Slovenskej republiky. In: Socialium actualis 2. Brno : Tribune, 2018, s. 55

[o3] 2019 Kaiser, Tomáš: Právna úprava systému kontroly hospodárenia obcí v Slovenskej republike. In: Socialium actualis 4. Brno : Tribune, 2019, s. 33


6 ohlasov

  • kategória o1 - 3 ohlasy
  • kategória o2 - 1 ohlas
  • kategória o3 - 2 ohlasy
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

Grant KEGA 044UK-4/2024 Digitálny nástroj pre osvojenie si terminológie v oblasti manažmentu a marketingu

Funkcia: spoluriešiteľ

Agentúra vyhlasovateľa: Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Dobra riešenia projektu: 2024-2025

2

Grant KEGA 074UK-4/2023 Prierezová implementácia témy udržateľnosti v rámci manažérskeho vzdelávania na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave

Funkcia: spoluriešiteľ

Agentúra vyhlasovateľa: Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Dobra riešenia projektu: 2023-2025

3

Grant VEGA 1/0737/20 Spotrebiteľská gramotnosť a medzigeneračné zmeny v preferenciách spotrebiteľov pri nákupe slovenských produktov

Funkcia: spoluriešiteľ

Agentúra vyhlasovateľa: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Dobra riešenia projektu: 2020-2022

4

Grant VEGA 1/0720/19 Inovačné stratégie v regionálnej politike so zameraním na rozvoj kultúrnych inštitúcií

Funkcia: spoluriešiteľ

Agentúra vyhlasovateľa: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Dobra riešenia projektu: 2019-2021

5

Grant IGA VŠDTI č. 006/2019 Edukačné a sociálne dimenzie pracovného stresu v praxi

Funkcia: spoluriešiteľ

Agentúra vyhlasovateľa: Interná grantová agentúra VŠDTI

Dobra riešenia projektu: 2019-2021

6

Grant Spotrebiteľská gramotnosť pre všetkých

Funkcia: vedenie grantu

Agentúra vyhlasovateľa: Férová nadácia O2

Dobra riešenia projektu: 2019-2020

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Hlavný sekretár Marketing Science & Inspirations, vedecký časopis od 2006
Vedecký tajomník Katedry marketingu a obchodu Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu od 2020
Člen Česká marketingová společnost od 2006
Tajomník akademického senátu Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu od októbra 2023
Podpredseda akademického senátu Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu od októbra 2015 do októbra 2023
Člen akademického senátu Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu od októbra 2011 do októbra 2015

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
National University of Ireland in Galway Galway, Írsko február – august 2006 SYLFF Fellowship Mobility Program /prof. Michael Cuddy
Luleä University of Technology Luleä, Švédsko 19.11.2011 – 19.11.2011 mobilita VŠ učiteľov Erasmus/Lars Bäckström
University of Coimbra Coimbra, Portugalsko 21.11.2016 – 25.11.2016 mobilita VŠ učiteľov Erasmus+/Arnaldo Coelho
European University Cyprus Nicosia, Cyprus 23.9.2018 – 26.9.2018 mobilita VŠ učiteľov Erasmus+/Alexios Kythreotis
Lapland University of Sciences Applied Rovaniemi, Fínsko 16.9.2019 – 20.9.2019 mobilita VŠ učiteľov Erasmus+/Anzelika Krastina
ISAL - Instituto Superior de Administração e Línguas Funchal, Portugalsko 5.6.2023 - 9.6.2023 mobilita VŠ učiteľov Erasmus+/Claudia Afonso
Bukhara State University Buchara, Uzbekistan 27.2.2024 - 10.6.2024 pozvanie Bukhara State University za účelom pedagogickej a vedecko-výskumnej činnosti/doc. Mukhriddin Kilichov
Kaunas University of Technology Kaunas, Litva 14.10.2024 - 18.10.2024 mobilita VŠ učiteľov Erasmus+/doc. Rimantė Hopenienė

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Štatistika kategórií výstupov (63):

AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách (3)

ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch (1)

ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch (8)

AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách (4)

AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách (4)

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách (16)

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách (7)

AGI Správy o vyriešených vedeckovýskumných úlohách (3)

BCB Učebnice pre základné a stredné školy (1)

BDF Odborné práce v ostatných domácich časopisoch (1)

EDI Recenzie v časopisoch a zborníkoch (6)

GAI Správy (1)

V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok (1)

V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka (3)

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu (3)

I3 Iný výstup publikačnej činnosti z časopisu (1)


Štatistika ohlasov (169):

[o1] Citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch (37)

[o2] Citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch (9)

[o3] Citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch (51)

[o4] Citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch (55)

[n1] Citácia v publikácii registrovaná v citačných indexoch (1)

[n2] Citácia v publikácii vrátane citácie v publikácii registrovanej v iných databázach okrem citačných indexov (16)


Účasť na riešení projektov za obdobie viac ako šesť rokov:

Grant VEGA 1/0475/03-A Finančné a nefinančné aspekty tvorba a implementácie marketingovej stratégie do podnikateľskej činnosti malých a stredných podnikov ako podmienka ich transformácie do európskych štruktúr

Agentúra/grantová schéma: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Funkcia: spoluriešiteľ

Doba riešenia: 2002 do 2004


Grant KEGA 3/3060/05 Počítačová podpora výučby študentov v študijnom odbore Občianska bezpečnosť

Agentúra/grantová schéma: Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Funkcia: spoluriešiteľ

Doba riešenia: 2005 do 2007


Grant APVT-20-032104 Metodika tvorby strategického rozvojového plánu obce

Agentúra/grantová schéma: Agentúry na podporu vedy a výskumu

Funkcia: spoluriešiteľ

Doba riešenia: 2005 do 2008


Grant VEGA 1/3759/06 Vývojové tendencie v marketingovej komunikácii slovenských podnikov v rámci európskeho priestoru a pod vplyvom globalizačných procesov

Agentúra/grantová schéma: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Funkcia: spoluriešiteľ

Doba riešenia: 2006 do 2008


Grant VEGA 1/1051/11Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov

Agentúra/grantová schéma: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Funkcia: spoluriešiteľ

Doba riešenia: 2011 do 2013

Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-28