Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
doc. Ing. Andrej Miklošík, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Miklošík
I.2 - Meno
Andrej
I.3 - Tituly
doc. Ing., Phd.
I.4 - Rok narodenia
1980
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, Katedra marketingu a obchodu
I.6 - Adresa pracoviska
Odbojárov 10, P. O. Box 95, 820 05 Bratislava 25
I.7 - Pracovné zaradenie
profesor
I.8 - E-mailová adresa
miklosik4@uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/315?do=filterForm-submit&name=andrej&surname=miklosik&university=701000000&faculty=701120000&sort=surname&employment_state=yes&filter=Vyh%C4%BEada%C5%A5
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Ekonómia a manažment
I.11 - ORCID iD
http://orcid.org/0000-0003-3318-534X

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Ekonomická univerzita v Bratislave
II.b - Rok
2004
II.c - Odbor a program
Odbor Obchod a marketing
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Ekonomická univerzita v Bratislave
II.b - Rok
2007
II.c - Odbor a program
Odbor 62-03-9 Odvetvové a prierezové ekonomiky, program Ekonomika obchodu a priemyslu
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Ekonomická univerzita v Bratislave
II.b - Rok
2015
II.c - Odbor a program
Odbor Obchod a marketing
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Profesor Univerzita Komenského Bratislava, Fakulta managementu, Katedra marketingu a obchodu 2022 - doteraz
vedecko-výskumný pracovník Univerzita Komenského Bratislava, Fakulta managementu, Katedra marketingu 2019 - 2022
docent Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu 2015 - 2019
odborný asistent Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu 2007 - 2015

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
CGEIT (Certified in the Governance of Enterprise IT) ISACA 2014
IITL Foundation Axelos 2014
CISM (Certified Information Security Manager) ISACA 2014
CISA (Certified Information Systems Auditor) ISACA 2013

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
12
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
9
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
4
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
38
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
60
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
2
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Digitálny marketing Ekonómia a manažment II. Digitálny manažment a online marketing
Marketing vo vyhľadávacích nástrojoch Ekonómia a manažment II. Digitálny manažment a online marketing
Online marketingové nástroje a aplikácie Ekonómia a manažment II. Digitálny manažment a online marketing
Sociálne siete a obsahový marketing Ekonómia a manažment II. Digitálny manažment a online marketing
Komunikácia v manažmente a v marketingu Ekonómia a manažment II. Digitálny manažment a online marketing

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
218
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
51
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
54
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
33
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
485
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
343
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
343
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
309
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0/1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0/1
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

ADC Miklošík, Andrej (25%) - Kuchta, Martin (25%) - Evans, Nina (25%) - Žák, Štefan (25%): Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing [elektronický dokument]. In: IEEE Access [elektronický dokument] : practical innovations, open solutions. - Roč. 7, (2019), s. 85705 - 85718 [online]. - ISSN (online) 2169-3536

n1 = 68 ohlasov

n2 = 30 ohlasov

o1 = 15 ohlasov

o2 = 2 ohlasy

o3 = bez ohlasov

o4 = bez ohlasov

2

ADC Miklošík, Andrej (90%) - Evans, Nina (10%): Impact of Big Data and Machine Learning on Digital Transformation in Marketing: A Literature Review [elektronický dokument]. In: IEEE Access [elektronický dokument]. - Roč. 8 (2020), s. 101284-101292 [online]. - ISSN (online) 2169-3536

n1 = 41 ohlasov

n2 = 4 ohlasov

o1 = 1 ohlas

o2 = bez ohlasov

o3 = bez ohlasov

o4 = bez ohlasov

3

ADC Miklošík, Andrej (34%) – Hvizdová, Eva (33%) - Žák, Štefan (33%): Knowledge Management as a Significant Determinant of Competitive Advantage Sustainability. In: Ekonomický časopiss. Roč. 60, č. 10 (2012), s. 1041-1058.

n1 = 1 ohlas

n2 = bez ohlasov

o1 = 11 ohlasov

o2 = 1 ohlas

o3 = 5 ohlasov

o4 = 15 ohlasov

4

ADC Miklošík, Andrej (25%) - Evans, Nina (25%) - Žák, Štefan (25%) - Lipianska, Júlia (25%): A framework for constructing optimisation models to increase the visibility of organizations' information in search engines [elektronický dokument]. In: Information Research [elektronický dokument]. - Roč. 24, č. 1, (2019), s. [1-13] [online]. - ISSN (online) 1368-1613

n1 = 3 ohlasy

n2 = bez ohlasov

o1 = 7 ohlasov

o2 = 2 ohlasy

o3 = bez ohlasov

o4 = bez ohlasov

5

ADM Miklošík, Andrej (33%) – Kuchta, Martin (33%) – Žák, Štefan (33%): Monetising content through delivery of advertisements: the case of ad blockers. In: AD ALTA [textový dokument (print)] [elektronický dokument]. - Roč. 8 č. 1, (2018), s. [175-179] [online]

n1 = 2 ohlasy

n2 = bez ohlasov

o1 = 7 ohlasov

o2 = 2 ohlasy

o3 = 2 ohlasy

o4 = bez ohlasov

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

ADC Miklošík, Andrej [UKOMAKMR] (25%) - Evans, Nina (25%) - Hasprová, Mária (25%) - Lipianska, Júlia (25%): Reflection of embedded knowledge culture in communications of Australian companies [elektronický dokument]. In: Knowledge Management Research & Practice [textový dokument (print)]. - Roč. 17, č. 2, (2019), s. 172-181. - ISSN 1477-8238.

n1 = 9 ohlasov

n2 = bez ohlasov

o1 = 2 ohlasy

o2 = bez ohlasov

o3 = bez ohlasov

o4 = 1 ohlas

2

ADM Miklošík, Andrej (90%) - Evans, Nina (10%): Environmental sustainability disclosures in annual reports of mining companies listed on the Australian Stock Exchange (ASX). In: Heliyon [elektronický dokument]. - Roč. 7, č. 7 (2021), s. 1-11 [online]

n1 = 9 ohlasov

n2 = bez ohlasov

o1 = bez ohlasov

o2 = bez ohlasov

o3 = bez ohlasov

o4 = bez ohlasov

3

ADC Miklošík, Andrej (34%) – Evans, Nina (33%) – Hlavatý, Ivan (33%): Communicating knowledge-focus through websites of higher education institutions. In:     

Journal of information science [elektronický dokument]. - Roč. 49, č. 3 (2023), s. 666-684 [print].

n1 = bez ohlasov

n2 = bez ohlasov

o1 = bez ohlasov

o2 = bez ohlasov

o3 = bez ohlasov

o4 = bez ohlasov

4

ADC Evans, Nina (40%) - Miklošík, Andrej (50%) – Bosua, Rachelle (5%) – Mahmood Ahmed Qureshi, Athar (5%): Digital Business Transformation An Experience-Based Holistic Framework. In: IEEE Access [elektronický dokument]. - Roč. 10 (2022), s. 121930-121939 [online].

n1 = 3 ohlasy

n2 = bez ohlasov

o1 = bez ohlasov

o2 = bez ohlasov

o3 = bez ohlasov

o4 = bez ohlasov

5

ADC Lorincová, Silvia (60%) - Miklošík, Andrej (50%) – Hitka, Miloš (20%): The role of corporate culture in economic development of small and medium-sized enterprises. In: Technological and Economic Development of Economy [elektronický dokument]. - Roč. 28, č. 1 (2022), s. 220-238 [print]

n1 = 12 ohlasov

n2 = bez ohlasov

o1 = bez ohlasov

o2 = bez ohlasov

o3 = bez ohlasov

o4 = bez ohlasov

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch ADC03 Miklošík, Andrej [UKOMAKMR] (25%) - Kuchta, Martin (25%) - Evans, Nina (25%) - Žák, Štefan (25%): Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing [elektronický dokument] = evidencia nových ohlasov na publikácieEUBA, ID: 137524 Lit.: 40 zázn. In: IEEE Access [elektronický dokument] : practical innovations, open solutions. - Roč. 7, (2019), s. 85705 - 85718 [online]. - ISSN (online) 2169-3536 Registrované v: wos Registrované v: scopus Ohlasy (5/8): [o1] 2020 Kordos, M. - Berkovic, V.: Applying automation in slovak tourism industry - benefits and issues. In: AD ALTA, vol. 11, iss. 1, 2020, s. 132-138 - ESCI [o2] 2020 Kordos, M.: Aspects of robotics implementation within the changes on labor market in Poland. In: Vplyv industry 4.0 na tvorbu pracovnych miest 2019. Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2020, s. 200 212 -CPCI-SSH [o2] 2020 Kordos, M. - Sokol, J.: The synergy of tourism and industry 4.0 in Spain within the example of airbnb and collaborative economy. In: Vplyv industry 4.0 na tvorbu pracovnych miest 2019. Trenčín : Trenčianska univerzita AlexandraDubčeka v Trenčíne, 2020, s. 213-222 - CPCI-SSH [o1] 2020 Vestias, M. P. - Duarte, R. P. - de Sousa, J. T. - Neto, H. C.: Moving Deep Learning to the Edge. In: Algorithms, vol. 13, iss. 5, 2020, s. 1-33 - ESCI ; SCOPUS [o1] 2020 Loyola-Gonzalez, O. - Gutierrez-Rodriguez, A. E. - Medina-Perez, M. A. - Monroy, R. - Martinez-Trinidad, J. F. - Carrasco-Ochoa, J. A. - Garcia-Borroto, M.: An Explainable Artificial Intelligence Model for Clustering NumericalDatabases. In: IEEE Access, vol. 8, 2020, s. 52370 52384 - SCIE ; SCOPUS [o1] 2020 Arasu, B. S. - Seelan, B. J. B. -Thamaraiselvan, N.: A machine learning-based approach to enhancing social media marketing. In: Computers and Electrical Engineering, vol. 86, 2020, s. 1-9 - SCIE ; SSCI ; SCOPUS [o1] 2020 Srikanth Reddy, N.: Particle Swarm Optimized Neural Network for Predicting Customer Behaviour in Digital Marketing. In: Proceedings of the 2nd International Conference on Inventive Research in Computing Applications, ICIRCA 2020. Piscataway : IEEE, 2020, S. 70 77 - SCOPUS [o1] 2020 Grencikova, A. - Kordos, M. - Berkovic, V.: Impact of Industry 4.0 on labor productivity in the Slovak Republic. In: Problems and Perspectives in Management, vol. 18, iss. 2, 2020, s. 396 408 – SCOPUS
2
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch ADC02 Miklošík, Andrej [UKOMAKMR] (25%) - Evans, Nina (25%) - Žák, Štefan (25%) - Lipianska, Júlia (25%): A framework for constructing optimisation models to increase the visibility of organizations' information in search engines [elektronický dokument] Lit.: 40 zázn. In: Information Research [elektronický dokument]. - Roč. 24, č. 1, (2019), s. [1-13] [online]. - ISSN (online) 1368-1613 URL: http://informationr.net/ir/24-1/paper808.html#author Registrované v: wos Registrované v: scopus IF 0.763 Ohlasy (5/7) [o1] 2020 - Strzelecki, A. : Google Medical Update: Why Is the Search Engine Decreasing Visibility of Health and Medical Information Websites?. - In: International journal of environmental research and public health, vol. 17, iss. 4, 2020 ; s. 13 ; SCIE ; SSCI ; SCOPUS [o1] 2020 - Kordos, M. - Berkovic, V. : Applying automation in slovak tourism industry - benefits and issues. - In: AD ALTA, vol. 11, iss. 1, 2020 ; s. 132-138 ; ESCI [o2] 2020 - Kordos, M. : Aspects of robotics implementation within the changes on labor market in Poland. - In: Vplyv industry 4.0 na tvorbu pracovnych miest 2019 . - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2020 ; s. 200–212 ; CPCI-SSH [o2] 2020 - Kordos, M. - Sokol, J. : The synergy of tourism and industry 4.0 in Spain within the example of airbnb and collaborative economy. - In: Vplyv industry 4.0 na tvorbu pracovnych miest 2019 . - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2020 ; s. 213-222 ; CPCI-SSH [o1] 2019 - Strzelecki, A. : Google Web and Image Search Visibility Data for Online Store. - In: DATA, vol. 4, iss. 3, 2019 ; s. 1-10 ; ESCI ; SCOPUS [o1] 2020 - Grencikova, A. - Kordos, M. - Berkovic, V. : Impact of Industry 4.0 on labor productivity in the Slovak Republic. - In: Problems and Perspectives in Management, vol. 18, iss. 2, 2020 ; s. 396–408 ; SCOPUS [o1] 2020 - Grencikova, A. - Kordos, M. - Berkovic, V. : The Impact of Industry 4.0 on Jobs Creation within the Small and Medium-Sized Enterprises and Family Businesses in Slovakia. - In: Administrative sciences, vol. 10, iss. 3, 2020 ; s. 1-20 ; ESCI
3
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch ADC01 Miklošík, Andrej [UKOMAKMR] (25%) - Evans, Nina (25%) - Hasprová, Mária (25%) - Lipianska, Júlia (25%): Reflection of embedded knowledge culture in communications of Australian companies [elektronický dokument] = evidencia nových ohlasov napublikácie EUBA, ID 137516 In: Knowledge Management Research & Practice [textový dokument (print)]. - Roč. 17, č. 2, (2019), s. 172-181. - ISSN 1477-8238 Registrované v: wos Registrované v: scopus IF 1.583 Ohlasy (3/3) [o1] 2020 - Abedini, F. - Keyvanpour, M. R. - Menhaj, M. B. : Correction Tower: A General Embedding Method of the Error Recognition for the Knowledge Graph Correction. - In: International Journal of Pattern Recognition and Artificial Intelligence, vol. 34, iss. 10, 2020 ; [nestr.] ; SCIE ; SCOPUS [o4] 2019 - Hlavatý, I. : Effects of knowledge management on communication of Slovak higher education institutions. - In: MERKÚR 2019 . - Bratislava : Ekonóm, 2019 ; S. 118-127 [o1] 2019 - Krause, M. G. - Cunha, C. J. C. D. A. - Lapolli, É. M. - Dandolini, G. A. : Showcasing knowledge: The promotion of knowledge management in a technology-based organization. - In: Knowledge and Process Management, vol. 26, iss. 4, 2019 ; s. 299–307 ; ESCI ; SCOPUS
4
ADD Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch ADD01 Miklošík, Andrej (34%) – Hvizdová, Eva (33%) – Žák, Štefan (33%): Znalostný manažment ako podstatný determinant udržateľnosti konkurencieschopnosti podniku In: Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Roč. 60, č. 10 (2012), s. 1041 – 1058. - ISSN 0013-3035 Registrované v: wos Registrované v: scopus IF 0.56 Ohlasy (5/32) [o1] 2019 - Olah, J. - Virglerova, Z. - Popp, J. - Kliestikova, J. - Kovacs, S. : The Assessment of Non-Financial Risk Sources of SMES in the V4 Countries and Serbia. - In: Sustainability, vol. 11, iss. 17, 2019 ; s. 1-19 ; SCIE ; SSCI [o1] 2017 - Mikušová, Marie : To be or not to be a business responsible for sustainable development? Survey from small Czech businesses. - In: Economic research-Ekonomska istrazivanja, vol. 3, iss. 1, 2017 ; s. 1318-1338 ; SSCI [o3] 2018 - Kordoš, M. - Vojtovič, S. - Strunz, H. : The aspects of innovation within the eu regional policy. - In: Vadyba, vol. 32, iss. 1, 2018 ; s. 61-66 [o3] 2020 - Tenório, N. - Pinto, D. - Silva, M. J. - de Almeida, I. C. - Bortolozzi, F. : Knowledge management in the software industry: how Scrum activities support a knowledge management cycle. - In: Navus-Revista de Gestao e Tecnologia, iss. 10, 2020 ; s. 1-13 [o4] KORČOKOVÁ, Marína. Vzdelávanie spotrebiteľov - eko-spotrebiteľ. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 22-27. VEGA 1/0418/11. [o4] ORESKÝ, Milan. Využitie metódy Balanced Scorecard pri tvorbe indexu zodpovedného podnikania. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 56-64. VEGA 1/0418/11. [o2] BRUNET-THORNTON, R. - BUREŠ, V. Interpreting the czech knowledge management experience. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2013. ISSN 0013-3035. 2013, roč. 61, č. 5, s. 468-481. [o3] DĚDKOVÁ, Jaroslava - SKRBKOVÁ, Denisa. Significant competitiveness factors of companies in the czech part of the euroregion Neisse-Nisa-Nysa. In Proceedings of the 8th european conference on innovation and entrepreneurship ECIE 2013 : volume one. Reading [Veľká Británia] : Academic conferences and publishing international limited, 2013. ISBN 978-1-909507-59-3. P. 212-220. [o4] ROZENBERG, Igor - MORA, Petr. Vzťah uplatňovania etických princípov odnikania a úspechu v znalostnom manažmente. In Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : Riadenie nehmotného: Etika a zmena hodnôt v podnikaní, vzdelávaní a výskume. [Trenčín] : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. S. 491-500. Dostupné na: [o4] DANECHOVÁ, Zuzana - FINDRA, Stanislav. Etika v reklame - rešpektovaná alebo len formálna? In Zväčšenina: médiá ako komodita - megatrendy a médiá 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 26.-27. marca 2013, Smolenice. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2. S. 24-32. [o4] ZÁBOJNÍK, Rastislav. Typológia osobnosti a jej komunikačné súvislosti pre manažérsku prax. In Zväčšenina: médiá ako komodita - megatrendy a médiá 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 26.-27. marca 2013, Smolenice. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2. S. 320-334. [o4] SOLÍK, Martin. Inovácie v oblasti mobilných technológií - riziká pre kognitívne procesy? In Zväčšenina: médiá ako komodita - megatrendy a médiá 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 26.-27. marca 2013, Smolenice. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2. S. 260-269. [o1] JANOVSKÁ, K. - VILAMOVÁ, Š. - GAJDA, J. - SAMOLEJOVÁ, A. - STOCH, M. Anti-dumping proceedings in metallurgical brand. In Metalurgija. Zagreb : Croatian metallurgical society, 2013. ISSN 0543-5846. 2014, vol. 53, no. 1, p. 142-144. Dostupné na: [o4] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Marketing orientovaný na generáciu 50 plus. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník] [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 443-450, CD-ROM. VEGA 1/0612/12. [o4] PITRA, Zbyněk - ZAUŠKOVÁ, Anna. Vůdcovství v společnosti 21. století. In Communication Today. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2013. ISSN 1338-130X. 2013, roč. 4, č. 2, s. 48-65. [o4] MIKULÍKOVÁ, Lenka. Online stratégia mimo internetovej stránky pre efektívny e-shop. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 41-50 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. [o4] KORČOKOVÁ, Marína. Postavenie spotrebiteľa na trhu - sme všetci rovnako pripravení? In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 27-34 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. [o4] BALHAR, Vítězslav. Nástroje ekologického marketingového mixu. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 6-10 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. [o4] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Stratégie vstupu na trh Európskej únie. In Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6, s. 122-131. VEGA 1/0047/11. [o4] VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína - HASPROVÁ, Mária. Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). Recenzenti Naděžda Klabusayová, Peter Štarchoň, Peter Drábik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 176 s. [11,62 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3739-1. [o4] ORESKÝ, Milan - BALHAR, Vítězslav - ČIHOVSKÁ, Viera - FOLVARČÍKOVÁ, Lucia - FRANCOVÁ, Zuzana - HANULÁKOVÁ, Eva - HASPROVÁ, Mária - LIPIANSKA, Júlia - LOYDLOVÁ, Miroslava - ORGONÁŠ, Jozef - VASIĽOVÁ, Mária. Aplikácie marketingu. Recenzenti Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 348 s. [23,35 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3801-5. [o4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Tvorba cien v obchodných podnikoch. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 249-262. VEGA 1/0047/11. [o1] MIKUŠOVÁ, M. - HORVÁTHOVÁ, P. - JANOVSKÁ, K. - SAMOLEJOVÁ, A. The application of winning key metrics in a metallurgical firm. In Metalurgija. Zagreb : Croatian metallurgical society, 2014. ISSN 0543-5846. 2014, vol. 53, no. 4, p. 728-730. Dostupné na: http://public.carnet.hr/metalurg/Metalurgija/2014_vol_53/No_4/MET_53_4_728-730_Mikusova.pdf [o1] SOLÍK, Martin. Semiotic approach to analysis of advertising. In European Journal of Science and Theology. ISSN 18410464, 2014-01-01, 10, pp. 207-217. [o1] JANOVSKÁ, Kamila - GAJDA, Jakub - MARTINKOVÁ, Petra - STOCH, Milan. An analysis of determination of the usual price of liquid steel pig iron in the Moravian-Silesian region. In METAL 2014 23rd International Conference on Metallurgy and Materials, Conference Proceedings, 2014-01-01, pp. 1729-1734., Registrované v: scopus [o1] KNOŠKOVÁ, Ľubica. Innovation processes and enterpreneurial culture for radical innovations. - Registrovaný: Scopus. In Amfiteatru economic journal [elektronický zdroj]. - Bucharest : The Bucharest Academy, 2015. ISSN 1582-9146, 2015, vol. 18, no. 38, pp. 342-357 online. Dostupné na internete: . [o3] FERENČÍKOVÁ, Soňa - VÍCENOVÁ, Alena. Uplatňovanie manažmentu znalostí v medzinárodných fúziách a akvizíciách. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2014. ISSN 1212-415X, 2014, roč. 14, č. 4, s. 5-17. Dostupné na internete: . [o3] SOLÍK, Martin. We move to the smart world (k problému digitálnych technológií a kognitívnych procesov). In Marketingová komunikace a společnost : 2. mezinárodní vědecká konference : 16.-17. května 2013, Praha [elektronický zdroj]. Praha : Vysoká škola finanční a právní, 2014. ISBN 978-80-7408-097-5. S. 178-187. Dostupné na: http://is.vsfs.cz/repo/4719/13_Solik_s178.pdf [o3] AMBROZY, Marián - MOKRIŠOVÁ, Viera. Environmental aspects of the tax system of the Slovak Republic in the context of bionomic economy. In Energy technologies conference proceedings 2014 : ENTECH '14 International energy technologies conference : december 22-24, 2014 : Yildiz technical university. Istanbul : DAKAM publishing, 2014. ISBN 978-605-5120-98-6. P. 745-754. [o3] KARKALÍKOVÁ, Marta. Management systems as a competitive advantage in marketing strategy. 1.3. In A New role of marketing and communication technologies in business and society: local and global aspects : collective monograph. - Kyiv : National university of life and environmental science of Ukraine, 2015. ISBN 978-615-67156-7, s. 34-64 [1 AH]. [o1] MIKUŠOVÁ, Marie. The process of crisis in the organization. In Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, 2016-01-01, pp. 2469-2477. ISBN 9780986041983., Registrované v: SCOPUS [o1] MIKUSOVA, Marie. To be or not to be a business responsible for sustainable development? Survey from small Czech businesses. In ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA. 2017, vol. 30, no. 1, pp. 1318-1338. ISSN 1331-677X., Registrované v: WOS
5

ADC Miklošík, Andrej (25%) - Kuchta, Martin (25%) - Evans, Nina (25%) - Žák, Štefan (25%): Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing [elektronický dokument]. In: IEEE Access [elektronický dokument] : practical innovations, open solutions. - Roč. 7, (2019), s. 85705 - 85718 [online]. - ISSN (online) 2169-3536

Ohlasy 5/115

[o1] 2020 ~ Vestias, M. P. - Duarte, R. P. - de Sousa, J. T. - Neto, H. C.. : Moving Deep Learning to the Edge - In: Algorithms, vol. 13, iss. 5, 2020 ; s. 1-33 ;ESCI ; SCOPUS

[o1] 2020 ~ Loyola-Gonzalez, O. - Gutierrez-Rodriguez, A. E. - Medina-Perez, M. A. - Monroy, R. - Martinez-Trinidad, J. F. - Carrasco-Ochoa, J. A. - Garcia-Borroto, M.. : An Explainable Artificial Intelligence Model for Clustering Numerical Databases - In: IEEE Access, vol. 8, 2020 ; s. 52370–52384 ;SCIE ; SCOPUS

[o1] 2020 ~ Arasu, B. S. - Seelan, B. J. B. -Thamaraiselvan, N.. : A machine learning-based approach to enhancing social media marketing - In: Computers and Electrical Engineering, vol. 86, 2020 ; s. 1-9 ;SCIE ; SSCI ; SCOPUS

[o1] 2020 ~ Srikanth Reddy, N.. : Particle Swarm Optimized Neural Network for Predicting Customer Behaviour in Digital Marketing - In: Proceedings of the 2nd International Conference on Inventive Research in Computing Applications, ICIRCA 2020 . -Piscataway : IEEE, 2020 ; S. 70–77 ;SCOPUS

[o1] 2020 ~ Cheng, J.. : An evaluation strategy for commercial precision marketing based on artificial neural network - In: Revue d’Intelligence Artificielle, vol. 34, iss. 5, 2020 ; s. 637–644 ;SCOPUS


ADC Miklošík, Andrej (90%) - Evans, Nina (10%): Impact of Big Data and Machine Learning on Digital Transformation in Marketing: A Literature Review [elektronický dokument]. In: IEEE Access [elektronický dokument]. - Roč. 8 (2020), s. 101284-101292 [online]. - ISSN (online) 2169-3536.

Ohlasy 5/46

[o1] 2020 ~ Wang, Z. - Liao, H.-T. - Lou, J. - Liu, Y.. : Making Cyberspace towards Sustainability A Scientometric Review for a Cyberspace that Enables Green and Digital Transformation - In: CIAT 2020: Proceedings of the 2020 International Conference on Cyberspace Innovation of Advanced Technologies . -New York : ACM, 2020 ; S. 394–400 ;SCOPUS

[n1] 2021 zz ~ Garcia Mendoza, C. - Kishimoto Pinillos, L. - Macarachvili, A.. : Inbound marketing as a strategic approach in the context of technological start-ups aimed at businesses - In: Revista Universidad y Sociedad, vol. 13, iss. 5, 2021 ; s. 526-533 ;ESCI

[n1] 2021 zz ~ Tran-Dang, H. - Kim, D.-S.. : The Physical Internet in the Era of Digital Transformation: Perspectives and Open Issues - In: IEEE ACCESS, 9, 2021 ; s. 164613–164631 ;SSCI ; SCIE ; SCOPUS

[n1] 2022 zz ~ Hossain, E. - Alshehri, M. - Almakdi, S. - Halawani, H. - Rahman, M. M. - Rahman, W. - Al Jannat, S. - Kaysar, N. - Mia, S.. : Dm-Health App: Diabetes Diagnosis Using Machine Learning with Smartphone - In: CMC-Computer Materials and Continua, vol. 72, iss. 1, 2022 ; s. 1713–1746 ;SCIE ; SCOPUS

[n1] 2022 zz ~ Lee, Yu Chi - Han, Wei. : Soccer shoe recommendation system based on multitechnology integration for digital transformation - In: Advanced Engineering Informatics, vol. 51, 2022 ; s. 1-16 ;SCOPUS ; ESCI

[n1] 2021 zz ~ Al-Ghaili, Abbas M. - Kasim, Hairoladenan - Al-Hada, Naif Mohammed. : A secured data transform-and-transfer algorithm for energy internet-of-things applications - In: Telkomnika (Telecommunication Computing Electronics and Control), vol. 19, iss. 6, 2021 ; s. 1782-1883 ;SCOPUS


ADC Miklošík, Andrej (34%) – Hvizdová, Eva (33%) - Žák, Štefan (33%): Knowledge Management as a Significant Determinant of Competitive Advantage Sustainability. In: Ekonomický časopiss. Roč. 60, č. 10 (2012), s. 1041-1058.

Ohlasy: 5/43

[o1] 2019 ~ Olah, J. - Virglerova, Z. - Popp, J. - Kliestikova, J. - Kovacs, S.. : The Assessment of Non-Financial Risk Sources of SMES in the V4 Countries and Serbia - In: Sustainability, vol. 11, iss. 17, 2019 ; s. 1-19 ;SCIE ; SSCI

[o1] 2017 ~ Mikušová, Marie. : To be or not to be a business responsible for sustainable development? Survey from small Czech businesses - In: Economic research-Ekonomska istrazivanja, vol. 3, iss. 1, 2017 ; s. 1318-1338 ;SSCI

[o1] 2020 ~ Montero-Lobato, N. - Escobar-Toledo, L. - Galvis-Lista, E.. : Strategic innovation in the last decade: Review and bibliometric analysis - In: 2020 Congreso Internacional de Innovacion y Tendencias en Ingenieria, CONIITI 2020 - Conference Proceedings . -[s.l.] : IEEE, 2020 ; S. [nestr.] ;SCOPUS

[n1] 2021 zz ~ Daňo, F. - Khouri, S. - Drábik, P. - Vernerová, D. - Kukura, M.. : Electromobility as a part of communally beneficial innovations in transport and its perception by Slovak consumers - In: Transformations in Business and Economics, vol. 20, iss. 3, 2021 ; s. 132-150 ;SCOPUS

[o2] Brunet-Thornton, R. - Bureš, V. Interpreting the czech knowledge management experience. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2013. ISSN 0013-3035. 2013, roč. 61, č. 5, s. 468-481.

ADC Miklošík, Andrej (25%) - Evans, Nina (25%) - Žák, Štefan (25%) - Lipianska, Júlia (25%): A framework for constructing optimisation models to increase the visibility of organizations' information in search engines [elektronický dokument]. In: Information Research [elektronický dokument]. - Roč. 24, č. 1, (2019), s. [1-13] [online]. - ISSN (online) 1368-1613

Ohlasy: 5/12

[o1] 2020 ~ Strzelecki, A.. : Google Medical Update: Why Is the Search Engine Decreasing Visibility of Health and Medical Information Websites? - In: International journal of environmental research and public health, vol. 17, iss. 4, 2020 ; s. 13 ;SCIE ; SSCI ; SCOPUS

[o1] 2019 ~ Strzelecki, A.. : Google Web and Image Search Visibility Data for Online Store - In: DATA, vol. 4, iss. 3, 2019 ; s. 1-10 ;ESCI ; SCOPUS

[o1] 2020 ~ Grencikova, A. - Kordos, M. - Berkovic, V.. : Impact of Industry 4.0 on labor productivity in the Slovak Republic - In: Problems and Perspectives in Management, vol. 18, iss. 2, 2020 ; s. 396–408 ;SCOPUS

[n1] 2021 zz ~ Kostagiolas, Petros - Strzelecki, Artur - Banou, Christina - Lavranos, Charilaos. : The impact of Google on discovering scholarly information: managing STM publishers’ visibility in Google - In: Collection and Curation, vol. 40, iss. 1, 2021 ; s. 1-8 ;SCOPUS

[n1] 2022 zz ~ Zmija, Dariusz. : Innovation theory and the digital economy - In: The Digital Economy and the European Labour Market . -Abingdon : Taylor and Francis, 2022 ; s. 105-119 ;SCOPUS


ADM Miklošík, Andrej (33%) – Kuchta, Martin (33%) – Žák, Štefan (33%): Monetising content through delivery of advertisements: the case of ad blockers. In: AD ALTA [textový dokument (print)] [elektronický dokument]. - Roč. 8 č. 1, (2018), s. [175-179] [online]

Ohlasy 5/13

[o1] 2020 ~ Kordos, M. - Berkovic, V.. : Applying automation in slovak tourism industry - benefits and issues - In: AD ALTA, vol. 11, iss. 1, 2020 ; s. 132-138 ;ESCI

[o1] 2019 ~ Haviernikova, K. - Kordoš, M.. : Selected risks perceived by SMEs related to sustainable entrepreneurship in case of engagement into cluster cooperation - In: Entreprenuership and sustainability issues, vol. 6, iss. 4, 2019 ; s. 1680-1693 ;ESCI

[o1] 2018 ~ Srovnalikova, P. - Kordos, M. - Haviernikova, K.. : Students' Engagement into Family Business in terms of Cluster Cooperation within Family Businesses - In: Vision 2020: Sustainable economic development and application of innovation management . -Norristown : IBIMA, 2018 ; S. 5079-5088 ;CPCI-SSH

[o1] 2021 ~ Hitka, M. - Lorincová, S. - Potkány, M. - Balážová, Ž. - Caha, Z.. : Differentiated approach to employee motivation in terms of finance - In: Journal of Business Economics and Management, vol. 22, iss. 1, 2021 ; s. 118–134 ;SCOPUS

[n1] 2021 zz ~ Pastor, A. - Cuevas, R. - Cuevas, A. - Azcorra, A.. : Establishing Trust in Online Advertising With Signed Transactions - In: IEEE ACCESS, vol. 9, 2021 ; s. 2401–2414 ;SCIE

[n1] 2020 zz ~ Bekh, A.. : Advertising-based revenue model in digital media market - In: Ekonomski Vjesnik, vol. 33, iss. 2, 2020 ; s. 531–543 ;SSCI



VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

Rámec pre systematizáciu digitálnej transformácie organizácií so zameraním na marketingové a obchodné procesy, VEGA 1/0109/23, 2023-2025, pozícia: zodpovedný riešiteľ.

2

Vplyv rastu antropometrických parametrov slovenskej populácie na funkčné vlastnosti nábytku a podnikové procesy, APVV-20-0004, 2021-2024, pozícia: spoluriešiteľ. Zodpovedný riešiteľ: Hitka, Miloš, prof. Ing., PhD., Technická univerzita vo Zvolene - Drevárska fakulta.

3

Spotrebiteľská gramotnosť a medzigeneračné zmeny v preferenciách spotrebiteľov pri nákupe slovenských produktov, VEGA 1/0737/20, 2020-2022, pozícia: spoluriešiteľ. Zodpovedný riešiteľ: Štarchoň. Peter, prof. Mgr., PhD., Fakulta managementu UK v Bratislave.

4

Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy, KEGA č. 016EU-4/2019, 2019-2020, pozícia: zodpovedný riešiteľ.

5

Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa, VEGA č. 1/0657/19, 2019-2021, pozícia: spoluriešiteľ. Zodpovedný riešiteľ: Žák, Štefan, doc. Ing., PhD., Obchodná fakulta EU v Bratislave.

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Recenzent Knowledge Management Research & Practice 05/2014 - doteraz
Recenzent Journal of Marketing Management 10/2018 - doteraz
Recenzent International Journal of Knowledge Management 01/2019 - doteraz
Recenzent Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. 05/2020 - doteraz
Recenzent Information Systems and e-Business Management 11/2020 - doteraz

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
University of South Australia Mawson Lakes Campus, Mawson Lakes Blvd, Mawson Lakes SA 5095 17-18.09.2019 Prednášky pre študentov predmetov Information Governance Course a Information Security Consulting Course

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

doc. Ing. Andrej Miklošík, PhD. je špecialistom na využitie moderných technológií a informačných systémov v marketingu a manažmente. Svoje dlhoročné manažérske skúsenosti a kontakty využíva v pedagogickej činnosti, vďaka čomu prednášky aj semináre vyučovaných predmetov prebiehajú interaktívnou formou aj za účasti expertov z praxe. Pri svojej vedeckovýskumnej činnosti kooperuje s viacerými vedeckými pracoviskami v SR aj v zahraničí, o.i. School of Information Technology and Mathematical Sciences – University of South Australia, Školou informatiky a komunikácie Ekonomickej univerzity v Katoviciach, School of Communication, Journalism and Marketing – Massey University, Adelaide Business School – The University of Adelaide, s Katedrou managementu Ekonomickej fakulty Vysokej školy báňskej – TU v Ostrave, Katedrou marketingu Ekonomickej fakulty Technickej univerzity v Liberci. Je nositeľom viacerých ocenení za mimoriadne publikačné výstupy, o.i.: Cena rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave za publikačnú činnosť za rok 2014 v kategórii Vysokoškolské učebnice vydané v zahraničných a domácich vydavateľstvách, Cena dekana Obchodnej fakulty EU v Bratislave za publikačnú činnosť za rok 2013 v kategórii Vedecké monografie vydané v zahraničných a domácich vydavateľstvách a Cena dekana Obchodnej fakulty EU v Bratislave za publikačnú činnosť za rok 2012 v kategórii Učebné texty a skriptá vydané v zahraničných a domácich vydavateľstvách.


Predseda Akreditačnej rady FMUK (od 04/2022)

h-index (Scopus): 10

h-index (WoS): 10

Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-28