Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Ing. Monika Kuchtová, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Kuchtová
I.2 - Meno
Monika
I.3 - Tituly
Ing. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1993
I.5 - Názov pracoviska
Katedra marketingu a obchodu, Fakulta managementu, Univerzita Komenského v Bratislave
I.6 - Adresa pracoviska
Odbojárov 10, 820 05 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
Odborná asistentka
I.8 - E-mailová adresa
monika.kuchtova@fm.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/32833?do=filterForm-submit&name=monika&surname=kuchtov%C3%A1&employment_state=yes&filter=Vyh%C4%BEada%C5%A5
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Ekonómia a manažment

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Ekonomická univerzita v Bratislave
II.b - Rok
2015
II.c - Odbor a program
6209 Účtovníctvo, Účtovníctvo
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Ekonomická univerzita v Bratislave
II.b - Rok
2017
II.c - Odbor a program
Účtovníctvo, Účtovníctvo a audítorstvo
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Ekonomická univerzita v Bratislave
II.b - Rok
2020
II.c - Odbor a program
Ekonómia a manažment, Marketingový a obchodný manažment
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Odborná asistentka Univerzita Komenského v Bratislave 2024 - súčasnosť
Odborná asistentka Ekonomická univerzita v Bratislave 2020 - 2021

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Zahraničná stáž zameraná na prehĺbenie odborných znalostí v oblasti súvisiacej s dizertačnou prácou Universidad Complutense de Madrid 2020
Digitálna garáž Google 2019

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
3
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
2
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
6
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
19
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
19
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
4
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
4
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
16
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
16
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

The Impact of Demographic Factors on Seasonal Shopping Sensitivity / Martin Kuchta, Monika Stanková. - VEGA 1/0657/19.

In: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia / Edited by: Iveta Černá ; Reviewers: Aliya Alghozina, Jarolím Antal... [et al.] [elektronický zdroj]. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. - ISBN 978-80-245-2395-8. - ISSN 2453-6113. - Pp. 126-137 online.

2

Marketing Communication Strategy to Develop an Audience on Instagram Social Network / Martin Kuchta, Monika Stanková.

In: Megatrends and Media : Digital Universe / editor: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková. - Trnava, Slovakia : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4. - ISSN 2453-6474. - Pp. 595-614 online.

3

Competitiveness of Small and Medium – sized Enterprises in the Single European Market.

In: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment [elektronický zdroj] : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic / Edited by: Iveta Černá ; Reviewers: Ilya Bolotov ... [et al.]. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018. - ISBN 978-80-245-2265-4. - ISSN 2453-6113. - P. 25-34 CD-ROM.

4

Relationship between World-mindedness and Consumer Ethnocentrism: A Case of Slovakia = Vzťah medzi sveto-mysliteľstvom (kozmopolitizmom) a spotrebiteľským etnocentrizmom: v prípade Slovenska.

In: Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Economic review = scientific journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. - ISSN 0323-262X. - Roč. 48, č. 4 (2019), s. 388-398 online.

5

The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior = Utjecaj pozicije prodajnih štandova u prodavaonici na kupovno ponašanje / Monika Matušovičová, Martin Kuchta, Monika Stanková.

In: Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. - ISSN 0353-4790. - Vol. 34, no. 1 (2022), pp. 79-92 online. (2022: 0.6 - IF, 0.184 - SJR).

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

The Impact of Demographic Factors on Seasonal Shopping Sensitivity / Martin Kuchta, Monika Stanková. - VEGA 1/0657/19.

In: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia / Edited by: Iveta Černá ; Reviewers: Aliya Alghozina, Jarolím Antal... [et al.] [elektronický zdroj]. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. - ISBN 978-80-245-2395-8. - ISSN 2453-6113. - Pp. 126-137 online.

2

Marketing Communication Strategy to Develop an Audience on Instagram Social Network / Martin Kuchta, Monika Stanková.

In: Megatrends and Media : Digital Universe / editor: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková. - Trnava, Slovakia : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4. - ISSN 2453-6474. - Pp. 595-614 online.

3

Competitiveness of Small and Medium – sized Enterprises in the Single European Market.

In: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment [elektronický zdroj] : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic / Edited by: Iveta Černá ; Reviewers: Ilya Bolotov ... [et al.]. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018. - ISBN 978-80-245-2265-4. - ISSN 2453-6113. - P. 25-34 CD-ROM.

4

Relationship between World-mindedness and Consumer Ethnocentrism: A Case of Slovakia = Vzťah medzi sveto-mysliteľstvom (kozmopolitizmom) a spotrebiteľským etnocentrizmom: v prípade Slovenska.

In: Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Economic review = scientific journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. - ISSN 0323-262X. - Roč. 48, č. 4 (2019), s. 388-398 online.

5

The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior = Utjecaj pozicije prodajnih štandova u prodavaonici na kupovno ponašanje / Monika Matušovičová, Martin Kuchta, Monika Stanková.

In: Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. - ISSN 0353-4790. - Vol. 34, no. 1 (2022), pp. 79-92 online. (2022: 0.6 - IF, 0.184 - SJR).

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

Ritonga, E., Harahap, A., & Pristiyono, P. (2023). Analisis Sarana Promosi Media Sosial Dan E-Wom Sebagai Digital Marketing Yang Efektif Bagi Dunia Bisnis Di Era Society 5.0. EconBank: Journal of Economics and Banking5(1), 148-162.

2

Chong, K. L. (2024). Exploring managerial perspectives in TikTok adoption for luxury hotel brand communication. Tourism and Hospitality Research, 14673584241263009.

3

Enes, Y. D. S. O., Demo, G., Scussel, F., & Silva, T. (2023). Can i follow you? proposal of a measurement model to assess the relationship between social media brands and their user. REMark22(1), 60.

4

Kuchtová, J. (2021). Vybrané informačné a komunikačné technológie využívané počas pandémie Covid-19. Policajná teória a prax, roč29, 5-22.

5

Wichrowski, M., Bacik, M., & Stelmach, W. (2023). The USAGE OF TIKTOK BY LOW-COST AIRLINES IN COMMUNICATION WITH NEW GENERATION OF CLIENTS. Social Communication24(1), 134-150.

ISO 690

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov

Spoluriešiteľ

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Universidad Complutense de Madrid Av. Complutense, s/n, Moncloa - Aravaca, 28040 Madrid, Spain JAN. - FEB., 2020 Zahraničná stáž zameraná na prehĺbenie odborných znalostí v oblasti súvisiacej s dizertačnou prácou

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-28