Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Silvester Krčméry, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Krčméry
I.2 - Meno
Silvester
I.3 - Tituly
Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1995
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu UK, Katedra stratégie a podnikania
I.6 - Adresa pracoviska
Odbojárov 10, 820 05 Bratislava 25
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent vysokej školy
I.8 - E-mailová adresa
silvester.krcmery@uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/58675?do=filterForm-submit&surname=Kr%C4%8Dm%C3%A9ry&sort=surname&employment_state=yes&filter=Vyh%C4%BEada%C5%A5
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Ekonómia a manažment
I.11 - ORCID iD
0000-0001-5662-5200

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu UK
II.b - Rok
2013-2016
II.c - Odbor a program
Manažment
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu UK
II.b - Rok
2016-2018
II.c - Odbor a program
Manažment
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu UK
II.b - Rok
2018-2021
II.c - Odbor a program
Ekonómia a manažment, program manažment
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Odborný asistent Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu UK, Katedra stratégie a podnikania 09/2023-súčasnosť
Koordinátor Stratégie ľudských zdrojov pre výskumných pracovníkov na UK Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát UK, Úsek pre vedu a doktorandské štúdium, Oddelenie HRS4R 08/2021-súčasnosť
Independent Expert - Evaluator for Innovation Project Proposals EIT RawMaterials 11/2024-súčasnosť
Projektový manažér Civitta Slovakia 08/2022-08/2023
Investment Reconciliation Support Swiss Re 12/2017-05/2019

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Improving Your Business Through a Culture of Health Harvard University 2020
Building blocks and basic keys to design and implement Gender Equality Plans GE Academy 2021
Work-life balance and organisational culture GE Academy 2021
Gender in R&I: Introductory concepts GE Academy 2021

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Manažérska ekonomika manažment bakalárske štúdium Ekonómia a manažment
Projektový manažment manažment bakalárske štúdium Ekonómia a manažment
Controlling manažment bakalárske štúdium Ekonómia a manažment
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
6
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
8
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
4
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Dobrovoľníctvo Manažment bakalárske štúdium Ekonómia a manažment

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
13
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
12
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
2
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
8
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
8
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

Babeľa, R., Krčméry, S., Mišík, M. CEE FISCAL Index: unlocking the linkages between health outcomes and country ́s economic performance In: Lekársky obzor. Herba, Bratislava (Slovensko): Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave. – ISSN 0457-4214. – ISSN (zrušené) 0322-9203. – Roč. 73, č. 12 (2024), s. 452-465. [recenzované]. – SCO

2

Šlenker, M., Papulová, Z., Krčméry, S.: Performance measurement systems: approaches and problems of SMES. In: Innovation management, entrepreneurship and sustainability 2019, Vysoká škola ekonomická v Praze, S. 922-933. ISBN 978-80-245-2316-3. – WOS CC; CPCI-SSH

3

Krčméry, S.: The importance of subjective assessment of environmental factors in the creation of strategic analysis. In: INTED2021 15th International Technology, Education and Development Conference. Valencia: S. 10094-10099. ISBN 978-84-09-27666-0

4

Papulová, Z., Krčméry, S.: Innovations in healthcare sector connected to industry 4.0. In: Management trends in the context of industry 4.0. Gent: European Alliance for Innovation, 2021. S. 1-15. ISBN 978-1-63190-332-8

5

Krčméry, S.: Patient perceptions and sustainable healthcare: understanding digital anxiety in turbulent economic environment. In: FEB International Scientific Conference: 8th Scientific conference: Challenges in the Turbulent Economic Environment and Organizations’ Sustainable Development, Univerza v Mariboru, 2024, S. 295-303. ISBN 978-961-286-867-3

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

Babeľa, R., Krčméry, S., Mišík, M. CEE FISCAL Index: unlocking the linkages between health outcomes and country ́s economic performance In: Lekársky obzor. Herba, Bratislava (Slovensko): Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave. – ISSN 0457-4214. – ISSN (zrušené) 0322-9203. – Roč. 73, č. 12 (2024), s. 452-465. [recenzované]. – SCO

2

Šlenker, M., Papulová, Z., Krčméry, S.: Performance measurement systems: approaches and problems of SMES. In: Innovation management, entrepreneurship and sustainability 2019, Vysoká škola ekonomická v Praze, S. 922-933. ISBN 978-80-245-2316-3

3

Krčméry, S.: The importance of subjective assessment of environmental factors in the creation of strategic analysis. In: INTED2021 15th International Technology, Education and Development Conference. Valencia: S. 10094-10099. ISBN 978-84-09-27666-0

4

Papulová, Z., Krčméry, S.: Innovations in healthcare sector connected to industry 4.0. In: Management trends in the context of industry 4.0. Gent: European Alliance for Innovation, 2021. S. 1-15. ISBN 978-1-63190-332-8

5

Krčméry, S.: Patient perceptions and sustainable healthcare: understanding digital anxiety in turbulent economic environment. In: FEB International Scientific Conference: 8th Scientific conference: Challenges in the Turbulent Economic Environment and Organizations’ Sustainable Development, Univerza v Mariboru, 2024, S. 295-303. ISBN 978-961-286-867-3

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

Presenting the industry 4.0 driver model in healthcare: a mixed method / Mazroui Nasrabadi, Esmaeil [Autor, 50%] ; Habibirad, Amin [Autor, 50%]. – DOI 10.22104/jtdm.2024.6559.3237 In: Journal of Technology Development Management [elektronický dokument] . – [s.l.] (Irán) : Iranian Research Organization for Science and Technology (IROST). – ISSN (online) 2345-444X. – Roč. 11, č. 1 (2023), s. 85-115

2

The catalyst for transformation in education 5.0 / Mahamarowi, Noor Hafizah [Autor, 25%] ; Mohd Jamil, Siti Nor Katijah [Autor, 25%] ; Leman, Abdullah Pirus [Autor, 25%] ; Aruchunan, Revathi [Autor, 25%]. – DOI 10.4018/979-8-3693-2814-9.ch017 In: Utilizing Renewable Energy, Technology, and Education for Industry 5.0 [elektronický dokument] / Al-Humairi, Safaa Najah Saud [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Hershey (USA) : IGI Global, 2024. – ISBN (elektronické) 979-8-3693-2814-9, s. 376-399

3

Construction of digital literacy training system for medical students in the age of healthcare 4.0: perspective of educational ecology / Li, Lixia [Autor, 25%] ; He, Jun [Autor, 25%] ; Yao, Wenhao [Autor, 25%] ; Nasir, Ali [Autor, 25%]. – DOI 10.53103/cjess.v4i4.260 In: Canadian Journal of Educational and Social Studies [elektronický dokument] . – Waterloo (Kanada) : Matis Translation Services. – ISSN (online) 2816-2587. – Roč. 4, č. 4 (2024), s. 15-28

4

Competencias blandas de la Industria 4.0 que impactan en el éxito de las MIPyMES del sur de Tamaulipas / Herrera Rodríguez, Mauricio [Autor, 34%] ; Moreno Herrera, Ana Elisa [Autor, 33%] ; Flores Loo, Ditza Paola [Autor, 33%]. – DOI 10.29105/vtga8.2-211 In: Vinculatégica EFAN [elektronický dokument] . – Nuevo León (Mexico) : Universidad Autónoma de Nuevo León. – ISSN (online) 2448-5101. – Roč. 8, č. 2 (2022), s. 1-13

5

Attitude of staff nurses toward hospital information system in nursing practice at a selected tertiary hospital in Malolos, Bulacan, Philippines / Eusebio, Jonell L. [Autor, 20%] ; Cabanatan, Andrea Nica A. [Autor, 20%] ; Manaloto, Allan M. [Autor, 20%] ; Cuevas, Joseph Erol T. [Autor, 10%] ; Gernalin, Edward C. [Autor, 10%] ; Cruz, Rheasol U. [Autor, 10%] ; Capeding III, Mauricio S. [Autor, 10%]. – text. – [OV 080]. – DOI 10.25147/ijcsr.2017.001.1.162 In: International Journal of Computing Sciences Research [elektronický dokument] [textový dokument (print)] . – Manila (Filipíny) : STEP Academic. – ISSN 2546-0552. – ISSN (online) 2546-115X. – Roč. 7 (2024), s. 2315-233

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

Horizon2020 ENLIGHT RISE – Výskumný a inovačný program v spolupráci so spoločnosťou a pre spoločnosť: Využívanie digitálnych inovácií pre zelenšiu a zdravšiu Európu. Horizon2020-SwafS – Work Package Lead

2

VEGA 1/0614/23 (2023 - 2025) Pripravenosť podnikov na výzvy spojené s priemyslom 4.0 z pohľadu podnikových procesov a procesného manažmentu – Spoluriešiteľ

3

VEGA 1/0773/20 2020 - 2023 Manažment intelektuálneho kapitálu a meranie inovatívnosti podnikov na Slovensku – Spoluriešiteľ

4

APVV-17-0656 2018 - 2021 Transformácia paradigmy manažmentu organizácií v kontexte priemyslu 4.0 – Spoluriešiteľ

5

HORIZON-WIDERA-2023-ACCESS-04, Project: 101158464 COLOSSE — Central European Platform for Plasma-enabled Surface Engineering — Spoluriešiteľ

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Člen za Univerzitu Komenského ENLIGHT Expert Network on Research(er) Assessment 01/09/2024-súčasnosť

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
UNIVERSIDAD DE MÁLAGA Malaga, Španielsko 08/2019 – 01/2020 Universidad de Málaga, výskumný pobyt ERASMUS+, výskum makroekonómie, teórie rozhodovania a behaviorálnej ekonómie.
University of Maribor Maribor, Slovinsko 20.05.2024-24.5.2024 ERASMUS + Staff mobility for Teaching (STA)

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Spolutvorca Plánu rodovej rovnosti, Akademického mentoringového programu a Doktorandskej školy Univerzity Komenského.

Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-25