Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
doc. JUDr. PhDr. Katarína Gubíniová, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Gubíniová
I.2 - Meno
Katarína
I.3 - Tituly
doc. JUDr. PhDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1984
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, Katedra marketingu a obchodu
I.6 - Adresa pracoviska
Odbojárov 10, 820 05 Bratislava 25
I.7 - Pracovné zaradenie
univerzitná profesorka, vedúca katedry
I.8 - E-mailová adresa
Katarina.Gubiniova@fm.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/5307?do=filterForm-submit&surname=Gub%C3%ADniov%C3%A1&sort=surname&employment_state=yes&filter=Vyh%C4%BEada%C5%A5
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
ekonómia a manažment
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0003-0306-6411

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu / Vysoká škola v Sládkovičove, Fakulta práva Janka Jesenského
II.b - Rok
2005 / 2009
II.c - Odbor a program
študijný odbor Manažment, špecializácia Manažment organizácie / študijný odbor Právo, študijný program Právo
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu / Trnavská univerzita v Trnave, Právnická fakulta
II.b - Rok
2007 / 2013
II.c - Odbor a program
študijný odbor Manažment, špecializácia Marketing / študijný odbor Právo, študijný program Právo
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu
II.b - Rok
2010
II.c - Odbor a program
študijný odbor Manažment, študijný program Manažment
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu
II.b - Rok
2016
II.c - Odbor a program
odbor Manažment
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
odborný asistent Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2011 - 2016
docent Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2016 - 2021
profesor Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2021 - súčasnosť

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Anglický jazyk Štátna jazyková škola, Bratislava 2008 - 2009
Španielsky jazyk Štátna jazyková škola, Bratislava 2011 - 2015
Cvičenie Typo3 editor Štart Univerzita Komenského v Bratislave 2007
Kontingenčná tabuľka; Grafy Univerzita Komenského v Bratislave 2018, 2019
Vzdelávanie orientované na študenta; Kvalita dištančného vzdelávania; Akademická integrita; Otvorme vysoké školy svetu Slovenská akreditačná agentúra pre vysoké školstvo 2021
Ako neporušovať autorské práva na internete? Univerzita Komenského v Bratislave, CIT 2022
MS Excel Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2023, 2024
MS Word, MS PowerPoint, MS Excel Univerzita Komenského v Bratislave 2023, 2024
ChatGPT vo výučbe - pomocník alebo hrozba? Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta 2023

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Marketing medzinárodný manažment 1. stupeň ekonómia a manažment
Medzinárodný marketing medzinárodný manažment 2. stupeň ekonómia a manažment
Marketing manažment / Marketing Management (predmet vyučovaný v SJ, AJ) manažment 2. stupeň Ekonómia a manažment
Etické a legislatívne aspekty marketingu / Ethical and Legal Aspects of Marketing (predmet zabezpečovaný v AJ) manažment a právo 1. stupeň ekonómia a manažment, právo
Marketing (predmet zabezpečovaný v AJ) manažment a právo 1. stupeň ekonómia a manažment, právo
Marketing športový manažment 1. stupeň vedy o športe, ekonómia a manažment
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
medzinárodný manažment 1. stupeň ekonómia a manažment
medzinárodný manažment 2. stupeň ekonómia a manažment
manažment a právo 1. stupeň ekonómia a manažment, právo
športový manažment 1. stupeň vedy o športe, ekonómia a manažment
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
11
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
2 (z toho 1 po dizertačnej skúške)
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
119
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
129 (rigorózne: 1)
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
3
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Etické a legislatívne aspekty marketingu / Ethical and Legal Aspects of Marketing (predmet vyučovaný v SJ, AJ) manažment 1. stupeň ekonómia a manažment
Seminár k bakalárskej práci manažment 1. stupeň ekonómia a manažment
Digitálne marketingové inovácie manažment 2. stupeň ekonómia a manažment
Marketing manažment/ Marketing Management (predmet zabezpečovaný v SJ, AJ) manažment, manažérska matematika 2. stupeň ekonómia a manažment, matematika
Kvalitatívne metódy vedeckého výskumu manažment 3. stupeň ekonómia a manažment

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
97
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
44
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
29 (Scopus: 24, WoS 16)
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
21 (Scopus: 18, WoS: 10)
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
395
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
273
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
179 (Scopus: 143, WoS: 138)
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
141 (Scopus: 122, WoS: 106)
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0/0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0/0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

AAB: Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách

GUBÍNIOVÁ, Katarína (100 %): Aspekty realizácie racionálneho marketingového manažmentu. Trenčín : Inštitút aplikovaného manažmentu, 2016, 224 s. ISBN 978-80-89600-29-8

4 ohlasy

  • kategória o1 – 1 ohlas
  • kategória o4 – 3 ohlasy
2

ACB: Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách

PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (50 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (50 %): Udržateľný marketingový manažment. Trenčín : Inštitút aplikovaného manažmentu, 2012. 241 s. ISBN 978-80-89600-08-3

67 ohlasov

  • kategória o1 – 13 ohlasov
  • kategória o2 – 1 ohlas
  • kategória o3 – 15 ohlasov
  • kategória o4 – 29 ohlasov
  • kategória n2 – 9 ohlasov
3

ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus

STACHO, Zdenko (34 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (33 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (33 %): Selected Components of Pricing Strategies of Organizations and Their Perception by Customers in Slovak Republic. In: Economic Annals-XXI. No. 9-10 (2015), s. 78-82.

SNIP (2016) = 0,457

SNIP (2017) = 0,411

Evidované v databáze: Scopus

11 ohlasov

  • kategória o1 – 7 ohlasov
  • kategória o3 – 1 ohlas
  • kategória o4 – 1 ohlas
  • kategória n2 – 2 ohlasy
4

ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus

PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (20 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (20 %) – BRTKOVÁ, Jarmila (10 %) – HITKA, Miloš (50 %): Actual Trends in the Recruitment Process at Small and Medium-Sized Enterprises with the Use of Social Networking. In: Economic Annals-XXI. No. 3-4 (2017), s. 80-84.

SNIP (2016) = 0,457

SNIP (2017) = 0,411

Evidované v databázach: Scopus, Web of Science

46 ohlasov

  • kategória o1 – 21 ohlasov
  • kategória o2 – 1 ohlas
  • kategória o3 – 8 ohlasov
  • kategória o4 – 4 ohlasy
  • kategória n1 – 6 ohlasov
  • kategória n2 – 6 ohlasov
5

V1: Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok


GUBÍNIOVÁ, Katarína (16,67 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (16,67 %) – VILČEKOVÁ, Lucia (16,67 %) – OLŠAVSKÝ, František (16,67 %) – JANTOVÁ, Martina (16,67 %) – GANOBČÍK, Ján (16,67 %): Trendy v spotrebiteľskom správaní – teória a prax. Zlín: Radim Bačuvčík – VeRBuM, 2022, 203 s.

Zostavovateľ: GUBÍNIOVÁ, Katarína (100 %). ISBN 978-80-88356-12-7

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

ADC: Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch

MELOVIĆ, Boban (15 %) – CIROVIĆ, Dragana (10 %) – BACKOVIC-VULIĆ, Tamara (10 %) – DUDIĆ, Branislav (35 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (30 %): Attracting Green Consumers as a Basis for Creating Sustainable Marketing Strategy on the Organic Market-Relevance for Sustainable Agriculture Business Development. In: Foods, Vol. 9, No. 11, 2020.

Evidované v databázach: Scopus, Web of Science

SJR (2019) = 0,661

SNIP (2019) = 1,243

CiteScore (2020) = 2,1

IF (2019) = 4,092 (Q1)

75 ohlasov

  • kategória o1 – 5 ohlasov
  • kategória o3 – 2 ohlasy
  • kategória n1 – 38 ohlasov
  • kategória n2 – 30 ohlasov
2

ADC: Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch

LUKÁČ, Michal (20 %) STACHOVÁ, Katarína (20 %) – STACHO, Zdenko (20 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (20 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (20 %): Potential of Marketing Communication as a Sustainability Tool in the Context of Castle Museums. In: Sustainability, No. 15, 2021.

Evidované v databázach: Scopus, Web of Science

SJR (2020) = 0,612

SNIP (2019) = 1,242

CiteScore (2019) = 3,9

IF (2019) = 3,251

27 ohlasov

  • kategória o3 – 1 ohlas
  • kategória n1 – 13 ohlasov
  • kategória n2 – 13 ohlasov
3

ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus

HITKA, Miloš (27 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (5 %) – LORINCOVÁ, Silvia (26 %) – PALUŠ, Hubert (20 %) – PIŇÁK, Andrej (1 %) – LIPOLDOVÁ, Martina (5 %) – KRAHULCOVÁ, Martina (5 %) – SLAŠŤANOVÁ, Nikola (5 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (5 %) – KLARIĆ, Kristina (1 %): Sustainability in Marketing through Customer Relationship Management in a Telecommunication Company. In: Marketing and Management of Innovations, No. 4 (2019), s. 194-215

Evidované v databáze: Web of Science

23 ohlasov

  • kategória o1 – 5 ohlasov
  • kategória o2 – 1 ohlas
  • kategória o3 – 3 ohlasy
  • kategória o4 – 1 ohlas
  • kategória n1 – 4 ohlasy
  • kategória n2 – 9 ohlasov
4

AFD: Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách

GUBÍNIOVÁ, Katarína (60 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (13 %) – MRUŠKOVIČOVÁ, Juliana (13%) – TREĽOVÁ, Silvia (14 %): Appraisal of Driving Forces in the Reverse Distribution Channel in the Slovak Republic. In: TRANSCOM 2017: International Scientific Conference on Sustainable, Modern and Safe Transport: Procedia Engineering. Vol. 192. Amsterdam : Elsevier, 2017, s. 277-282.

Evidované v databázach: Scopus, Web of Science

3 ohlasy

  • kategória o1 – 1 ohlas
  • kategória n1 – 1 ohlas
  • kategória n2 – 1 ohlas
5

V2: Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka


GANOBČÍK, Ján (25 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (25 %) – JANTOVÁ, Martina (25 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (25 %): Smart Solutions for an Improved Experience in the Process of Buying Slovak Products.

In: 9th International Conference on Mobility, IoT and Smart Cities (EAI/Springer Innovations in Communication and Computing). Cham: Springer Nature, 2023, s. 67-81. ISBN 978-3-031-28224-9

SJR – Scopus (2021) = 0,178

SNIP – Scopus (2021) = 0,303

CiteScore – Scopus (2021) = 1,3

Evidované v databáze: Scopus

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

ADC: Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch

MELOVIĆ, Boban (15 %) – CIROVIĆ, Dragana (10 %) – BACKOVIC-VULIĆ, Tamara (10 %) – DUDIĆ, Branislav (35 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (30 %): Attracting Green Consumers as a Basis for Creating Sustainable Marketing Strategy on the Organic Market-Relevance for Sustainable Agriculture Business Development. In: Foods, Vol. 9, No. 11, 2020.

Evidované v databázach: Scopus, Web of Science

SJR (2019) = 0,661

SNIP (2019) = 1,243

CiteScore (2020) = 2,1

IF (2019) = 4,092 (Q1)

Ohlasy (5/75):

[o1] 2021 Drejerska, N. – Sobczak, W. – Golebiewski, J. – Gierula, W. A.: Does Organic Means Health for Consumers? Selected Issues of Organic Food Market. In: British Food Journal – Scopus, Web of Science

[o1] 2021 Najib, M. – Sumarwan, U. – Septiani, S. – Fahma, F.: Application of SWOT-AHP to Develop Organic Food Marketing Strategy. In: Academy of Strategic Management Journal, Vol. 20, No. 1, 2021 – Scopus

[o1] 2021 Zhang, A. – Jakku, E.: Australian Consumer’s Preferences for Food Attributes: A Latent Profile Analysis. In: Foods, roč. 10, č. 1, 2021 – Scopus, Web of Science

[n1] 2022 Vasiliev, D.: The Role of e-Commerce in Organic Farming in Latvia. In: Yang, X. – Sherratt, S. – Dey, N. – Joshi, A.: Proceedings of 6th International Congress on Information and Communication Technology. Lecture Notes in Networks and Systems, Vol. 235. Springer, Singapore – Scopus

[n1] 2022 Zhou, Y. – Xia, Q. – Zhang Z. – Quan, M. – Li, H.: Artificial Intelligence and Machine Learning for the Green Development of Agriculture in the Emerging Manufacturing Industry in the IoT Platform. In: Acta Agriculturae Scandinavica, Section B – Soil and Plant Science, 2021 – Scopus, Web of Science

75 ohlasov

  • kategória o1 – 5 ohlasov
  • kategória o3 – 2 ohlasy
  • kategória n1 – 38 ohlasov
  • kategória n2 – 30 ohlasov
2

ACB: Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách

PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (50 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (50 %): Udržateľný marketingový manažment. Trenčín : Inštitút aplikovaného manažmentu, 2012, 241 s. ISBN 978-80-89600-08

Ohlasy (5/67):

[o1] 2015 Solarová, P.: Loyalty Programmes of Selective Grocery Retailers in the Czech Republic. In: Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Vol. 63, Iss. 2, 2015, s. 617-625 – Scopus

[o1] 2016 Csikósová, A. – Čulková, K. – Jánošková, M.: Evaluation of Quantitative Indicators of Marketing Activities in the Banking Sector. In : Journal of Business Research, Vol. 69, Iss. 11, 2016, s. 5029 – Scopus, Web of Science

[o1] 2018 Nosáľová, M. – Loučanová, E. – Parobek, J.: Perception of Intelligent amd Active Packaging with Regard to Packaging from Wood-Based Materials. In: Increasing the Use of Wood in the Global Bio-Economy – Proceedings of Scientific Papers 2018, s. 9-17 – Scopus, Web of Science

[o1] 2018 Szafranska, M.: Selected Buying Behaviours of Cattle Breeders on the Polish Industrial Fed Market. In: Proceedings of the 2018 International Conference Economic Science for Rural Development, č. 48, 2018, s. 401 – Web of Science

[o1] 2021 Musova, Z. – Musa, H. – Matiova, V.: Environmentally Responsible Behaviour of Consumers: Evidence from Slovakia In: Economics and Sociology, Vol. 14, No. 1, 2021 – Scopus, Web of Science

67 ohlasov

  • kategória o1 – 13 ohlasov
  • kategória o2 – 1 ohlas
  • kategória o3 – 15 ohlasov
  • kategória o4 – 29 ohlasov
  • kategória n2 – 9 ohlasov
3

ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus

PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (20 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (20 %) – BRTKOVÁ, Jarmila (10 %) – HITKA, Miloš (50 %): Actual Trends in the Recruitment Process at Small and Medium-Sized Enterprises with the Use of Social Networking. In: Economic Annals-XXI, No. 3-4 (2017), s. 80-84.

Evidované v databázach: Scopus, Web of Science

SNIP (2016) = 0,457

SNIP (2017) = 0,411

Ohlasy (5/46):

[o1] 2018 Van Esch, P. – Mente, M.: Marketing Video-Enabled Social Media as Part of Your e-Recruitment Strategy: Stop Trying to Be Trendy. In: Journal of Retailing and Consumer Services, 44 (2018), 2018, s. 267 – Scopus

[o1] 2019 Kucharčíková, A. – Mičiak, M. – Ďurišová, M. – Chodasová, Z.: The Specifics and Criteria of Investment Appraisal for the Investment in Human Capital within the Field of Construction Technology and Management. In: Advances and Trends in Engineering Sciences and Technologies III. Proceedings of the 3rd International Conference on Engineering Sciences and Technologies, ESaT 2018, 2019 – Scopus

[o1] 2019 Pinho, G. – Arantes, J. – Marques, T. – Branco, F. – Au-Yong-Oliveira, M. The Use of LinkedIn for ICT Recruitment. In: New Knowledge in Information Systems and Technologies. Advances in Intelligent Systems and Computing, Vol. 930, Springer, Cham – Scopus

[o1] 2020 Pavlíček, A. – Syrovátková, J.: Privacy on Social Media – Sharing Information on Different Social Networks. In: IDIMT 2020: Digitalized Economy, Society and Informational Management, 28th Interdisciplinary Information Management Talks, 2020 – Scopus, Web of Science

[n1] 2022 Singh, K. K. – Srivastava, P.: Analysis of Factor Verification Affecting Recruitment Process Through Social Dynamics. In: Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, Vol. 117, 2022 – Scopus

46 ohlasov

  • kategória o1 – 21 ohlasov
  • kategória o2 – 1 ohlas
  • kategória o3 – 8 ohlasov
  • kategória o4 – 4 ohlasy
  • kategória n1 – 6 ohlasov
  • kategória n2 – 6 ohlasov
4

AFD: Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách

GUBÍNIOVÁ, Katarína (50 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (50 %): Customer Experience Management as a New Source of Competitive Advantage for Companies. In: Proceedings of the 5th International Scientific Conference on Trade, International Business and Tourism. Bratislava : Ekonóm, 2014, s. 164-168. ISBN 978-80-225-3994-4

Evidované v databáze: Web of Science

Ohlasy (5/28):

[o1] 2015 Kachaňáková, A. – Urbancová, H.: Practical Application of Selected Theoretical Knowledge in Human Resources Management. In: Economic Annals-XXI, No. 1-2(1), 2015, s. 48-51 – Scopus

[o1] 2015 Potkány, M. – Stachová, K.: Required Skills and Abilities of Facility Manager on Strategic Level of Managing in Slovak Companies. In: Economic Annals-XXI, No. 3-4(1), 2015, s. 55-59 – Scopus

[o1] 2018 Štarchoň, P. – Vetráková, M. – Metke, J. – Lorincová, S. – Hitka, M. – Weberová, D.: Introduction of a New Mobile Player App Store in Selected Countries of Southeast Asia. In: Social Sciences, 2018, 7(9), s. 172 – Scopus

[o1] 2019 Lorincová, S. – Hitka, M. – Weberová, D.: Evaluating the Effectiveness in Education and Development Activities of Middle Managers. In: Proceedings of the 32nd IBIMA Conference 2018, 2019 – Scopus, Web of Science

[o1] 2020 Martíšková, P. – Švec, R.: Digital Era and Consumer Behavior on the Internet. In: Lecture Notes in Networks and Systems, Vol, 84, 2020 – Scopus

28 ohlasov

  • kategória o1 – 14 ohlasov
  • kategória o2 – 1 ohlas
  • kategória o3 – 8 ohlasov
  • kategória o4 – 2 ohlasy
  • kategória n1 – 1 ohlas
  • kategória n2 – 2 ohlasy
5

ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus

HITKA, Miloš (27 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (5 %) – LORINCOVÁ, Silvia (26 %) – PALUŠ, Hubert (20 %) – PIŇÁK, Andrej (1 %) – LIPOLDOVÁ, Martina (5 %) – KRAHULCOVÁ, Martina (5 %) – SLAŠŤANOVÁ, Nikola (5 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (5 %) – KLARIĆ, Kristina (1 %): Sustainability in Marketing through Customer Relationship Management in a Telecommunication Company. In: Marketing and Management of Innovations, No. 4 (2019), s. 194-215

Evidované v databáze: Web of Science

Ohlasy (5/23):

[o1] 2020 Us, Y. – Bilan, S. – Pimonenko, T. – Ostasz, G. – Seliga, R.: Green Brand for Sustainable Business: Biblimetric Analysis. In: Education Excellence and Innovation Management: A 2025 Vision to Sustain Economic Development During Global Challenges. 35th International Business Information Management Association Conference, 2020 – Web of Science

[o1] 2021 Espadinha-Cruz, P. – Fernandes, A. – Grilo, A.: Lead Management Optimization Using Data Mining: A Case in the Telecommunication – Scopus, Web of Science

[o1] 2021 Li, R. C. – Tee, M. L.: Developing an Implementation Framework for Automated Customer Support Service in Collaborative Customer Relationship Management Systems. In: 2021 IEEE International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management, 2021 – Scopus, Web of Science

[n1] 2022 Ferrer-Estévez, M. – Chalmeta, R.: Sustainable Customer Relationship Management. In: Marketing Intelligence & Planning, Vol. 41, No. 2, 2022 – Scopus, Web of Science

[n1] 2022 Guerola-Navarro, V. – Gil-Gomez, H. – Oltra-Badenes, R. – Soto-Acosta, P: Customer Relationship Management and Its Impact on Entrepreneurial Marketing: A Literature Review. In: International Entrepreneurship and Management Journal, 2022 – Web of Science

23 ohlasov

  • kategória o1 – 5 ohlasov
  • kategória o2 – 1 ohlas
  • kategória o3 – 3 ohlasy
  • kategória o4 – 1 ohlas
  • kategória n1 – 4 ohlasy
  • kategória n2 – 9 ohlasov
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

09I02-03-V01-00011/2025/VA/PZ – Smart transformačné a inovačné konzorcium Slovensko – STICS.

Funkcia: spoluriešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Plán obnovy a odolnosti SR

Rok schválenia financovania projektu: 2025

Doba riešenia projektu: 2025 až 2027

Suma získaných finančných prostriedkov: 753 378,41 Eur

2

KEGA 065UK-4/2024 – Využitie umelej inteligencie v manažmente ľudských zdrojov.

Funkcia: spoluriešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Rok schválenia financovania projektu: 2024

Doba riešenia projektu: 2024 až 2026

Suma získaných finančných prostriedkov: 21 085 Eur

3

VEGA 1/0271/23 – Udržateľná obnova kúpeľného cestovného ruchu v SR v kontexte účinkov civilizačných kríz.

Funkcia: spoluriešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Rok schválenia financovania projektu: 2023

Doba riešenia projektu: 2023 až 2025

Suma získaných finančných prostriedkov: 16 106 Eur

4

VEGA 1/0389/22 – Stav a perspektívy vývoja trhu zdravých, šetrných k životnému prostrediu a uhlíkovo neutrálnych produktov na Slovensku a v Európskej únii.

Funkcia: spoluriešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Rok schválenia financovania projektu: 2022

Doba riešenia projektu: 2022 až 2025

Suma získaných finančných prostriedkov: 15 112 Eur

5

VEGA 1/0737/20 – Spotrebiteľská gramotnosť a medzigeneračné zmeny v preferenciách spotrebiteľov pri nákupe slovenských produktov.

Funkcia: zástupkyňa vedúceho projektu

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Rok schválenia financovania projektu: 2020

Doba riešenia projektu: 2020 až 2022

Suma získaných finančných prostriedkov: 24 586 Eur

6

VEGA 1/0646/20 – Difúzia a dôsledky zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie.

Funkcia: spoluriešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Rok schválenia financovania projektu: 2020

Doba riešenia projektu: 2020 až 2022

Suma získaných finančných prostriedkov: 34 769 Eur

7

KEGA 030STU-4/2018 – Elektronická platforma na zefektívnenie spolupráce medzi vysokými školami a priemyselnými podnikmi v oblasti vzdelávania.

Funkcia: spoluriešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Rok schválenia financovania projektu: 2018

Doba riešenia projektu: 2018 až 2019

Suma získaných finančných prostriedkov: 15 339 Eur

8

Rozvojový projekt MŠVVaŠ SR 001UK-2/2016 – Centrum edukačného manažmentu – analytické pracovisko pre terciárne vzdelávanie na FM UK.

Funkcia: zodpovedná riešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: MŠVVaŠ SR

Rok schválenia financovania projektu: 2016

Doba riešenia projektu: 2016 až 2019

Suma získaných finančných prostriedkov: 239 999 Eur

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Poradkyňa dekana pre oblasť legislatívy a prípravy akreditačných materiálov Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2015 - 2019
Prodekanka pre legislatívu a akreditácie Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2019 - 2023
Poradkyňa dekana pre legislatívnu oblasť a akreditáciu Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2023 – súčasnosť
Vedúca Katedry marketingu a obchodu Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2023 – súčasnosť
Členka vedeckej rady fakulty Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2019 – súčasnosť
Členka rady pre kvalitu fakulty Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2019 - súčasnosť
Členka redakčnej rady časopisu Naša univerzita Univerzita Komenského v Bratislave 2015 - súčasnosť
Členka redakčnej rady časopisu Herbalism Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie Polskie Towarzystwo Zielarzy i Fitoterapeutów 2023 – súčasnosť
Pamätný list Univerzity Komenského v Bratislave pri príležitosti osláv Medzinárodného dňa študentstva Univerzita Komenského v Bratislave 2021
Predsedníčka rady študijného programu medzinárodný manažment Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu 2023 – súčasnosť

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Universidade de Coimbra, Faculdade de Economia Coimbra, Portugalsko 02. 02. 2009 – 02. 07. 2009 SYLFF Fellowship Mobility Program
Universidade de Coimbra, Faculdade de Economia Coimbra, Portugalsko 08. 11. 2015 – 13. 11. 2015 mobilita VŠ učiteľov Erasmus+
Universidade de Coimbra, Faculdade de Economia Coimbra, Portugalsko 26. 11. 2017 – 01. 12. 2017 mobilita VŠ učiteľov Erasmus+
Universidade de Lusófona Lisabon, Portugalsko 08. 05. 2023 – 12. 05. 2023 mobilita VŠ učiteľov Erasmus+

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Rigorózne konania:

2014: Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, študijný odbor Manažment, (titul doktor filozofie PhDr.)

2015: Univerzita Komenského v Bratislave, Právnická fakulta, študijný odbor Právo, (titul doktor práv JUDr.)

 

Štatistika kategórií výstupov (97):

AAA: Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách: 2

AAB: Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách: 1

ACB: Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách: 1

ACD: Kapitoly vo vysokoškolských učebniciach vydané v domácich vydavateľstvách: 2

ADC: Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch: 3

ADE: Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch: 2

ADF: Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch: 14

ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 3

AEC: Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách: 2

AED: Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách: 7

AFC: Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách: 12

AFD: Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách: 15

DAI: Dizertačné a habilitačné práce: 2

GII: Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií: 2

V1: Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok: 6

V2: Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka: 17

V3: Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu: 6

 

Štatistika kategórií ohlasov (395):

[o1] Citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch: 87

[o2] Citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch: 6

[o3] Citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch: 57

[o4] Citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch: 74

[n1] Citácia v publikáciách registrovaná v citačných indexoch: 88

[n2] Citácia v publikácii vrátane citácie v publikácii registrovanej v iných databázach okrem citačných indexov: 83

 

Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov za obdobie viac ako šesť rokov:

Grant Univerzity Komenského UK/91/2009 – Strategická analýza situácie textilného a odevného priemyslu v Slovenskej republike a trendy vo vývoji.

Funkcia: zodpovedná riešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Univerzita Komenského v Bratislave

Rok schválenia financovania projektu: 2009

Doba riešenia projektu: 2009

Suma získaných finančných prostriedkov: 500 Eur

Grant Univerzity Komenského UK/523/2012 – Identifikácia významných parametrov hodnoty v procese obsluhy zákazníka v súčasnom trhovom prostredí.

Funkcia: zodpovedná riešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Univerzita Komenského v Bratislave

Rok schválenia financovania projektu: 2012

Doba riešenia projektu: 2012

Suma získaných finančných prostriedkov: 750 Eur

VEGA 1/4616/07 – Reakcie marketingového manažmentu firiem na zmeny v európskom trhovom prostredí.

Funkcia: spoluriešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Rok schválenia financovania projektu: 2007

Doba riešenia projektu: 2007 až 2009

VEGA 1/1051/11 – Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov.

Funkcia: spoluriešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Rok schválenia financovania projektu: 2011

Doba riešenia projektu: 2011 až 2013

Suma získaných finančných prostriedkov: 8 824 Eur

Dopytovo-orientovaný projekt ITMS 26240220086 – Univerzitný vedecký park Univerzity Komenského v Bratislave.

Funkcia: spoluriešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Európsky fond regionálneho rozvoja (OP Výskum a vývoj)

Rok schválenia financovania projektu: 2013

Doba riešenia projektu: 2013 až 2015

Suma získaných finančných prostriedkov: 39 811 056,92 Eur

VEGA 1/0205/14 – Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii.

Funkcia: spoluriešiteľka

Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR

Rok schválenia financovania projektu: 2014

Doba riešenia projektu: 2014 až 2016

Suma získaných finančných prostriedkov: 9 602 Eur

 

h-index (Scopus): 5

h-index (WoS): 4

 

Scopus Author Identifier: 57131141800

Web of Science ResearcherID: AAF-1079-2021

Dátum poslednej aktualizácie
2025-05-30