Meno a priezvisko:
|
doc. JUDr. PhDr. Katarína Gubíniová, PhD.
|
Typ dokumentu:
|
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
|
Názov vysokej školy:
|
Univerzita Komenského v Bratislave
|
Sídlo vysokej školy:
|
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
odborný asistent | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2011 - 2016 |
docent | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2016 - 2021 |
profesor | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2021 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Anglický jazyk | Štátna jazyková škola, Bratislava | 2008 - 2009 |
Španielsky jazyk | Štátna jazyková škola, Bratislava | 2011 - 2015 |
Cvičenie Typo3 editor Štart | Univerzita Komenského v Bratislave | 2007 |
Kontingenčná tabuľka; Grafy | Univerzita Komenského v Bratislave | 2018, 2019 |
Vzdelávanie orientované na študenta; Kvalita dištančného vzdelávania; Akademická integrita; Otvorme vysoké školy svetu | Slovenská akreditačná agentúra pre vysoké školstvo | 2021 |
Ako neporušovať autorské práva na internete? | Univerzita Komenského v Bratislave, CIT | 2022 |
MS Excel | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2023, 2024 |
MS Word, MS PowerPoint, MS Excel | Univerzita Komenského v Bratislave | 2023, 2024 |
ChatGPT vo výučbe - pomocník alebo hrozba? | Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta | 2023 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Marketing | medzinárodný manažment | 1. stupeň | ekonómia a manažment |
Medzinárodný marketing | medzinárodný manažment | 2. stupeň | ekonómia a manažment |
Marketing manažment / Marketing Management (predmet vyučovaný v SJ, AJ) | manažment | 2. stupeň | Ekonómia a manažment |
Etické a legislatívne aspekty marketingu / Ethical and Legal Aspects of Marketing (predmet zabezpečovaný v AJ) | manažment a právo | 1. stupeň | ekonómia a manažment, právo |
Marketing (predmet zabezpečovaný v AJ) | manažment a právo | 1. stupeň | ekonómia a manažment, právo |
Marketing | športový manažment | 1. stupeň | vedy o športe, ekonómia a manažment |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
medzinárodný manažment | 1. stupeň | ekonómia a manažment |
medzinárodný manažment | 2. stupeň | ekonómia a manažment |
manažment a právo | 1. stupeň | ekonómia a manažment, právo |
športový manažment | 1. stupeň | vedy o športe, ekonómia a manažment |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Etické a legislatívne aspekty marketingu / Ethical and Legal Aspects of Marketing (predmet vyučovaný v SJ, AJ) | manažment | 1. stupeň | ekonómia a manažment |
Seminár k bakalárskej práci | manažment | 1. stupeň | ekonómia a manažment |
Digitálne marketingové inovácie | manažment | 2. stupeň | ekonómia a manažment |
Marketing manažment/ Marketing Management (predmet zabezpečovaný v SJ, AJ) | manažment, manažérska matematika | 2. stupeň | ekonómia a manažment, matematika |
Kvalitatívne metódy vedeckého výskumu | manažment | 3. stupeň | ekonómia a manažment |
AAB: Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
GUBÍNIOVÁ, Katarína (100 %): Aspekty realizácie racionálneho marketingového manažmentu. Trenčín : Inštitút aplikovaného manažmentu, 2016, 224 s. ISBN 978-80-89600-29-8
4 ohlasy
ACB: Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (50 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (50 %): Udržateľný marketingový manažment. Trenčín : Inštitút aplikovaného manažmentu, 2012. 241 s. ISBN 978-80-89600-08-3
67 ohlasov
ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
STACHO, Zdenko (34 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (33 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (33 %): Selected Components of Pricing Strategies of Organizations and Their Perception by Customers in Slovak Republic. In: Economic Annals-XXI. No. 9-10 (2015), s. 78-82.
SNIP (2016) = 0,457
SNIP (2017) = 0,411
Evidované v databáze: Scopus
11 ohlasov
ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (20 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (20 %) – BRTKOVÁ, Jarmila (10 %) – HITKA, Miloš (50 %): Actual Trends in the Recruitment Process at Small and Medium-Sized Enterprises with the Use of Social Networking. In: Economic Annals-XXI. No. 3-4 (2017), s. 80-84.
SNIP (2016) = 0,457
SNIP (2017) = 0,411
Evidované v databázach: Scopus, Web of Science
46 ohlasov
V1: Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok
GUBÍNIOVÁ, Katarína (16,67 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (16,67 %) – VILČEKOVÁ, Lucia (16,67 %) – OLŠAVSKÝ, František (16,67 %) – JANTOVÁ, Martina (16,67 %) – GANOBČÍK, Ján (16,67 %): Trendy v spotrebiteľskom správaní – teória a prax. Zlín: Radim Bačuvčík – VeRBuM, 2022, 203 s.
Zostavovateľ: GUBÍNIOVÁ, Katarína (100 %). ISBN 978-80-88356-12-7
ADC: Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
MELOVIĆ, Boban (15 %) – CIROVIĆ, Dragana (10 %) – BACKOVIC-VULIĆ, Tamara (10 %) – DUDIĆ, Branislav (35 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (30 %): Attracting Green Consumers as a Basis for Creating Sustainable Marketing Strategy on the Organic Market-Relevance for Sustainable Agriculture Business Development. In: Foods, Vol. 9, No. 11, 2020.
Evidované v databázach: Scopus, Web of Science
SJR (2019) = 0,661
SNIP (2019) = 1,243
CiteScore (2020) = 2,1
IF (2019) = 4,092 (Q1)
75 ohlasov
ADC: Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
LUKÁČ, Michal (20 %) STACHOVÁ, Katarína (20 %) – STACHO, Zdenko (20 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (20 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (20 %): Potential of Marketing Communication as a Sustainability Tool in the Context of Castle Museums. In: Sustainability, No. 15, 2021.
Evidované v databázach: Scopus, Web of Science
SJR (2020) = 0,612
SNIP (2019) = 1,242
CiteScore (2019) = 3,9
IF (2019) = 3,251
27 ohlasov
ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
HITKA, Miloš (27 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (5 %) – LORINCOVÁ, Silvia (26 %) – PALUŠ, Hubert (20 %) – PIŇÁK, Andrej (1 %) – LIPOLDOVÁ, Martina (5 %) – KRAHULCOVÁ, Martina (5 %) – SLAŠŤANOVÁ, Nikola (5 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (5 %) – KLARIĆ, Kristina (1 %): Sustainability in Marketing through Customer Relationship Management in a Telecommunication Company. In: Marketing and Management of Innovations, No. 4 (2019), s. 194-215
Evidované v databáze: Web of Science
23 ohlasov
AFD: Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
GUBÍNIOVÁ, Katarína (60 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (13 %) – MRUŠKOVIČOVÁ, Juliana (13%) – TREĽOVÁ, Silvia (14 %): Appraisal of Driving Forces in the Reverse Distribution Channel in the Slovak Republic. In: TRANSCOM 2017: International Scientific Conference on Sustainable, Modern and Safe Transport: Procedia Engineering. Vol. 192. Amsterdam : Elsevier, 2017, s. 277-282.
Evidované v databázach: Scopus, Web of Science
3 ohlasy
V2: Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
GANOBČÍK, Ján (25 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (25 %) – JANTOVÁ, Martina (25 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (25 %): Smart Solutions for an Improved Experience in the Process of Buying Slovak Products.
In: 9th International Conference on Mobility, IoT and Smart Cities (EAI/Springer Innovations in Communication and Computing). Cham: Springer Nature, 2023, s. 67-81. ISBN 978-3-031-28224-9
SJR – Scopus (2021) = 0,178
SNIP – Scopus (2021) = 0,303
CiteScore – Scopus (2021) = 1,3
Evidované v databáze: Scopus
ADC: Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
MELOVIĆ, Boban (15 %) – CIROVIĆ, Dragana (10 %) – BACKOVIC-VULIĆ, Tamara (10 %) – DUDIĆ, Branislav (35 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (30 %): Attracting Green Consumers as a Basis for Creating Sustainable Marketing Strategy on the Organic Market-Relevance for Sustainable Agriculture Business Development. In: Foods, Vol. 9, No. 11, 2020.
Evidované v databázach: Scopus, Web of Science
SJR (2019) = 0,661
SNIP (2019) = 1,243
CiteScore (2020) = 2,1
IF (2019) = 4,092 (Q1)
Ohlasy (5/75):
[o1] 2021 Drejerska, N. – Sobczak, W. – Golebiewski, J. – Gierula, W. A.: Does Organic Means Health for Consumers? Selected Issues of Organic Food Market. In: British Food Journal – Scopus, Web of Science
[o1] 2021 Najib, M. – Sumarwan, U. – Septiani, S. – Fahma, F.: Application of SWOT-AHP to Develop Organic Food Marketing Strategy. In: Academy of Strategic Management Journal, Vol. 20, No. 1, 2021 – Scopus
[o1] 2021 Zhang, A. – Jakku, E.: Australian Consumer’s Preferences for Food Attributes: A Latent Profile Analysis. In: Foods, roč. 10, č. 1, 2021 – Scopus, Web of Science
[n1] 2022 Vasiliev, D.: The Role of e-Commerce in Organic Farming in Latvia. In: Yang, X. – Sherratt, S. – Dey, N. – Joshi, A.: Proceedings of 6th International Congress on Information and Communication Technology. Lecture Notes in Networks and Systems, Vol. 235. Springer, Singapore – Scopus
[n1] 2022 Zhou, Y. – Xia, Q. – Zhang Z. – Quan, M. – Li, H.: Artificial Intelligence and Machine Learning for the Green Development of Agriculture in the Emerging Manufacturing Industry in the IoT Platform. In: Acta Agriculturae Scandinavica, Section B – Soil and Plant Science, 2021 – Scopus, Web of Science
75 ohlasov
ACB: Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (50 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (50 %): Udržateľný marketingový manažment. Trenčín : Inštitút aplikovaného manažmentu, 2012, 241 s. ISBN 978-80-89600-08
Ohlasy (5/67):
[o1] 2015 Solarová, P.: Loyalty Programmes of Selective Grocery Retailers in the Czech Republic. In: Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Vol. 63, Iss. 2, 2015, s. 617-625 – Scopus
[o1] 2016 Csikósová, A. – Čulková, K. – Jánošková, M.: Evaluation of Quantitative Indicators of Marketing Activities in the Banking Sector. In : Journal of Business Research, Vol. 69, Iss. 11, 2016, s. 5029 – Scopus, Web of Science
[o1] 2018 Nosáľová, M. – Loučanová, E. – Parobek, J.: Perception of Intelligent amd Active Packaging with Regard to Packaging from Wood-Based Materials. In: Increasing the Use of Wood in the Global Bio-Economy – Proceedings of Scientific Papers 2018, s. 9-17 – Scopus, Web of Science
[o1] 2018 Szafranska, M.: Selected Buying Behaviours of Cattle Breeders on the Polish Industrial Fed Market. In: Proceedings of the 2018 International Conference Economic Science for Rural Development, č. 48, 2018, s. 401 – Web of Science
[o1] 2021 Musova, Z. – Musa, H. – Matiova, V.: Environmentally Responsible Behaviour of Consumers: Evidence from Slovakia In: Economics and Sociology, Vol. 14, No. 1, 2021 – Scopus, Web of Science
67 ohlasov
ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (20 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (20 %) – BRTKOVÁ, Jarmila (10 %) – HITKA, Miloš (50 %): Actual Trends in the Recruitment Process at Small and Medium-Sized Enterprises with the Use of Social Networking. In: Economic Annals-XXI, No. 3-4 (2017), s. 80-84.
Evidované v databázach: Scopus, Web of Science
SNIP (2016) = 0,457
SNIP (2017) = 0,411
Ohlasy (5/46):
[o1] 2018 Van Esch, P. – Mente, M.: Marketing Video-Enabled Social Media as Part of Your e-Recruitment Strategy: Stop Trying to Be Trendy. In: Journal of Retailing and Consumer Services, 44 (2018), 2018, s. 267 – Scopus
[o1] 2019 Kucharčíková, A. – Mičiak, M. – Ďurišová, M. – Chodasová, Z.: The Specifics and Criteria of Investment Appraisal for the Investment in Human Capital within the Field of Construction Technology and Management. In: Advances and Trends in Engineering Sciences and Technologies III. Proceedings of the 3rd International Conference on Engineering Sciences and Technologies, ESaT 2018, 2019 – Scopus
[o1] 2019 Pinho, G. – Arantes, J. – Marques, T. – Branco, F. – Au-Yong-Oliveira, M. The Use of LinkedIn for ICT Recruitment. In: New Knowledge in Information Systems and Technologies. Advances in Intelligent Systems and Computing, Vol. 930, Springer, Cham – Scopus
[o1] 2020 Pavlíček, A. – Syrovátková, J.: Privacy on Social Media – Sharing Information on Different Social Networks. In: IDIMT 2020: Digitalized Economy, Society and Informational Management, 28th Interdisciplinary Information Management Talks, 2020 – Scopus, Web of Science
[n1] 2022 Singh, K. K. – Srivastava, P.: Analysis of Factor Verification Affecting Recruitment Process Through Social Dynamics. In: Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, Vol. 117, 2022 – Scopus
46 ohlasov
AFD: Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
GUBÍNIOVÁ, Katarína (50 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (50 %): Customer Experience Management as a New Source of Competitive Advantage for Companies. In: Proceedings of the 5th International Scientific Conference on Trade, International Business and Tourism. Bratislava : Ekonóm, 2014, s. 164-168. ISBN 978-80-225-3994-4
Evidované v databáze: Web of Science
Ohlasy (5/28):
[o1] 2015 Kachaňáková, A. – Urbancová, H.: Practical Application of Selected Theoretical Knowledge in Human Resources Management. In: Economic Annals-XXI, No. 1-2(1), 2015, s. 48-51 – Scopus
[o1] 2015 Potkány, M. – Stachová, K.: Required Skills and Abilities of Facility Manager on Strategic Level of Managing in Slovak Companies. In: Economic Annals-XXI, No. 3-4(1), 2015, s. 55-59 – Scopus
[o1] 2018 Štarchoň, P. – Vetráková, M. – Metke, J. – Lorincová, S. – Hitka, M. – Weberová, D.: Introduction of a New Mobile Player App Store in Selected Countries of Southeast Asia. In: Social Sciences, 2018, 7(9), s. 172 – Scopus
[o1] 2019 Lorincová, S. – Hitka, M. – Weberová, D.: Evaluating the Effectiveness in Education and Development Activities of Middle Managers. In: Proceedings of the 32nd IBIMA Conference 2018, 2019 – Scopus, Web of Science
[o1] 2020 Martíšková, P. – Švec, R.: Digital Era and Consumer Behavior on the Internet. In: Lecture Notes in Networks and Systems, Vol, 84, 2020 – Scopus
28 ohlasov
ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
HITKA, Miloš (27 %) – PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela (5 %) – LORINCOVÁ, Silvia (26 %) – PALUŠ, Hubert (20 %) – PIŇÁK, Andrej (1 %) – LIPOLDOVÁ, Martina (5 %) – KRAHULCOVÁ, Martina (5 %) – SLAŠŤANOVÁ, Nikola (5 %) – GUBÍNIOVÁ, Katarína (5 %) – KLARIĆ, Kristina (1 %): Sustainability in Marketing through Customer Relationship Management in a Telecommunication Company. In: Marketing and Management of Innovations, No. 4 (2019), s. 194-215
Evidované v databáze: Web of Science
Ohlasy (5/23):
[o1] 2020 Us, Y. – Bilan, S. – Pimonenko, T. – Ostasz, G. – Seliga, R.: Green Brand for Sustainable Business: Biblimetric Analysis. In: Education Excellence and Innovation Management: A 2025 Vision to Sustain Economic Development During Global Challenges. 35th International Business Information Management Association Conference, 2020 – Web of Science
[o1] 2021 Espadinha-Cruz, P. – Fernandes, A. – Grilo, A.: Lead Management Optimization Using Data Mining: A Case in the Telecommunication – Scopus, Web of Science
[o1] 2021 Li, R. C. – Tee, M. L.: Developing an Implementation Framework for Automated Customer Support Service in Collaborative Customer Relationship Management Systems. In: 2021 IEEE International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management, 2021 – Scopus, Web of Science
[n1] 2022 Ferrer-Estévez, M. – Chalmeta, R.: Sustainable Customer Relationship Management. In: Marketing Intelligence & Planning, Vol. 41, No. 2, 2022 – Scopus, Web of Science
[n1] 2022 Guerola-Navarro, V. – Gil-Gomez, H. – Oltra-Badenes, R. – Soto-Acosta, P: Customer Relationship Management and Its Impact on Entrepreneurial Marketing: A Literature Review. In: International Entrepreneurship and Management Journal, 2022 – Web of Science
23 ohlasov
09I02-03-V01-00011/2025/VA/PZ – Smart transformačné a inovačné konzorcium Slovensko – STICS.
Funkcia: spoluriešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Plán obnovy a odolnosti SR
Rok schválenia financovania projektu: 2025
Doba riešenia projektu: 2025 až 2027
Suma získaných finančných prostriedkov: 753 378,41 Eur
KEGA 065UK-4/2024 – Využitie umelej inteligencie v manažmente ľudských zdrojov.
Funkcia: spoluriešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR
Rok schválenia financovania projektu: 2024
Doba riešenia projektu: 2024 až 2026
Suma získaných finančných prostriedkov: 21 085 Eur
VEGA 1/0271/23 – Udržateľná obnova kúpeľného cestovného ruchu v SR v kontexte účinkov civilizačných kríz.
Funkcia: spoluriešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR
Rok schválenia financovania projektu: 2023
Doba riešenia projektu: 2023 až 2025
Suma získaných finančných prostriedkov: 16 106 Eur
VEGA 1/0389/22 – Stav a perspektívy vývoja trhu zdravých, šetrných k životnému prostrediu a uhlíkovo neutrálnych produktov na Slovensku a v Európskej únii.
Funkcia: spoluriešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR
Rok schválenia financovania projektu: 2022
Doba riešenia projektu: 2022 až 2025
Suma získaných finančných prostriedkov: 15 112 Eur
VEGA 1/0737/20 – Spotrebiteľská gramotnosť a medzigeneračné zmeny v preferenciách spotrebiteľov pri nákupe slovenských produktov.
Funkcia: zástupkyňa vedúceho projektu
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR
Rok schválenia financovania projektu: 2020
Doba riešenia projektu: 2020 až 2022
Suma získaných finančných prostriedkov: 24 586 Eur
VEGA 1/0646/20 – Difúzia a dôsledky zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie.
Funkcia: spoluriešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR
Rok schválenia financovania projektu: 2020
Doba riešenia projektu: 2020 až 2022
Suma získaných finančných prostriedkov: 34 769 Eur
KEGA 030STU-4/2018 – Elektronická platforma na zefektívnenie spolupráce medzi vysokými školami a priemyselnými podnikmi v oblasti vzdelávania.
Funkcia: spoluriešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR
Rok schválenia financovania projektu: 2018
Doba riešenia projektu: 2018 až 2019
Suma získaných finančných prostriedkov: 15 339 Eur
Rozvojový projekt MŠVVaŠ SR 001UK-2/2016 – Centrum edukačného manažmentu – analytické pracovisko pre terciárne vzdelávanie na FM UK.
Funkcia: zodpovedná riešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: MŠVVaŠ SR
Rok schválenia financovania projektu: 2016
Doba riešenia projektu: 2016 až 2019
Suma získaných finančných prostriedkov: 239 999 Eur
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Poradkyňa dekana pre oblasť legislatívy a prípravy akreditačných materiálov | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2015 - 2019 |
Prodekanka pre legislatívu a akreditácie | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2019 - 2023 |
Poradkyňa dekana pre legislatívnu oblasť a akreditáciu | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2023 – súčasnosť |
Vedúca Katedry marketingu a obchodu | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2023 – súčasnosť |
Členka vedeckej rady fakulty | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2019 – súčasnosť |
Členka rady pre kvalitu fakulty | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2019 - súčasnosť |
Členka redakčnej rady časopisu Naša univerzita | Univerzita Komenského v Bratislave | 2015 - súčasnosť |
Členka redakčnej rady časopisu Herbalism | Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie Polskie Towarzystwo Zielarzy i Fitoterapeutów | 2023 – súčasnosť |
Pamätný list Univerzity Komenského v Bratislave pri príležitosti osláv Medzinárodného dňa študentstva | Univerzita Komenského v Bratislave | 2021 |
Predsedníčka rady študijného programu medzinárodný manažment | Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu | 2023 – súčasnosť |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Universidade de Coimbra, Faculdade de Economia | Coimbra, Portugalsko | 02. 02. 2009 – 02. 07. 2009 | SYLFF Fellowship Mobility Program |
Universidade de Coimbra, Faculdade de Economia | Coimbra, Portugalsko | 08. 11. 2015 – 13. 11. 2015 | mobilita VŠ učiteľov Erasmus+ |
Universidade de Coimbra, Faculdade de Economia | Coimbra, Portugalsko | 26. 11. 2017 – 01. 12. 2017 | mobilita VŠ učiteľov Erasmus+ |
Universidade de Lusófona | Lisabon, Portugalsko | 08. 05. 2023 – 12. 05. 2023 | mobilita VŠ učiteľov Erasmus+ |
Rigorózne konania:
2014: Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, študijný odbor Manažment, (titul doktor filozofie PhDr.)
2015: Univerzita Komenského v Bratislave, Právnická fakulta, študijný odbor Právo, (titul doktor práv JUDr.)
Štatistika kategórií výstupov (97):
AAA: Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách: 2
AAB: Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách: 1
ACB: Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách: 1
ACD: Kapitoly vo vysokoškolských učebniciach vydané v domácich vydavateľstvách: 2
ADC: Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch: 3
ADE: Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch: 2
ADF: Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch: 14
ADM: Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus: 3
AEC: Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách: 2
AED: Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách: 7
AFC: Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách: 12
AFD: Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách: 15
DAI: Dizertačné a habilitačné práce: 2
GII: Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií: 2
V1: Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok: 6
V2: Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka: 17
V3: Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu: 6
Štatistika kategórií ohlasov (395):
[o1] Citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch: 87
[o2] Citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch: 6
[o3] Citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch: 57
[o4] Citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch: 74
[n1] Citácia v publikáciách registrovaná v citačných indexoch: 88
[n2] Citácia v publikácii vrátane citácie v publikácii registrovanej v iných databázach okrem citačných indexov: 83
Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov za obdobie viac ako šesť rokov:
Grant Univerzity Komenského UK/91/2009 – Strategická analýza situácie textilného a odevného priemyslu v Slovenskej republike a trendy vo vývoji.
Funkcia: zodpovedná riešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Univerzita Komenského v Bratislave
Rok schválenia financovania projektu: 2009
Doba riešenia projektu: 2009
Suma získaných finančných prostriedkov: 500 Eur
Grant Univerzity Komenského UK/523/2012 – Identifikácia významných parametrov hodnoty v procese obsluhy zákazníka v súčasnom trhovom prostredí.
Funkcia: zodpovedná riešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Univerzita Komenského v Bratislave
Rok schválenia financovania projektu: 2012
Doba riešenia projektu: 2012
Suma získaných finančných prostriedkov: 750 Eur
VEGA 1/4616/07 – Reakcie marketingového manažmentu firiem na zmeny v európskom trhovom prostredí.
Funkcia: spoluriešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR
Rok schválenia financovania projektu: 2007
Doba riešenia projektu: 2007 až 2009
VEGA 1/1051/11 – Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov.
Funkcia: spoluriešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR
Rok schválenia financovania projektu: 2011
Doba riešenia projektu: 2011 až 2013
Suma získaných finančných prostriedkov: 8 824 Eur
Dopytovo-orientovaný projekt ITMS 26240220086 – Univerzitný vedecký park Univerzity Komenského v Bratislave.
Funkcia: spoluriešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Európsky fond regionálneho rozvoja (OP Výskum a vývoj)
Rok schválenia financovania projektu: 2013
Doba riešenia projektu: 2013 až 2015
Suma získaných finančných prostriedkov: 39 811 056,92 Eur
VEGA 1/0205/14 – Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii.
Funkcia: spoluriešiteľka
Agentúra/grantová schéma, ktorá grant poskytla: Vedecká grantová agentúra MŠVVaŠ SR
Rok schválenia financovania projektu: 2014
Doba riešenia projektu: 2014 až 2016
Suma získaných finančných prostriedkov: 9 602 Eur
h-index (Scopus): 5
h-index (WoS): 4
Scopus Author Identifier: 57131141800
Web of Science ResearcherID: AAF-1079-2021