Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
PhDr. Ján Ganobčík, MSc.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Ganobčík
I.2 - Meno
Ján
I.3 - Tituly
PhDr. MSc.
I.4 - Rok narodenia
13.01.1995
I.5 - Názov pracoviska
Katedra marketingu a obchodu
I.6 - Adresa pracoviska
Odbojárov 10, 820 05 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
doktorand
I.8 - E-mailová adresa
ganobcik2@uniba.sk
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
ekonómia a manažment
I.11 - ORCID iD
0000-0003-1942-8261

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta sociálnych vied UCM v Trnave
II.b - Rok
2019
II.c - Odbor a program
Verejná správa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta sociálnych vied UCM v Trnave
II.b - Rok
2021
II.c - Odbor a program
Manažment a ekonómia verejnej správy
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
doktorand Fakulta managementu UK v Bratislave 06. 09. 2022 – trvá

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Master of Science (MSc.) Vysoká škola Jagiellońská v Toruni - Fakulta veřejnosprávních a ekonomických studií. 2022

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Marketing Manažment I. ekonómia a manažment
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
8
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
3
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Proces budovania a riadenia značky Manažment I. ekonómia a manažment
Online marketingové nástroje a aplikácie Manažment II. ekonómia a manažment

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
16
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
16
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
6
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
6
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

V3 [30%]

Ganobčík, J., Lukáč, M., Čapošová, E., Litomerický, J., Pajtinková Bartáková, G. Influence of Communication Infrastructure on Visitation of Selected UNESCO Locations. (2024). International Journal of Religion, 5(2), 213-233. https://doi.org/10.61707/wcw98a82.

2

V3 [23%]

Lukáč, M., Ganobčík, J., Gburová, J., Halmo, M., Pajtinková Bartáková, G. (2024). Anamnesis of Marketing Processes of Cultural Tourism Departments. International Journal of Multicultural Education. 2024, Roč. 26, č. 2, s. 187-205. https://doi.org/10.5281/zenodo.13359526.

3

V3 [25%]

Lukáč, M., Cagáňová, D., Matušíková, D., Ganobčík, J., Litomerický, J. The potential of the socio- demographic profile of the visitor in the museum's product strategy. In: Journal of Ecohumanism. Londýn: Creative Publishing House. – ISSN 2752-6798. – ISSN (online) 2752-6801. – Roč. 3, č. 4 (2024), s. 913- 928.

4

V2 [25%]

Ganobčík, J., Gubíniová, K., Jantová, M., Pajtinková Bartáková, G. (2022). Smart Solutions for an Improved Experience in the Process of Buying Slovak Products. In: Knapcikova, L., Zohrehvandi, S. (eds) 9th International Conference on Mobility, IoT and Smart Cities. Mobility IoT 2022. EAI/Springer Innovations in Communication and Computing. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031- 28225-6_5.

5

V1 [16.666%]

Gubíniová, K., Pajtinková Bartáková, G., Vilčeková, L., Olšavský, F., Jantová, M., Ganobčík, J.: Trendy v spotrebiteľskom správaní - teória a prax. 1. vyd. – Zlín (Česko): Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2022. – 200 s. – ISBN 978-80-88356-12-7.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

V3 [30%]

Ganobčík, J., Lukáč, M., Čapošová, E., Litomerický, J., Pajtinková Bartáková, G. Influence of Communication Infrastructure on Visitation of Selected UNESCO Locations. (2024). International Journal of Religion, 5(2), 213-233. https://doi.org/10.61707/wcw98a82.

2

V3 [23%]

Lukáč, M., Ganobčík, J., Gburová, J., Halmo, M., Pajtinková Bartáková, G. (2024). Anamnesis of Marketing Processes of Cultural Tourism Departments. International Journal of Multicultural Education. 2024, Roč. 26, č. 2, s. 187-205. https://doi.org/10.5281/zenodo.13359526.

3

V3 [25%]

Lukáč, M., Cagáňová, D., Matušíková, D., Ganobčík, J., Litomerický, J. The potential of the socio- demographic profile of the visitor in the museum's product strategy. In: Journal of Ecohumanism. Londýn: Creative Publishing House. – ISSN 2752-6798. – ISSN (online) 2752-6801. – Roč. 3, č. 4 (2024), s. 913- 928.

4

V2 [25%]

Ganobčík, J., Gubíniová, K., Jantová, M., Pajtinková Bartáková, G. (2022). Smart Solutions for an Improved Experience in the Process of Buying Slovak Products. In: Knapcikova, L., Zohrehvandi, S. (eds) 9th International Conference on Mobility, IoT and Smart Cities. Mobility IoT 2022. EAI/Springer Innovations in Communication and Computing. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031- 28225-6_5.

5

V1 [16.666%]

Gubíniová, K., Pajtinková Bartáková, G., Vilčeková, L., Olšavský, F., Jantová, M., Ganobčík, J.: Trendy v spotrebiteľskom správaní - teória a prax. 1. vyd. – Zlín (Česko): Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2022. – 200 s. – ISBN 978-80-88356-12-7.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

V3 [50%]

Lukáč, M., Ganobčík J.: Influence of public policy actors on the development of eGovernment in the Slovak Republic and other European countries. Political Preferences. – Katovice (Poľsko): Uniwersytet Ślaski w Katowicach. Wydział Nauk Społecznych. Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa. – ISSN (online) 2449-9064. – č. 29 (2021), s. 77-97. DOI 10.31261/polpre.2021.29.77-97.


Ohlasy:

2022

Lukáš, M., Čížková, T., Ulman, M. A novel approach to business process analysis and optimization based on enterprise architecture: A case of local public administration in the Czech Republic. In: IDIMT 2022 - Digitalization of Society, Business and Management in a Pandemic: 30th Interdisciplinary Information Management Talks / Chroust, G. – 1. vyd. – Linz (Rakúsko): Johannes Kepler Universität Linz, 2022. – ISBN 9783991137580, s. 59-66. DOI 10.35011/IDIMT-2022-59.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
1

VEGA:1/0720/19|13

Inovačné stratégie v regionálnej politike so zameraním na rozvoj kultúrnych inštitúcií

2

VEGA 1/0432/22 

Čo ovplyvňuje volatilitu kryptomien v období pandémie?

3

VEGA 1/0474/23

Diagnostický audit v manažmente heritage objektov na pozadí spoločenských a ekonomických procesov?

4

KEGA 044UK-4/2024

Digitálny nástroj pre osvojenie si terminológie v oblasti manažmentu a marketingu

5

KEGA 065UK-4/2024

Využitie umelej inteligencie v manažmente ľudských zdrojov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
PKS Finanz Sursee, Švajčiarsko 16.11.2022 – 15.12.2022 Erasmus+
PKS Finanz Sursee, Švajčiarsko 20.06.2023 – 19.07.2023 Erasmus+
Nyks GmbH Pfäffikon, Švajčiarsko 16.07.2024 – 14.08.2024 Erasmus+
AT Partner GmbH Rorschach, Švajčiarsko 26.08.2024 – 24.09.2024 Erasmus+

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

• držiteľ štipednia SYLFF


Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-28