Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno a priezvisko:
Mgr. Yuliia Fedorova, PhD.
Typ dokumentu:
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Názov vysokej školy:
Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo vysokej školy:
Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Fedorova
I.2 - Meno
Yuliia
I.3 - Tituly
PhD, Docentka
I.4 - Rok narodenia
1979
I.5 - Názov pracoviska
Katedra stratégie a podnikania
I.6 - Adresa pracoviska
Odbojárov 10, 820 05 Bratislava
I.7 - Pracovné zaradenie
Odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
yuliia.fedorova@fm.uniba.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/4252
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Podnikanie
I.11 - ORCID iD
0000-0002-9381-1229

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Ukrajinská inžinierna pedagogická akadémia, Charkov, Ukrajina
II.b - Rok
2000
II.c - Odbor a program
Bakalár, diplom Inžinier-učiteľ, špecializácia „Odborné vzdelávanie. Ekonomika podnikov, marketing a manažment“
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Ukrajinská inžinierska pedagogická akadémia, Charkov, Ukrajina
II.b - Rok
2002
II.c - Odbor a program
Master, Inžinier-učiteľ, špecializácia „Odborné vzdelávanie. Ekonomika podnikov, marketing a manažment“
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Ukrajinská inžinierska pedagogická akadémia, Charkov, Ukrajina
II.b - Rok
2023
II.c - Odbor a program
Master, diplom - profesionál v sociálnej a behaviorálne štúdiá, odbor „psychológia“
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Národná technická univerzita Charkov Polytechnic Institute, Charkov (Ukrajina)
II.b - Rok
2009
II.c - Odbor a program
PhD. v odbore ekonómia (špecializácia „Ekonomika a Manažment podnikov (podľa druhu činnosti)“
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Výskumná pracovníčka Katedra stratégie a podnikania Univerzity Komenského v Bratislave 2022 - v súčasnosti
Docentka Katedra ekonomiky a manažmentu, Ukrajinská inžinierska pedagogická akadémia, Charkov, Ukrajina 2002-2010 - učiteľ/ 2010 - v súčasnosti - docentka

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Master, diplomovaný učiteľ anglického jazyka a literatúra, odbor stredoškolské vzdelávanie jazyk a literatúra (anglický jazyk) H. S. Skovoroda Charkovský Národný Pedagogická Univerzita, Charkov (Ukrajina) 2020
Kurz Letná škola „Zásady a hodnoty EÚ: rozmanitosť a inklúzia vo vzdelávaní pre trvalo udržateľný rozvoj“ Ukrajinská inžinierska pedagogická akadémia, Charkov, Ukrajina 2021
Študijný týždeň „Letné moduly v medzikultúrnej a Jazykové vzdelávanie“ Univerzita Savoie Mont Blanc, Chambery, Francúzsko 2023, 2024
Študijný týždeň „Pokročilé znalosti angličtiny pre vysokoškolské vzdelávanie odborníkov“ Dorset College, Dublin, Írsko 2024

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Emocionálna inteligencia u mládeže a seniorov podnikanie Erasmus+
Emocionálna inteligencia v podnikaní Podnikanie Bakalári
Úvod do podnikania Erasmus+, angličtina program
Inovačný manažment Erasmus+
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
0
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
0
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
0
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
0
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
80
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
12
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
8
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
5
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
107
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
26
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
26
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
20
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
1

Mikuš, J., Pilková, A., Fedorova, Y., Brytan, Y. (2022) Model for the emotional intelligence’s development in entrepreneurship. In The Poprad economic and management forum 2022. ISBN 978-80-561-0995-3. Poprad: VERBUM – vydavateľstvo KU, 2022. s. 402-409. https://www.pemf-conference.com/wp-content/uploads/2022 /11/PEMF_2022_Proceedings_Final.pdf

2

Mikuš, J., Pilková, A., Holienka, M., Fedorova, Y. (2023). Emotional Intelligence in the Development of Entrepreneurial Competence. In: Auer, M.E., Pachatz, W., Ruutmann, T. (eds) Learning in the Age of Digital and Gre en Transition. ICL 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 634. Springer, Cham. https://doi.org/10. 1007/978-3-031-26190-9_11

3

Fedorova, Y., Pilková, A., Mikuš, J., Munk, M., & Rehák, J. (2023). Emotional intelligence profiles and intergen erational collaboration in business. Journal of Business Economics and Management, 24(4), 797–817. https:// doi.org/10.3846/jbem.2023.20280

4

Fedorova, Y., Bondarenko, T., Mikuš, J., Korniush, H., Nesterenko, R. (2024). Shaping Emotional Intelligence with Gamification Techniques. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towar ds a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Syste ms, vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_45

5

Fedorova, Y., Pilková, A., Mikuš, J., Holienka, M., Momot D. Measuring the Emotional Intelligence of Entrepreneurs (2024). 8th FEB International Scientific Conference: Challenges in the Turbulent Economic Environmen t and Organizations’ Sustainable Development (Vols. 8). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://d oi.org/10.18690/um.epf.5.2024

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
1

Mikuš, J., Pilková, A., Fedorova, Y., Brytan, Y. (2022) Model for the emotional intelligence’s development in entrepreneurship. In The Poprad economic and management forum 2022. ISBN 978-80-561-0995-3. Poprad: VERBUM – vydavateľstvo KU, 2022. s. 402-409. https://www.pemf-conference.com/wp-content/uploads/2022 /11/PEMF_2022_Proceedings_Final.pdf

2

Mikuš, J., Pilková, A., Holienka, M., Fedorova, Y. (2023). Emotional Intelligence in the Development of Entrepreneurial Competence. In: Auer, M.E., Pachatz, W., Ruutmann, T. (eds) Learning in the Age of Digital and Gre en Transition. ICL 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 634. Springer, Cham. https://doi.org/10. 1007/978-3-031-26190-9_11

3

Fedorova, Y., Pilková, A., Mikuš, J., Munk, M., & Rehák, J. (2023). Emotional intelligence profiles and intergenerational collaboration in business. Journal of Business Economics and Management, 24(4), 797–817. https:// doi.org/10.3846/jbem.2023.20280

4

Fedorova, Y., Bondarenko, T., Mikuš, J., Korniush, H., Nesterenko, R. (2024). Shaping Emotional Intelligence with Gamification Techniques. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towar ds a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Syste ms, vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_45

5

Fedorova, Y., Pilková, A., Mikuš, J., Holienka, M., Momot D. Measuring the Emotional Intelligence of Entrepreneurs (2024). 8th FEB International Scientific Conference: Challenges in the Turbulent Economic Environment and Organizations’ Sustainable Development (Vols. 8). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://d oi.org/10.18690/um.epf.5.2024

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
1

Adapting in Profound Change: Ageism and the Intergenerational Relationships That Shape Organizational Transformation and Workers’ Well-Being, G.Pell, August 2024 DOI: 10.1007/978-3-031-32257-0_132-1 In book: Encyclopedia of Diversity, Equity, Inclusion and Spirituality

citácia článku

Fedorova, Y., Pilková, A., Mikuš, J., Munk, M., & Rehák, J. (2023). Emotional intelligence profiles and intergenerational collaboration in business. Journal of Business Economics and Management, 24(4), 797–817. https://doi.org/10.3846/jbem.2023.20280

2

The Basics of Home Office (Re)institutionalisation from the Perspective of Experiences from the COVID-19 J. Rymaniak, V. Davidavičienė, K.Lis, April 2024, Sustainability 16(9):3606 DOI: 10.3390/su16093606

citácia článku

Fedorova, Y., Pilková, A., Mikuš, J., Munk, M., & Rehák, J. (2023). Emotional intelligence profiles and intergenerational collaboration in business. Journal of Business Economics and Management, 24(4), 797–817. https://doi.org/10.3846/jbem.2023.20280

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Člen redakčnej rady časopisu „Adaptive Management: Teória a prax. Pedagogy Series and Economics Series“. Ukrajinská inžinierska pedagogická akadémia, Charkov, Ukrajina https://ictte.eu/scientific-committee od 2020 a teraz
Člen Publiс Union „Association of Odborné a celoživotné vzdelávanie Rozvoj“ “AVLED” https://vetdev.org.ua/ od 2023 a teraz
Člen profesionálnej siete pre výskum a manažérov vysokých škôl od 2023 a teraz

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Účasť na medzinárodných konferenciách, správy o prácach:

1.The International Conference “Economic Security in the Global Environment (ESGE-2022)”. 29-30 June 2022. Kyiv, Ukraine. (Paper on the topic ‘Development of emotional intelligence in the process of student learning’)

2.25th International Conference on Interactive Collaborative Learning 51st IGIP International Conference on Engineering Pedagogy. 27-30 September 2022. Vienna, Austria. (Paper on the topic ‘Emotional Intelligence In The Development Of Entrepreneurial Competence’)

3.7th FEB International Scientific Conference “Strengthening Resilience by Sustainable Economy and Business – Towards the SDGs“. 16-18 May 2023, Maribor, Slovenia(Report on the topic ‘Emotional Intelligence Training Tools for Business, Yuliia Fedorova, Anna Pilková, Juraj Mikuš, Marian Holienka, pp. 435-444) Available at http://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/778

4.26th International Conference on Interactive Collaborative Learning, 26-29 September 2023. Madrid. Spain. (Paper on the topic ‘Fostering Emotional Intelligence on Challenge-Based Learning Principles’)

5.The International Conference “Managing the development of the economic environment in the context of global transformations (Управління розвитком економічного середовища в умовах глобальних трансформацій )“ 23-25 May 2023. Kharkiv. Ukraine. (Report on the topic ‘Modern tools for developing emotional intelligence‘) Fedorova Y.

6.4th International Conference “Strategic priorities for the development of entrepreneurship, trade and stock exchange activities (“Cтратегічні пріоритети розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності)“. 10-11 May 2023. Zaporizhzhya. Ukraine (Report on the topic ‘Pоль емоційного інтелекту в проєктному менеджменті (The role of emotional intelligence in project management‘) Yuliia Fedorova, Juraj Mikuš, Marian Holienka)

7.Conference on Sustainable Energy Education – SEED 2024. Valencia, Spain, 3 - 5 July 2024. 793-801. https://doi.org/10.4995/SEED2024.2024.1900712 (Paper on the topic ‘Emotional intelligence in intergenerational collaboration’. In proceedings. Mikuš, J.; Pilková, A.; Mrva, M.; Huľvej, J. and Fedorova, Y. (2024)

8.13th Cross-Cultural Business Conference 2024 "Resilience Redefined: Thriving Amidst Change," 15- 17 May, 2024, University of Applied Sciences Upper Austria, Steyr. https://fh-ooe.at/en/about-us/conferences-congresses/cross-cultural-business-conference-2024/programme (Paper on the topic ‘Entrepreneurship Education Through Emotional Intelligence Tools. Fedorova, Y., Pilková, A., Mikuš, J., Prokhorova V. and Momot D. (2023)

9. International Scientific Conference: The Learning Ideas Conference,New York, USA, June 12th-14th, 2024 (the publication will be in Springer book series: Lecture Notes in Networks and Systems) https://www.learningideasconf.org/2024-program-02 (Paper on the topic ‘Emotional Intelligence Training Tools in Entrepreneurship Education. Fedorova Y., Pilková A., Kovalenko D., Mikuš J. and Bondarenko T. (2024)

10. 8th FEB International Scientific Conference: Challenges in the Turbulent Economic Environment and Organizations’ Sustainable Development (Vols. 8). 21-23 May 2024, Maribor, Slovenia. https://doi.org/10.18690/um.epf.5.2024 (Paper on the topic ‘Measuring the Emotional Intelligence of Entrepreneurs‘ Fedorova, Y., Pilková, A., Mikuš, J., Holienka, M., Momot D. (2024).

Dátum poslednej aktualizácie
2025-02-19