Blok - 2MXX-CTV - Telovýchovné aktivity - výberové |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
2-MXX-110/00 |
Telesná výchova a šport (1) - D. Mašlejová, L. Mókus, J. Leginusová, T. Kuchár, M. Ortutay, M. Dovičák, J. Raábová, B. Nedbálek, T. Lovecký |
1, 4/Z |
2C
|
2 |
|
|
2-MXX-115/17 |
Kurz športov v prírode (1) - M. Dovičák, T. Kuchár, J. Leginusová, D. Mašlejová, L. Mókus, M. Ortutay, J. Raábová, T. Lovecký |
1, 4/Z |
|
2 |
|
|
2-MXX-120/00 |
Telesná výchova a šport (2) - M. Dovičák, T. Kuchár, J. Leginusová, D. Mašlejová, L. Mókus, B. Nedbálek, M. Ortutay, J. Raábová, T. Lovecký |
1, 4/L |
2C
|
2 |
|
|
2-MXX-116/18 |
Kurz športov v prírode (2) - M. Dovičák, T. Kuchár, J. Leginusová, D. Mašlejová, L. Mókus, M. Ortutay, J. Raábová, T. Lovecký |
1, 4/L |
|
2 |
|
|
2-MXX-210/00 |
Telesná výchova a šport (3) - D. Mašlejová, L. Mókus, J. Leginusová, T. Kuchár, M. Ortutay, M. Dovičák, J. Raábová, B. Nedbálek, T. Lovecký |
2, 5/Z |
2C
|
2 |
|
|
2-MXX-220/00 |
Telesná výchova a šport (4) - D. Mašlejová, L. Mókus, J. Leginusová, T. Kuchár, M. Ortutay, M. Dovičák, B. Nedbálek, J. Raábová, T. Lovecký |
2, 5/L |
2C
|
2 |
|
|
V jednom semestri je možné udeliť za výberový predmet „Telesná výchova a šport“ jedno
hodnotenie.
|
|
Blok - 2MXX-CCJ - Cudzie jazyky - výberové |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
1-MXX-171/20 |
Slovenský jazyk pre zahraničných študentov (1) - A. Barnes |
1, 4/Z |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-161/00 |
Ruský jazyk (1) - V. Mirsalova |
1, 4/Z |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-141/00 |
Francúzsky jazyk (1) - Ľ. Kožehubová |
1, 4/Z |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-151/00 |
Nemecký jazyk (1) - A. Maďarová, S. Dobiašová |
1, 4/Z |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-172/20 |
Slovenský jazyk pre zahraničných študentov (2) - A. Barnes |
1, 4/L |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-152/00 |
Nemecký jazyk (2) - A. Maďarová, S. Dobiašová |
1, 4/L |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-142/00 |
Francúzsky jazyk (2) - Ľ. Kožehubová |
1, 4/L |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-162/00 |
Ruský jazyk (2) - V. Mirsalova |
1, 4/L |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-233/13 |
Konverzačný kurz anglického jazyka (1) - A. Barnes |
1, 2, 4, 5/Z |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-234/13 |
Konverzačný kurz anglického jazyka (2) - A. Barnes |
1, 2, 4, 5/L |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-271/20 |
Slovenský jazyk pre zahraničných študentov (3) - A. Barnes |
2, 5/Z |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-251/00 |
Nemecký jazyk (3) - A. Maďarová, S. Dobiašová |
2, 5/Z |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-261/00 |
Ruský jazyk (3) - V. Mirsalova |
2, 5/Z |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-241/00 |
Francúzsky jazyk (3) - Ľ. Kožehubová |
2, 5/Z |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-272/20 |
Slovenský jazyk pre zahraničných študentov (4) - A. Barnes |
2, 5/L |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-242/00 |
Francúzsky jazyk (4) - Ľ. Kožehubová |
2, 5/L |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-252/00 |
Nemecký jazyk (4) - A. Maďarová, S. Dobiašová |
2, 5/L |
2C
|
2 |
|
|
1-MXX-262/00 |
Ruský jazyk (4) - V. Mirsalova |
2, 5/L |
2C
|
2 |
|
|
Z výberových predmetov magisterského štúdia si študent môže vybrať tie, ktoré neabsolvoval
počas bakalárskeho štúdia a zapisuje si ich iba so súhlasom vyučujúceho.
|
|
Blok - 2MXX-CHU - Humanitné predmety - výberové |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
2-MXX-130/21 |
Elements of AI - M. Markošová |
1, 4/Z |
25D
|
2 |
|
!
|
2-MXX-131/21 |
Medzinárodný tímový výskumný projekt - Z. Kubincová, M. Homola |
1, 4/Z |
3K + 30sD
|
5 |
|
|
2-MXX-132/23 |
Účasť na empirickom výskume - X. Poslon |
1, 4/Z |
2K
|
2 |
|
!
|
2-MXX-130/21 |
Elements of AI - M. Markošová |
1, 4/L |
25D
|
2 |
|
!
|
2-MXX-132/23 |
Účasť na empirickom výskume - X. Poslon |
1, 4/L |
2K
|
2 |
|
|
2-MXX-133/23 |
Artificial Intelligence for Everyone - I. Farkaš |
L |
9K + 1tSu
|
6 |
|
|
Predmet Elements of AI si možno zapísať iba v termínoch opravného zápisu bez ohľadu
na dátum získania certifikátu. Hodnotenie sa udeľuje na základe preukázania certifikátom. Predmet Artificial Intelligence for Everyone si možno zapísať iba v termínoch opravného
zápisu bez ohľadu na dátum získania certifikátu. Hodnotenie sa udeľuje na základe
preukázania certifikátom. Predmet Artificial Intelligence for Everyone prebieha hybridnou formou, je spojený
s mobilitou Erasmus, v rámci projektu ENLIGHT. Kurz prebieha od začiatku januára zhruba
do konca marca.
|
|
Blok - 2IKVa-CG - Block G: Electives |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
2-MXX-131/21 |
Medzinárodný tímový výskumný projekt - Z. Kubincová, M. Homola |
1/Z |
3K + 30sD
|
5 |
|
|
2-IKV-167/00 |
Praktický seminár robotiky - P. Petrovič |
1/L |
2S
|
3 |
|
|
2-AIN-286/22 |
Ontológie a znalostné inžinierstvo - M. Homola |
1, 2/Z |
2P + 2C
|
5 |
|
|
2-IKV-188/16 |
Výpočtová neuroveda - Ľ. Beňušková |
1, 2/L |
2P + 1C
|
5 |
|
|
2-IKV-189/16 |
Spracovanie prirodzeného jazyka - M. Šuppa |
1, 2/L |
2P + 2C
|
6 |
|
|
2-IKV-190/16 |
Seminár z kognitívnej vedy a umelej inteligencie - I. Farkaš |
1, 2/L |
2P
|
1 |
|
!
|
2-IKVa-191/19 |
Cognitive Biology - I. Sarto-Jackson |
1, 2/L |
2P + 1S
|
5 |
|
|
2-IKVa-194/21 |
Učenie posilňovaním - P. Lacko |
1, 2/L |
2P + 2C
|
5 |
|
|
2-IKVa-195/23 |
Cognitive Anthropology - T. Gál |
1, 2/L |
3S
|
5 |
|
|
2-IKVa-232/19 |
Cognitive Semantics and Cognitive Theory of Representation - M. Takáč |
2/Z |
2P + 2S
|
5 |
|
|
2-IKVa-236/19 |
Grounded Cognition - I. Farkaš |
2/Z |
2P + 2S
|
5 |
|
!
|
2-IKV-238/15 |
Filozofia umelej inteligencie - E. Višňovský |
2/Z |
2P + 1S
|
5 |
|
|
2-IKVa-239/22 |
Deep Learning and Cognition - I. Farkaš |
2/Z |
2P + 2S
|
5 |
|
|
Predmety 2-IKVa-232/19 Cognitive Semantics and Cognitive Theory of Representation,
2-IKV-236/19 Grounded Cognition, a 2-IKV-239/22 Cognitive Artificial Intelligence
sú zaradené do jadra programu v kontexte konzorcia MEiCogSci, pretože sú povinné pre
študentov z iných univerzít konzorcia počas mobility na našej univerzite. Tieto predmety
teda nie sú určené pre našich študentov, ale v princípe si ich môžu zapísať.
|
|
|