Blok - DUP_d - Povinné predmety |
min. 44 kreditov |
získať minimálne 44 kreditov
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/D-VDZde003/22 |
Súčasná reflexia umenia - E. Mistrík |
1/Z |
12sP
|
S
|
6 |
|
!
|
PdF.KVV/D-VDZde003/22 |
Súčasná reflexia umenia - E. Mistrík |
1/L |
12sP
|
S
|
6 |
|
!
|
PdF.KVV/D-VDZde007/22 |
Tvorba výskumného projektu - K. Žilková |
1/Z |
12sS
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KVV/D-VDZde007/22 |
Tvorba výskumného projektu - K. Žilková |
1/L |
12sS
|
S
|
6 |
|
!
|
PdF.KVV/D-VDZde005/22 |
Metodológia kvalitatívneho výskumu - D. Kostrub, E. Severini |
1/Z |
6sP + 6sS
|
S
|
6 |
|
!
|
PdF.KVV/D-VDZde005/22 |
Metodológia kvalitatívneho výskumu - D. Kostrub, E. Severini |
1/L |
6sP + 6sS
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KVV/D-VDZde006/22 |
Metodológia kvantitatívneho výskumu - M. Groma |
2/Z |
6sP + 6sS
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KVV/D-VDZde006/22 |
Metodológia kvantitatívneho výskumu - M. Groma |
2/L |
6sP + 6sS
|
S
|
6 |
|
!
|
PdF.KVV/D-DUPde001/22 |
Kreativita v umelecko-výchovných predmetoch - X. Bergerová, D. Valachová |
1/Z |
10sP + 2sS
|
S
|
5 |
|
|
PdF.KVV/D-DUPde001/22 |
Kreativita v umelecko-výchovných predmetoch - X. Bergerová, D. Valachová |
1/L |
10sP + 2sS
|
S
|
5 |
|
!
|
PdF.KVV/D-DUPde002/22 |
Metodológia výskumu v umelecko-výchovných predmetoch - X. Bergerová, D. Valachová |
1/Z |
10sP + 2sS
|
S
|
5 |
|
!
|
PdF.KVV/D-DUPde002/22 |
Metodológia výskumu v umelecko-výchovných predmetoch - X. Bergerová, D. Valachová |
1/L |
10sP + 2sS
|
S
|
5 |
|
|
PdF.KVV/D-DUPde003/22 |
Aplikovaná didaktika umenia - D. Valachová |
1/Z |
10sP + 2sS
|
S
|
5 |
|
!
|
PdF.KVV/D-DUPde003/22 |
Aplikovaná didaktika umenia - D. Valachová |
1/L |
10sP + 2sS
|
S
|
5 |
|
!
|
PdF.KVV/D-DUPde004/22 |
Vysokoškolská didaktika umeleckých predmetov - D. Valachová, S. Zamborský |
2/Z |
10sP + 2sS
|
S
|
5 |
|
|
PdF.KVV/D-DUPde004/22 |
Vysokoškolská didaktika umeleckých predmetov - D. Valachová, S. Zamborský |
2/L |
10sP + 2sS
|
S
|
5 |
|
!
|