Blok - mUXX - Povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KDPP/N-mUXX-125/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - M. Prokša, A. Drozdíková |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-103/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - Š. Karolčík, M. Prokša, Z. Haláková, E. Čipková, M. Fuchs, P. Likavský, H. Mázorová, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Križanová, L. Šikulíncová |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-124/22 |
Pedagogická diagnostika - P. Ikhardt |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-104/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - Š. Karolčík, M. Prokša, Z. Haláková, E. Čipková, M. Fuchs, P. Likavský, H. Mázorová, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Križanová, L. Šikulíncová, L. Steyne, M. Šajánková |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-102/22 |
Seminár k diplomovej práci - M. Prokša, Š. Karolčík, Z. Haláková, E. Čipková, S. Nagyová, P. Likavský, H. Mázorová, A. Drozdíková, L. Šikulíncová, L. Tolmáči, M. Horňák, I. Ružek, F. Križan, K. Danielová, M. Nevřelová, P. Ikhardt, Š. Zolcer, J. Ciceková, E. Gálová, A. Ševčovičová, J. Chrappová, J. Tatiersky, M. Mečiarová, M. Križanová, J. Kahan, B. Števove, S. Čerňanský, N. Hlavatá Hudáčková, D. Šmida, M. Fuchs |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-113/22 |
Pedagogická prax 3 (A) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs, L. Šikulíncová |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-114/22 |
Pedagogická prax 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs, L. Šikulíncová, L. Steyne, M. Šajánková |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-126/22 |
Filozofické aspekty edukácie - Š. Zolcer |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
Blok - 2UMA-A - Matematika |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FMFI.KDMFI/2-UMA-104/22 |
Didaktika matematiky (1) - M. Slavíčková |
1/Z |
3S
|
H
|
4 |
P
|
|
FMFI.KDMFI/2-UMA-105/22 |
Didaktika matematiky (2) - M. Slavíčková, P. Vankúš |
1/L |
4S
|
H
|
4 |
P
|
|
FMFI.KDMFI/2-UMA-106/22 |
Didaktika matematiky (3) - M. Slavíčková, M. Vargová |
2/Z |
4S
|
H
|
4 |
P
|
|
FMFI.KMANM+KAG/2-UMA-211/22 |
Seminár z dejín matematiky (1) - Z. Kubáček, P. Zlatoš |
2/Z |
3S
|
H
|
2 |
P
|
|
FMFI.KMANM/2-UMA-212/24 |
Seminár z dejín matematiky (2) - Z. Kubáček |
2/L |
3S
|
H
|
2 |
P
|
|
FMFI.KDMFI/2-UMA-107/22 |
Didaktika matematiky (4) - M. Slavíčková, M. Vargová |
2/L |
3S
|
H
|
4 |
P
|
|
Blok - mUmCH - Povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KAgCh/N-mUCH-112/22 |
Vybrané kapitoly z anorganickej chémie - J. Tatiersky, J. Chrappová |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-mUCH-103/22 |
Didaktika chémie 1 - M. Prokša, L. Šikulíncová, D. Šmida |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PriF.KOrCh/N-mUCH-100/22 |
Vybrané kapitoly z organickej chémie - M. Mečiarová, H. Stankovičová |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-mUCH-105/22 |
Didaktika školských pokusov z chémie 1 - A. Drozdíková, D. Šmida |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUCH-104/22 |
Didaktika chémie 2 - M. Prokša, A. Drozdíková, D. Šmida |
1/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-mUCH-106/22 |
Didaktika školských pokusov z chémie 2 - A. Drozdíková, D. Šmida |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUCH-107/22 |
Vyučovanie chémie s podporou digitálnych technológií - L. Šikulíncová, D. Šmida |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KFTCh/N-mUCH-056/22 |
Vybrané kapitoly z fyzikálnej chémie - M. Pitoňák, V. Kellö |
1/L |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KBCh/N-mUCH-001/22 |
Vybrané kapitoly z biochémie - J. Korduláková |
2/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PriF.KOrCh/N-mUCH-099/22 |
Priemyselná chémia pre učiteľov - J. Chrappová, T. Peňaška |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
|
Blok - mUXX - Povinne voliteľné predmety |
Študenti si z bloku povinne voliteľných predmetov zapíšu aspoň jeden. Predmet Rétorika pre učiteľov je prednostne určený študentom učiteľstva.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KDPP/N-mUXX-115/22 |
Prevencia drogových závislostí - S. Nagyová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-106/22 |
Rodinná výchova - S. Nagyová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KGP/N-mUXX-132/22 |
Geológia pre prírodovedcov - N. Hlavatá Hudáčková, P. Uhlík, M. Bednarik, Ľ. Jurkovič, I. Ondrejková, R. Pašteka, J. Fridrichová |
1/L |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-116/22 |
Rétorika pre učiteľov - Š. Zolcer |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - mUXX - Povinne voliteľné predmety - záverečná práca |
Študenti si z bloku povinne voliteľných predmetov súvisiacich s tvorbou diplomovej
práce zapíšu aspoň jeden.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KDPP/N-mUXX-128/22 |
Seminár k diplomovej práci 1 - Š. Karolčík, Z. Haláková, M. Prokša, E. Čipková, S. Nagyová, P. Likavský, H. Mázorová, A. Drozdíková, L. Tolmáči, M. Horňák, I. Ružek, F. Križan, K. Danielová, M. Nevřelová, P. Ikhardt, Š. Zolcer, J. Ciceková, E. Gálová, A. Ševčovičová, J. Chrappová, J. Tatiersky, M. Mečiarová, M. Križanová, J. Kahan, N. Hlavatá Hudáčková, S. Čerňanský, B. Števove, D. Šmida, M. Fuchs |
1/L |
3S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-129/22 |
Seminár k diplomovej práci 2 - Š. Karolčík, Z. Haláková, M. Prokša, E. Čipková, S. Nagyová, P. Likavský, H. Mázorová, A. Drozdíková, L. Šikulíncová, L. Tolmáči, M. Horňák, I. Ružek, F. Križan, K. Danielová, M. Nevřelová, P. Ikhardt, Š. Zolcer, J. Ciceková, E. Gálová, A. Ševčovičová, J. Chrappová, J. Tatiersky, M. Mečiarová, M. Križanová, J. Kahan, B. Števove, S. Čerňanský, N. Hlavatá Hudáčková, D. Šmida, M. Fuchs |
2/L |
4S
|
H
|
4 |
|
|
Blok - 2UMA-B - Matematika |
min. 6 kreditov |
Spolu za bloky Matematika a Didaktika matematiky treba minimálne 12 kreditov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FMFI.KMANM/2-UMA-111/22 |
Vybrané partie z matematickej analýzy (1) - Z. Kubáček, J. Havlíčková |
1/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
|
FMFI.KMANM/2-UMA-112/24 |
Vybrané partie z matematickej analýzy (2) - Z. Kubáček, J. Havlíčková |
1/L |
3K
|
H
|
3 |
|
|
FMFI.KAG/2-UMA-115/23 |
Vybrané partie z algebry a teoretickej aritmetiky (1) - M. Sleziak, P. Zlatoš |
1/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
|
FMFI.KAG/2-UMA-116/24 |
Vybrané partie z algebry a teoretickej aritmetiky (2) - M. Niepel, P. Zlatoš |
1/L |
3K
|
H
|
3 |
|
|
FMFI.KAG/2-UMA-207/22 |
Vybrané partie z geometrie (1) - M. Makovník, P. Chalmovianský |
1/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
|
FMFI.KAG/2-UMA-208/24 |
Vybrané partie z geometrie (2) - P. Chalmovianský |
1/L |
3K
|
H
|
3 |
|
|
Blok - 2UMA-BDM - Didaktika matematiky |
min. 6 kreditov |
Spolu za bloky Matematika a Didaktika matematiky treba minimálne 12 kreditov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FMFI.KDMFI/2-UMA-257/15 |
Metódy riešenia matematických úloh (1) - P. Vankúš, E. Miťková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
FMFI.KDMFI/2-UMA-283/22 |
Kapitoly z vyučovania matematiky - P. Vankúš, M. Dillingerová |
1/L |
3S
|
H
|
2 |
|
|
FMFI.KDMFI/2-UMA-258/15 |
Metódy riešenia matematických úloh (2) - E. Miťková, P. Vankúš |
1/L |
3S
|
H
|
2 |
|
|
FMFI.KMANM/2-UMA-259/22 |
Didaktika matematiky v praxi (1) - Z. Kubáček, L. Šimová |
2/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
|
FMFI.KDMFI/2-UMA-253/22 |
Problémy matematiky ZŠ - P. Vankúš |
2/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
|
FMFI.KMANM/2-UMA-260/15 |
Didaktika matematiky v praxi (2) - Z. Kubáček, L. Šimová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
|
Blok - mUXX - Výberové predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KDPP/N-mUXX-107/22 |
Umenie prezentácie a komunikácie - P. Likavský, Z. Haláková, S. Nagyová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-108/22 |
Aktivizujúce metódy a ich využitie vo vyučovaní - E. Čipková, Š. Karolčík |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-074/22 |
CLIL 1 - integrované vyučovanie prírodovedného predmetu a jazyka - B. Kordíková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-109/22 |
Mobilné prírodovedné vzdelávanie (1) - E. Čipková, M. Fuchs |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-075/22 |
CLIL 2 - integrované vyučovanie prírodovedného predmetu a jazyka - B. Kordíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-110/22 |
Mobilné prírodovedné vzdelávanie (2) - E. Čipková, M. Fuchs |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-131/22 |
Nové koncepcie vyučovania - Z. Haláková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-130/22 |
Špecifické poruchy učenia v školskej praxi - J. Ciceková |
2/L |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-132/24 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát v pedagogicko-psychologických výskumoch - A. Drozdíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-133/24 |
Využitie školského dvora vo vyučovaní prírodovedných predmetov I. - M. Fuchs, Š. Karolčík, J. Kahan |
1, 2 |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-134/24 |
Využitie školského dvora vo vyučovaní prírodovedných predmetov II. - M. Fuchs, Š. Karolčík, J. Kahan |
1, 2 |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - mXXX - Telesná výchova - telovýchovné sustredenie |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KTV/N-mUXX-203/22 |
Zimné telovýchovné sústredenie - M. Mokošák, M. Kirchmayerová, I. Remák, L. Vandáková, K. Vanýsková, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, D. Strečanská, G. Berisha |
1, 2/Z |
7dI
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-mXTV-111/22 |
Výstup na Ďumbier - M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, K. Vanýsková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
1, 2/Z |
3dI
|
H
|
1 |
|
|
PriF.KTV/N-mUXX-204/22 |
Letné telovýchovné sústredenie - K. Vanýsková, M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
1, 2/L |
7dI
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-mXTV-112/22 |
Splav - M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, K. Vanýsková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
1, 2/L |
3dI
|
H
|
1 |
|
|
PriF.KTV/N-mXTV-107/22 |
Telesná výchova 7 - K. Vanýsková, M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, G. Berisha |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-mXTV-108/22 |
Telesná výchova 8 - K. Vanýsková, M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-mXTV-109/22 |
Telesná výchova 9 - K. Vanýsková, M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-mXTV-110/22 |
Telesná výchova 10 - K. Vanýsková, M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
Blok - mXXX - Výberové predmety - cudzie jazyky |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KJ/N-mXCJ-076/22 |
EAP 1/English for Academic Purposes - Š. Dugovičová, L. Jeleňová, B. Kordíková, S. Kováč, T. Slováková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-078/22 |
Deutsch für Naturwissenschaftler A1 (začiatočníci) - K. Rózsová Wolfová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-079/22 |
Deutsch für Naturwissenschaftler B1 (pokročilí) - K. Rózsová Wolfová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-082/22 |
UNIcert English 1 - Š. Dugovičová, L. Jeleňová, B. Kordíková, S. Kováč, T. Slováková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-084/22 |
UNIcert Deutsch 1 - K. Rózsová Wolfová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-090/24 |
Slovenčina ako cudzí jazyk - K. Rózsová Wolfová |
1, 2 |
4S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-077/22 |
EAP 2/English for Academic Purposes - Š. Dugovičová, L. Jeleňová, B. Kordíková, S. Kováč, T. Slováková, O. Pažitková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-080/22 |
Deutsch für Naturwissenschaftler A2 (začiatočníci) - K. Rózsová Wolfová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-081/22 |
Deutsch für Naturwissenschaftler B2 (pokročilí) - K. Rózsová Wolfová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-083/22 |
UNIcert English 2 - Š. Dugovičová, L. Jeleňová, B. Kordíková, S. Kováč, T. Slováková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KJ/N-mXCJ-085/22 |
UNIcert Deutsch 2 - K. Rózsová Wolfová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - 2UMA-C - Matematika |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FMFI.KAG/2-UMA-164/22 |
Úvod do teórie grafov - M. Mačaj |
1/L |
2K
|
H
|
2 |
|
|
FMFI.KDMFI/2-UMA-120/23 |
Študentská vedecká konferencia (1) - M. Slavíčková |
1/L |
3dSu
|
H
|
2 |
|
|
FMFI.KDMFI/2-UMA-218/11 |
Matematické pozadie hudby - M. Slavíčková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
FMFI.KDMFI/2-UMA-220/23 |
Študentská vedecká konferencia (2) - M. Slavíčková |
2/L |
3dSu
|
H
|
2 |
|
|
Blok - mXXX - Prírodovedné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KAn/N-XXXX-005/21 |
Bioarcheológia - R. Beňuš, S. Bodoriková, M. Dörnhöferová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KBo/N-XXXX-003/21 |
Rastliny známe neznáme - E. Zahradníková, K. Mišíková, J. Ščevková |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KIHG/N-XXXX-012/21 |
Praktická geológia pre všetkých - R. Fľaková, R. Adamcová, R. Pašteka, M. Bednarik, D. Krčmář, A. Mojzeš, I. Ondrejková, V. Greif, R. Tornyai, T. Durmeková, M. Zatlakovič, M. Seman |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KJCh/N-XXXX-011/21 |
Perspektívy chémie - M. Putala, I. Černušák, E. Rakovský, P. Hrobárik, O. Rosskopfová, T. Sebechlebská, D. Tóthová, R. Halko, M. Masár, J. Korduláková, P. Polčic, A. Boháč |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KPl/N-XXXX-008/21 |
Človek ako súčasť prírody - M. Zvaríková, P. Dlapa, M. Reiffers Čierniková, E. Masarovičová, P. Prokop, P. Fedor, E. Chmielewská, M. Labuda, E. Pauditšová, H. Žarnovičan, S. Rapant, Ľ. Jurkovič, T. Lánczos, K. Pavličková |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KRGRR/N-XXXX-002/21 |
Praktická geografia pre prírodovedcov - R. Cákoci, K. Danielová, D. Gurňák, F. Križan, E. Rajčáková, M. Sládeková Madajová, A. Švecová, M. Šveda, L. Tolmáči, A. Tolmáči, G. Zubriczký |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KBCh/N-XXXX-010/22 |
Perspektívy biochémie - M. Mentel, K. Mikušová, A. Horváth, S. Huszár, J. Korduláková, M. Neboháčová, P. Polčic, V. Hodorová, I. Sveráková, I. Zeman |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KGe/N-XXXX-004/21 |
Genetika pre každého - R. Sepšiová, M. Slaninová, F. Červenák, A. Ševčovičová, E. Gálová, S. Kyzek |
1, 2/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KGP/N-XXXX-007/21 |
Geológia v kocke - R. Aubrecht, N. Hlavatá Hudáčková, J. Hók, M. Kováč, A. Lačný, J. Fridrichová, O. Nemec |
1, 2/L |
1C + 2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KPl/N-XXXX-009/21 |
Globálne problémy životného prostredia - K. Pavličková, P. Dlapa, M. Zvaríková, Ľ. Jurkovič |
1, 2/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KRGRR/N-XXXX-001/21 |
Geografia sveta v 21. storočí - R. Cákoci, K. Danielová, D. Gurňák, F. Križan, E. Rajčáková, M. Sládeková Madajová, A. Švecová, M. Šveda, L. Tolmáči, A. Tolmáči, G. Zubriczký |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KZ/N-XXXX-006/21 |
Teória druhu - P. Vďačný |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KEM/N-mXXX-003/22 |
Zelená univerzita 1 - J. Bella, M. Slaninová, M. Šebesta, H. Žarnovičan |
1, 2, 3 |
2C + 2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KEM/N-mXXX-004/22 |
Zelená univerzita 2 - J. Bella, M. Slaninová, M. Šebesta, H. Žarnovičan |
1, 2, 3 |
2C + 2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - mUmCH - Výberové predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KAgCh/N-mUCH-111/22 |
Školské chemické výpočty - J. Tatiersky |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KAlCh/N-mUCH-112/22 |
Metódy chemickej analýzy v školských pokusoch - R. Halko |
1, 2/Z |
2C + 1S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KOrCh/N-mUCH-101/22 |
Zelená chémia - M. Mečiarová |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KAgCh/N-mUCH-110/22 |
Predmetové súťaže v práci učiteľa - J. Chrappová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KOrCh/N-mCOR-106/22 |
Chémia polymérov - J. Kronek, Z. Benková |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUCH-108/22 |
Technické a právne aspekty školských chemických pokusov - A. Drozdíková |
2/Z |
2C + 1S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KOrCh/N-mUCH-098/22 |
Chémia v každodennom živote - M. Mečiarová, H. Stankovičová |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-127/22 |
Prostriedky motivácie vo vyučovaní chémie - M. Prokša |
2/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
|
|